[Speeltopic] WvW #295 The Forbidden Forest

Reactiescore
376
Dag 2 - kampleider vs chaos

Stilletjes aan liep de eerste avond ten einde. De marshmallows en de worstjes begonnen te slinken in voorraad en uit de drankjes werden de laatste druppels gehaald.

Tijdens de laatste uurtjes/minuten werd er druk overlegd. Een week op kamp is niet evident, ze moesten een kampleider hebben. Een die sterk in zijn of haar schoenen staat en die van aanpakken weet. Als ze geen kampleider hebben zou het hier een zooitje ongeregeld worden en hebben ze weinig kans op overleven als iedereen wilde weg wat zou gaan doen.

Dus besloten ze iedereen zijn plus en min punten boven te halen. In het zand schreven ze de namen die het best kampleider konden worden. En een voor een mochten de kampleden een streepje gaan zetten. Tot dat alle 12 streepjes verdeeld werden.

De uiteindelijke kampleider wordt:
Time
De stemming:
1. Cryptic -> Time
2. Jo Han
3. Hopeful -> Castiel
4. jessicavd -> Time
6. Lyonn -> Time
7. Castiel. -> Time
8. Capricorno -> Time
9. laila -> castiel
10. .TimeforplanB
11. Pietvanl -> Castiel
13. Batchieboy -> Time
14. BloodWolf14 -> Time

7x Time
3x Castiel


Groetjes
Jullie incapabele spelleiding :redface:
 
Reactiescore
376
Dag 2 - blijf altijd jezelf

Na een vermoeiende nacht en een onverwachte ochtend. Moesten ze het lichaam verbergen ze besloten om hem een eervolle intieme begrafenis.

De stoere jongens zochten materiaal om een gat te graven en de uitbarstende watervallen (verdrietige meisjes) zochten bloemetjes om een bloemenkrans te maken. Na een 2 tal uurtjes waren beide groepen klaar.

Om alles even te vergeten besloten ze om een wandeling te maken met zijn allen. De geur van de dennenbomen kroop al snel in de neuzen van de wandelaars. Die volop aan het speculeren waren wat er die nacht gebeurd kon zijn. Zou er iemand hun in het oog houden of zijn wij we denken dat we zijn?

Terug aan het kamp besloot de kampleider om het open op tafel te gooien. Niemand zei ook maar 1 woord en je kon van mijlenver een eend horen kwaken. Na een tijdje kwamen er veel beschuldigingen naar boven, de een deed dat of heeft dar gezien en de andere die zweeg als een graf.

Na een lange discussie werd het voor de kampleider duidelijk. Er moest een schuldige aan gewezen worden het kon namelijk niet dat iemand hun bespioneerde.

De tweede lynch was weeral raak:
Batchieboy
Zijn rol was:
Verhullende wolf
En de stemming ook nog:
1. Cryptic -> lyonn
2. Jo Han -> Castiel
3. Hopeful -> pietvanl
4. jessicavd
6. Lyonn -> Castiel
7. Castiel.
8. Capricorno -> bloodwolf
9. laila
10. .TimeforplanB -> batchie
11. Pietvanl -> batchie
13. Batchieboy -> bloodwolf
14. BloodWolf14 -> batchie


3x batchie
2x castiel
2x bloodwolf
1x pietvanl
1x lyonn

Groetjes
Jullie incapabele spelleiding :redface:
 
Reactiescore
376
Dag 2 - the hangover

Om het verdriet te verzachten besloten ze om al vroeg het kampvuur aan te steken. Om het toch aangenaam te maken besloten ze om een drankspel te spelen.

Drank verzacht te pijn zeiden ze. Dus begonnen ze met kaartje blaas. Er werd een boek kaarten op een fles gelegd en de bedoeling is om er telkebs een deeltje af te blazen. Wie als laatste de laatste kaart/kaarten er af blaast moet een shotje drinken.

Maar van alcohol blijf je natuurlijk niet overeind. En al wankelend kropen er een deel in de tent maar door dat alles draaide geraakte ze zelfs niet meer tot hun eigen slaapzak. De andere die waren al groggy naast het kampvuur gaan liggen. Door de zatte bedoeling hadden ze nog niet eens een of meerdere leden gemist.

Die pas tevoorschijn kwamen als de kust veilig was en iedereen sliep. Al ienemiene muttend liepen ze naar een persoon die al snurkend zich niet meer verroerde. Ze pakte een mes en maakte een groot snee door zijn keel. In volledige stilte en duisternis begon hij dood te bloeden...

De lunch van vandaag werd:
lyonn
Zijn rol was:
Dorpsoudste

Groetjes
Jullie incapabele spelleiding :redface:
 
Reactiescore
2.196
Kasteel is fucking noob, weet niet eens hoe hij moet stemmen.

Bij deze ben ik en bloodwof zeker goedje.
 

DeletedUser76681

Guest
Kampmededeling:

Om de onterechte dood even recht te zetten. Hebben we besloten om lyonn te laten sterven als burger en een random burger DO gemaakt.

Dit lijkt me het fairste en het blijft in dit geval NON CLAIM!
Zo krijg je wel een rol cadeau natuurlijk.

Daarnaast nog oprechte excuses naar @lyonn dit was uiteraard niet de bedoeling en vinden het ook zeer jammer :(
 
Reactiescore
2.196
Kampmededeling:

Om de onterechte dood even recht te zetten. Hebben we besloten om lyonn te laten sterven als burger en een random burger DO gemaakt.

Dit lijkt me het fairste en het blijft in dit geval NON CLAIM!
Zo krijg je wel een rol cadeau natuurlijk.

Daarnaast nog oprechte excuses naar @lyonn dit was uiteraard niet de bedoeling en vinden het ook zeer jammer :(

Groetjes jullie incapabele spelleiding:redface:
 
Reactiescore
1.468
Overigens zou ik denken dat de klaagmuurpost van Jessica is.
Vind haar een van de weinigen die op zo'n manier een post zou maken, als je kijkt naar spelling en smileygebruik.

Piet eventueel ook, weet niet zo goed hoe hij is, maar van de meesten hier verwacht ik niet dat ze zo zouden spellen.
Ik vind dit vooral interessant.
De klaagmuur kan door iedereen worden aangevuld, en ook nog eens anoniem. Dit is pure afleiding van het potje. Persoonlijk probeer ik de klaagmuur altijd te negeren,
 
Bovenaan