Hoeveel heb je gefarmd?

DeletedUser74880

Guest
awesome :D ik ben vandaag ook aardig aan de gang gegaan :') ben wel mijn leven verloren though :(

gs geplunderd:
Mijn score vandaag: 261.601
Dit is een nieuw persoonlijk record! (De ranglijst wordt bijgewerkt op het einde van de dag)

dorpen geplunderd:
Mijn score vandaag: 3.836
Dit is een nieuw persoonlijk record! (De ranglijst wordt bijgewerkt op het einde van de dag)

Je nummer 1 heb je gehaald.. Maar je boft het is verdubbelt, je kan weer aan de slag ;)
 
Reactiescore
1.094
Ik zie dat mastermarkb weer ouderwets aan het boosten is > Eyjafjallajökull

350k gs gefarmd met 1/3e van het aantal geplunderde dorpen met mensen die legit aan het farmen zijn.
 
Reactiescore
1.168
Ik zie dat mastermarkb weer ouderwets aan het boosten is > Eyjafjallajökull

350k gs gefarmd met 1/3e van het aantal geplunderde dorpen met mensen die legit aan het farmen zijn.

Hij is niet de enige hoor, ik kan je nu al een Boost-stam opnoemen..
 
Reactiescore
1.094
Ja maar het is meer dat mastermarkB of Eyjafjallajökull dit standaard iedere classic deed. Kan me CL13 herrineren waarin mensen ook gewoon voor hem starten en zich laten internen door hem.

Durf mn pp erop te verwedden, eerste dorpje dat hij overneemt zal vrijwel zonder troepen verlies zijn, ra ra hoe zou dat nou komen :rolleyes:
 
Reactiescore
1.094
Lekker reporten dan
 
Reactiescore
1.049
Nee. Iedereen moet zn ding doen waar hij plezier uit haalt. Als je dit leuk vindt moet jw het zelf weten, ik houd er niet van
 

DeletedUser10303

Guest
Ik denk niet dat boosten verboden is als andere spelers het voor je doen?
 
Reactiescore
1.094
Het is niet toegestaan om een account enkel te gebruiken om andere spelers te bevoorraden met grondstoffen of troepen.

Jawel dus.
 

DeletedUser79291

Guest
Ik zie dat mastermarkb weer ouderwets aan het boosten is > Eyjafjallajökull

350k gs gefarmd met 1/3e van het aantal geplunderde dorpen met mensen die legit aan het farmen zijn.

Ach niet de enige verwacht ik. Als je kijkt naar Cillian Murphy., hebben ook een leuk gemiddelde per farm. Lijkt me sterk dat zij op een eerlijke manier farmen. Als ze dit wel doen, doen de meeste hier echt iets verkeerd.
 

DeletedUser74552

Guest
Ach niet de enige verwacht ik. Als je kijkt naar Cillian Murphy., hebben ook een leuk gemiddelde per farm. Lijkt me sterk dat zij op een eerlijke manier farmen. Als ze dit wel doen, doen de meeste hier echt iets verkeerd.

Er zit 100k verschil tussen de nr 1 en 2. Daarna is het vrijwel overal 10-20K verschil. Dat lijkt mij een erg realistisch scenario. Veel meer dan een 100k uitschieter naar boven. En natuurlijk als de verhoudingen niet kloppen zoals Sseg aangeeft. 73 dorpen geplunderd en 250k halen bijvoorbeeld is erg vreemd.
 

DeletedUser10303

Guest
Denk dat de meningen daar over verschillen. ;)
Puur hypothetisch... Als iemand je aanspreekt en zegt ik wil jou helpen en ik geef je alles wat ik heb.
Dat is toch boosten, maar dat lijkt mij niet verboden?

Zolang er 2accounts zijn met 2 verschillende spelers, mag dat toch zonder problemen?

(dit gebeurt dus niet bij mij, maar ik verwacht zoals velen anderen dat er inderdaad zo situaties zijn in het spel)


Er zit 100k verschil tussen de nr 1 en 2. Daarna is het vrijwel overal 10-20K verschil. Dat lijkt mij een erg realistisch scenario. Veel meer dan een 100k uitschieter naar boven.

tenzij er meerderen zijn die hulp krijgen met het farmen, dan zou het logisch kunnen zijn dat die dichtbij elkaar liggen :D
 
Reactiescore
1.094
Een DU s dus verboden?

Ik citeer alleen de regels. Ik vind het onderscheid in die woorden ook lastig, maar @Duckje heeft het een keer uitgelegd en heb wel het idee gekregen dat ze dat over het algemeen goed doorhebben.

Er zit 100k verschil tussen de nr 1 en 2. Daarna is het vrijwel overal 10-20K verschil. Dat lijkt mij een erg realistisch scenario. Veel meer dan een 100k uitschieter naar boven. En natuurlijk als de verhoudingen niet kloppen zoals Sseg aangeeft. 73 dorpen geplunderd en 250k halen bijvoorbeeld is erg vreemd.

Gaat ook om die verhoudingen van geplunderde dorpen tov geplunderde gs. Als het gros van de wereld op 120-180 gemiddeld per dorp zit, en mensen zoals mastermarkB zitten op 280 gs per geplunderd dorp, dan denk ik dat daar iets niet pluis is.
 
Reactiescore
510
Zolang de boostaccounts niet onder vv staan mocht het geloof ik wel.
 
Bovenaan