[Speeltopic] WvW #295 The Forbidden Forest

DeletedUser20001

Guest
Denk dat het relatief basic blijft met miss 1 of 2 gekke/zeldzamere rollen ertussen.

En over Batchieboy, ik heb zijn reacties teruggelezen en twijfel bij hem of hij goedje is of niet. Net als bij jouw reacties capri ;)

Ten eerste een BM-stem van Batchie op Capri.


Dan een post over dat een welp teveel is.


Dan een post van capri met daarin het idee dat er geen welp in zit:

Verder hebben Batchie en capri nog nauwelijks iets tegen elkaar gezegd in het potje behalve de vraag of er een lynch is op dag 1 of niet.

Later volgt een reactie van Batchie waarmee hij aangeeft dat er waarschijnlijk een inactieveling gelyncht gaat worden.


Dan dus de eerste stem op een inactieveling, van Jessica in dit geval:

Deze stem verwachtte ik eerlijk gezegd wel aangezien er verder niet veel gebeurd was en Jessica wel vaker een inactieveling wilt lynchen wanneer er nauwelijks een goed target is.

Daarna een stem van capri op de andere actieveling:

De stem opzich is logisch aangezien er verder niks was, maar ik kom hier later op terug.

Dan na nog 2 stemmen op Poo en een stem op Hope de stem van Batchie:

Gaat mee op Poo en kan zo als wolf easy een stem verhullen omdat het voor iedereen die tot dan toe aanwezig was een prima stem zou zijn.

Vlak over de DL dan deze reactie:

Deze was gericht tegen Lyonn die niet op een inactief persoon wilde stemmen. Lyonn was toen al negatief opgevallen bij Castiel en Cryptic, naast Batchie. In deze reactie noemt hij Lyonn ook verdacht, dit lijkt voor mij alsof hij een target zoekt voor dag 2. Daarnaast zegt hij in de bovenstaande reactie zelf dat inactiefjes toch dood vallen. Dan zie ik aan de hand van die reactie niet in waarom je dan alsnog inactiefjes wilt lynchen. Die zullen toch doodvallen, dus dan is het imo nog altijd slimmer om actieve wolven te gaan vangen. Daar haal je meer voordeel uit dan bij inactieve mensen lynchen. Je kunt het beide kanten op zien. Inactieven lynchen kan zowel positief als negatief uitpakken voor de goedjes.


Om even terug te komen op de stem van Capri op jarnick: Ik lees dit allemaal zo terug en heb het idee dat capri samen met Batchie in het slechtjeskamp zit. Ze denken allebei dat er geen welp in zit, maar ik denk dat ze voorkennis hadden dat er wel een in zit. Twee wolven waarvan een moederwolf samen met een losse welp. Kan een prima mogelijkheid zijn denk ik, al hangt dat af van de opgroeivoorwaarden voor de welp. Anyway, ik denk dat capri en batchie naar een stemming op Jarnick wilden sturen en zo een easy inactieve lynch pakken. Echter kwamen er stemmen op Poo dus moest Batchie daar dan wel in mee om niet op te vallen. En dan ofc dat ze beiden tegen andere spelers in gaan en elkaar naast zich laten liggen.

Stem voorlopig dan ook op Batchieboy.
En @batchieboy het kan prima zijn dat je eerder hebt meegedaan, maar voor mij ben je een 'nieuwe' speler. Iemand waar ik nog nooit eerder mee heb gespeeld :p

De helft van jouw beredeneringen klopt niet. Ten eerste heb ik gewoon mijn gedachten laten gaan over dat er wellicht 3 wolven of 2 wolven en een welp in zouden zitten omdat 4 te veel is voor het aantal spelers.

Verder is het onzin dat ik en capri voorkennis zouden hebben. Ik heb nog nooit een potje meegemaakt waar wolven voorkennis hebben over een welp. Sowieso zou ik dan niet opperen om een inactiefje te lynchen als ik zou weten dat dat een welp is.

Natuurlijk ga ik mee op Poo. Ik zei zelf dat er maar een inactiefje gelynched moet worden als er dan al meerdere stemmen op een inactiefje staan dan ga ik daar ook op. Is onzin om dan op een ander te gaan.

Dus je hele post is slecht onderbouwd en niets zeggend.
 

DeletedUser20001

Guest
Ik zal straks nog wel wat beter naar die post van jou kijken maar ik zag al zat dingen die totaal niet kloppen.

1. Stel dat Batchieboy en ik inderdaad samen wolven zijn, dan hadden we alsnog niet geweten dat Poo welp was dus het is niet zo dat wij de stemming op Jarnick wilden sturen want beide inactievelingen zouden voor ons prima zijn geweest, want wij hadden nie kunnen weten dat Poo welp was. Dus dat stuk van je theorie klopt sws al niet.

2 ik leg Batchieboy niet naast me neef want ik heb opgemerkt dat zijn sten van gisteren als enige opvalt en ik heb de rest van het deelnemersveld om een mening over hem gevraagd. Dat niemand reageert omdat het zo ongelooflijk inactief is, kan ik niks aan doen.

3. Batchieboy en ik hebben wel een aantal dingen tegen elkaar gezegd waaronder ook op deze pagina.

4. Je rukt die post van Batchieboy over welp (waarbij jij zegt dat hij vond dat een welp teveel was) volledig uit de context. Lees eerst de situatie dan zie je daarna gelijk dat je opmerking helemaal niet klopt.

E: En Batchieboy is eerder een hele oude speler dan een nieuwe speler. Jij bent van die twee de nieuwe.

Hiermee meer dan eens. Vooral het feit dat die mijn Posts uit zijn verband rukt om mij verdacht te maken.

Als die dat heeft gedaan is hij in mijn ogen zeker een verdachte om als wolf te zien.
 

DeletedUser77141

Guest
Ik zal straks nog wel wat beter naar die post van jou kijken maar ik zag al zat dingen die totaal niet kloppen.

1. Stel dat Batchieboy en ik inderdaad samen wolven zijn, dan hadden we alsnog niet geweten dat Poo welp was dus het is niet zo dat wij de stemming op Jarnick wilden sturen want beide inactievelingen zouden voor ons prima zijn geweest, want wij hadden nie kunnen weten dat Poo welp was. Dus dat stuk van je theorie klopt sws al niet.

2 ik leg Batchieboy niet naast me neef want ik heb opgemerkt dat zijn sten van gisteren als enige opvalt en ik heb de rest van het deelnemersveld om een mening over hem gevraagd. Dat niemand reageert omdat het zo ongelooflijk inactief is, kan ik niks aan doen.

3. Batchieboy en ik hebben wel een aantal dingen tegen elkaar gezegd waaronder ook op deze pagina.

4. Je rukt die post van Batchieboy over welp (waarbij jij zegt dat hij vond dat een welp teveel was) volledig uit de context. Lees eerst de situatie dan zie je daarna gelijk dat je opmerking helemaal niet klopt.

E: En Batchieboy is eerder een hele oude speler dan een nieuwe speler. Jij bent van die twee de nieuwe.


Waarom dat jij hier post ter verdediging van batchie terwijl hij zelf nog niet een post hebt gedaan.
Waarom zou je iemand anders beschermen, immers is het niet een directe aanval op jou @capricorno maar op batchie.

Vind dit wel erg opvallend. Als je er al iets over wilt zeggen doe je dat toch pas na de verdediging van batchie?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Waarom dat jij hier post ter verdediging van batchie terwijl hij zelf nog niet een post hebt gedaan.
Waarom zou je iemand anders beschermen, immers is het niet een directe aanval op jou @capricorno maar op batchie.

Vind dit wel erg opvallend. Als je er al iets over wilt zeggen doe je dat toch pas na de verdediging van batchie?

Ten eerste is het mijn gewoonte om ergens op te reageren als ik iets zie dat niet klopt. Dat het er nu in resulteerde dat ik iemand verdedigde maakt mij niet uit. Ten tweede ben ik volgens Bloodwolf een wolventeampje met Batchie. Z'n stem had net zo goed op mij kunnen staan, maar hij heeft er nu voor gekozen op Batchie te stemmen. Dat betekent dat het in dit geval nog in mijn voordeel is als ik op die post reageer, het gaat mij net zo goed aan als Batchie.

Batchie heeft trouwens met zijn post wel aangevuld wat ik in mijn post nog miste dus een verdere reactie op Bloodwolfs post is niet meer nodig. Het is wel duidelijk dat ie niet klopte.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Eerst de andere reacties maar.

Lyonn is goedje, als wolf ga je nu beter meelopen dan op een actief iemand stemmen.

Ik ben het hier wel mee eens. Als hij echt slecht was geweest had hij nooit dit soort vreemde dingen gedaan. Hoewel het natuurlijk een vreemde vogel blijft denk ik juist dat we hierdoor kunnen concluderen dat hij goedje is.

Excuses voor het missen van de deadline. Had een drukke dag en ben al sinds half zeven aan het bijpraten met een huisgenoot die ik lang niet heb gezien.

Morgen lees ik bij, kom ik met een duidelijke BM stem en wat meer inzichten over Lyonn en what not. Sorry

Waar blijf je dan @Hopeful

Ben weer bijgelezen :s


Over het speelveld: Nog redelijk wat spelers die vaker mee doen. Batchieboy is me onbekend, dus zie wel hoe dat loopt.

Een aantal spelers zijn normaal wat minder spraakzaam en weten minder snel hun mening te vormen. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen in een potje waar ze eigenlijk wel moeten.

Verder eigenlijk wel de standaard groep dus valt niet veel over te zeggen. Ik snap niet helemaal waarom je het relevant vind om aan mensen te gaan vragen wat ze van het speelveld vinden. Volgens mij kent bijna iedereen elkaar al wel :p


Dan over de lynch: Daar hebben 'we' gewoon geluk mee gehad. Als je naar de stemmen op Poo kijkt zou ik naar de vroege meelopers kijken en die in de gaten houden. De rest overigens niet laten gaan. Wat Time al zei though, Poo-stemmers hebben naar mijn idee een grotere kans om slecht te zijn. Was een stem waar een aantal anderen het al wel over eens waren en lekker makkelijk voor een dag 1. Er was niks beters eigenlijk.

Vandaar ook BM naar Time. Kan me wel vinden in zijn gedachtegangen meestal. Castiel treedt nu weer vol op de voorgrond en weet niet wat ik daar van vind eigenlijk. Komt hij straks met de reactie dat hij dat altijd doet, ja iknow:rolleyes:

Met me vraag over speelveld doel ik uiteraard op wat je tot nu toe van iedereen vindt en wat jij denkt over de instellingen van het potje.

Je laatste alinea vind ik nogal vreemd. Hoezo ga je hier benoemen dat ik me op de voorgrond begeef en sluit je het dan af met dat ik dat dan ga zeggen dat ik dat altijd doe? Ik doe dat toch in de meeste potjes die ik speel dus hoezo vind je het nodig dat nog te benoemen en waarom sluit je dan af met dat ik dat ga zeggen? Om je eigen post meer kracht bij te zetten? Of om een verdediging onmogelijk te maken en zo later hierop terug te kunnen komen om me verdacht te maken?

Vind die laatste alinea HEEL frappant als ik eerlijk mag zijn Blood. Zou graag een uitleg horen van je hiervan. En lees je reactie dan ook nog even goed terug eerst ;)

Meer volgt.
 

DeletedUser77141

Guest
waar komt deze ineens weg zonder uitleg, ben eer van jou gewend time. wat niet wegneemt dat ik de stem snap

Ten eerste is het mijn gewoonte om ergens op te reageren als ik iets zie dat niet klopt. Dat het er nu in resulteerde dat ik iemand verdedigde maakt mij niet uit. Ten tweede ben ik volgens Bloodwolf een wolventeampje met Batchie. Z'n stem had net zo goed op mij kunnen staan, maar hij heeft er nu voor gekozen op Batchie te stemmen. Dat betekent dat het in dit geval nog in mijn voordeel is als ik op die post reageer, het gaat mij net zo goed aan als Batchie.

Batchie heeft trouwens met zijn post wel aangevuld wat ik in mijn post nog miste dus een verdere reactie op Bloodwolfs post is niet meer nodig. Het is wel duidelijk dat ie niet klopte.

ik eg ook niet dat zijn post klopt, maar vind het erg raar at jij iemand anders hier gaat verdedigen, waar je alleen zijn rol zou kunnen wezen als medewolf.
Hoe je anders speelt dat weet ik niet omdat ik na mijn weten nog nooit met je gespeeld heb.
 

Deleted User - 2265087

Guest
waar komt deze ineens weg zonder uitleg, ben eer van jou gewend time. wat niet wegneemt dat ik de stem snap

ik eg ook niet dat zijn post klopt, maar vind het erg raar at jij iemand anders hier gaat verdedigen, waar je alleen zijn rol zou kunnen wezen als medewolf.
Hoe je anders speelt dat weet ik niet omdat ik na mijn weten nog nooit met je gespeeld heb.

Wij hebben idd nog nooit samen gespeeld.
En het is niet zo dat het in WvW verboden is om iemand te verdedigen als je diens rol niet weet. Ik zie iets wat niet klopt en ik houd er niet van om mensen stemmen te laten krijgen vanwege iets dat niet klopt dus verdedig ik diegene dan.
 

DeletedUser76681

Guest
Dienstmededeling:

Deadline 22.00 uitslag kan afwijken van de normale snelheid.

Mijne strijk moet ook gedaan worden en de kindjes ook.
 

Deleted User - 2075062

Guest
waar komt deze ineens weg zonder uitleg, ben eer van jou gewend time. wat niet wegneemt dat ik de stem snap



ik eg ook niet dat zijn post klopt, maar vind het erg raar at jij iemand anders hier gaat verdedigen, waar je alleen zijn rol zou kunnen wezen als medewolf.
Hoe je anders speelt dat weet ik niet omdat ik na mijn weten nog nooit met je gespeeld heb.

En wat vind jij van die stem dan Piet? Je zegt er nu kort iets over maar verder laat je het aardig links liggen. Waarom wel benoemen maar er niet op in gaan?

Wij hebben idd nog nooit samen gespeeld.
En het is niet zo dat het in WvW verboden is om iemand te verdedigen als je diens rol niet weet. Ik zie iets wat niet klopt en ik houd er niet van om mensen stemmen te laten krijgen vanwege iets dat niet klopt dus verdedig ik diegene dan.

Capri, ik vind het niet vreemd dat je iemand anders verdedigt. Zeker niet in de context waarin Blood zijn verdenkingen postte richting Batchie. Maar wat wel interessant is, wat vind jij zelf van Batchie? Ben jij overtuigd dat hij goedje is hierdoor? Want dat is de conclusie die veel mensen nu wel trekken en ik ben daar eigenlijk niet 100% zeker van. Zijn post richting Lyonn lijkt idd wel een voorzet naar een verdachtmaking op dag 2 of 3.

Wie vallen jou verder op op dit moment?
 

Deleted User - 2265087

Guest
En wat vind jij van die stem dan Piet? Je zegt er nu kort iets over maar verder laat je het aardig links liggen. Waarom wel benoemen maar er niet op in gaan?

Capri, ik vind het niet vreemd dat je iemand anders verdedigt. Zeker niet in de context waarin Blood zijn verdenkingen postte richting Batchie. Maar wat wel interessant is, wat vind jij zelf van Batchie? Ben jij overtuigd dat hij goedje is hierdoor? Want dat is de conclusie die veel mensen nu wel trekken en ik ben daar eigenlijk niet 100% zeker van. Zijn post richting Lyonn lijkt idd wel een voorzet naar een verdachtmaking op dag 2 of 3.

Wie vallen jou verder op op dit moment?

Ik weet het niet zo goed met Batchie. Hij zegt wel prima dingen maar ik ben er ook niet van overtuigt dat hij goed is. Ik vond zijn stem van gisteren eruit zien alsof hij heeft gewacht totdat de stemming begon zodat hij niet de eerste zou zijn om op een inactiefje te stemmen. Het is vaak zo dat mensen die op inactiefjes stemmen op dag één niet zo populair zijn dus waarschijnlijk dat hij niet wilde beginnen.

Verder valt Bloodwolf mij op dat moment op, dat lijkt me nogal logisch. Ik weet alleen nog niet of het gewoon een kwestie van een goedje is die slecht leest of een wolfje die even snel een theorie in elkaar flanst. Dat eerste zou me nog niet eens zo heel erg verrassen. Ik vind het vooral vervelend dat hij er nu niet is want ik had heel graag een reactie van hem gezien op mijn post, maar helaas heb ik die nu niet..
 

DeletedUser78769

Guest
1. Stel dat Batchieboy en ik inderdaad samen wolven zijn, dan hadden we alsnog niet geweten dat Poo welp was dus het is niet zo dat wij de stemming op Jarnick wilden sturen want beide inactievelingen zouden voor ons prima zijn geweest, want wij hadden nie kunnen weten dat Poo welp was. Dus dat stuk van je theorie klopt sws al niet.
Je zult in de post lezen dat ik een moederwolf met welp niet gek vind klinken. Dan kan het prima.

2 ik leg Batchieboy niet naast me neef want ik heb opgemerkt dat zijn sten van gisteren als enige opvalt en ik heb de rest van het deelnemersveld om een mening over hem gevraagd. Dat niemand reageert omdat het zo ongelooflijk inactief is, kan ik niks aan doen.
Dag 1 hebben jullie echt nauwelijks wat tegen elkaar gezegd, op elkaars reacties gereageerd of ook maar enigzins verdenkingen naar elkaar geuit. Dat is pas na de deadline gekomen.

3. Batchieboy en ik hebben wel een aantal dingen tegen elkaar gezegd waaronder ook op deze pagina.
Less hierboven.

4. Je rukt die post van Batchieboy over welp (waarbij jij zegt dat hij vond dat een welp teveel was) volledig uit de context. Lees eerst de situatie dan zie je daarna gelijk dat je opmerking helemaal niet klopt.
Gelezen, en nu? Hij verwacht nog altijd geen welp. Of 2 wolven en wel een welp, dat is precies waar ik dan nu op doel.

E: En Batchieboy is eerder een hele oude speler dan een nieuwe speler. Jij bent van die twee de nieuwe.
Ben ik me bewust van. Daarom zei ik dat hij voor mij een 'nieuwe' speler is. Je moet m'n post echt beter doorlezen voordat je met zulke reacties komt ;)

En mag ik vragen waarom jij nu Batchie verdedigd terwijl mijn stem op hem staat en ik niet eens alles in de post aan jou gericht heb?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik ben in elk geval blij dat alles nu al tot leven komt. Dat geeft ons nog ruim 2 uur om te praten en te lezen en dat is VEEL beter dan alle avonden dat er pas om 9 uur iets gebeurt.

@Jo Han @Hopeful @lyonn komen jullie ook mee praten en mis er nog een paar denk vandaag?
 

DeletedUser78769

Guest
Verder is het onzin dat ik en capri voorkennis zouden hebben. Ik heb nog nooit een potje meegemaakt waar wolven voorkennis hebben over een welp. Sowieso zou ik dan niet opperen om een inactiefje te lynchen als ik zou weten dat dat een welp is.
Lees terug, ik heb gezegd dat dat icm een moederwolf is. Anders is het inderdaad onmogelijk om dat te weten. Ik ben nog zo dom niet hoor ;)

Als die dat heeft gedaan is hij in mijn ogen zeker een verdachte om als wolf te zien.
Had je verder nog mensen die je mogelijk als verdacht zie behalve Lyonn en ik of?

Je laatste alinea vind ik nogal vreemd. Hoezo ga je hier benoemen dat ik me op de voorgrond begeef en sluit je het dan af met dat ik dat dan ga zeggen dat ik dat altijd doe? Ik doe dat toch in de meeste potjes die ik speel dus hoezo vind je het nodig dat nog te benoemen en waarom sluit je dan af met dat ik dat ga zeggen? Om je eigen post meer kracht bij te zetten? Of om een verdediging onmogelijk te maken en zo later hierop terug te kunnen komen om me verdacht te maken?
Was a joke. Ik doelde precies op wat hier nu dikgedrukt staat :D
En ik weet niet wat ik met jou moet. Je lijkt me nu nogal neutraal. Veel zoeken naar wat voor mogelijke rollen we hebben in de hoop daar wellicht iets uit te halen ofzo. Dunno wat je van plan bent, maar daarom zei ik dat ik niet wist wat ik van jou moest vinden op het moment. Dat was als reactie voor de keuze op een BM. Time snap ik (meestal wel) en jou vaak ook, alleen wist ik nu nog niet wat ik bij jou voelde dus neem dan Time als BM. Al weet ik niet of ik dat nu nog zo'n slimme keuze vind :eek:

K bedoel maar:
Lief <3

E:
Ik ben in elk geval blij dat alles nu al tot leven komt. Dat geeft ons nog ruim 2 uur om te praten en te lezen en dat is VEEL beter dan alle avonden dat er pas om 9 uur iets gebeurt.

@Jo Han @Hopeful @lyonn komen jullie ook mee praten en mis er nog een paar denk vandaag?
Heb om 8 uur trainen, dus denk maar niet dat ik er dan nog bij ben ;)

Ik hoop voor de DL nog snel te kunnen doorlezen, maar weet niet hoe lang de training gaat duren.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Trouwens, @capricorno hoezo krijg ik ineens je BM stem? Het is niet dat ik de laatste tijd veel gepresteerd heb en toen je stemde was ik inactief. Wat is de gedachte daarachter?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Je zult in de post lezen dat ik een moederwolf met welp niet gek vind klinken. Dan kan het prima.

Ik heb nog nooit gehoord van een potje met moederwolf, ik had überhaupt nog nooit gehoord van die rol dus de kans dat die erin zou zitten lijkt mij echt behoorlijk nihil. Bovendien zouden Batchie en ik er wel iets eerder tegen hebben gedaan, door bijvoorbeeld een actieve te verdenken zodat de inactievelingen niet gelyncht zouden worden (want dan was het 50% kans geweest dat Poo de lul was).

Dag 1 hebben jullie echt nauwelijks wat tegen elkaar gezegd, op elkaars reacties gereageerd of ook maar enigzins verdenkingen naar elkaar geuit. Dat is pas na de deadline gekomen.

Dude, dit argument geldt voor letterlijk iedereen behalve Castiel en mij. Er waren tot ongeveer tien minuten voor de deadline nog maar vier pagina's en amper posts. Hóe hadden we iets tegen elkaar kunnen zeggen? Niemand heeft iemand verdacht gemaakt, jij ook niet. Moet ik daarom maar gaan zeggen dat jij en Jessica wolf zijn omdat jullie dag 1 niks tegen elkaar hebben gezegd en elkaar niet hebben verdacht? Dat is even logisch als dit als argument gebruiken waarom Batchie en ik samen wolf zijn.

Less hierboven.

WvW is een doorlopend spel, het is niet zo dat na dag 1 alles is gereset ofzo. Dus wat er op dag twee gebeurt, moet je ook meenemen in je verdenking en niet alleen wat er dag 1 is gebeurd (of eigenlijk niet is gebeurd). Jij doet nu alsof het twee hele aparte dingen zijn en het feit dat Batchie en ik op dag 2 een beetje tegen elkaar in gingen niet meetelt omdat we dat op dag 1 niet deden. Dat is regelrechte onzin.

Gelezen, en nu? Hij verwacht nog altijd geen welp. Of 2 wolven en wel een welp, dat is precies waar ik dan nu op doel.

Hij verwachtte geen drie wolven en een welp, dat was een reactie op iemands post, omdat dat te OP is. Het is niet zo dat hij geen welp verwacht. Je maakt hier letterlijk geen punt.

Ben ik me bewust van. Daarom zei ik dat hij voor mij een 'nieuwe' speler is. Je moet m'n post echt beter doorlezen voordat je met zulke reacties komt ;)

En mag ik vragen waarom jij nu Batchie verdedigd terwijl mijn stem op hem staat en ik niet eens alles in de post aan jou gericht heb?

Misschien moet jij eerst eens mijn posts gaan lezen. Op dat laatste heb ik namelijk in minstens twee verschillende posts al een antwoord gegeven.

Bloodwolf Prachtig voorbeeld van een wolf die een theorie tegen een speler heet gemaakt en een probleem heeft om een nieuw target te vinden en dus op die speler blijft zitten.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Trouwens, @capricorno hoezo krijg ik ineens je BM stem? Het is niet dat ik de laatste tijd veel gepresteerd heb en toen je stemde was ik inactief. Wat is de gedachte daarachter?

Ik had van tevoren al gezegd dat ik wss op jou of Time ging stemmen. Ik had bij jou wel een goed gevoel. Bovendien was je op de dag wel actief geweest. Dus dat je op het moment van stemmen niet actief was, was niet relevant. Bovendien was iedereen inactief dus op een actieveling stemmen was redelijk onmogelijk:p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Verschillende definities van actief, maar goed :p

Ik ga nog eens teruglezen en kijken wat ik van dingen vind.
Een moederwolf is trouwens niet heel bijzonder Capri, hij is al vaker voorgekomen, dus de optie dat dit een moederwolfronde is is minder nihil dan jij denkt.

Denk ik dan weer.
 
Reactiescore
1.468
Ik ben in elk geval blij dat alles nu al tot leven komt. Dat geeft ons nog ruim 2 uur om te praten en te lezen en dat is VEEL beter dan alle avonden dat er pas om 9 uur iets gebeurt.

@Jo Han @Hopeful @lyonn komen jullie ook mee praten en mis er nog een paar denk vandaag?
Ja zometeen moet ff bijlezen. Met net een uur bezig geweest met het fixen van het geluid in m'n studio.
 
Bovenaan