Top/Flop stammen

DeletedUser79332

Guest
Ik heb hier persoonlijk geen bewijs van dus zal je moeten wachten op een andere speler van red die dat wel heeft. Ik dacht me te herinneren dat het hier al een keer op het AF had gestaan maar kan het zelf ook niet terug vinden.

Maar bewijs of niet, dit gaat het moddergooien nooit stoppen ben ik bang. Het zal een kwestie van tijd zijn voor er weer iets gebeurd en het weer los gaat. Ik denk dat de "leuke strijd" ook niet meer zo leuk gaat blijven of iedereen moet zn mindset omdraaien. Ik vind het jammer hoe het hier gaat want in het oosten hebben we (vrijwel) nooit problemen gehad sinds ik hier speel en dat ik me kan herinneren.

Dan blijf ik met spanning wachten.
In mijn beleving zal dit wel het moddergooien omtrent dit onderwerp de kiem smoren aangezien er dan bewijs is. Ik zelf zal red gelijk geven dat het smerig spel is als je bewust wacht met de support.

Maar nu word het geroepen dus moet ik beide kanten maar geloven op hun eerlijke spel.:rolleyes::rolleyes2:
 
Reactiescore
3.457
Als beide partijen nu een volwassen houding aannemen en vanaf nu het verleden achter ons laten kunnen we in ieder geval vanaf fairplay in het spel houden neem ik aan
Ik betwijfel het,heb een hoop gehoord in de wandelgangen over uiterst smerige wraakacties ;-)
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Dan blijf ik met spanning wachten.
In mijn beleving zal dit wel het moddergooien omtrent dit onderwerp de kiem smoren aangezien er dan bewijs is. Ik zelf zal red gelijk geven dat het smerig spel is als je bewust wacht met de support.

Maar nu word het geroepen dus moet ik beide kanten maar geloven op hun eerlijke spel.:rolleyes::rolleyes2:

Kenneth van the Rainbowchicks heeft al bevestigd dit gedaan te hebben omdat in zijn ogen Calamity dit zou hebben verdient. Geen stamactie dus maar alleen vanuit het account the Rainbowchicks geopereert. Ook werd er gedreigd vanuit het account dat de scheldpartij van Lucas gereport zou worden als de "zogenaamde" CF van ZheQ93 (oud Adios-speler die Adios expres niet helemaal heeft geinternd zodat er een moraalwall tussen MM en RBC is ontstaan). Overigens dit dreigement vanuit het account werd niet vermeld dat het de dag voor de massa zou komen.

Ik zou graag een uitleg willen van een lid van Adios waarom Adios wel massaal edels kan maken, de VV van het account heeft, meerdere actieve mensen binnen de stam het wachtwoord van het account nog hebben maar het account niet meer toebehoort tot Adios. In mijn ogen gebruikt Adios dit account alleen maar puur voor eigen gewin zodat ze een mooie moraal wall kunnen maken en wanneer het ze uitkomt het account toch weer bij Adios hoort zodat het account kan mee edelen van Calamity. Ook stonden er voor de CF die werd aangekaart dorpen helemaal volgestackt, volgensmij niet met eigen deff.
 
Reactiescore
3.457
Overigens dit dreigement vanuit het account werd niet vermeld dat het de dag voor de massa zou komen.
Dat gesprek werd precies een dag voor aankomst massa gevoerd?
( direct na scheldpartij Lucas)
 
Reactiescore
853
Ik zou graag een uitleg willen van een lid van Adios waarom Adios wel massaal edels kan maken, de VV van het account heeft, meerdere actieve mensen binnen de stam het wachtwoord van het account nog hebben maar het account niet meer toebehoort tot Adios. In mijn ogen gebruikt Adios dit account alleen maar puur voor eigen gewin zodat ze een mooie moraal wall kunnen maken en wanneer het ze uitkomt het account toch weer bij Adios hoort zodat het account kan mee edelen van Calamity. Ook stonden er voor de CF die werd aangekaart dorpen helemaal volgestackt, volgensmij niet met eigen deff.
Vooruit, uitleg is dat het account niet meer gebruikt zou worden en enkel nog als account er lag, niets te maken met de spelers in Adios. Toen er geCFd werd via het account heb ik een speler gezocht om erop te gaan spelen tijdens de massa om te edelen, gezien Red het schijnbaar toch beschouwd als Adios zijnde. Vrij interessant, gezien dit ingaat tegen de uitspraken die Joachim zelf eerder heeft gedaan, waarin hij stelde dat ontslagen accounts niet werden gezien als behorend tot de stam.

Je kan er wel over blijven huilen trouwens, maar deze discussie is gevoerd. Ik heb voor aankomst van de massa een zeer redelijk aanbod gedaan waarbij het om niet al teveel dorpen ging, daarna heb ik twee andere voorstellen gedaan en verder niets van Red gehoord. Als jullie zo nodig een oplossing hadden gewild had je daar zelf ook de moeite voor kunnen nemen in plaats van jankposts maken op het AF. Schijnbaar vonden jullie laatstgenoemde belangrijker.
 

DeletedUser78491

Guest
Je eerste voorstel was zeker redelijk, snap niet volledig waarom daar niks mee gedaan is, sinds Joa het een zegt en jij het ander.
Het tweede en derde voorstel ging er over dat rbc / adios meer dorpen kreeg dan jullie uiteindelijk konden pakken. Dat is de situatie niet oplossen, dat is gewoon zo'n belachelijk voorstel geven dat je wel nee moet zeggen.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Dat gesprek werd precies een dag voor aankomst massa gevoerd?
( direct na scheldpartij Lucas)

Geen idee, ik kreeg het pas vandaag te horen zou dus goed kunnen.
 
Reactiescore
853
Je eerste voorstel was zeker redelijk, snap niet volledig waarom daar niks mee gedaan is, sinds Joa het een zegt en jij het ander.
Het tweede en derde voorstel ging er over dat rbc / adios meer dorpen kreeg dan jullie uiteindelijk konden pakken. Dat is de situatie niet oplossen, dat is gewoon zo'n belachelijk voorstel geven dat je wel nee moet zeggen.
Ik heb 0 reactie gehad, jullie hadden zelf ook een voorstel kunnen doen? Er is letterlijk geen initiatief gekomen vanuit Red om de situatie aan te pakken, iets wat gewoonweg onbegrijpelijk is gezien jullie positie in dit voorval.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik heb 0 reactie gehad, jullie hadden zelf ook een voorstel kunnen doen? Er is letterlijk geen initiatief gekomen vanuit Red om de situatie aan te pakken, iets wat gewoonweg onbegrijpelijk is gezien jullie positie in dit voorval.

Je mag niet hele stammen meer benoemen maar alleen individuen :$

Maar klopt Calamity had met een goed voorstel moeten doen. Maar je voorstellen sloegen werkelijk nergens op als het account ongeveer 50% van haar dorpen moet afstaan (als het niet meer is).
 
Reactiescore
853
Je mag niet hele stammen meer benoemen :$ Maar klopt Calamity had een goed voorstel moeten doen maar je voorstellen sloegen werkelijk nergens op als het account ongeveer 50% van haar dorpen moet afstaan.
Nou niet hele stammen benoemen? Dit is toch iets waar heel Red uiteindelijk baat aan heeft? Dit had niet van Calamity hoeven komen maar had ook van de leiding van Red kunnen komen, ook die wisten van de situatie. Dat de voorstellen onredelijk zijn in jullie ogen kan ik niets aan veranderen, ik ga er normaal vanuit dat je onderhandelt bij zoiets (zoals ook met Trase is gebeurd) vandaar dat het wellicht iets overdreven oogt. Ik was echter vrij snel akkoord gegaan met welk voorstel dan ook, buiten enkel een NAP, kan ik je vertellen.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Nou niet hele stammen benoemen? Dit is toch iets waar heel Red uiteindelijk baat aan heeft? Dit had niet van Calamity hoeven komen maar had ook van de leiding van Red kunnen komen, ook die wisten van de situatie. Dat de voorstellen onredelijk zijn in jullie ogen kan ik niets aan veranderen, ik ga er normaal vanuit dat je onderhandelt bij zoiets (zoals ook met Trase is gebeurd) vandaar dat het wellicht iets overdreven oogt. Ik was echter vrij snel akkoord gegaan met welk voorstel dan ook, buiten enkel een NAP, kan ik je vertellen.

Vanuit de leiding had er beter gereageerd moeten worden ja. Wel een beetje meer dan iets he als je veruit het overgrote gedeelte van iemand zijn dorpen eist;). Moet je nu ook niet naar Trase gaan wijzen maar gewoon eerlijk toegeven dat je eis echt overdreven was en in deze situatie had je zelf ook als de meest verstandige personen kunnen opereren. Ben blij met je laatste zin, in tegenstelling tot je co Kenneth oog jij in mijn ogen wel als een eerlijke speler dus dat geloof ik ook wel dat je wel naar een oplossing zocht.
 
Reactiescore
853
Vanuit de leiding had er beter gereageerd moeten worden ja. Wel een beetje meer dan iets he als je veruit het overgrote gedeelte van iemand zijn dorpen eist;). Moet je nu ook niet naar Trase gaan wijzen maar gewoon eerlijk toegeven dat je eis echt overdreven was en in deze situatie had je zelf ook als de meest verstandige personen kunnen opereren. Ben blij met je laatste zin, in tegenstelling tot je co Kenneth oog jij in mijn ogen wel als een eerlijke speler dus dat geloof ik ook wel dat je wel naar een oplossing zocht.
Kenneth is een eerlijke speler, echter heeft hij een andere mening dan ik gezien hij het gevoel heeft vaker te zijn bedonderd door Joachim. Ik kan me voorstellen dat je zo geïrriteerd aan of door iemand raakt door bepaalde handelingen dat je zelf ook niet meer helemaal lekker blijft (ik zeg niet dat dit perse aan Joa ligt).

M.b.t. Trase doelde ik er eerder op dat het normaal is te onderhandelen over zoiets. Je gaat toch nooit akkoord met het eerste voorstel :p
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Kenneth is een eerlijke speler, echter heeft hij een andere mening dan ik gezien hij het gevoel heeft vaker te zijn bedonderd door Joachim. Ik kan me voorstellen dat je zo geïrriteerd aan of door iemand raakt door bepaalde handelingen dat je zelf ook niet meer helemaal lekker blijft (ik zeg niet dat dit perse aan Joa ligt).

M.b.t. Trase doelde ik er eerder op dat het normaal is te onderhandelen over zoiets. Je gaat toch nooit akkoord met het eerste voorstel :p

Kenneth is allesbehalve een eerlijke speler als hij dit soort dingen flikt. Ik vind dit de laagste actie van heel W60 en ik hoop dat niemand meer in de buurt komt van deze uiterst smerige actie. Het account Calamity heeft inderdaad fouten begaan in het verleden maar dat heeft het account the Rainbowchicks natuurlijk ook indirect gedaan met de Featherlight situatie. Zeer hypocriet vind ik het dan dat juist Kenneth die al de gehele wereld op RBC speelt zn vieze actie pleegt.

Nee natuurlijk niet maar in mijn ogen waren al je voorstellen zwaar onredelijk. Maar zoals we al eens waren had Red ook met een beter aanbod op de proppen moeten komen.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ja uh wat is het nou?

Ik snap niet wat je probeert te bereiken met deze post. Is toch een gewoon een meningsverschil? Niet elke neus van Red wijst dezelfde kant op. Ruben vond het wel een schappelijk aanbod en ik niet, super spannend wel. Net zoals er meningsverschillen zijn binnen Adios waarvan sommige zeggen dat de afgelopen stab verdient was en sommige het een hele smerige actie vinden. Ruben en ik zijn het trouwens wel vaker oneens over dingen hoor maar is leuk om daarover tegen elkaar te sparren;)
 
Reactiescore
3.457
ik vind het verschil tussen zeker redelijk en zwaar onredelijk nogal groot,vandaar mijn vraag.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
ik vind het verschil tussen zeker redelijk en zwaar onredelijk nogal groot,vandaar mijn vraag.

Ik was op vakantie tijdens de massa dus niet alles meegekregen maar zover ik me kan herrinneren was het 1e voorstel rond de 20 tot 30% van de dorpen inleveren. Vind ik wel zwaar onredelijk als RBC ook een deel schuld (lees: niet alle schuld) heeft aan de ban van Calamity op de dag van de massa.
 
Reactiescore
3.457
Na de scheldpartij van Lucas heeft RBC de keuze gegeven de cf van Zheq weg of anders zat de kans erin dat ze een support ging sturen,ik vind dat eerlijk gezegd best een heel redelijk voorstel,of niet? Ging om 1 dorp wat Cala moest inleveren....
 
Bovenaan