Hunt de valsspelende stabber stam

Reactiescore
533
Johnny,

In tegenstelling tot deze post is onze post over demarkie begonnen met een document vol bewijs.
Dat jullie die niet erkennen is een andere zaak.

De support is al gemaakt, wat hun besluit is leg ik me bij neer. :)
Het bewijs was enkel bewijs dat Demarkie naar GOD wou.
 
Reactiescore
1.367
Op jouw posts ga ik zelfs niet meer reageren na deze, met jou is een gesprek (fun of degelijk) niet meer haalbaar vrees ik.
Ik heb helemaal NIKS gehacked en naar mijn weten de stam ook niet.
Als ze dit wel hadden gedaan zouden er vast al straffen geweest zijn..

En uiteraard kan je posts bewaren, maar ik ken zeer weinig mensen die dit zomaar doen zonder aanleiding.
Een van de vele onduidelijkheden rond Spyro.. ik ken zelfs zijn naam niet, was het nu Lars of Laurens? Want als lid van Hunt zou ik na meerdere maanden toch je naam moeten weten :O
Bad Alex Bad!

Anyways, dit gaat vast weer snel heel druk worden dus ik denk dat ik het AF ook maar even aan de kant zet.
Back to work.

Ik bewaar ook gewoon alle posts waarin een stab overwogen word

Ik bedoel niet direct jou, maar wel jou stam(genoot).
Iemand die dit soort shit planned is gewoon insta kick van het acc.
 
Reactiescore
1.075
Heb die screens zonet aan Danny gegeven, hij vroeg er achter. Had ze altijd al bijgehouden omdat ik dit erg lame vind. Heb zo nog wel een paar screens, dus er niet van verschieten als er nog lijken uit de kast komen de volgende dagen.

ik denk dat het nu wel duidelijk is natuurlijk :p
 
Reactiescore
1.075
GOD de stam opgericht tegen r2w

1f5e3c501cb5e57ba41e7e85dc7c417c.png


8658ea0cb692fa05e1a59fc48bdb131c.png


momenteel is 90% van Lost gerecruiteerd door GOD, alleen spijtig dat lolaapje (nog) niet in dust zit.

de stam die niets met internen heeft

9e206122028624a19cdc8c1bcb63d7de.png


8242d5af40dca8e558787467b67369a2.png



dit zonder de circa 1K barbs bijgerekend :) blijven er toch nog zo'n 1000 overnames over op vijandelijk vlak (ofja ander woord noobjes id rim en chef en captain, voor de rest enkel interns en barbs en recruits. de hele ideologie van GOD is weg, de leugens zijn opgehelderd dus kan gods ware aard eindelijk boven komen.
 
Reactiescore
3.457
Het bestaat echt :eek:


Een godcomplex is een niet-klinische term die veelal gebruikt wordt om een individu te beschrijven die ervan overtuigd is dat hij meer kan bereiken dan wat binnen het menselijk kunnen ligt.

Ook het sterk geloof dat de eigen mening automatisch beter is dan andere meningen is een vorm van godcomplex.[1] Hij of zij gelooft boven de regels van de maatschappij te staan en een speciale behandeling te krijgen.
 

DeletedUser51839

Guest
GOD de stam opgericht tegen r2w

1f5e3c501cb5e57ba41e7e85dc7c417c.png


8658ea0cb692fa05e1a59fc48bdb131c.png


momenteel is 90% van Lost gerecruiteerd door GOD, alleen spijtig dat lolaapje (nog) niet in dust zit.

de stam die niets met internen heeft

9e206122028624a19cdc8c1bcb63d7de.png


8242d5af40dca8e558787467b67369a2.png



dit zonder de circa 1K barbs bijgerekend :) blijven er toch nog zo'n 1000 overnames over op vijandelijk vlak (ofja ander woord noobjes id rim en chef en captain, voor de rest enkel interns en barbs en recruits. de hele ideologie van GOD is weg, de leugens zijn opgehelderd dus kan gods ware aard eindelijk boven komen.

Om je hele redenering onderuit te werpen op een manier die jij leuk vind, namelijk 1 tegenargument geven en daarmee alles tot ontkracht beschouwen, zal ik je één feitje geven:

Lost had ongeveer 40mil voor de "split-up/opgave", Pika was toen ongeveer 5mil+ wat dus al 1/8ste is van Lost. Dus das al 12,5% die Hunt heeft gekregen. Dan komen er nog heel wat percentage bij die chef/primi verloor aan God aka zegmaar 4mil ongeveer om maar te zeggen 10% zo. Dan die 1k barbs die je zei is dus 10 mil dus 25% die het opgaf tegen te vechten, niets God hun schuld dat ze vluchten of opgeven. Dus heb je 47,5% van Lost die God niet geinterned heeft/kan internen.

Dus met je 90% ben je wel erg aan het overdrijven helaas.

I.v.m. met die ware aard doel je op internen neem ik aan? Das een zo vaak gebruikt excuus dat ik eigenlijk lach met diegene die het nog gebruiken want internnoobs worden toch weggespeeld. En zie wie er nog is nu en wie vroeger allemaal beschuldigt werd van internnoob te zijn. Sommige zijn er nog altijd hoor, anderen al vergeten.
 
Reactiescore
1.075
Ik doel eerder op dat GOD symptomen van een zinkend ship krijgt.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Steff wat is je punt?

GOD heeft wel meer dingen gezegd maar er is veel veranderd.
Tis ook geen 1v1v1 meer en er zijn stab praktijken geweest. Dat kan een visie van een stam wel veranderen.

En dat uitgerekend de stam dit begint te roepen dat zelf ook niet stilligt op gebied van recruiten en een grote recruitgeschiedenis heeft gehad, waar gaat dit dan allemaal om.

Blijf vooral moddergooien, krijg je misschien likes voor van je stamgenoten.
Voegt het waarde toe? Nee. Dus aub kappen met deze opmerkingen.
 
Reactiescore
1.075
het gaat erom dat de hele reden van het ontstaan van god een lachertje is, 1 grote leugen zelfs, dat GOD gewoon stumpertjes zijn en ze nu zelfs op grotere mate recruiten dan ooit gebeurd op deze wereld.
 
Reactiescore
91
Drama
 
Reactiescore
3.457
Probeer dan eens zijn woorden te weerleggen ipv als peutertjes te gaan reageren?
 
Reactiescore
614
het gaat erom dat de hele reden van het ontstaan van god een lachertje is, 1 grote leugen zelfs, dat GOD gewoon stumpertjes zijn en ze nu zelfs op grotere mate recruiten dan ooit gebeurd op deze wereld.
Als je met de recruiting doelt op de nieuwe spelers in GOD, dit zijn allemaal spelers uit Dust. /Order (stammen die nauw samenwerken met GOD).
Je kan deze spelers buiten de stam laten of je laat ze in de stam wat makkelijker is qua communicatie.
Qua puntenaantal maakt het niet uit, je werkt immers toch al samen.

Tevens spreek je dat de ideologie van GOD weg is door deze hele praktijken en noemt 2 spelers op die ze hebben weggewerkt. Volgens mij is het aantal van Hunt niet echt hoger?

Zoals hier eerder gezegd door anderen, stop met moddergooien :)
 
Reactiescore
533
Bedoeling is om naar 1 stam met volwaardige leden te gaan weg van de mb's etc. In vergelijking zou je dan bij hunt de stammen sander en why sorry serious moeten meenemen.

Geen nood dus hunt. We blijven minder leden hebben dan jullie.

Maar als je echt in God wil moet je maar een soli schrijven
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.365
Als je met de recruiting doelt op de nieuwe spelers in GOD, dit zijn allemaal spelers uit Dust. /Order (stammen die nauw samenwerken met GOD).
Je kan deze spelers buiten de stam laten of je laat ze in de stam wat makkelijker is qua communicatie.
Qua puntenaantal maakt het niet uit, je werkt immers toch al samen.

T was toch altijd al praktisch 1v1 geweest man.
Jullie deden toch overal al vv en jullie verliezen zelfs dan nog accounts :oops: .
Leer dan ook efficiënt vv te doen, dat jullie ook wat behouden. Dan daar ofzo, want het heeft nogal weinig nut gehad :p.
R2LOSE, ipv R2WIN :D. Beginnen ze niet een beetje op hunt te lijken, waar ze o zo op tegen waren, want het nam alle fun weg :eek:.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ja die 90% is behoorlijk overdreven indd. Als er wat serieuzere statistieken kwamen was het misschien de moeite waard om te reageren.
 
Reactiescore
3.457
Zijn er nog leuke stabjes? Napjes die genegeerd worden?
Hoorde weer wat leuke dingen in de wandelgangen :)
 
Bovenaan