Top/Flop stammen

Reactiescore
310
"een beetje hypocriet om dit als enige reden te noemen voor het expres bannen van een frontaccount tijdens een massa."

Rikkert, adios heeft geen ban knop op forum waarop we kunnen drukken tijdens een massa om zo een acc 2 dagen plat te leggen.
Ik heb er goed naar gezocht maar ik vond hem niet.

Ik als speler van adios wil wel eerlijkheid verkondigen hier, We weten dat er bewust is gebanned door de correspondentie tussen calamity en RBC te melden bij de support. Op zich is hier niets mis mee want op het moment dat Calamity gebanned kan worden door dergelijke uitspraken als "kutjes" doe je dit geheel zelf, echter citeer ik bovenstaande post omdat ik mij hier geheel bij aan sluit.

Red probeert eerlijk te spelen en geven een spion aan, het minste wat je kan doen is dan coulance tonen en respect naar je tegenstander om er een leuke strijd van te maken, ik meen dat de leden van adios ook dorpen kunnen pakken zonder dergelijk gedrag, en vraag jullie gezien het feit dat ik het afkeur niet RED als stam die voor fair play staat te naaien door simpelweg de onkunde van een co op een leiders account (calamity).

M.
 
Reactiescore
215
Toen Spenky het VOLLEDIGE massa plan had gelekt zijn wij naar Adios leiding gegaan. NIEMAND behalve Trase heeft dit plan gezien, dan Red en ook Cala van unfair play beschuldigen is onzin.

Vind ik wel heel netjes.

Hopelijk word er een passende oplossing gevonden. Maar geef aub niet alle spelers van de stam de schuld voor 1 vergrijp waarbij voornamelijk degene die bepaald taalgebruik hanteert de schuldige is.

Het zijn mods die bans uitdelen niet stammen of spelers.
Het zijn spelers die kiezen bepaald taalgebruik te hanteren. Daarvan kan ik moeilijk de schuldige partij zijn.
Lijkt nu net als 1 speler 2 dagen ban krijgt voor slechte keuze taalgebruik, gehele stammen op delete springen. Iedereen een stabber is van de andere stam.

Wij spelen hier voor ons plezier, ik keur lucas zijn taalgebruik af. Ken het want ooit waren we dikke maatjes op tw tot hij mij bedreigde dus misschien moet hij tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Wat een bullshit praat allemaal. Baal enorm van deze gebeurtenis doet de massa waar veel tijd in is gestoken geen eer aan.

Eerst over lekker Spenky, een spion moet gewoon gelijk aangegeven worden zonder er zelf beter van te willen worden. Dat is fairplay, Spenky aangeven mooi, maar dan vanuit Trase een bedankje eisen in de vorm van dorpen is daar tegenover weer diep triest.

Het "schelden" vanaf Calamity is gewoon fout, en dat is bijna vlak erna aangegeven door RBC dat Cala scheld vlak voor massa waardoor dit samenloopt kan Adios geen zak aan doen. Daarbij ligt de fout nog steeds bij Cala zelf.

Daarbij is Adios over een kant scheren m.b.t. dit uit den boze. Gisteren stuurt Joa mij pm waarbij ik een deal wil maken om netjes af te handelen, Red wou niet akkoord gaan. Zouden niet verder edelen dan dat er al liep met de lopende massa zodat cluster Cala niet verziekt zou worden in ruil voor de CF die Red had bij RBC. Als Red niet akkoord gaat dan moeten ze nu niet gaan janken over oneerlijk spel als Adios dit gelijk wilde oplossen om 1 uur 's nachts!

De houding dan van Red om op delete te gaan maakt het alleen nog maar schandaliger als er zo weinig ruggengraat kenbaar is.

Nee is met opzet gedaan dat weet jij ook zijn echt zoveel bewijzen van en wil ze best prive aan je tonen. Wat gelijkt aan sluit op je volgende punt dat ik Adios over 1 kam scheer omdat dit waarschijnlijk met opzet door de stam is gedaan (daar heb ik geen bewijs van). Jammer dat die deal niet is gelukt, ik weet daar zelfs niks van. Volgensmij speel jij hier niet zo lang want DBA en RBC hebben na de massa op Lo Ino ook PM’s gestuurd naar verscheidene Red leden dat ze op del staan dus beetje hypocriet om daarover te beginnen. Verder spreek je over diep triest dit en dat maar keur je wel het gedrag van je stammies goed?
 

DeletedUser77704

Guest
Nee is met opzet gedaan dat weet jij ook zijn echt zoveel bewijzen van en wil ze best prive aan je tonen. Wat gelijkt aan sluit op je volgende punt dat ik Adios over 1 kam scheer omdat dit waarschijnlijk met opzet door de stam is gedaan (daar heb ik geen bewijs van). Jammer dat die deal niet is gelukt, ik weet daar zelfs niks van. Volgensmij speel jij hier niet zo lang want DBA en RBC hebben na de massa op Lo Ino ook PM’s gestuurd naar verscheidene Red leden dat ze op del staan dus beetje hypocriet om daarover te beginnen. Verder spreek je over diep triest dit en dat maar keur je wel het gedrag van je stammies goed?

Keur niet goed, wou niet voor niks een deal. Wil leuke wereld, ben één van de 3 personen die Adios weer aan het draaien heeft gekregen. Maar dit gezeur hoort dat niet bij.

Dit is niet in stam besproken namelijk, enkel heeft naar mijn kennis onderling besproken wat ze ermee wilde doen. Daardoor iets van vertraging, weet ook niet tijd support aanvraag.

Kan me alleen boos maken aan feit dat Adios dingen word verweten als stam terwijl dat onzin is. En ook lijkt het wel door Red word weggekeken wat door de oorzaak van dot alles is.
 

DeletedUser78491

Guest
Vind ik wel heel netjes.

Hopelijk word er een passende oplossing gevonden. Maar geef aub niet alle spelers van de stam de schuld voor 1 vergrijp waarbij voornamelijk degene die bepaald taalgebruik hanteert de schuldige is.

Het zijn mods die bans uitdelen niet stammen of spelers.
Het zijn spelers die kiezen bepaald taalgebruik te hanteren. Daarvan kan ik moeilijk de schuldige partij zijn.
Lijkt nu net als 1 speler 2 dagen ban krijgt voor slechte keuze taalgebruik, gehele stammen op delete springen. Iedereen een stabber is van de andere stam.

Wij spelen hier voor ons plezier, ik keur lucas zijn taalgebruik af. Ken het want ooit waren we dikke maatjes op tw tot hij mij bedreigde dus misschien moet hij tegen zichzelf in bescherming genomen worden.

Adios heeft de oplossing gevonden, leveren doodleuk 3/4 Calamity in en we zijn goeie vriendjes :)

Verder is het zo dat de mods bans uitdelen en dat Lucas het gezegd heeft, dat is een fout geweest, misschien vinden mensen op RBC het gebruik van het woord "kutjes" echt niet kunnen namelijk. Echter heeft niemand in RBC er een echt probleem mee, anders zouden ze de pm meteen aangeven. Ze deden dat niet, in plaats daarvan hebben ze 24u gewacht zodat ze hun massa konden laten slagen. De spelers van RBC die dit goedkeuren en niks doen zijn dus vuile spelers die mods gebruikt om een wereld te winnen.

Toch ben ik van mening dat als je niks doet als Adios lid dat je toch wel het een beetje chill vindt dat je zo makkelijk een account breekt op deze vieze manier. Ook al ben je het niet eens met de manier waarop.
 
Reactiescore
3.457
Toch ben ik van mening dat als je niks doet als Adios lid dat je toch wel het een beetje chill vindt dat je zo makkelijk een account breekt op deze vieze manier. Ook al ben je het niet eens met de manier waarop.

Lol zo smerig ......
En even over je uitspraak “kutjes”, het was arrogante kutjes.
Dat jullie dat normaal vinden snap ik wel met een leider die iedereen kanker toewenst als hij zijn zin niet krijgt.
 
Reactiescore
310
Lieve inge,

wel in de goede context het vertellen alsjeblieft :(
Waar jij op doelt is ruben en carlo, maar deze personnen hebben een hele andere band, en scholden elkaar constant uit gewoon als boys onder elkaar, noemde elkaar over en weer naaier en nsb"er etc dus dit is niet zo letterlijk als het overkomt bedoeld.
 

DeletedUser69389

Guest
Wat een schijnheilige wanvertoning van kamp Red. Zo ontzettend hypocriet lopen janken. Laten we even praten over de clusterfuck bij RBC die nog steeds niet is afgestaan door Red. ;)
 

DeletedUser78491

Guest
Lol zo smerig ......
En even over je uitspraak “kutjes”, het was arrogante kutjes.
Dat jullie dat normaal vinden snap ik wel met een leider die iedereen kanker toewenst als hij zijn zin niet krijgt.

Je bent niks inhoudelijk bezig, knap hoor.
Arrogant is geen scheldwoord, dus arrogante kutjes maakt niet zoveel verschil, jij weet dat ook, maar je blijft doen alsof je dom bent. Je weet zelf ook dat dit een extreem vuile actie is;)

Verder heeft onze leider heeft er niks mee te maken en hij is er op aangesproken.
 

DeletedUser69389

Guest
Je bent niks inhoudelijk bezig, knap hoor.
Arrogant is geen scheldwoord, dus arrogante kutjes maakt niet zoveel verschil, jij weet dat ook, maar je blijft doen alsof je dom bent. Je weet zelf ook dat dit een extreem vuile actie is;)

Verder heeft onze leider heeft er niks mee te maken en hij is er op aangesproken.
Dan nog is het niet zo dat het tw team kan bannen in opdracht van Adios. Het TW team handelt nog altijd vanuit eigen inzicht en orders vanuit Hamburg en/of via Duckje. Niet andersom. Dusja.
 

DeletedUser79415

Guest
Nee is met opzet gedaan dat weet jij ook zijn echt zoveel bewijzen van en wil ze best prive aan je tonen. Wat gelijkt aan sluit op je volgende punt dat ik Adios over 1 kam scheer omdat dit waarschijnlijk met opzet door de stam is gedaan (daar heb ik geen bewijs van). Jammer dat die deal niet is gelukt, ik weet daar zelfs niks van. Volgensmij speel jij hier niet zo lang want DBA en RBC hebben na de massa op Lo Ino ook PM’s gestuurd naar verscheidene Red leden dat ze op del staan dus beetje hypocriet om daarover te beginnen. Verder spreek je over diep triest dit en dat maar keur je wel het gedrag van je stammies goed?

Wij hebben nog nooit op del gestaan :$
 

DeletedUser78491

Guest
Wat een schijnheilige wanvertoning van kamp Red. Zo ontzettend hypocriet lopen janken. Laten we even praten over de clusterfuck bij RBC die nog steeds niet is afgestaan door Red. ;)
Oh je bedoelt de clusterfuck via ZheQ? ZheQ die niet bij adios hoort volgens Adios en dus niet mag gebruikt worden om te cf'en? De ZheQ die wel onder vv staat van Adios toen de cf werd verkregen en nu massaal edels gooit op Cala? De ZheQ die tijden lang een speler was binnen Adios, maar nu eruit is gegooid omdat er geen ruimte was voor de nieuwe recruits? Oh ja die hoort er inderdaad niet bij
 

DeletedUser69389

Guest
Oh je bedoelt de clusterfuck via ZheQ? ZheQ die niet bij adios hoort volgens Adios en dus niet mag gebruikt worden om te cf'en? De ZheQ die wel onder vv staat van Adios toen de cf werd verkregen en nu massaal edels gooit op Cala? De ZheQ die tijden lang een speler was binnen Adios, maar nu eruit is gegooid omdat er geen ruimte was voor de nieuwe recruits? Oh ja die hoort er inderdaad niet bij
Ik weet niet wie er nu wel of niet logt op Zheq. Maar dan nog stel Pietje zou op Zheq loggen. Als je dan ziet dat een voor jouw vijandelijk acc dorpen verliest dan wil je best mee profiteren, maar dat hoeft niet direct te betekenen dat dat account alsnog wel nog bij Adios hoort. Je trekt gevolgconclusies die op vermoedens zijn gebaseerd, maar niet op basis van gedegen onderzoek en daaruit voortvloeiende 'feiten'.
 
Reactiescore
3.457
Je bent niks inhoudelijk bezig, knap hoor.
Arrogant is geen scheldwoord, dus arrogante kutjes maakt niet zoveel verschil, jij weet dat ook, maar je blijft doen alsof je dom bent. Je weet zelf ook dat dit een extreem vuile actie is;)

Verder heeft onze leider heeft er niks mee te maken en hij is er op aangesproken.
Als die woorden niet zo erg waren zoals jij beweerd ,hadden ze geen ban gekregen
 

DeletedUser78491

Guest
Ik weet niet wie er nu wel of niet logt op Zheq. Maar dan nog stel Pietje zou op Zheq loggen. Als je dan ziet dat een voor jouw vijandelijk acc dorpen verliest dan wil je best mee profiteren, maar dat hoeft niet direct te betekenen dat dat account alsnog wel nog bij Adios hoort. Je trekt gevolgconclusies die op vermoedens zijn gebaseerd, maar niet op basis van gedegen onderzoek en daaruit voortvloeiende 'feiten'.

884de1118af7456ee304986c5d5644be.png


Adios lid over ZheQ

3ce4bfd1a56576b771b81177fe656cac.png


Adios lid met screenshot aantal edels ZheQ

Ja ik baseer dingen op vermoedens
 

DeletedUser69389

Guest
884de1118af7456ee304986c5d5644be.png


Adios lid over ZheQ

3ce4bfd1a56576b771b81177fe656cac.png


Adios lid met screenshot aantal edels ZheQ

Ja ik baseer dingen op vermoedens
Je begrijpt hopelijk wel dat deze screens totaal niets zeggen? Ook omdat je geen naam toont van je bron? Je zou bij wijze van een vriend van je kunnen vragen om dit via een skype bericht te sturen en dat te verkopen als zijnde dat het van iemand uit Adios is.

Ook het screentje van limiet hoeft niet perse te verwijzen naar Zheq.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Je begrijpt hopelijk wel dat deze screens totaal niets zeggen? Ook omdat je geen naam toont van je bron? Je zou bij wijze van een vriend van je kunnen vragen om dit via een skype bericht te sturen en dat te verkopen als zijnde dat het van iemand uit Adios is.

Ook het screentje van limiet hoeft niet perse te verwijzen naar Zheq.

Je kan ook je eigen edellimiet enzo aanpassen via element inspecteren, maar ik bemoei niet.
 

DeletedUser76269

Guest
Ja oké, fk it nu ga ik ook gewoon edels zenden. Deed het niet maar bij deze omdat jullie iedereen over 1 kant scheren :)

Dit is dus waarom ik jou wss niet kan herinneren en pieter wel, die zegt tenminste dat hij er niet achter staat en is daarom in mijn ogen ook een stuk leukere speler..

Ik weet niet wie er nu wel of niet logt op Zheq. Maar dan nog stel Pietje zou op Zheq loggen. Als je dan ziet dat een voor jouw vijandelijk acc dorpen verliest dan wil je best mee profiteren, maar dat hoeft niet direct te betekenen dat dat account alsnog wel nog bij Adios hoort. Je trekt gevolgconclusies die op vermoedens zijn gebaseerd, maar niet op basis van gedegen onderzoek en daaruit voortvloeiende 'feiten'.

Dus als tad uit red gaan mogen jullie ons niet meer aanvallen omdat we niet meer bij de tegenstander behoren en het dus CF's worden die onrechtmatig vergregen zijn. Ik zal zo op de knopstam leaven drukken :).
 
Reactiescore
853
Screen is zeker wel van Zheq en naar een enkel persoon binnen Adios gestuurd, interessant hmm..

Maar goed zoals reeds verkondigd was Zheq onbemand en heb ik na de CF van Cala iemand gevraagd om vanaf zheq te edelen. Het account behoorde zeer zeker niet meer tot Adios, hoewel het nu dus zeker van pas komt.

Verder kunnen we hier een hele discussie over voeren; vies spel of niet?

Het is zeker geen lekkere actie, echter lig de fout toch zeker ook bij Red. Na meermaals regels te buigen, overtreden en negeren moet je niet verbaasd zijn dat Adios ook uit niet nette dingen voordeel haalt. Of zijn we het geheim, verkregen via het breken van de afspraken, al vergeten? Cala, Lucas, heeft dit over zichzelf afgeroepen door die PM te sturen.
 

DeletedUser78825

Guest
Lol zo smerig ......
En even over je uitspraak “kutjes”, het was arrogante kutjes.
Dat jullie dat normaal vinden snap ik wel met een leider die iedereen kanker toewenst als hij zijn zin niet krijgt.

Het was arrogante kutjes, inderdaad, en vervolgens "ik snap er geen kut van". Dat tweede was de druppel voor de ban.

Verder, ik heb anders ook screens gezien van leiding van Adios die kanker gebruikt.
 
Bovenaan