Golden Awards

DeletedUser79044

Guest
En er is ook niemand om te vv’en? Heb echt heerlijke rapportjes voorbij zien komen :D

Die zijn er zeker wel geweest.
Echter kon ik jammer genoeg alleen zaterdag overdag en is er toen vrij weinig gebeurt.
Hoe vaak dat hij daarna verschoven is zou ik niet weten :)
Iedereen heeft wel eens leuke rapporten ;)
 

DeletedUser60039

Guest
Die zijn er zeker wel geweest.
Echter kon ik jammer genoeg alleen zaterdag overdag en is er toen vrij weinig gebeurt.
Hoe vaak dat hij daarna verschoven is zou ik niet weten :)
Iedereen heeft wel eens leuke rapporten ;)
Vroeger op school waren mijn rapporten niet zo leuk :eek:
 

DeletedUser78434

Guest
Slechtste speler: Uit eigen ondervinding moet ik hier Das Römische Reich invullen, sorry

Wacht maar meneer:)
Het is een 'klote' tijd om aan te vallen met pasen. Goed op ingespeeld, zeker nu DRR zelf zoals al aangegeven weekendje weg was. Er zijn helaas hierdoor onnodig veel troepen gesneuveld, maar niet getreurd, dit komt allemaal uit safe gebied.

Ik wil je nog weleens horen over een paar weken, als DRR zoals nu gewoon weer lekker bemand is met leuke spelers + een aantal andere ook weer terug zijn van familiedingen omtrent pasen.
 

DeletedUser77629

Guest
Het is gewoon slecht dat zo'n frontacc waar Vinage het niet echt op heeft een dag lang niet bemand kan zijn, en daarnaast waren die clears absoluut niet uit zijn safe zone :D
 

DeletedUser69389

Guest
Wacht maar meneer:)
Het is een 'klote' tijd om aan te vallen met pasen. Goed op ingespeeld, zeker nu DRR zelf zoals al aangegeven weekendje weg was. Er zijn helaas hierdoor onnodig veel troepen gesneuveld, maar niet getreurd, dit komt allemaal uit safe gebied.

Ik wil je nog weleens horen over een paar weken, als DRR zoals nu gewoon weer lekker bemand is met leuke spelers + een aantal andere ook weer terug zijn van familiedingen omtrent pasen.

Met alle respect, maar het is front onwaardig en zeker voor een als beste speler getypeerde speler door sommigen hier een brevet van onvermogen als je in de wetenschap dat je inactief gaat zijn een aanval opzet tegen je grootste vijand. Om dan nog maar niet te spreken over de naïviteit dat je er niet van uitgaat dat er een counter zou kunnen komen en je je daarop voorbereidt. Dat is niet dom, dat is niet slecht. Nee het is werkelijk waar schandalig en ik mag hopen voor Chill dat dit eens en nooit weer is. Maar ook Chill treft blaam als er blijkbaar een vv stond, maar die er geen ruk op uitvoeren. Lekkere gedachte als je op vakantie bent of iets dergelijks dat je vv misschien niet toevertrouwt is bij een stamgenoot, omdat je er niet van opaan kunt dat er goed voor je account gezorgd wordt. Wat een wanprestatie van de bovenste plank en jullie mogen bij Chill blij wezen dat daar niet (optimaal) is op gereageerd en van geprofiteerd, want de schade had veel en veel groter kunnen wezen.
 

DeletedUser76657

Guest
Wow @underground tacticz. volgens mij bestaat jou leven echt alleen uit tribalwars. Als mensen op vakantie zijn ga je toch niet lopen janken als je een dorpje kwijt ben. Je neemt dit ‘spelletje’ veel te serieus, als het nog wel een spelletje voor jou is. Je doet net alsof WO III uitgebroken is.
 

DeletedUser69389

Guest
Wow @underground tacticz. volgens mij bestaat jou leven echt alleen uit tribalwars. Als mensen op vakantie zijn ga je toch niet lopen janken als je een dorpje kwijt ben. Je neemt dit ‘spelletje’ veel te serieus, als het nog wel een spelletje voor jou is. Je doet net alsof WO III uitgebroken is.
Leuke poging knulletje. Zegt veel over het propaganda niveau van Chill als je op een dergelijk sneu niveau een discussie moet voeren. Je kent mij niet als speler volgens mij en zoniet nog minder als persoon. Het is bij mij verre van zo dat tw voor alles moet wijken. Echter je weet dat wanneer je tw speelt, en zeker op een frontaccount, dat dat bepaalde verantwoordelijkheden met zich meebrengt. Als je het nu voor je eigen account verkloot oke, maar het niet goed opvangen van zulke zaken kan ook invloed hebben op spelers die wel aanwezig zijn en hun tijd ook in tw hebben geïnvesteerd. Het is dus puur een egoïstische gedachte als je je account zo in de steek laat. Verplichtingen oke bon. Net als met mindere activiteit. Maar dan dien je daar maatregelen voor te treffen door eventueel (een) medespeler(s) aan te trekken en/of tijdig een vv te regelen bij je stam.
Dat is ook de reden dat ik op een Act of Divinity ben gaan spelen en niet op een pak hem beet Redbull of Noobistiaan. Omdat ik van mijzelf weet dat ik daar door privé niet altijd voldoende tijd voor kan opbrengen. Goede spelers kunnen ook inschatten wat voor een account bij hen past en wat ze aan kunnen. Dat Romische Reich niet tot dit alles in staat blijkt te zijn geeft naar mijn mening alleen maar nog meer aan dat het account niet capabel genoeg is om als beste speler getypeerd te worden.
 

DeletedUser78434

Guest
Met alle respect, maar het is front onwaardig en zeker voor een als beste speler getypeerde speler door sommigen hier een brevet van onvermogen als je in de wetenschap dat je inactief gaat zijn een aanval opzet tegen je grootste vijand. Om dan nog maar niet te spreken over de naïviteit dat je er niet van uitgaat dat er een counter zou kunnen komen en je je daarop voorbereidt. Dat is niet dom, dat is niet slecht. Nee het is werkelijk waar schandalig en ik mag hopen voor Chill dat dit eens en nooit weer is. Maar ook Chill treft blaam als er blijkbaar een vv stond, maar die er geen ruk op uitvoeren. Lekkere gedachte als je op vakantie bent of iets dergelijks dat je vv misschien niet toevertrouwt is bij een stamgenoot, omdat je er niet van opaan kunt dat er goed voor je account gezorgd wordt. Wat een wanprestatie van de bovenste plank en jullie mogen bij Chill blij wezen dat daar niet (optimaal) is op gereageerd en van geprofiteerd, want de schade had veel en veel groter kunnen wezen.

Er is in grote lijnen prima gehandeld hoor:)
Het account is 2 uurtjes onbemand geweest in afgelopen weekend, helaas is daar wat frontdeff extra door gebashed en een cleartje.
Nou zeg, poepoe.

Aan je reactie te zien ben je geïrriteerd, hoe komt dat?
Het feit dat Redbull deffed als TU ook doet? 1 deffdorp per 1 clear op een dorp? Het feit dat Rose nu ook een counter doet?

Doe je zegje maar, als je met respect kan praten. Want een wanprestatie had nooit kunnen gebeuren met diegene die de vv's deden.

Nogmaals bad timing, zij hoorde ook pas last-minute dat ook de andere van het team er toch niet kon zijn. En ik denk dat iedereen in Chill wel kan bevestigen, de meeste mensen die graag vv doen, die waren er niet door paasverplichtingen. Dan is 1 dorpje verliezen echt geen r*k waard.

Feit dat jullie allemaal zo actief als de neten zijn met Pasen vind ik dan wel lachwekkend, goed real life dus als je hele dagen aanvallen kan gooien....:rolleyes:
 

DeletedUser79044

Guest
@underground tacticz. gehehe Martijn daarom nam jij eerst zoveel verantwoordelijkheid en versliep je jezelf heel je front account verneukt :p
Denk dat jij niet mag spreken over dat soort zaken.

We zullen er tevens ook niet over spreken hoe @noobstiaan deft op Dunfan goed?
Er was toch nooit contact met TU :p
Goed geprobeert.
 

DeletedUser69389

Guest
Er is in grote lijnen prima gehandeld hoor:)
Het account is 2 uurtjes onbemand geweest in afgelopen weekend, helaas is daar wat frontdeff extra door gebashed en een cleartje.
Nou zeg, poepoe.

Aan je reactie te zien ben je geïrriteerd, hoe komt dat?
Het feit dat Redbull deffed als TU ook doet? 1 deffdorp per 1 clear op een dorp? Het feit dat Rose nu ook een counter doet?

Doe je zegje maar, als je met respect kan praten. Want een wanprestatie had nooit kunnen gebeuren met diegene die de vv's deden.

Nogmaals bad timing, zij hoorde ook pas last-minute dat ook de andere van het team er toch niet kon zijn. En ik denk dat iedereen in Chill wel kan bevestigen, de meeste mensen die graag vv doen, die waren er niet door paasverplichtingen. Dan is 1 dorpje verliezen echt geen r*k waard.

Feit dat jullie allemaal zo actief als de neten zijn met Pasen vind ik dan wel lachwekkend, goed real life dus als je hele dagen aanvallen kan gooien....:rolleyes:
Nja dat kan bon. Maar dan moeten er ook geen idiote uitspraken komen. Want het is en blijft falen. Zou ik ook zeggen van pak hem beet de Sukke als het hier zou gebeuren. Ik reageer meer puur zo scherp om ook jullie te motiveren. Ik wil een strijd zien en niet dat er een stam in de problemen komt, omdat er één of meerdere spelers nalatig zijn. Of dat nu in een Rose, TikTak, Chill of Vinage is. IDGAF.

Wat betreft Pasen. Wanneer ik voor mijzelf spreek dan heb ik 0,0 met Pasen. Ikzelf vind dagen als 4 en 5 mei of kerst belangrijker en dat komt omdat ik niet religieus ben opgevoed. Ik vind, met name de laatste jaren, Pasen een commercieel gedrocht en datzelfde vind ik ook van een valentijns-, moeder- en vaderdag. De vrije dagen zijn leuk, maar voor de rest kunnen een Goede Vrijdag, Pasen, Hemelvaart en een Pinksteren wat mij betreft gestolen worden. Uitgebreid lunchen doe ik alleen met Pasen, maar dat doe ik ziewiezo al elke zondag dus ja...
 

DeletedUser76657

Guest
Waarom noem je dit falen? Er is slechts 1 dorp verloren gegaan en zelf hebben ze daarvoor dorpjes van De Sukke genomen?

Knul ;)
 

DeletedUser77629

Guest
Waarom noem je dit falen? Er is slechts 1 dorp verloren gegaan en zelf hebben ze daarvoor dorpjes van De Sukke genomen?

Knul ;)


Ik blijf me verbazen over jouw manier van denken, als je als front account aanvallen krijgt en er staan gewoon volle edelears thuis, volle defdorpen thuis en je dodged niet faal je best wel.

Ik ben ook de eerste die toegeeft dat wij bij het verdedigen tegen Rose. Vandaag wat dingen anders hadden kunnen doen. Al moet ik eerlijk zeggen dat de aanval van Rose. beter opgezet is dan elke aanval van Chill. Die ik heb gezien.
 

DeletedUser69389

Guest
Waarom noem je dit falen? Er is slechts 1 dorp verloren gegaan en zelf hebben ze daarvoor dorpjes van De Sukke genomen?

Knul ;)
Geprofiteerd van de op laffe wijze verkregen van clusterfucks. Voor de rest trok het op niks. Maar zegt veel dat je voor de rest nergens inhoudelijk op ingaat. Ook tof dat je gemakshalve de verloren (edel)clears en deff niet mee neemt in je redenering. Iets waardoor Das Romische Reich een week a twee weken vertraging oploopt. Een tijdspanne waarin De Sukke en Noobistiaan hun cluster meer zielige clusterfuck proof kunnen maken en zelf nog steeds initiatief kunnen ondernemen indien ze dat willen.
 
Reactiescore
1.049
Leuke poging knulletje. Zegt veel over het propaganda niveau van Chill als je op een dergelijk sneu niveau een discussie moet voeren. Je kent mij niet als speler volgens mij en zoniet nog minder als persoon. Het is bij mij verre van zo dat tw voor alles moet wijken. Echter je weet dat wanneer je tw speelt, en zeker op een frontaccount, dat dat bepaalde verantwoordelijkheden met zich meebrengt. Als je het nu voor je eigen account verkloot oke, maar het niet goed opvangen van zulke zaken kan ook invloed hebben op spelers die wel aanwezig zijn en hun tijd ook in tw hebben geïnvesteerd. Het is dus puur een egoïstische gedachte als je je account zo in de steek laat. Verplichtingen oke bon. Net als met mindere activiteit. Maar dan dien je daar maatregelen voor te treffen door eventueel (een) medespeler(s) aan te trekken en/of tijdig een vv te regelen bij je stam.
Dat is ook de reden dat ik op een Act of Divinity ben gaan spelen en niet op een pak hem beet Redbull of Noobistiaan. Omdat ik van mijzelf weet dat ik daar door privé niet altijd voldoende tijd voor kan opbrengen. Goede spelers kunnen ook inschatten wat voor een account bij hen past en wat ze aan kunnen. Dat Romische Reich niet tot dit alles in staat blijkt te zijn geeft naar mijn mening alleen maar nog meer aan dat het account niet capabel genoeg is om als beste speler getypeerd te worden.
DRR zal het opvangen en terugslaan, wees maar zeker! Ons motiveren hoeft niet ;) Het is waarschijnlijk meer gericht naar leden in je eigen stam... Daarnaast is Sjoerd last minute op vakantie gegaan zodat er weinig tijd was voor n geschikte VV. Ook was het Pasen waardoor veel mensen verplichtingen hebben. Wij namen hier ons verlies van een clear.
Terugkomend over Kalm en Kata gebruik:
Ik heb persoonlijk Kalm aangesproken al doen ze constant zelf niks fout. Krijgen enkel info van buitenaf en vragen er nergens om. Toch is dit niet net en heb ik ze er duidelijk op aangesproken. Ik heb dan ook de verwachting dat .Kalm het voortaan iets anders zal oppakken
Nu wij ons deel hebben gedaan, Want we kunnen hem geen sancties opleggen wat niet zijn fout is. Verwachten we ook van Vinage een passende straf na 2X De regels overtreden... Okee een eerste keer kan gebeuren (Hoort niet en hoort ook iets passends bij trouwens), Maar op het moment dat je het een 2de keer doet zit er duidelijk wat achter. Is geen toeval: Daarbij gaat het compleet niet om of wij als Chill zijn geschaadt. We horen jullie er op te wijzen dat je afspraken 2x breekt met een stam waarmee het is afgesproken! Dus WIJ hoeven geen compensatie, ZIJ verdienen dat gezien het nu dus een 2de keer is. Als jullie het niet mee eens zijn (Zoals Flipping (Dorpsnamen vandaag)) Dan hadden jullie niet die afspraken moeten tekenen
 

DeletedUser60039

Guest
Wacht maar meneer:)
Het is een 'klote' tijd om aan te vallen met pasen. Goed op ingespeeld, zeker nu DRR zelf zoals al aangegeven weekendje weg was. Er zijn helaas hierdoor onnodig veel troepen gesneuveld, maar niet getreurd, dit komt allemaal uit safe gebied.

Ik wil je nog weleens horen over een paar weken, als DRR zoals nu gewoon weer lekker bemand is met leuke spelers + een aantal andere ook weer terug zijn van familiedingen omtrent pasen.

Klote tijd voor aanvallen met pasen zeg je? Acc moet gewoon bemand zijn, zeker omdat ze zelf aangevallen hebben, vanwaar komt de faal dan het acc zelf, of binnen de stam?
Haha, dit komt allemaal uit het safegebied zegt hij, waren best de frontclaers, maybe wel safe deff.
Over een paar weken, laat ze maar komen heb echt zin in een leuke strijd. We zullen wel zien welke speler er aan het langste einde trekt.

P.S ik erger me er echt aan dat ze altijd die muur omhoog kopen, nuja katje heen is katje terug? Dan koop ik ze ook maar omhoog.
Ze krijgen enorm veel deff van de stam (is jullie volste recht) maar het is er soms een beetje over, is handig deffen, maar overstacked walg ik echt van.

Veel succes noobromeintjes :D
 
Reactiescore
1.049
Klote tijd voor aanvallen met pasen zeg je? Acc moet gewoon bemand zijn, zeker omdat ze zelf aangevallen hebben, vanwaar komt de faal dan het acc zelf, of binnen de stam?
Haha, dit komt allemaal uit het safegebied zegt hij, waren best de frontclaers, maybe wel safe deff.
Over een paar weken, laat ze maar komen heb echt zin in een leuke strijd. We zullen wel zien welke speler er aan het langste einde trekt.

P.S ik erger me er echt aan dat ze altijd die muur omhoog kopen, nuja katje heen is katje terug? Dan koop ik ze ook maar omhoog.
Ze krijgen enorm veel deff van de stam (is jullie volste recht) maar het is er soms een beetje over, is handig deffen, maar overstacked walg ik echt van.

Veel succes noobromeintjes :D
Bij Redbull en Flipping is geen deff nodig hoor. Kunnen we nuttiger gebruiken ;)
 
Bovenaan