Tequila Under The Red Sky

Reactiescore
3.457
Hoe staat het ermee?
Adios al gewonnen?
 
Reactiescore
1.962
Zijn hier en daar wat speldenprikjes uitgedeeld, Adios heeft momenteel wel een massa lopen.
 
Reactiescore
3.457
Ah Nice ,zie wat dorpen van Cala met een “ bijzondere” ligging
 
Reactiescore
1.962
Denk dat je het dorp bedoeld dat is overgenomen van zheQ93? Hier is al een discussie over gaande. In principe zit de speler niet meer in Adios of de Mb stam maar aangezien Adios er in verzaakt om een weggespeelde speler volledig op te ruimen zien veel mensen het als een rechtmatige CF.
 
Reactiescore
3.457
Laten we het er maar op houden dat het niet netjes is,Cala wist al eerder met onmogelijk gelul naast de afspraken te praten :)
Maar goed dat is allemaal oud nieuws volgens spelers van Red was Joachim geheel veranderd dus ben benieuwd hoe netjes het account gaat spelen en of hij ooit van zijn slechte naam afkomt .
 
Reactiescore
3.457
Ah ja,gebeuren genoeg spannende dingen heb ik wel door:biggrin:
 

DeletedUser78491

Guest
ja echt adios zijn skill is zo bizar. Echt rbc is zo goed, mooie massa en fijn dat het spel eerlijk gespeeld wordt
 

DeletedUser69389

Guest
Echt knap zoveel dorpen pakken van een account die jullie express onbemand hebben gemaakt. Ben echt trots op jullie ;).

ja echt adios zijn skill is zo bizar. Echt rbc is zo goed, mooie massa en fijn dat het spel eerlijk gespeeld wordt

sad-gifs-SqC0TQ.gif


Wie zijn kont verbrand moet op de blaren zitten.
 

DeletedUser69389

Guest
Als je mn kont wilt zien mag je het vragen hoor. Niks verbrands aan. Ga jij nou maar even je zangles nemen ipv modder gooien op het AF.

P.s. kan ik nu een ban krijgen wegens een speler vertellen dat zijn zang talent niet best is?
Lucas heeft zaken verkondigd die banable blijken te zijn. Daar is niemand bij Red voor verantwoordelijk en ook zeker niet bij Adios. Alleen wordt Red hierdoor gedupeerd. Maar als jullie goede voorstellen vanuit Adios weigeren dan moet je ook de gevolgen daarvan voor lief nemen. Uiteindelijk is de hele situatie ontstaan door hetgeen Lucas zelf via pm heeft verkondigd en is hij de hoofd verantwoordelijke voor het verliezen van dorpen bij Cala. Dat bedoel ik met op de blaren zitten.
 

DeletedUser76269

Guest
Lucas heeft zaken verkondigd die banable blijken te zijn. Daar is niemand bij Red voor verantwoordelijk en ook zeker niet bij Adios. Alleen wordt Red hierdoor gedupeerd. Maar als jullie goede voorstellen vanuit Adios weigeren dan moet je ook de gevolgen daarvan voor lief nemen. Uiteindelijk is de hele situatie ontstaan door hetgeen Lucas zelf via pm heeft verkondigd en is hij de hoofd verantwoordelijke voor het verliezen van dorpen bij Cala. Dat bedoel ik met op de blaren zitten.

Ach als arrogante kutjes al een ban op leverd zal ik voortaan niks meer zeggen via pm. Straks is het woord noob al genoeg voor een ban. Jullie zijn allemaal aanstellers (als ik er kut voor zet krijg ik een ban dus doe het maar niet).

Maar goed dat lucas arrogante kutjes zei is misschien niet slim en zeker onnodig, maar dat jullie het pas 24 uur later aangeven zegt genoeg over jullie :). In ieder geval fijn dat jullie zelf ook weten dat zonder ban jullie nergens komen :).

Btw proficiat aan het spel van shakedown <3
 
Bovenaan