[Speeltopic] WvW #294

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

Deleted User - 2075062

Guest
Time heeft ook wel punten wat betreft Cryptic. Ik zie daar graag een verdediging.
 

DeletedUser78825

Guest
Kortaf, inhoudloze tekst.

Dus ik kan beter niks posten? Noted.

Goodwill kweken

Nee, logisch verstand gebruiken en een keer proberen te vermijden wat ieder potje gebeurd tegenwoordig.

Inhoudloze tekst, activiteit tonen terwijl je er niks mee neertyped. Deze poststijl is beetje hetzelfde toen hij lieveling was.

Misschien zou het helpen als iedereen eens inhoudelijk zou gaan posten of überhaupt zou posten.
 

DeletedUser74597

Guest
goeddenavond , super actief is t allemaal niet vandaag ... ja ik ook weinig hier nog maar geweest (heb het ook super heet deze dagen

wel alles gelezen maar nu nog niets concreets eruit kunnen filteren .. heeft iemand een eigenlijst met uitleg hoe en wat dan kan ik ook even meedenken .
 

Deleted User - 2075062

Guest
Dus ik kan beter niks posten? Noted.



Nee, logisch verstand gebruiken en een keer proberen te vermijden wat ieder potje gebeurd tegenwoordig.



Misschien zou het helpen als iedereen eens inhoudelijk zou gaan posten of überhaupt zou posten.

Dit zijn verklaringen en provocaties. Ik wil een verdediging zien. Waarom ben jij geen slechtje?

@jessicavd jou mening?
 

DeletedUser78825

Guest
Dit zijn verklaringen en provocaties. Ik wil een verdediging zien. Waarom ben jij geen slechtje?

Ik noem het geen goede aanval om mee te beginnen.
Waarom ben jij dan geen slechtje? En waarom is Time geen slechtje?

Er zit geen waarde in zijn verdenkingen.
 

DeletedUser20001

Guest
Mijn God helemaal vergeten. Maar Janick stemde op mij en bleek goedje te zijn.

Er werd gezegd is een nieuweling en stemt misschien op Batchieboy omdat die ook wolf is net als Jannick.

Nou was dus niet. Mensen stemmen veel te snel op mensen die hun bm stem niet op time of Castiel zetten. Slaat echt nergens op.
 

DeletedUser17472

Guest
Leef jij nog? Je brengt weer zeer weinig in, enkel kritiek. Dat is nu al het derde rondje. Ga eens actief meezoeken, wellicht hebben we dan iets aan je.
 

DeletedUser78825

Guest
Mijn God helemaal vergeten. Maar Janick stemde op mij en bleek goedje te zijn.

Er werd gezegd is een nieuweling en stemt misschien op Batchieboy omdat die ook wolf is net als Jannick.

Nou was dus niet. Mensen stemmen veel te snel op mensen die hun bm stem niet op time of Castiel zetten. Slaat echt nergens op.

Het vreemde was vooral dat hij het deed zonder enige onderbouwing of reden die hij meegaf.
Maar, het feit dat Janick goedje was, wilt voor de rest niets zeggen.
 

DeletedUser20001

Guest
Leef jij nog? Je brengt weer zeer weinig in, enkel kritiek. Dat is nu al het derde rondje. Ga eens actief meezoeken, wellicht hebben we dan iets aan je.

Ik zei toch dat ik het vergeten was. Man man man.

Jij brengt anders ook nooit iets in.
 

DeletedUser79601

Guest
Voordat ik ga beginnen aan mijn quotes, wil ik even mezelf excuseren voor mijn inactiviteit. Dit spelletje is nieuw voor me en ik kan niet helemaal goed meekomen, sorry :( wil het niet verpesten voor anderen

Dat vind ik wel een rare stem.
Je bent zelf raar patje :p
Je gelooft alleen cryptic? Dit snap ik niet helemaal

Als je goed leest, zet Time zijn stem pas nadat ik mijn twijfels bij Yarnick had gezet.

Het was op dat moment, samen met de reactie van batchie het enige vreemde. Echter speelt batchie niet anders dan anders. Die zet vanavond laat zijn stem weer..... helaas.

Verder heb ik geen flauw benul wat of hoe. Het zijn weer dezelfde die actief zijn en tussen Castiel, Time en Johan zit zeker een wolf. Just feeling. En Vitabis staat ook hoog op mijn lijst. Ik vind hem voor zijn doen vreemd gedragen.
Jo han doet niet eens mee :eek: maar dat werd later ook al gezegd door anderen zag ik. Ben te laat maar wil toch even zeggen dat het me opviel..
lol... en ik maar denken dat hij inactief was :p
Nu had ik het laten rusten maar: Het is best wel gek dat je er dan met een grapje probeert vanaf te komen.. al ken ik je verder niet..
 

DeletedUser20001

Guest
Bovendien gaat time daarna zeuren dat die na dit potje niet meer meedoet omdat ze altijd op hem gaan.

Ik vind time daarom het meest verdacht op dit moment.

Maar kan het nog aanpassen omdat ik nog niet bij ben met 8 pagina’s lezen. Maar ben op vakantie dus hoop dat het zo allemaal kan.
 
Reactiescore
2.196
Mijn God helemaal vergeten. Maar Janick stemde op mij en bleek goedje te zijn.

Er werd gezegd is een nieuweling en stemt misschien op Batchieboy omdat die ook wolf is net als Jannick.

Nou was dus niet. Mensen stemmen veel te snel op mensen die hun bm stem niet op time of Castiel zetten. Slaat echt nergens op.

Lol wat xD
 

Deleted User - 2075062

Guest
Voor een ervaren speler stem je dus wel heel snel op iemand die een andere bm stem zet.

Op dag 1 heb je weinig om van uit te gaan. Maar deze stem is al behandeld. Het is immers een uitlokstem of dat was het op het moment dat hij gezet werd. Dat hij hem liet staan is idd apart maar ook uitgelegd.

Ik ben blij dat er wat meer activiteit is. Maar zie niet meteen een target voor nu. Maar wat ben je allemaal aan het doen Batchie? Hij zegt dat hij niet meer mee wil doen omdat Time of ik standaard in tegengestelde teams zitten en dat simpelweg niet leuk is! Je stem is zeer vreemd maar zal je er voor nu niet op afrekenen.
 

DeletedUser74597

Guest
Dit zijn verklaringen en provocaties. Ik wil een verdediging zien. Waarom ben jij geen slechtje?

@jessicavd jou mening?
beetje raar dat hij zegt dat hij beter niets zegt ... het staat er meestal bekent om dat juist wolven zo min mogelijk willen zeggen
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik denk overigens dat Fam geen slechtje is. Het Jo Han verhaal zou nooit voorkomen als zij als wolf in de chat zit met hem.
 
Reactiescore
2.196
Bovendien gaat time daarna zeuren dat die na dit potje niet meer meedoet omdat ze altijd op hem gaan.

Ik vind time daarom het meest verdacht op dit moment.

Maar kan het nog aanpassen omdat ik nog niet bij ben met 8 pagina’s lezen. Maar ben op vakantie dus hoop dat het zo allemaal kan.

Dus ik ben wolf omdat ik er gek van word dat de aanname word gemaakt dat of ik of kasteel wolf is? Je bm onzin klopt sws niet aangezien mijn stem op Cryptic staat en die stemde op mij als bm.

Ik denk overigens dat Fam geen slechtje is. Het Jo Han verhaal zou nooit voorkomen als zij als wolf in de chat zit met hem.

Niet over nagedacht maar dit volg ik heel goed.
 

DeletedUser20001

Guest
Op dag 1 heb je weinig om van uit te gaan. Maar deze stem is al behandeld. Het is immers een uitlokstem of dat was het op het moment dat hij gezet werd. Dat hij hem liet staan is idd apart maar ook uitgelegd.

Ik ben blij dat er wat meer activiteit is. Maar zie niet meteen een target voor nu. Maar wat ben je allemaal aan het doen Batchie? Hij zegt dat hij niet meer mee wil doen omdat Time of ik standaard in tegengestelde teams zitten en dat simpelweg niet leuk is! Je stem is zeer vreemd maar zal je er voor nu niet op afrekenen.
Ik denk overigens dat Fam geen slechtje is. Het Jo Han verhaal zou nooit voorkomen als zij als wolf in de chat zit met hem.

Nee fam is goedje. Durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.

Verder Castiel zeg ik dat time verdacht is omdat die zeurt dat die niet meer mee doet omdat mensen hem verdenken.

Dat hij dat zegt vind ik verdacht.
 
Reactiescore
93
Wie wel wolf is weet ik nog niet, maar ik denk dat PlanB goedje is. Ik snap zijn frustratie eigenlijk wel over dat er altijd gedacht wordt dat hij of Castiel slechtje is. Het is dezelfde reden waarom ik maar eens geen overzichtjes maak, die maken me altijd toch maar weer verdacht-.-'
 

DeletedUser77141

Guest
Nee fam is goedje. Durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.

Verder Castiel zeg ik dat time verdacht is omdat die zeurt dat die niet meer mee doet omdat mensen hem verdenken.

Dat hij dat zegt vind ik verdacht.

Dit vindik wel heele rare opnerking.. Iemand die jou aanvalt de hand boven het hoofd houde? Weetjij meer dan wij weten?
 
Bovenaan