België eindelijk WERELDKAMPIOEN

Reactiescore
3.576
Jaja wie had het ooit gedacht, Nederland die tal en tal ijzersterke generaties gehad heeft met de aller beste spelers te wereld van hun tijden. Maar toch zal het bescheiden België voor het grote Nederland een wereldtitel pakken.

De groepsfases zijn gedaan dus het serieuze werk gaat beginnen. De weg naar de wereldtitel ligt open want het superieure België gaat weldra elk land overklassen op alle gebied.

Eerst komt Japan die voor de bijl zullen gaan, daarna het grote Brazilië dat Mexico zal kloppen in de 8ste finales. Vervolgens in de halve finales komen we het Frankrijk tegen dat Uruguay zal uitschakelen in de kwartfinales. Eens Frankrijk ook afgeslacht word door de superieure Belgen in de halve finales komen we het sterke Kroatië tegen in de finale dat het Spanje en Zwitserland zal uitschakelen.


Dus hup hup nog 4 matchen en het is zover :eek::eek::eek: GO BELGIE en ja ik ben nationalistisch :(
 
Reactiescore
1.367
racist
 

DeletedUser71971

Guest
Sorry heb niet superveel pp. Maar alle kleine beetjes helpen ;)
 
Reactiescore
2.506
Tja, je moet als Belg toch ergens trots op kunnen zijn :p Ik gun het jullie van harte!
 

DeletedUser71971

Guest
Ik heb nog steeds men twijfels hoor.. Martinez moest Radja meenemen :mad:
 
Reactiescore
110
Direct weer Nederland erbij halen #minderwaardigheidscomplex
 

DeletedUser78975

Guest
Muah beetje te voorbarig en naïef. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de selectie van België echt ijzersterk, maar je praat erover alsof zij met twee vingers in de neus elk tegenstander kapot gaan spelen. Maken ze kans om wereldkampioen te worden en behoren zij samen met Frankrijk, Brazilië en Spanje tot de favoriet? Jazeker! Japan zouden ze op papier moeten verslaan, maar het gaat om de vorm van de dag. Je zal maar net hebben dat België een mindere dag heeft terwijl Japan gaat excelleren. Verder hoop ik dat België niet met hetzelfde gemakzucht de wedstrijd in gaan als jij. :p Het is misschien wel 'maar' Japan, maar dit Japan heeft wel de wereldkampioen Duitsland huiswaarts gestuurd. Mocht België Japan kloppen, dan wacht hun een ijzersterk Braziliaans elftal op. Brazilië staat op elk front wel goed, maar aanvallend, met een Neymar die uitstekend kan combineren met de back Marcelo (die overigens ook aanvallend super veel inbrengt, zowel bij Real Madrid als bij het nationaal elftal), gaat België het heel zwaar krijgen.

Mocht het toch lukken om Brazilië uit te schakelen, dan tref je de volgende gigant: Frankrijk. Zij hebben qua lichting zelfs een beter elftal dan België. Met een Mbappe, 19 jaar (!), die zo beslissend is, moet België nog meer gaan uitkijken. Kortom, het zijn wel 4 wedstrijden, maar wel 4 slopende wedstrijden waar België zelfs tegen een Brazilië en Frankrijk de onderliggende partij zal zijn. België heeft nog niet echt een tegenstander van formaat in dit WK getroffen. Zij zaten in een relatief makkelijke poule. Engeland is overigens ook niet echt een 'grote'. Iedereen weet vooraf al dat zij toch gaan falen, ondanks dat zij eigenlijk op papier een sterk elftal hebben.

Maar goed, België veel succes. Ik zal echter, als grote Madrid supporter, wel juichen voor Kroatië. Zou een perfecte afscheid zijn voor Modric, die sinds jaar en dag geweldig presteert. Mocht het voor hem toch niet lukken, dan juich ik voor onze Marcelo!
 
Reactiescore
3.576
Ik troll voor alle duidelijkheid met mijn grootste uitspraken we iedereen gaan afslachten dat leek me overduidelijk.

En ik lach beetje met de nlrs omdat hier nu eenmaal veel nlrs zitten.

Maar onthoud dus. Troll topic maar sluit mijn theorie niet uit. Overigens ook grote real supporter hier. Dit jaar nog in Bernabeu als ik het goed schrijf geweest.

En ja iedereen die door is had makkelijke groep dus dat is geen argument.
 

DeletedUser71971

Guest
Over het algemeen ben ik het met je eens @Jus soli , maar vind wel dat het niveau zowel van Brazilië, Spanje, Frankrijk, België enzo lager ligt dan dat op papier eigenlijk zou moeten zijn.

Al die grote namen. Oké, sommige matchen waren wel in orde. Maar Brazilië was zeer zwak de eerste wedstrijd, Frankrijk heeft een deftige prestatie in de groepsfase neergezet. Maar pas tegen Argentinië hebben ze eigenlijk getoond wat ze echt waard zijn. Dus zoals je ook al eerder aangaf, op papier zou het allemaal zo en zo moeten lopen. Maar kijk naar Duitsland. Dus zoals je aangaf, hangt het van de "vorm" af.

Enige die mij goed heeft verrast is Kroatië met héél mooi spel (en dus ook de resultaten erna).
 

DeletedUser79332

Guest
Tot nu zijn die tamagotchi's toch wel iets beter na rust..
 

DeletedUser78975

Guest
Oh jeej @jokersbrain :eek:

Toto tip: zet alles in op de underdog. Gegarandeerd dat je wint. Tot nu toe alle ‘grote’ jongens aangepakt. Zal me niet meer verbazen als straks een Zwitserland wereldkampioen wordt XD
 
Bovenaan