P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser

Guest
Wat P. in het verleden heeft gedaan weet ik allemaal niet, maar ik weet wel dat ze/we nog altijd boven de 1 miljard punten zitten. En ik denk ook niet dat dit de komende tijd snel zal veranderen ;)
Die hele 1 miljard is puur uit rekruteringen gehaald dat is niet echt prestatie, als het nu eens dorpen waren van de vijand die jullie veroverd hadden dan kreeg je complimenten.

En ik weet niet wat jou zo dwars zit, maar je hebt tot nu toe alleen nog maar zwaar negatieve reacties over P. laten weten en deze zelfs persoonlijk aan Oracle gericht. Doe graag even niet zo. Je mag onze stam zo hard mogelijk afbranden wat mij betreft zolang je gewoon redenen geeft en showt hoe noob we zijn, maar ga niet alleen maar zo reageren. Ik zag volgens mij ergens een reactie bij het teruglezen van topics dat 'P. weinig aanwezig' is op het AF. Als het altijd zo gaat weet ik waarom ^^

Gohh dat heb jij wel goed. Ik heb ook niet echt idee of ik wel positief kan worden over P. het is me al 3 jaren niet gelukt. En betreft OracleOne hij weet precies hoe ik over hem denk ik vind hem gewoon zeer zielige speler.
En moet ik showen hoe noob jullie wel zijn? Ik heb geen trek om 800 rapportjes aan jullie te gaan showen dat er nooit gedodgd wordt. Je speelt al 4 jaar Casual, maar nog steeds bakken ze er geen hout van.
 

DeletedUser74966

Guest
Die hele 1 miljard is puur uit rekruteringen gehaald dat is niet echt prestatie, als het nu eens dorpen waren van de vijand die jullie veroverd hadden dan kreeg je complimenten.

Gohh dat heb jij wel goed. Ik heb ook niet echt idee of ik wel positief kan worden over P. het is me al 3 jaren niet gelukt. En betreft OracleOne hij weet precies hoe ik over hem denk ik vind hem gewoon zeer zielige speler.
En moet ik showen hoe noob jullie wel zijn? Ik heb geen trek om 800 rapportjes aan jullie te gaan showen dat er nooit gedodgd wordt. Je speelt al 4 jaar Casual, maar nog steeds bakken ze er geen hout van.
Volgens mij heeft niet dodgen niks te maken met iets kunnen :s

Gaat om inactief zijn geloof ik lol.

En je hoeft niks positiefs over P te zeggen, maar ga het niet al op de man spelen voortaan. Dan krijg ik eenzelfde beeld over jou (of mogelijk anderen) als die jij nu over Oracle hebt.

Ook niet gek joh, steeds als we harder edelen dan dat jullie dorpen verliezen :D rekruten jullie weer een nieuw lid xp
Zijn niet veel spelers meer over om te recruiten. We zullen dus wel zien hoe dat in de komende periode gaat lopen ^^
 

DeletedUser74966

Guest
Wij dit jaar 20k dorpen verovert van julliw
Jullie 4k van ons.
Ook hebben wij 4.3 miljard oda jullia 1.5
Tja, facts don't lie. Ik ga dit ook niet ontkennen ^^

Maar zoals ik al zei moet P geloof ik eerst intern alles goed op orde hebben voordat er volledig met SHIP/Zero aan de slag gegaan kan worden. Iets waar er bij jullie kant geloof ik geen sprake van is. Dus is al een reden dat de cijfers zo staan. Aan ons de taak het recht te trekken en die dorpen terug te nemen wanneer we er wel goed voor staan ^^ (Ohja, staan we nooit oeps)
 
Reactiescore
179
Volgens mij heeft niet dodgen niks te maken met iets kunnen :s

Gaat om inactief zijn geloof ik lol.

En je hoeft niks positiefs over P te zeggen, maar ga het niet al op de man spelen voortaan. Dan krijg ik eenzelfde beeld over jou (of mogelijk anderen) als die jij nu over Oracle hebt.

Dodgen heeft zeker wel iets te maken om wat te kunnen. Dat is een basis begrip bij het deffen, maar als je al niet dodgen kunt dan vraag ik mij af hoe werkelijk je kan zinken. En hoe weet jij in zoverre dat die spelers inactief waren? Ik heb ook genoeg rapportjes gezien van spelers die binnen P. speelde, maar gewoon actief speelden. Je probeert fouten van je stamgenoten goed te praten en dat is ook niet de bedoeling:p.

En op het laatste Gamebreaker je speelt hier echt te kort voor en dan komen deze irrelevante reacties tevoorschijn(Tussen jou en Spirit of Adventure). Ik kan ook wel 4 redenen opnoemen waarom mijn beeld nooit positief over P. gaat worden alleen ga dat niet steeds roepen het heeft geen enkel nut op betrekking van deze discussie/topic. Dus stop met deze onzin en ga met z'n tweeën deftig P&P voeren.
 

DeletedUser71298

Guest
Tja, facts don't lie. Ik ga dit ook niet ontkennen ^^

Maar zoals ik al zei moet P geloof ik eerst intern alles goed op orde hebben voordat er volledig met SHIP/Zero aan de slag gegaan kan worden. Iets waar er bij jullie kant geloof ik geen sprake van is. Dus is al een reden dat de cijfers zo staan. Aan ons de taak het recht te trekken en die dorpen terug te nemen wanneer we er wel goed voor staan ^^ (Ohja, staan we nooit oeps)

Je moet niet vergeten dat ship/zero elk account dat een beetje verlies maakt op bb of uit de stam gooit :)

En laat ze me maar haten en praatjes hebben hier.
Het groepje dat hier de grootste bek heeft zijn voornamelijk speler die 1a2 jaar terug al flink aan het runnen waren dus die woorden doen me werkelijk niks.
Als er nou een beetje degelijke vijand wat zei had ik misschien wel gereageerd op ze maar ship/zero is en blijft meh
 
Reactiescore
179
Je moet niet vergeten dat ship/zero elk account dat een beetje verlies maakt op bb of uit de stam gooit :)

En laat ze me maar haten en praatjes hebben hier.
Het groepje dat hier de grootste bek heeft zijn voornamelijk speler die 1a2 jaar terug al flink aan het runnen waren dus die woorden doen me werkelijk niks.
Als er nou een beetje degelijke vijand wat zei had ik misschien wel gereageerd op ze maar ship/zero is en blijft meh

Deze post heeft een meerwaarde? Profileer je toch eens wat beter OracleOne en dan eens niet deze bullshit te roepen. Ik kan alles ontkrachten wat je hier ook maar zegt.
Om te beginnen met je eerste zin en wie hebben nu weer uit de stam gegooid of ben je weer eens oude koeien uit de sloot aan het halen?

Ik weet dat je Bas bedoelt bij 1 van deze personen hij heeft een grote bek op het Algemeen Forum, maar hij is nog geen enkele keer gerund. Ik zou zeggen ken je feiten, maar die ken jij werkelijk niet. Dus weer wat roepen in de rondte waar OracleOne eens geen weet van heeft, en de rest speelden grotendeels 1 a 2 jaar geleden niet. Dus om nu maar bij je laatste zin te komen ga zelf eens een post met inhoud typen dan alleen maar deze bullshit op het forum te gooien.
 

DeletedUser71298

Guest
Deze post heeft een meerwaarde? Profileer je toch eens wat beter OracleOne en dan eens niet deze bullshit te roepen. Ik kan alles ontkrachten wat je hier ook maar zegt.
Om te beginnen met je eerste zin en wie hebben nu weer uit de stam gegooid of ben je weer eens oude koeien uit de sloot aan het halen?

Ik weet dat je Bas bedoelt bij 1 van deze personen hij heeft een grote bek op het Algemeen Forum, maar hij is nog geen enkele keer gerund. Ik zou zeggen ken je feiten, maar die ken jij werkelijk niet. Dus weer wat roepen in de rondte waar OracleOne eens geen weet van heeft, en de rest speelden grotendeels 1 a 2 jaar geleden niet. Dus om nu maar bij je laatste zin te komen ga zelf eens een post met inhoud typen dan alleen maar deze bullshit op het forum te gooien.
Heb je het nu over mij of over jezelf want als iemand hier bullshit verklaard ben jij het wel.

Degene die ik bedoel met runners weten zelf goed wie ze zijn dus geen reden om specifiek namen te noemen maar gefeliciteerd, je hebt 1 speler gevonden met een grote bek die (nog) niet gerund is.

Voor spelers die op bb geknald zijn mag je zelf naar de stats kijken, heb je mij niet voor nodig
 
Reactiescore
2.193
Nee alle spelers in wpack gooien dat ie niet aanstaat is idd een positief idee. P en ship hebben/hadden runners.

@OracleOne noem maar namen, meer runners bij jullie dan bij ons laatste periode.
 
Reactiescore
179
Heb je het nu over mij of over jezelf want als iemand hier bullshit verklaard ben jij het wel.

Degene die ik bedoel met runners weten zelf goed wie ze zijn dus geen reden om specifiek namen te noemen maar gefeliciteerd, je hebt 1 speler gevonden met een grote bek die (nog) niet gerund is.

Voor spelers die op bb geknald zijn mag je zelf naar de stats kijken, heb je mij niet voor nodig

Eerste zin ga ik geen eens op in, ik weet uit mezelf dat ik geen bullshit aan het typen ben. Nogmaals OracleOne ga eens wat minder roepen je zou me een deugd doen om eens normaal te discussiëren.

Haha wie zijn de andere runners met een grote bek? Alles wat hier ook maar op het Algemeen Forum aanwezig was dat is gestopt en niet gerund. Niet iedereen is zoals Hamilcar die al 2x gerund is en P0stduif die gerund is. Kortom begin eens bij je eigen stam en dan zie je dat alle praatjesmakers verdwenen zijn.
Zoals ik vaker zeg tegen jou lees mijn post wat beter door. Je bent weer aan het praten in het verleden, ik heb in mijn 4 jaar tijd dat ik hier speel ook veelvuldig spelers op bb geknald moet ik nu ook trots zijn?
 

DeletedUser

Guest
Heb je het nu over mij of over jezelf want als iemand hier bullshit verklaard ben jij het wel.

Degene die ik bedoel met runners weten zelf goed wie ze zijn dus geen reden om specifiek namen te noemen maar gefeliciteerd, je hebt 1 speler gevonden met een grote bek die (nog) niet gerund is.

Voor spelers die op bb geknald zijn mag je zelf naar de stats kijken, heb je mij niet voor nodig


Bla bla bla dat is kort hoe ik jou post kan samenvatten.
 
Reactiescore
60
Je moet niet vergeten dat ship/zero elk account dat een beetje verlies maakt op bb of uit de stam gooit :)

En laat ze me maar haten en praatjes hebben hier.
Het groepje dat hier de grootste bek heeft zijn voornamelijk speler die 1a2 jaar terug al flink aan het runnen waren dus die woorden doen me werkelijk niks.
Als er nou een beetje degelijke vijand wat zei had ik misschien wel gereageerd op ze maar ship/zero is en blijft meh
welk account van ship is gekickt bij verlies? kan me er geen enkele herinneren...
 
Reactiescore
38
welk account van ship is gekickt bij verlies? kan me er geen enkele herinneren...

jasperx2 en fremas bijvoorbeeld. Hoewel zij niet gekickt werden maar eerder stopten :p

Daarbij zie ik wat negatieve reacties over OracleOne. Toen Ducktator het spel verliet kreeg P. het zwaar maar OracleOne slaagde erin de stam naar omhoog te trekken en dat waardeer ik enorm. Respect hiervoor.
 

DeletedUser65921

Guest
Begin maar gewoon niet, want het deffen gaat vrijwel nog wel moeilijk bij jullie. En OracleOne je zou vast veel vv moeten draaien, wanneer ga je weer de stam verlaten? Of is je grote bek weer verdwenen, omdat je nu met hetzelfde tegen de lamp aanloopt.

Hij heeft niet veel opties meer om naar toe te vluchten he. Is geen stam met meer kans die Remco ooit nog zou aan nemen :p

Tja, facts don't lie. Ik ga dit ook niet ontkennen ^^

Maar zoals ik al zei moet P geloof ik eerst intern alles goed op orde hebben voordat er volledig met SHIP/Zero aan de slag gegaan kan worden. Iets waar er bij jullie kant geloof ik geen sprake van is. Dus is al een reden dat de cijfers zo staan. Aan ons de taak het recht te trekken en die dorpen terug te nemen wanneer we er wel goed voor staan ^^ (Ohja, staan we nooit oeps)

Succes ermee, zou leuk zijn om nog wat spanning te kunnen volgen in plaats van het huidige éénrichtingsverkeer.
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft niet veel opties meer om naar toe te vluchten he. Is geen stam met meer kans die Remco ooit nog zou aan nemen :p
Hehe, die kans schat ik ook erg in ik denk dat hij nog wel terecht kan in L.L.L dan verkloot hij het net als P. :D
 
Reactiescore
60
jasperx2 en fremas bijvoorbeeld. Hoewel zij niet gekickt werden maar eerder stopten :p

Daarbij zie ik wat negatieve reacties over OracleOne. Toen Ducktator het spel verliet kreeg P. het zwaar maar OracleOne slaagde erin de stam naar omhoog te trekken en dat waardeer ik enorm. Respect hiervoor.
Met andere woorden, de stats zijn dus gewoon correct. Ship heeft geen accounts gekickt omdat ze verliezen leden en dus om de stats in ons voordeel te krijgen. Dank voor het toegeven hiervan.

Overigens Remco, waarom beantwoord je mn berichten niet :eek:
 

DeletedUser71298

Guest
Eerste zin ga ik geen eens op in, ik weet uit mezelf dat ik geen bullshit aan het typen ben. Nogmaals OracleOne ga eens wat minder roepen je zou me een deugd doen om eens normaal te discussiëren.?

Als je een normale discussie met me wilt dan kijk eerst een hoe wanhopig jullie hier mijn aandacht proberen te trekken met steken, verander daar wat aan en dan ga ik ook een stuk anders reageren ;)

Overigens Remco, waarom beantwoord je mn berichten niet :eek:
Omdat het voor mij al oud nieuws was dat je weer speelde en ik vrijwel nooit op het AF zit

Hij heeft niet veel opties meer om naar toe te vluchten he. Is geen stam met meer kans die Remco ooit nog zou aan nemen :p
In tegenstelling tot jou heb ik nog nooit hoeven vluchten ;) Now run forest, run
 
Reactiescore
179
Als je een normale discussie met me wilt dan kijk eerst een hoe wanhopig jullie hier mijn aandacht proberen te trekken met steken, verander daar wat aan en dan ga ik ook een stuk anders reageren ;)
Je moet niet iedereen over 1 kam scheren, want ik probeer discussies goed te benaderen en daarnaast goed te beargumenteren.
 
Bovenaan