Golden Awards

DeletedUser69389

Guest
DRR zal het opvangen en terugslaan, wees maar zeker! Ons motiveren hoeft niet ;) Het is waarschijnlijk meer gericht naar leden in je eigen stam... Daarnaast is Sjoerd last minute op vakantie gegaan zodat er weinig tijd was voor n geschikte VV. Ook was het Pasen waardoor veel mensen verplichtingen hebben. Wij namen hier ons verlies van een clear.
Terugkomend over Kalm en Kata gebruik:
Ik heb persoonlijk Kalm aangesproken al doen ze constant zelf niks fout. Krijgen enkel info van buitenaf en vragen er nergens om. Toch is dit niet net en heb ik ze er duidelijk op aangesproken. Ik heb dan ook de verwachting dat .Kalm het voortaan iets anders zal oppakken
Nu wij ons deel hebben gedaan, Want we kunnen hem geen sancties opleggen wat niet zijn fout is. Verwachten we ook van Vinage een passende straf na 2X De regels overtreden... Okee een eerste keer kan gebeuren (Hoort niet en hoort ook iets passends bij trouwens), Maar op het moment dat je het een 2de keer doet zit er duidelijk wat achter. Is geen toeval: Daarbij gaat het compleet niet om of wij als Chill zijn geschaadt. We horen jullie er op te wijzen dat je afspraken 2x breekt met een stam waarmee het is afgesproken! Dus WIJ hoeven geen compensatie, ZIJ verdienen dat gezien het nu dus een 2de keer is. Als jullie het niet mee eens zijn (Zoals Flipping (Dorpsnamen vandaag)) Dan hadden jullie niet die afspraken moeten tekenen

Wat een rommelige post dit. Besteedt er aub wat meer tijd aan.

Last minute is ook geen excuus. Dat is slap geouwehoer en verandert niets aan hetgeen ik zei. Jij stelt een verlies van een clear. Maar ik neem aan dat je niet kunt stellen dat het maar één clear betreft en dat baseer ik op rapporten die ik in de stamchat voorbij heb zien komen + dit duidelijke screentje die de ODD stijging van Das Romische Reich aantoont.

image.php


Zeker gecombineerd met dit van Noobstiaan:
image.php



Dan betreffende de rest van je post. Over het al dan fout doen van Kalm met die Vodka. Ik zou hem eerlijk gezegd niet 100% vertrouwen. Zeker niet in combinatie met de ronselpraktijken waar dat account mee bezig is. Zulke spelers grijpen al snel naar andere middelen om nog meer te kunnen profiteren.;) Ook zou ik niet al te hard beweren dat ze niet constant niks fout doen of nergens om vragen. Wanneer dat wel het geval zou zijn krijg je alleen maar harder de deksel op je neus.

DU's behoren niet direct tot de verantwoordelijkheid van de leiding van Vinage of tot de stam Vinage. Wel tot de bewuste speler in Vinage die de moraalheer is van die speler en daarmee Vinage. Dus eerder indirect dan direct. Wel ben ik het met je eens dat dit niet weer dient te gebeuren. 1x is een incident, 2x is al apart en 3e keer is een patroon. Over het al dan niet supporten van Flipping Pages over deze kata actie weet ik niet. Maar neem maar van mij aan dat ikzelf en een aantal anderen duidelijk hebben gemaakt dat dit niet weer dient te gebeuren. Maar ik weet niet of er al bewijs is en zoja of die al bij de leiding ligt? Want roepen kan een ieder, maar het dient natuurlijk wel onderbouwd te worden.

Maar je hoeft niet te zeggen dat wij als Vinage iets moeten doen. Dat spreekt voor zich. Het is al een bijzondere prestatie dat jullie een keertje verantwoordelijkheid hebben genomen. Is ook de eerste keer he? Of niet?
 
Reactiescore
1.049
Wat een rommelige post dit. Besteedt er aub wat meer tijd aan.

Last minute is ook geen excuus. Dat is slap geouwehoer en verandert niets aan hetgeen ik zei. Jij stelt een verlies van een clear. Maar ik neem aan dat je niet kunt stellen dat het maar één clear betreft en dat baseer ik op rapporten die ik in de stamchat voorbij heb zien komen + dit duidelijke screentje die de ODD stijging van Das Romische Reich aantoont.
Sorry als het niet duidelijk was, Doelde op 1 gehitte clear. Van dodgefout ;)
Daarnaast, Als leraar mag je grammatica best op orde zijn :)
''Besteedt er wat meer tijd aan''
Dit doet geen belletjes rinkelen?




Dan betreffende de rest van je post. Over het al dan fout doen van Kalm met die Vodka. Ik zou hem eerlijk gezegd niet 100% vertrouwen. Zeker niet in combinatie met de ronselpraktijken waar dat account mee bezig is. Zulke spelers grijpen al snel naar andere middelen om nog meer te kunnen profiteren.;) Ook zou ik niet al te hard beweren dat ze niet constant niks fout doen of nergens om vragen. Wanneer dat wel het geval zou zijn krijg je alleen maar harder de deksel op je neus.
Als ik geen 100% achter mijn stam sta. Wat doe ik hier dan? Ik zie graag onderbouwingen waarom ''Zulke spelers'' Dat zouden doen. Als jij bewijzen hebt dat ze erom vragen zie ik die graag direct :)

DU's behoren niet direct tot de verantwoordelijkheid van de leiding van Vinage of tot de stam Vinage. Wel tot de bewuste speler in Vinage die de moraalheer is van die speler en daarmee Vinage. Dus eerder indirect dan direct. Wel ben ik het met je eens dat dit niet weer dient te gebeuren. 1x is een incident, 2x is al apart en 3e keer is een patroon. Over het al dan niet supporten van Flipping Pages over deze kata actie weet ik niet. Maar neem maar van mij aan dat ikzelf en een aantal anderen duidelijk hebben gemaakt dat dit niet weer dient te gebeuren. Maar ik weet niet of er al bewijs is en zoja of die al bij de leiding ligt? Want roepen kan een ieder, maar het dient natuurlijk wel onderbouwd te worden.

''Al apart''? Dat is gewoon te gek dat dit gebeurt. Wil je rapporten zien van de kata's of dorpsnamen? Beide kan ik je geven, Daarnaast zijn de kata afspraken:
Afspraken.png
Lees eerst de afspraken voordat je dom gaat lopen doen. Bij puntje 2 staat het letterlijk ;)

Maar je hoeft niet te zeggen dat wij als Vinage iets moeten doen. Dat spreekt voor zich. Het is al een bijzondere prestatie dat jullie een keertje verantwoordelijkheid hebben genomen. Is ook de eerste keer he? Of niet?
Dan wil ik graag weten wat er gebeurt. Want we horen nu al 1,5 dag dat ze ermee bezig zijn.
Neehoor? Dit is gewoon een sneer in het niks en op niks gebaseerd
 

DeletedUser69389

Guest
Sorry als het niet duidelijk was, Doelde op 1 gehitte clear. Van dodgefout ;)
Daarnaast, Als leraar mag je grammatica best op orde zijn :)
''Besteedt er wat meer tijd aan''
Dit doet geen belletjes rinkelen?

Als ik geen 100% achter mijn stam sta. Wat doe ik hier dan? Ik zie graag onderbouwingen waarom ''Zulke spelers'' Dat zouden doen. Als jij bewijzen hebt dat ze erom vragen zie ik die graag direct :)

''Al apart''? Dat is gewoon te gek dat dit gebeurt. Wil je rapporten zien van de kata's of dorpsnamen? Beide kan ik je geven, Daarnaast zijn de kata afspraken:
Bekijk bijlage 12728
Lees eerst de afspraken voordat je dom gaat lopen doen. Bij puntje 2 staat het letterlijk ;)

Dan wil ik graag weten wat er gebeurt. Want we horen nu al 1,5 dag dat ze ermee bezig zijn.
Neehoor? Dit is gewoon een sneer in het niks en op niks gebaseerd
Snel getypt, omdat ik ook aan het leren ben en aan het farmen op 60. IDGAF about that op het AF.

Die zou ik dan ook zeer zeker geven. Ik baseer mij nu gewoon op mijn jarenlange speelervaring en spelerskennis.

Ik weet dat het onder die regels valt, maar ik bedoel het in zijn algemeenheid.

Anderhalve dag ja. Wat zeiden jullie net ook alweer over Pasen?:rolleyes:
 
Reactiescore
1.049
Snel getypt, omdat ik ook aan het leren ben en aan het farmen op 60. IDGAF about that op het AF.

Die zou ik dan ook zeer zeker geven. Ik baseer mij nu gewoon op mijn jarenlange speelervaring en spelerskennis.

Ik weet dat het onder die regels valt, maar ik bedoel het in zijn algemeenheid.

Anderhalve dag ja. Wat zeiden jullie net ook alweer over Pasen?:rolleyes:
1. Verbeter mij er dan ook niet op :)
2. Komt in orde, Ik stuur t even over skype ivm dubbelpost
3. BS, We hebben regels! Take it or Leave it
4. Dit was na pasen zelf
 

DeletedUser69389

Guest
1. Verbeter mij er dan ook niet op :)
2. Komt in orde, Ik stuur t even over skype ivm dubbelpost
3. BS, We hebben regels! Take it or Leave it
4. Dit was na pasen zelf
DT fouten of duidelijke opbouw van een tekst vind ik nogal een verschil. Over het eerste zul je mij niet horen.
 

DeletedUser78972

Guest
Er zijn minimaal 10 full clears gesneuveld waarvan er ook minimaal 3 thuis stonden als ik me niet vergis.(zowel ga ik rapportjes speuren)
Wel of geen pasen,
Wel of geen VV,
Ik als echte hoofdnoob zou dit nog beter gedefd hebben haha.
Dus vind dit maar een slechte smoes ook idd en pasen is al weer over en t zijn ondertussen 3 dorpen verlies geworden voor Das Rekte Romeinske.
Plus weer doodlopende edelclears op onze nieuwe dorpen lolz.


(Dit bovenstaande neemt niet weg sjoerd van drr wel een toffe peer is, mag gezegd worden.)
 

DeletedUser76657

Guest
Die clear in de nachtbonus zal vast ook veel schade doen.
 

DeletedUser78972

Guest
Haha jaa bij mij wel lol
Een of andere jostie heeft die verstuurd haha
Ach net weer een clear die thuis stond bij jullie gesloopt dus jullie letten nog steeds niet op haha
 

DeletedUser78972

Guest
Ik heb nooit die vv gedaan was een co van me maar begreep dat t een puinhoop was daar en er weinig te redden viel dus meer weet ik ook niet eigg.
 

DeletedUser69389

Guest
Geef me half dagje.
Eveneens heb ik vorige kerem duidelijk onderbouwd en bewezen
Ik spreek jou er niet persoonlijk op aan, maar de stam Chill in zijn geheel. Bijvoorbeeld over de loze kreet dat er maar één clear gesneuveld zou zijn door afwezigheid bij Das Romische Reich en wat simpel van tafel geveegd kon worden door simpel naar nl.twstats.com te gaan.
 

DeletedUser78972

Guest
Zoals ik al zei heb ik daar niks gedaan,
Ik hoorde alleen dat er weinig te redden viel en def kut was.
Meer weet ik ook niet maar als je ons acc naar beneden wilt halen of zwart maken zul je een andere manier moeten zoeken pik.
 

DeletedUser78434

Guest
@underground tacticz. gehehe Martijn daarom nam jij eerst zoveel verantwoordelijkheid en versliep je jezelf heel je front account verneukt :p
Denk dat jij niet mag spreken over dat soort zaken.

We zullen er tevens ook niet over spreken hoe @noobstiaan deft op Dunfan goed?
Er was toch nooit contact met TU :p
Goed geprobeert.

Ik spreek jou er niet persoonlijk op aan, maar de stam Chill in zijn geheel. Bijvoorbeeld over de loze kreet dat er maar één clear gesneuveld zou zijn door afwezigheid bij Das Romische Reich en wat simpel van tafel geveegd kon worden door simpel naar nl.twstats.com te gaan.

Nou maat, na de eerste ronde van Goez heb ik nog wel een aantal leuke dorpjes waar er mee wat had kunnen doen. Met 50 dorpen waarvan 35 deff was er genoeg te snipen, recappen etc.

Goez heeft met Risky samen 300k troepen gesloopt, Dylan heeft gewoon overal een kleine stack neergezet aan Goez zijn zijde en heeft er verder niets meer gedaan, Chapeau. Zie hieronder wat ik de dag erna nog aantrof aan 'mijn' zijde.

7541b10c497f73b991f24754607f94fe.png
c881d2cae2f951ca672af748c3d2b129.png
f7aba3ce0fc7bed59f9a90d399259982.png
ccae3562f042cdf7aae7424fa9c9b559.png
510ad10a3c7eb3571e0bbde560618df0.png
f464c0eb8c7f9a5196d7af4c2ff03004.png
359d71e11ff99ce5a8fcf738fc61a1d9.png
6988bcd5480d3ef3fb0aaa6d117817b6.png
6dce2a5307f1f86fbeae6a32814ac7a2.png
3520153d5c1efb61171c6b8e57db1acf.png
09b58d285f9eeb0e49009930e2e5b9ce.png
ac79c8b9287761587b8fceb47699de27.png
cd8f5eedf12761915686d7239aa03e68.png
92b83298583981bc9004182d84584975.png
142ece34344f2ffee7bb7fd3d72b6f2b.png
144b9351c02db7be2cfce32f71489baf.png
64eb87a2baa8b7b1ceb50881bdb858b6.png
c4a8cba678f8eb7c7a8f97bb41bff515.png
3934088e3348ea848e5ef9b81c585cc9.png
f09d197102d33426e809ac3fc2e026de.png
 
Bovenaan