P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

Reactiescore
2.196
Nog altijd zie ik mijn naam in bijna alle posts, like wtf. Nog altijd niet verteert? Beter kauwen zou ik zeggen.

Wel funny dat dat al die overlopers groot praten. 'Ik heb dat account groot gemaakt' stfu en blijf er dan spelen als je er zo trots op bent. Meeste accounts waren al groot, ze edelen 2 mill erbij en ze hebben het groot gemaakt hoor :s

Weet niet wat de situatie nu is. P. Overheerst zie ik nu. Hoe ging het barbaren dorpen edelen? Leuk of wat saai, of net gepast voor jullie niveau?

Zou de wereld wel eens willen gezien hebben voor de stabs, dan was P. mooi stil.

Als de runners nu durven zeggen dat ze de casual gewonnen hebben.. dan ga ik echt wenen van medelijden.

En wat heb jij bereikt dan?
 
Reactiescore
142
Het is nog altijd ruim 53% dorp bezit van Ship en Zero-B tegenover 45% dorpbezit van P.
 
Reactiescore
332
Ship heeft zichzelf onlangs versterkt met Bufang en gigantadorp, maar ben benieuwd of ze de negatieve statistieken ook kunnen omzetten of enigzins zullen tegenhouden. Ben benieuwd!
Of Gigantadorp een versterking is is maar de vraag, dodged hij nog steeds edels? :D
 
Reactiescore
603
Nog altijd zie ik mijn naam in bijna alle posts, like wtf. Nog altijd niet verteert? Beter kauwen zou ik zeggen.

Wel funny dat dat al die overlopers groot praten. 'Ik heb dat account groot gemaakt' stfu en blijf er dan spelen als je er zo trots op bent. Meeste accounts waren al groot, ze edelen 2 mill erbij en ze hebben het groot gemaakt hoor :s

Weet niet wat de situatie nu is. P. Overheerst zie ik nu. Hoe ging het barbaren dorpen edelen? Leuk of wat saai, of net gepast voor jullie niveau?

Zou de wereld wel eens willen gezien hebben voor de stabs, dan was P. mooi stil.

Als de runners nu durven zeggen dat ze de casual gewonnen hebben.. dan ga ik echt wenen van medelijden.

Leuk dat iedereen dezelfde praat verkoopt.
Heel ship, of iedereen die wat met de bots te maken heeft doet net alsof het P. hun schuld is dat ship niet volgens de regels kunnen spelen...
Als ik een spel speel met het doel om plezier te maken en eventueel te winnen dan weet ik toch niet dat mijn front plots bb gaat en dat ik 3k bb's moet edelen...
Het is allemaal de schuld van ship ;)
maarja, als je weet dat je bb dorpen aan het edelen bent van een oud stamgenoot moet dat inderdaad wel zuur zijn :mad:
 

DeletedUser79767

Guest
ooit, als ie misschien nog is opgroeit, zal die zich wel een keertje schamen voor zn gedrag hier
 
Reactiescore
179
Goed gespeeld dan P.
Meen je dit serieus?
Ship is ongeveer 70% inactief of stopt (waaronder ikzelf) door al deze kut acties, en steeds vallen er weer eens wat accounts op delete. Leuk als je aan een nieuwe start begint dat je weer elke week iets nieuws kan opzetten. Natuurlijk boeken ze winsten, maar het is gewoon geen kunst om dorpen te veroveren.
Zoals ooit als eens hier is gezegd als de ene stam actief is dan is de andere stam inactief. Je kunt over Delfine & KingH5 zeggen wat je wilt, maar die hebben zelfs in zware tijden laten zien dat ze het spelletje kunnen spelen. Verder is hier 85% van de leden actief in goede tijden en als het niet loopt in de stam dan bouwt de stam op een aantal mensen en dan is die 85% nergens te vinden.
 
Reactiescore
2.196
Meen je dit serieus?
Ship is ongeveer 70% inactief of stopt (waaronder ikzelf) door al deze kut acties, en steeds vallen er weer eens wat accounts op delete. Leuk als je aan een nieuwe start begint dat je weer elke week iets nieuws kan opzetten. Natuurlijk boeken ze winsten, maar het is gewoon geen kunst om dorpen te veroveren.
Zoals ooit als eens hier is gezegd als de ene stam actief is dan is de andere stam inactief. Je kunt over Delfine & KingH5 zeggen wat je wilt, maar die hebben zelfs in zware tijden laten zien dat ze het spelletje kunnen spelen. Verder is hier 85% van de leden actief in goede tijden en als het niet loopt in de stam dan bouwt de stam op een aantal mensen en dan is die 85% nergens te vinden.

Het is allemaal mentaliteit en daar zit bij vele het probleem. Wanneer andere het voorkauwen hebben ze het grootste woord en wanneer het minder gaat hoor je ze intern in de stam niet eens. Ik denk dat je schatting best wel accuraat kan zijn sprekend over heel casual.

Toch kan je niet P blamen voor de idioten die Ship gehad heeft, dat is te makkelijk. Ship heeft theoretisch genoeg kans om wat voor elkaar te krijgen en zichzelf op rails te zetten. Dat dit niet gebeurd is Ship hun eigen fout en probleem.
 

DeletedUser72803

Guest
Ja ship heeft qua ligging & aantal dorpen zeker wel de mogelijkheid om P weerstand te bieden maar momenteel ontbreekt het enorm aan activiteit. Ik merk zelf dat er ook weinig mensen zijn die interesse hebben om op de casual te komen spelen.
 
Bovenaan