Tequila Under The Red Sky

Reactiescore
853
Er is nog altijd een groot verschil tussen "arrogante kutjes" gevolgd "ik snap er geen kut van" en nazi-uitspraken waarbij je zegt dat je 't liefste die mensen zou vergassen en dergelijke.
Voor die nazi-uitspraken, grappig genoeg, kwam er dan eerst ook nog eens gewoon enkel een waarschuwing of zelfs niets.
En ik heb een ban voor "poesjes likken" heb ik ook gewoon 24u aanvalbaar voor gekregen tijdens een massa?
 
Reactiescore
3.457
Als je met respect behandeld wilt worden zorg dan ook dat je de ander met respect behandeld;-)
Daar draait dit hele drama om
 

DeletedUser76269

Guest
Nee, een ban krijg je er niet voor, maar punten voor originaliteit ook niet, want het is behalve een kinderachtige belediging ook een opmerking die al honder keer gemaakt is.

Mooi, thanks voor je reactie waarop ik hoopte. Vind jij naast de `regels` het dan ook niet heel frapant dat je spelers belachelijk mag maken zonder ban maar het woord kut 2x gebruiken reden is voor een ban? Daarnaast spelen de mensen die op support zitten ook TW of is dit enkel een hulp die verder niks met et spel te maken heeft?
 
Reactiescore
3.457
Mooi, thanks voor je reactie waarop ik hoopte. Vind jij naast de `regels` het dan ook niet heel frapant dat je spelers belachelijk mag maken zonder ban maar het woord kut 2x gebruiken reden is voor een ban? Daarnaast spelen de mensen die op support zitten ook TW of is dit enkel een hulp die verder niks met et spel te maken heeft?
Mijn co op w43 is in game geband door een uitspraak op het af,de mods op deze wereld zijn zeer coulant met het geven van waarschuwingen etc.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Mooi, thanks voor je reactie waarop ik hoopte. Vind jij naast de `regels` het dan ook niet heel frapant dat je spelers belachelijk mag maken zonder ban maar het woord kut 2x gebruiken reden is voor een ban? Daarnaast spelen de mensen die op support zitten ook TW of is dit enkel een hulp die verder niks met et spel te maken heeft?

Ik zelf heb geen moeite met woorden zoals kut of iets in die richting, mits ze op een normale manier gebruikt worden. Stel iemand zegt “de aanval van Red was kut”, heb ik daar geen moeite mee. Stel iemand zegt “Macnate is een kutpersoon”, dan wel, omdat het dan een op de persoon gerichte uitspraak is.

Van mij zal je in de eerste situatie dus ook geen waarschuwing oid krijgen, in de tweede meestal wel, maar geen ban. Echter zijn de regels ingame vaak wat strenger dan op het forum, dus kan het voor komen dat je voor iets ingame een ban krijgt terwijl dat op het AF wel kan.

Als je iets ziet waarvan je denkt “dit verdient een extra blik” oid, meld een bericht — ik zie ook niet alles ;)

Mijn co op w43 is in game geband door een uitspraak op het af,de mods op deze wereld zijn zeer coulant met het geven van waarschuwingen etc.

Bijzonder. Persoonlijk vind ik dat het AF en ingame los van elkaar staan op het gebied van overtredingen.
 

DeletedUser79332

Guest
Door deze situatie krijgt het acc cala zware klappen maar als ik naar tw stats kijk weten de red spelers de meeste dorpen terug te pakken.
Puik werk, mag gezegd worden.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Door deze situatie krijgt het acc cala zware klappen maar als ik naar tw stats kijk weten de red spelers de meeste dorpen terug te pakken.
Puik werk, mag gezegd worden.

Red is niet voor één gat te vangen hoor ;-)
 
Reactiescore
1.283
Klap is in je handjes blij blij blij, adios die kan goed edelen met een ban erbij.

Ooh wacht, ik had ik even het idee dat ik weer terug was naar de kleuterschool waar ik naar de juffies en meesters toe rende omdat iemand het k woord gebruikte.

Adiosjes allemaal blij met de cala dorpen?

Even kreeg ik wel zoveel respect voor het feit dat adios zich herpakt had na de recruits van koets.

Ondanks dat ik me daar niet geheel in kon vinden kon ik niets anders dan Motivatie halen uit het feit dat adios wellicht weerstand ging bieden.

En daar kwam het hoor, adios die een massa had gepland op red.

Met onze mond open stonden we hier te kijken van het aantal edels dat adios wist te spammen op tas en andere targets, uren aan voorbereiding en energie staken we in de incomings om eindelijk eens een uitdaging aan te gaan sinds we w60 betraden.

Verwondering hadden we hier voor adios die het Niveau ff een tandje opkrikte en deze wereld weer kleur gaf.

Tot het moment daar was dat de cala ban bekend werd en adios maar al te gretig gebruik maakte van dit geheel.

Terecht of onterecht, je wilt toch serieus niet bekend staan als een stam die dorpen bemachtigd van een gebanned account en die notabene op diezelfde dag met zo een 300-400 edels (als het er niet meer waren) op een actief account 2 dorpen weet te pakken?

Dus lieve leden van adios, zorg er aub voor dat w60 niet verrot.
Iedereen doet stomme dingen maar een wereld doel of onbewust naar de klote helpen is niet heel erg sterk.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76972

Guest
Met onze mond open stonden we hier te kijken van het aantal edels dat adios wist te spammen op tas en andere targets, uren aan voorbereiding en energie staken we in de incomings om eindelijk eens een uitdaging aan te gaan sinds we w60 betraden.

We heten niet allemaal royboys :)
 
Reactiescore
853
Als Red in plaats van janken op AF gewoon op de voorstellen zou reageren (of zelf met een voorstel zou komen) had dit al opgelost kunnen zijn. Begin het idee dat jullie liever in de slachtofferrol blijven dan er iets aan te doen. Het derde voorstel is ondertussen gedaan en jullie blijven maar huilen over een ban die ook deels aan jullie zelf te wijten is.
 

DeletedUser76269

Guest
Als Red in plaats van janken op AF gewoon op de voorstellen zou reageren (of zelf met een voorstel zou komen) had dit al opgelost kunnen zijn. Begin het idee dat jullie liever in de slachtofferrol blijven dan er iets aan te doen. Het derde voorstel is ondertussen gedaan en jullie blijven maar huilen over een ban die ook deels aan jullie zelf te wijten is.

Ja je eerste "aanbod" was ook zo lief dat we vrienden kunnen zijn na like half calam te edelen ;) volgens mij hebben we nu minder verlies geleden als jou voorstel ons zou geven. Het is gewoon triest dat jullie dit nodig hebben. Slachtoffer rol of niet, je 2e en 3e aanbod heb ik dan misschien gemist maar ik verwacht dat het dan alsnog niet veel positiefs in zal staan. Dus in plaats van ons jankers te noemen op het AF wees trots met die paar dorpen die je hebt kunnen edelen door dit mietjes gedrag :)
 
Reactiescore
853
Ja je eerste "aanbod" was ook zo lief dat we vrienden kunnen zijn na like half calam te edelen ;) volgens mij hebben we nu minder verlies geleden als jou voorstel ons zou geven. Het is gewoon triest dat jullie dit nodig hebben. Slachtoffer rol of niet, je 2e en 3e aanbod heb ik dan misschien gemist maar ik verwacht dat het dan alsnog niet veel positiefs in zal staan. Dus in plaats van ons jankers te noemen op het AF wees trots met die paar dorpen die je hebt kunnen edelen door dit mietjes gedrag :)
Jullie zijn hier anders nog steeds aan het huilen? Ik heb 3 uurtjes terug een voorstel gedaan, heb uit Red kamp verder niets ontvangen, kan dan wel blijven zagen over die ban maar je helpt zelf ook niet mee aan een oplossing he..
 

DeletedUser76269

Guest
Jullie zijn hier anders nog steeds aan het huilen? Ik heb 3 uurtjes terug een voorstel gedaan, heb uit Red kamp verder niets ontvangen, kan dan wel blijven zagen over die ban maar je helpt zelf ook niet mee aan een oplossing he..

3 uur voor de ban eindigt kom je met een oplossing en dan vind je het vreemd dat we noet reageren? Heb je hem misschien naar cala gestuurd? Want die kan het niet lezen he ;).

Daarnaast heb ik ruzie met support dus interesseerd je voorstel mij niet heel erg tbh
 
Reactiescore
853
3 uur voor de ban eindigt kom je met een oplossing en dan vind je het vreemd dat we noet reageren? Heb je hem misschien naar cala gestuurd? Want die kan het niet lezen he ;).

Daarnaast heb ik ruzie met support dus interesseerd je voorstel mij niet heel erg tbh
Voorstel is naar Pat gegaan, niet naar Cala
 
Bovenaan