[Speeltopic] WvW #295 The Forbidden Forest

DeletedUser20001

Guest
Dat was een hele meevaller. Beetje jammer alleen dat we er geen info uit kunnen halen aangezien hij welp was en de wolven hem dus ook niet kenden. Ik moet wel zeggen dat ik nogal verrast ben dat er überhaupt een welp in zit.

Die Lynch was idd een meevaller. Maar zoals ik al eerder had beschreven had ik een welp en twee wolven verwacht of drie wolven.

Waarschijnlijk zitten er dan nu twee wolven in. Denk wel zonder speciale krachten. Geen infectiewolf ofzo.
 

DeletedUser20001

Guest
Lyonn vindt ik dan tot nu toe het meest verdacht om wolf te zijn. Roept veel en probeerde de Lynch op een actief iemand te zetten.

Verder stemt die op hopeful zonder reden en daarna op Castiel zonder echte reden. Enigste wat die zegt is kom op we gaan er toch geen inactiefje uit stemmen want dat is waarschijnlijk een goedje.

Dus Lyonn is in mijn ogen het meest verdacht.

Wat zeggen onze aspirant bm leden @Castiel. en @.TimeforplanB
 

DeletedUser77141

Guest
Sorry voormijn inaciviteit vanavondenniet plaatsen van stemmen. Is er helemaal bin in geschoten.

Eenmooie lunch. Beetje geluk. Maar soms dwing je dat af.

Morgen meer i houdelijk an mij kant

Trusten allen
 

Deleted User - 2075062

Guest
Time

Een flinke meevaller dit. Zeer gelukkige lynch. Zegt idd helemaal niks over niemand.

Lyonn maakt een aantal vreemde sprongen. Hoezo gaat hij ineens op Hope en waarom springt hij dan over op mij met argumentatie die niet te volgen is. Hij zegt gevoel maar kan het niet staven met argumenten. Maar of dit hem meteen slecht maakt weet ik niet, het is idd wel iets dat we zeker in de gaten moeten houden.

Daarnaast denk ik dat we hier wel uit kunnen concluderen dat we te maken hebben met een redelijk normaal dorp. Gezien er een welp en een burger dood zijn gegaan denk ik dat het toch idd wel aardig standaard instellingen zijn met misschien ergens 1 uitschieter om het interessant te maken. Dat is wat ik zou doen in een potje als dit in elk geval :p

Al met al geen verkeerde eerste dag maar ik wil iedereen oproepen morgen eerder op de dag activiteit te gaan vertonen.

Cryptic, waar was je btw? Morgen wel gewoon actief?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Excuses voor het missen van de deadline. Had een drukke dag en ben al sinds half zeven aan het bijpraten met een huisgenoot die ik lang niet heb gezien.

Morgen lees ik bij, kom ik met een duidelijke BM stem en wat meer inzichten over Lyonn en what not. Sorry
 

DeletedUser78769

Guest
Ben weer bijgelezen :s

@BloodWolf14 wat vind jij van het speelveld en wat verwacht je dat de rollenverdeling gaat zijn? Juist veel rollen die niet in standaard potjes zitten of denk je juist heel standaard?
Over het speelveld: Nog redelijk wat spelers die vaker mee doen. Batchieboy is me onbekend, dus zie wel hoe dat loopt.

Een aantal spelers zijn normaal wat minder spraakzaam en weten minder snel hun mening te vormen. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen in een potje waar ze eigenlijk wel moeten.

Verder eigenlijk wel de standaard groep dus valt niet veel over te zeggen. Ik snap niet helemaal waarom je het relevant vind om aan mensen te gaan vragen wat ze van het speelveld vinden. Volgens mij kent bijna iedereen elkaar al wel :p


Dan over de lynch: Daar hebben 'we' gewoon geluk mee gehad. Als je naar de stemmen op Poo kijkt zou ik naar de vroege meelopers kijken en die in de gaten houden. De rest overigens niet laten gaan. Wat Time al zei though, Poo-stemmers hebben naar mijn idee een grotere kans om slecht te zijn. Was een stem waar een aantal anderen het al wel over eens waren en lekker makkelijk voor een dag 1. Er was niks beters eigenlijk.

Vandaar ook BM naar Time. Kan me wel vinden in zijn gedachtegangen meestal. Castiel treedt nu weer vol op de voorgrond en weet niet wat ik daar van vind eigenlijk. Komt hij straks met de reactie dat hij dat altijd doet, ja iknow:rolleyes:
 

Deleted User - 2265087

Guest
Gevoel daarnaast vind ik naast hem jou ook verdacht aangezien de lynch zachtjes richting jou ging, maar dan gaan we 'opeens' inactiefjes lynchen ipv iemand die meer kans heeft op wolf zijn.

Waaruit trok je de conclusie dat de lynch richting Castiel aan het gaan was?

Ben weer bijgelezen :s


Over het speelveld: Nog redelijk wat spelers die vaker mee doen. Batchieboy is me onbekend, dus zie wel hoe dat loopt.

Een aantal spelers zijn normaal wat minder spraakzaam en weten minder snel hun mening te vormen. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen in een potje waar ze eigenlijk wel moeten.

Verder eigenlijk wel de standaard groep dus valt niet veel over te zeggen. Ik snap niet helemaal waarom je het relevant vind om aan mensen te gaan vragen wat ze van het speelveld vinden. Volgens mij kent bijna iedereen elkaar al wel :p


Dan over de lynch: Daar hebben 'we' gewoon geluk mee gehad. Als je naar de stemmen op Poo kijkt zou ik naar de vroege meelopers kijken en die in de gaten houden. De rest overigens niet laten gaan. Wat Time al zei though, Poo-stemmers hebben naar mijn idee een grotere kans om slecht te zijn. Was een stem waar een aantal anderen het al wel over eens waren en lekker makkelijk voor een dag 1. Er was niks beters eigenlijk.

Vandaar ook BM naar Time. Kan me wel vinden in zijn gedachtegangen meestal. Castiel treedt nu weer vol op de voorgrond en weet niet wat ik daar van vind eigenlijk. Komt hij straks met de reactie dat hij dat altijd doet, ja iknow:rolleyes:

En wat voor rolverdeling verwacht je? Veel rare rollen of juist basic en hoeveel slechtjes?

Ik heb nog eens naar de stemming gisteren gekeken. Daarbij valt Lyonn op, maar zoals al eerder is aangegeven maakt het hem nog niet persé slecht. De andere die er, als derde meeloper op Poo. slecht vanaf komt is Batchieboy, maar die heeft verder dit potje nog niks raars gedaan imo. Wat vindt de rest van Batchie? De anderen zijn wat mij betreft door de stemming iig niet verdacht.

Time mag wat mij betreft wel BM worden :)
 

DeletedUser20001

Guest
Ben weer bijgelezen :s


Over het speelveld: Nog redelijk wat spelers die vaker mee doen. Batchieboy is me onbekend, dus zie wel hoe dat loopt.

Een aantal spelers zijn normaal wat minder spraakzaam en weten minder snel hun mening te vormen. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen in een potje waar ze eigenlijk wel moeten.

Verder eigenlijk wel de standaard groep dus valt niet veel over te zeggen. Ik snap niet helemaal waarom je het relevant vind om aan mensen te gaan vragen wat ze van het speelveld vinden. Volgens mij kent bijna iedereen elkaar al wel :p


Dan over de lynch: Daar hebben 'we' gewoon geluk mee gehad. Als je naar de stemmen op Poo kijkt zou ik naar de vroege meelopers kijken en die in de gaten houden. De rest overigens niet laten gaan. Wat Time al zei though, Poo-stemmers hebben naar mijn idee een grotere kans om slecht te zijn. Was een stem waar een aantal anderen het al wel over eens waren en lekker makkelijk voor een dag 1. Er was niks beters eigenlijk.

Vandaar ook BM naar Time. Kan me wel vinden in zijn gedachtegangen meestal. Castiel treedt nu weer vol op de voorgrond en weet niet wat ik daar van vind eigenlijk. Komt hij straks met de reactie dat hij dat altijd doet, ja iknow:rolleyes:

Ik speel toch al weer een heel aantal potjes mee. En vroeger heb ik denk ik ook wel 50 potjes gespeeld hier.

Waaruit trok je de conclusie dat de lynch richting Castiel aan het gaan was?



En wat voor rolverdeling verwacht je? Veel rare rollen of juist basic en hoeveel slechtjes?

Ik heb nog eens naar de stemming gisteren gekeken. Daarbij valt Lyonn op, maar zoals al eerder is aangegeven maakt het hem nog niet persé slecht. De andere die er, als derde meeloper op Poo. slecht vanaf komt is Batchieboy, maar die heeft verder dit potje nog niks raars gedaan imo. Wat vindt de rest van Batchie? De anderen zijn wat mij betreft door de stemming iig niet verdacht.

Time mag wat mij betreft wel BM worden :)

Omdat ik meeloop ben ik verdacht en de rest niet. Het is nogal logisch dat als er de keuze is uit Poo en jarnick en dat de meeste stemmen al naar Poo gaan dat ik mee ga. Heeft anders toch geen zin om op jarnick te stemmen.
 

DeletedUser77141

Guest
Castiel

De ervaring die ik tot nu toe heb opgedaan met castiel bevallen mij goed.
Vandaar mijn stem op Castiel. In hem schuilt een goede wolven vanger, en vind ik zelf fijner in de omgang dan Time, waardoor mijn stem op castiel gaat.

Qua lynch hoop ik meer in te kunnen brengen vanavoind
 

DeletedUser78825

Guest
Ik heb aan de spelleiding doorgegeven dat ik morgen pas echt actief ben hier.

Mijn BM gaat terug naar Time
 

DeletedUser78769

Guest
En wat voor rolverdeling verwacht je? Veel rare rollen of juist basic en hoeveel slechtjes?
Denk dat het relatief basic blijft met miss 1 of 2 gekke/zeldzamere rollen ertussen.

En over Batchieboy, ik heb zijn reacties teruggelezen en twijfel bij hem of hij goedje is of niet. Net als bij jouw reacties capri ;)

Ten eerste een BM-stem van Batchie op Capri.
Wat ik nu zie is Capricorno die nu lekker actief bezig is. Dus die krijgt mijn bm stem deze keer. Hopelijk wordt die zo actief als dat die beweerd. Dan mag je je van mij bewijzen voor deze keer.

Dan een post over dat een welp teveel is.
Ik denk dat 3 wolven en een welp te veel is. Dan heb je na dag 3, 4 wolven mits de welp en alle wolven dan nog leven. Als er daarvoor alleen maar goedjes zijn uitgegaan dan zouden de wolven altijd winnen op dag 3.

Denk hooguit 2 wolven en een welp of gewoon 3 wolven en geen welp of infectie wolf.

Dan een post van capri met daarin het idee dat er geen welp in zit:
Ik ben het met je eens, ik denk dat er drie wolfjes zijn met wellicht 1 hulpje. Er zou dus ook nog een ketter ofzo kunnen zijn. Ik verwacht niet dat er een welp in zit - het is immers non-claim én er zijn geen mogelijke rollen, dus dan zou het heel onmogelijk voor de welp zijn. Dan heb je dus 3 wolven die elkaar kennen en omdat ze elkaar kennen wordt de groep al sterker. Eventueel een hulpje dus, maar dat is afhankelijk van de rollen van de goedjes.

Ik verwacht dat er geen welp in zit, zie mijn uitleg hierboven. En anders wens ik de welp enorm veel succes:p
Verder hebben Batchie en capri nog nauwelijks iets tegen elkaar gezegd in het potje behalve de vraag of er een lynch is op dag 1 of niet.

Later volgt een reactie van Batchie waarmee hij aangeeft dat er waarschijnlijk een inactieveling gelyncht gaat worden.
Idd uiteindelijk zullen de stemmen gaan naar iemand die iets raars zegt of naar een inactievelinh zoals @Poo. of @jarnick

Dan dus de eerste stem op een inactieveling, van Jessica in dit geval:
ik stem iig vanavond op poo die heeft nog minder dan ik gereageerd
Deze stem verwachtte ik eerlijk gezegd wel aangezien er verder niet veel gebeurd was en Jessica wel vaker een inactieveling wilt lynchen wanneer er nauwelijks een goed target is.

Daarna een stem van capri op de andere actieveling:
Ik ben het met Castiel en Laila eens. Aangezien Jarnick het vorige potje ook doodviel, acht ik de kans dat hij nog actief wordt vrij klein. Nu valt er niks te lynchen en om nou iemand te lynchen die z'n best heeft gedaan om activiteit te creëren vind ik ook een beetje sneu.

Duncan ik heb wel een goed gevoel bij hem.
De stem opzich is logisch aangezien er verder niks was, maar ik kom hier later op terug.

Dan na nog 2 stemmen op Poo en een stem op Hope de stem van Batchie:
Ook nu nog steeds geen idee wie wolf is. Dan idd maar Poo. Is het minst actief samen met Jarnick. Hopelijk dat we morgen een activere dag met zijn allen hebben.
Gaat mee op Poo en kan zo als wolf easy een stem verhullen omdat het voor iedereen die tot dan toe aanwezig was een prima stem zou zijn.

Vlak over de DL dan deze reactie:
We lynchen een inactiefje omdat niemand een idee heeft. Jij gaat gewoon wat random namen roepen om verwarring te zaaien. Wat ik in mijn ogen erg verdacht vindt. Vooral omdat inactiefjes toch dood vallen en jij er dus liever een actieve speler uit hebt. Wat dus in de kaart van de wolven speelt.
Deze was gericht tegen Lyonn die niet op een inactief persoon wilde stemmen. Lyonn was toen al negatief opgevallen bij Castiel en Cryptic, naast Batchie. In deze reactie noemt hij Lyonn ook verdacht, dit lijkt voor mij alsof hij een target zoekt voor dag 2. Daarnaast zegt hij in de bovenstaande reactie zelf dat inactiefjes toch dood vallen. Dan zie ik aan de hand van die reactie niet in waarom je dan alsnog inactiefjes wilt lynchen. Die zullen toch doodvallen, dus dan is het imo nog altijd slimmer om actieve wolven te gaan vangen. Daar haal je meer voordeel uit dan bij inactieve mensen lynchen. Je kunt het beide kanten op zien. Inactieven lynchen kan zowel positief als negatief uitpakken voor de goedjes.


Om even terug te komen op de stem van Capri op jarnick: Ik lees dit allemaal zo terug en heb het idee dat capri samen met Batchie in het slechtjeskamp zit. Ze denken allebei dat er geen welp in zit, maar ik denk dat ze voorkennis hadden dat er wel een in zit. Twee wolven waarvan een moederwolf samen met een losse welp. Kan een prima mogelijkheid zijn denk ik, al hangt dat af van de opgroeivoorwaarden voor de welp. Anyway, ik denk dat capri en batchie naar een stemming op Jarnick wilden sturen en zo een easy inactieve lynch pakken. Echter kwamen er stemmen op Poo dus moest Batchie daar dan wel in mee om niet op te vallen. En dan ofc dat ze beiden tegen andere spelers in gaan en elkaar naast zich laten liggen.

Stem voorlopig dan ook op Batchieboy.
En @batchieboy het kan prima zijn dat je eerder hebt meegedaan, maar voor mij ben je een 'nieuwe' speler. Iemand waar ik nog nooit eerder mee heb gespeeld :p
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik zal straks nog wel wat beter naar die post van jou kijken maar ik zag al zat dingen die totaal niet kloppen.

1. Stel dat Batchieboy en ik inderdaad samen wolven zijn, dan hadden we alsnog niet geweten dat Poo welp was dus het is niet zo dat wij de stemming op Jarnick wilden sturen want beide inactievelingen zouden voor ons prima zijn geweest, want wij hadden nie kunnen weten dat Poo welp was. Dus dat stuk van je theorie klopt sws al niet.

2 ik leg Batchieboy niet naast me neef want ik heb opgemerkt dat zijn sten van gisteren als enige opvalt en ik heb de rest van het deelnemersveld om een mening over hem gevraagd. Dat niemand reageert omdat het zo ongelooflijk inactief is, kan ik niks aan doen.

3. Batchieboy en ik hebben wel een aantal dingen tegen elkaar gezegd waaronder ook op deze pagina.

4. Je rukt die post van Batchieboy over welp (waarbij jij zegt dat hij vond dat een welp teveel was) volledig uit de context. Lees eerst de situatie dan zie je daarna gelijk dat je opmerking helemaal niet klopt.

E: En Batchieboy is eerder een hele oude speler dan een nieuwe speler. Jij bent van die twee de nieuwe.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ah kijk, het komt eindelijk tot leven zie ik :) net klaar met werk dus ga na het eten even zitten ervoor! Morgen vrij dus tijd zat ook dan. Straks wel trainen maar ben er tegen de deadline ook bij.

Ga zo de post van Blood even lezen en doorspitten en de reactie van Capri daar op. Ben blij dat het potje nu los begint te komen :)
 
Bovenaan