Top/Flop stammen

DeletedUser79357

Guest
Fort nox is een flop. Is al 1 week bezig met de speler skilleye aan te vallen. Op 1 week tijd maar 5 dorpen te pakken gekregen.

Stelt niet veel voor.

(Heeft hierin bijstand van trace colare gekregen)
 

DeletedUser79415

Guest
Zou me helemaal niks verbazen na dat smerige gedrag van jullie.

Dus omdat red een overtreding maakt in het penalty gebied (niet netjes communiceren) krijgt red een rode kaart (ban), bij die ban geven ze een penalty weg (cala in massa tijd) dan zie ik nergens iets smerigs behalve het niet netjes communiceren van red. Op de blaren zitten..

Nu komen er reacties van ja en je had eerder kunnen reporten dan blablablabla maar een videoref duurt soms ook even, wie weet moest tw support wel ff onderzoek doen..

Zie geen smerig spel van adios, enkel afstraffing van domme fout red.

Maar hier gaan we nu natuurlijk om discussiëren want iedereen heeft een andere mening maar dit is mijn kijk erop.

Ps blijf aub on point en breng geen oude zaken onhoog dan worden discussies te onzinnig.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Dus omdat red een overtreding maakt in het penalty gebied (niet netjes communiceren) krijgt red een rode kaart (ban), bij die ban geven ze een penalty weg (cala in massa tijd) dan zie ik nergens iets smerigs behalve het niet netjes communiceren van red. Op de blaren zitten..

Nu komen er reacties van ja en je had eerder kunnen reporten dan blablablabla maar een videoref duurt soms ook even, wie weet moest tw support wel ff onderzoek doen..

Zie geen smerig spel van adios, enkel afstraffing van domme fout red.

Maar hier gaan we nu natuurlijk om discussiëren want iedereen heeft een andere mening maar dit is mijn kijk erop.

Ps blijf aub on point en breng geen oude zaken onhoog dan worden discussies te onzinnig.

Ik voel dit eerder als een failissement van een grote voetbalclub omdat de spelers teveel dure broodjes kroket hebben gegeten :eek:
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Welk smerig gedrag?

Het expres wachten met iets reporten zodat iemand geband worden tijdens een massa. Laat weer zien dat Adios een kansarme stam is die gewoon overduidelijk kwaliteit mist om het spel normaal te spelen. Of wil je dit ontkennen dat jullie niet hebben gewacht?

Dus omdat red een overtreding maakt in het penalty gebied (niet netjes communiceren) krijgt red een rode kaart (ban), bij die ban geven ze een penalty weg (cala in massa tijd) dan zie ik nergens iets smerigs behalve het niet netjes communiceren van red. Op de blaren zitten..

Nu komen er reacties van ja en je had eerder kunnen reporten dan blablablabla maar een videoref duurt soms ook even, wie weet moest tw support wel ff onderzoek doen..

Zie geen smerig spel van adios, enkel afstraffing van domme fout red.

Maar hier gaan we nu natuurlijk om discussiëren want iedereen heeft een andere mening maar dit is mijn kijk erop.

Ps blijf aub on point en breng geen oude zaken onhoog dan worden discussies te onzinnig.

Het is gewoon toegegeven vanuit jullie kant dat hier mee is gewacht. Wil daar best screens van posten als je nu zegt dat dit niet waar is wat ik nu zeg. En dat het op randje is, volgensmij is er geband om de woorden “arrogante kutjes”. Nou is dat niet ff erg joh poeh.

Ik dacht dat jij nog een leuke wereld wou maar dat je dit gedrag goed keurt van je medespelers waarin jij weet dat er is gewacht met de support is echt kansloos. Dacht dat jij anders was en een leuke wereld wou maar blijkbaar dus ook iemand die puur op wereldwinst aast. Nouja leuke wereld krijg je al niet meer en zou het niet raar vinden als jullie lekker BB zeetje mogen gaan edelen, succes ermee man.
 
Laatst bewerkt:

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Euhm jullie...............
Wij hebben een heerlijk eerlijke battle met TAS. Denk dat hij dat kan beamen.

Ja jullie horen hier ook bij. Je keurt dit gedrag in PM goed toch? Dan ben je in mijn ogen ook gewoon sneu.

Overigens heb ik vernomen dat jullie wel leuke dingen tegen TAS laten zien dus lekker gewerkt. Beetje jammer dat teams zoals RBC niet normaal kunnen spelen.
 

DeletedUser79415

Guest
Ja oké, fk it nu ga ik ook gewoon edels zenden. Deed het niet maar bij deze omdat jullie iedereen over 1 kant scheren :)
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ja oké, fk it nu ga ik ook gewoon edels zenden. Deed het niet maar bij deze omdat jullie iedereen over 1 kant scheren :)

Ik wil best effe prive met je hierover in gesprek. Als je gaat doen wat je nu zegt bevestigd dat je een leuke strijd wou loze woorden zijn.
 
Reactiescore
3.457
Hahaha gaat Red nu over fair play beginnen??
Cala heeft nagenoeg altijd smerig gespeeld dus hou maar op met jullie hypocriete praatjes!

Wij hebben in pm juist aangegeven het niet met de handelswijze van onze stamgenoten eens te zijn.
Het is wel heel duidelijk dat lezen moeilijk is voor Red,hebben ze meer last van
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Wij hebben in pm juist aangegeven het niet met de handelswijze van onze stamgenoten eens te zijn.

Ik dacht te horen van niet maar ben er blij mee dat jullie dit niet goedkeuren.

Hahaha gaat Red nu over fair play beginnen??
Cala heeft nagenoeg altijd smerig gespeeld dus hou maar op met jullie hypocriete praatjes!

Ja want een barbaren dorp edelen die is afgestaan en ook nog eerlijk een front dorp is ingeleverd staat gelijk aan een account bannen tijdens een massa. Leuk dat je zo graag je oude stam wilt laten zien winnen zelfs al hebben ze er vuil spel voor nodig. Dacht dat jij voor fair play stond maar blijkbaar sta je daar ook niet meer voor.
 

DeletedUser79168

Guest
als red even gretig was om het recruitprobleem van kidnatio aan te pakken als nu, dan kon er idd mss wel naar een oplossing gezocht worden
 
Reactiescore
3.457
Met geheim en dat geheim is nooit teruggekomen .
Het voorbeeld van je stam die bewust een cf overeenkomst schendt om een geheim te jatten en daarna heel schijnheilig zeggen : ja maar het dorp hebben jullie toch terug??

Dikke karma dit met al zijn lage streken.
Beetje lopen schelden in Pm ,komt toch echt bij Red vandaan deze dingen en niet bij Adios.
Over schelden gesproken ,daar zijn jullie niet vies van.
Zie net wat screens van iemand van de leiding van Red die walgelijk met k. loopt te schelden.

LEKKER HOOR RED!
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
als red even gretig was om het recruitprobleem van kidnatio aan te pakken als nu, dan kon er idd mss wel naar een oplossing gezocht worden

Jullie kwamen er een maand later mee aankakken en jullie kwamen zonder oplossing. Ben het er nogsteeds niet mee eens dat Kid helemaal foutief is gegaan maar dat is de discussie niet. Maar jullie hebben ook laatst precies dezelfde actie gedaan door het recruiten van Kevinknip in het cluster van NUA toen NUA nog in Koets zat dus een beetje hypocriet om dit als enige reden te noemen voor het expres bannen van een frontaccount tijdens een massa.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Met geheim en dat geheim is nooit teruggekomen .
Het voorbeeld van je stam die bewust een cf overeenkomst schendt om een geheim te jatten en daarna heel schijnheilig zeggen : ja maar het dorp hebben jullie toch terug??

Dikke karma dit met al zijn lage streken.
Beetje lopen schelden in Pm ,komt toch echt bij Red vandaan deze dingen en niet bij Adios.
Over schelden gesproken ,daar zijn jullie niet vies van.
Zie net wat screens van iemand van de leiding van Red die walgelijk met k. loopt te schelden.

LEKKER HOOR RED!

Ga anders ff lekker niet in waar het over gaat. Je pleit toch altijd voor fair play en dan keur je dus dit goed? Had ook beter van jou verwacht maar blijkbaar dus bij jou ook alleen maar loze woorden.
 

DeletedUser79332

Guest
Kan iemand mij nu vertellen wat er precies gebeurt/gaande is.

Ik lees smerig spel, massa, ban.. What happend?
 
Reactiescore
3.457
Ga anders ff lekker niet in waar het over gaat. Je pleit toch altijd voor fair play en dan keur je dus dit goed? Had ook beter van jou verwacht maar blijkbaar dus bij jou ook alleen maar loze woorden.
Ah op die toer dus jullie verwachten fair play van Adios na al het lage gedrag van Cala?
Als Cala zich normaal had gedragen deze wereld zonder zijn lage streken dan had ik het helemaal eens geweest met je.
Je vergeet 1 ding en dat is dat Cala zelf deze ban heeft verdiend met zijn puberige gescheld.
 
Bovenaan