België eindelijk WERELDKAMPIOEN

Reactiescore
110
Japan speelde goed, maar Belgie gaf wel makkelijk kansen weg zeg.
 
Reactiescore
1.049
Wedden dat Jannes straks met n post komt hoe goed ze het hebben omgebogen blablabla :D
T kwam eropneer dat als japan won niemand had gezegd dat t ontrerecht was
 

DeletedUser71971

Guest
Ik hoop het :rolleyes:
Zielige vertoningen van de Braziliaan..
 
Reactiescore
3.584
Wedden dat Jannes straks met n post komt hoe goed ze het hebben omgebogen blablabla :D
T kwam eropneer dat als japan won niemand had gezegd dat t ontrerecht was

Zo'n Belg ben ik niet maar voor alle duidelijkheid is dit een troll topic dus ik ga tot het einde ook door met trollen. Nu goed we wouden enkele oude statistieken die al erg oud waren vernieuwen.

1970 was de laatste keer een land in de knock-outfase een 2-0 achterstand kon ombuigen tot winst. Ik had daarom ook doorgeven aan de rode duivels dit te willen gaan vernieuwen. Gewoon effe 2-0 achter komen en liefst pas in de 2de helft zodat er minder tijd was om het nog om te buigen om onszelf toch voor een nog grotere uitdaging te laten gaan.

Ze vroegen mij in de 90ste minuut nog of ze voor de 3-2 moesten gaan en ik zei ik weinig trek had in verlengen en ze wel gewoon effe een 3de goal mochten maken. Dat deden ze dan ook even snel. Nu goed onze moeilijkste match tegen Japan zit erop, nog 3 easy matchen en we zijn WERELDKAMPIOEN.

Brazilië is de volgende die afgeslacht zal worden :eek: Of ik ze opnieuw voor een uitdaging zal laten gaan moet ik nog bekijken :eek: Mss ook wel eens leuk als ik de rode duivels niet ga benadelen door expres 2-0 achter te laten komen in de 2de helft. Is mss eens leuk als ik ze dus niet benadeel en we eens 5-0 gaan winnen tegen Brazilië. Moet er nog overna denken hoe ik dit ga aanpakken!
 

DeletedUser61134

Guest
Wanneer is volgende wedstrijd belgistan?
Want dan weet ik alvast wanneer ik Jannes moet vermijden
 
Reactiescore
110
Is dit een troll topic of een smoes om ongenegeerd arrogant te doen topic? :D
 
Bovenaan