Top/flop stam(men)

Reactiescore
73
Kreeg niet veel reactie. Alleen dat ze het intern aan het bespreken zijn. Raar ook dat Eendenbadje dat nog niet lijkt te weten? Heb verder geen input van KOH gehad, tot dusver.

Als jullie nou niet zouden geloven dat iemand van jullie me eendenbadje noemt...

Is jullie keuze om zo te doen, dan mogen wij IMO jullie ook zo noemen
 

DeletedUser78605

Guest
De andere leden met respect behandelen door de ene eendenbad te noemen en de ander de hele tijd stabber te noemen?

Jorrit heeft misschien gestabt op cas1 ja, maar hij heeft daar zijn excuses aangeboden heb ik zojuist gelezen. Het is niet dat iemand ergens heeft gestabt dat die het hier opnieuw zal doen. Als hij weer stabt, geef ik jullie volledig gelijk, maar ik ben ervan overtuigt dat hij het niet gaat doen.

Vraag mij eigenlijk wel af wat respect voor jullie betekent..

Verder fijn weekend iedereen:)

Lezen blijft lastig, want dit is al minimaal zijn 3de stab geweest. Hij heeft of heeft geprobeerd op zijn laatste 3 werelden, toevallig ook allemaal casual werelden. Dus reken maar uit hoe groot de kans is dat hij hier gaat stabben als het even niet lekker loopt ;)
 
Reactiescore
1.049
Lezen blijft lastig, want dit is al minimaal zijn 3de stab geweest. Hij heeft of heeft geprobeerd op zijn laatste 3 werelden, toevallig ook allemaal casual werelden. Dus reken maar uit hoe groot de kans is dat hij hier gaat stabben als het even niet lekker loopt ;)
Reken maar uit dat jij ook heeele vieze dingen hebt gedaan en door de community bent aangepakt :)
Jij bent dus (waarschijnlijk) ook gebeterd?
 
Reactiescore
127
De andere leden met respect behandelen door de ene eendenbad te noemen en de ander de hele tijd stabber te noemen?

Jorrit heeft misschien gestabt op cas1 ja, maar hij heeft daar zijn excuses aangeboden heb ik zojuist gelezen. Het is niet dat iemand ergens heeft gestabt dat die het hier opnieuw zal doen. Als hij weer stabt, geef ik jullie volledig gelijk, maar ik ben ervan overtuigt dat hij het niet gaat doen.

Vraag mij eigenlijk wel af wat respect voor jullie betekent..

Verder fijn weekend iedereen:)

Heeft casual 1 gestabt, geprobeerd ook op casual 5 nog recent. Denk dat dat wel aangeeft dat die speler niet te vertrouwen is.
 
Reactiescore
142
De vraag waar ik van Jorrit geen antwoord op krijg.
 

DeletedUser79626

Guest
@jand Dan is het goed, soms is het respect gewoon ver zoek in jullie teksten vandaar mijn reactie.

Over het verleden praten, het blijft het verleden hoe je het ook draait of keert blijft hetzelfde toch?
Dus laten we eens over de toekomst van de casual praten.
 

DeletedUser79332

Guest
Op deze manier zal heel Cas6 KOH in de smiezen houden:)
Misschien is dat voldoende om hem eens wakker te schudden zodat hij het nu niet doet.
 
Reactiescore
73
Dus is mijn vraag: Wie gaat hij nu stabben??

Het is niet dat een persoon vroeger iets deed dat die later ook hetzelfde gaat doen. Denk even goed na en jijzelf zal ook wel vroeger slechte dingen gedaan hebben in je leven die je nu niet meer doet. Is het lastig om te begrijpen dat mensen kunnen veranderen?

In plaats van te zeiken kan jij je beter focussen op je groei.
 

DeletedUser79332

Guest
Het is niet dat een persoon vroeger iets deed dat die later ook hetzelfde gaat doen. Denk even goed na en jijzelf zal ook wel vroeger slechte dingen gedaan hebben in je leven die je nu niet meer doet. Is het lastig om te begrijpen dat mensen kunnen veranderen?

In plaats van te zeiken kan jij je beter focussen op je groei.

Als iemand 1 keer iets fout doet in zijn/haar leven kan diegene zeker zijn leven verbeteren. Helemaal mee eens.
Maar als iemand dit meerdere keren doet, zoals ik dit lees want ik ben niet aanwezig op die werelden, dan heeft hij in iedergeval de schijn tegen dat hij zich wilt verbeteren danwel er van leert.

m.b.t. groei:
Helemaal eens. Echter draait alles dus kan ik hier mooi even de tijd doden aangezien ik toch moet wachten.
 

DeletedUser79635

Guest
Als iemand 1 keer iets fout doet in zijn/haar leven kan diegene zeker zijn leven verbeteren. Helemaal mee eens.
Maar als iemand dit meerdere keren doet, zoals ik dit lees want ik ben niet aanwezig op die werelden, dan heeft hij in iedergeval de schijn tegen dat hij zich wilt verbeteren danwel er van leert.

m.b.t. groei:
Helemaal eens. Echter draait alles dus kan ik hier mooi even de tijd doden aangezien ik toch moet wachten.


ben je echt zo zielig...
je leest van alles en heb een mening klaar voor iets of iemand waar jezelf niks van mee krijgt..
 

Deleted User - 2172780

Guest
Als je van 90% hetzelfde verhaal hoort. En ook allemaal verschillende mensen. Dan is daar toch niks mis mee om het te geloven en je mening klaar te hebben.
 
Reactiescore
29
Zieken heet zoiets, Mike? Ja ik weet ook niet meer wie er allemaal op welk acc zitten, redelijk rommeltje is het niet waar? :D

Fijn weekend iedereen! :)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan