Top/Flop stammen

Reactiescore
1.367
Bedankt weer voor deze ongegronde beschuldiging Martijn. Wordt een beetje irritant als je het mij vraagt.
Jij attendeerde ons op een lek, waarvoor dank. Vervolgens maakte jullie stam er wel gebruik van dus...
Ik weet nu niet wie hier hypocriet is?

Kap maar met het proberen zwart te maken van een stam zonder dat je met fatsoenlijke feiten boven tafel komt. Iets wat een 'oldgen' zou moeten weten hoe je dit aanpakt.

- Yvo

Hoezo is de beschuldiging ongegrond? Een stamlid van je heeft lopen stabben <3
 

DeletedUser6916

Guest
Hoezo is de beschuldiging ongegrond? Een stamlid van je heeft lopen stabben <3

De appels zijn in de aanbieding bij de appie, ik snap alleen niet waarom ik geen korting krijg op mijn peren als ik bij de kassa sta?

Wat betreft de beschuldigingen, die zijn ongegrond zolang Martijn enkel roept zonder bewijzen te tonen. Dan kom ik ook gelijk bij mijn volgende punt, ik ga er vanuit dat je doelt op de situatie in de rim bij Runner 5? Daar hebben we naar gekeken en we werken aan een post daarover. Echter betekend dat er wat gerommel in het noorden was een poosje terug dat er ook automatisch gespioneerd wordt in het zuiden.

Hoezo is de beschuldiging wel gegrond volgens jou? :rolleyes2:
 
Reactiescore
3.457
Ik denk dat Martijn ergens volgende week antwoord,is vakantietijd jwz
 
Reactiescore
1.367
De appels zijn in de aanbieding bij de appie, ik snap alleen niet waarom ik geen korting krijg op mijn peren als ik bij de kassa sta?

Wat betreft de beschuldigingen, die zijn ongegrond zolang Martijn enkel roept zonder bewijzen te tonen. Dan kom ik ook gelijk bij mijn volgende punt, ik ga er vanuit dat je doelt op de situatie in de rim bij Runner 5? Daar hebben we naar gekeken en we werken aan een post daarover. Echter betekend dat er wat gerommel in het noorden was een poosje terug dat er ook automatisch gespioneerd wordt in het zuiden.

Hoezo is de beschuldiging wel gegrond volgens jou? :rolleyes2:

Ik ging er van uit dat het over runner ging ;)

Maar kun je niet beter van het AF blijven, zolang er "gewerkt" word aan een post over runner? Hans weet iig wel hoe het moet.
 

DeletedUser61134

Guest
Kvind dat gedoe dat mensen altijd maar bewijs moeten leveren zo vermoeiend.

Als je geen leuke ervaringen hebt bij beschuldigingen, zorg dan dat je braaf speelt (geen katas en cf's dus) en met niemand samenwerkt.
Dan kan er niet eens gestabbed worden.
 
Reactiescore
3.457
Het is pas een stab als er duidelijk aa getoond word dat we met al die spelers een pbg/nap hadden dus hoezo durf je het account dan te beschuldigen van een stab
Eerst was het een samenwerking ( er wordt bewijs aangeleverd dat er werd samengewerkt ) en nu een nap?
Ik ben heel benieuwd wat er uit de kast wordt getrokken .
 
Reactiescore
1.367
Het is pas een stab als er duidelijk aa getoond word dat we met al die spelers een pbg/nap hadden dus hoezo durf je het account dan te beschuldigen van een stab

Vrij simpel, lees maar terug :)
 
Reactiescore
3.586
Eerst was het een samenwerking ( er wordt bewijs aangeleverd dat er werd samengewerkt ) en nu een nap?
Ik ben heel benieuwd wat er uit de kast wordt getrokken .

Ik denk dat Hans elk moment uit die kast kan gaan komen en of er 'getrokken' bij aan te pas komt durf ik niet te zeggen.
 

DeletedUser77607

Guest
De R2W policy is weer van kracht zo te zien op deze wereld, wat hebben jullie daar nu aan? (Gericht aan dejavu)
 

Deleted User - 487776907

Guest
De dagelijkse orgie in het westen ging vervelen, ze halen er gewoon nog iemand bij om de boel een beetje op te schudden.
 

DeletedUser61134

Guest
De R2W policy is weer van kracht zo te zien op deze wereld, wat hebben jullie daar nu aan? (Gericht aan dejavu)

Niet van toepassing.
Fralo is al lange tijd een slavenstam van Dejavu.
Nu Snail 500k punten bereikt heeft is hij groot genoeg voor de hoofdstam.

Het lijkt een rekruut, maar hoorde er allang bij natuurlijk als MB
 

Deleted User - 487776907

Guest
En oh zo grote @killzz4live, heb jij enig idee wat we kunnen doen tegen die vervelende jongens die telkens maar op een invite knop drukken :(?
 
Reactiescore
3.540
Anders haal je Kanarie er ook bij, Snail had namelijk beloofd Kanarie te volgen waar hij heen ging! Sterker nog, Snail is een van de meest slinkse accounts die ik in tijden heb gezien. Weken lang gedaan alsof hij aan onze kant stond, maar elke keer als het puntje bij het paaltje komt laat hij het op leugenachtige / misleidende manier afweten. Als hier aan het eind van de week nog geen uitgebreide post over is gemaakt doe ik het zelf.
 

DeletedUser69389

Guest
Allereerst is het een wanprestatie 1e klas van ons account. Toen ik gistermiddag van het account afging was alles nog onder controle. Helaas toen ik vanmorgen logde was het al te laat en had helaas niemand van het account gelogt. Maar wat ben ik blij dat het met AoD gedaan is. Want ik heb nog nooit met een zo'n ontiegelijk sneue stam gestreden als Dejavu. Wel respect voor Gerben van Savethewhale die zijn excuses betuigt voor het recruiten van Snailtrail na het tonen van een dertigtal screens die tegen hem spreken.
 
Bovenaan