Hoeveel heb je gefarmd?

Reactiescore
99
Het is nou niet dat ik het probeer te verstoppen hoor, anders had ik wel één van mijn andere accounts gebruikt om te spelen of te praten op het forum...

Er moeten toch altijd wel van die kneusjes tussenzitten die kata’s gebruiken -.-

Al heb je 10 werelden gewonnen je blijft een noob als je kata’s gebruikt op een classic.
 

DeletedUser10303

Guest
Er moeten toch altijd wel van die kneusjes tussenzitten die kata’s gebruiken -.-

Al heb je 10 werelden gewonnen je blijft een noob als je kata’s gebruikt op een classic.

kneusje... haha klinkt goed, laat me me weer jong voelen!
Oh ik heb in principe eigenlijk geen 1 wereld gewonnen... geen idee waarom je dacht van wel, maar leuk dat ik die uitstraling heb :p

Kata's op een classic of niet classic, wat maakt het verschil?
 
Reactiescore
461
kneusje... haha klinkt goed, laat me me weer jong voelen!
Oh ik heb in principe eigenlijk geen 1 wereld gewonnen... geen idee waarom je dacht van wel, maar leuk dat ik die uitstraling heb :p

Kata's op een classic of niet classic, wat maakt het verschil?
Succes met het vinden van een stam
 

DeletedUser74880

Guest
Mijn score vandaag: 143.377
Dit is een nieuw persoonlijk record! (De ranglijst wordt bijgewerkt op het einde van de dag)

Mijn score vandaag: 1.300
Dit is een nieuw persoonlijk record! (De ranglijst wordt bijgewerkt op het einde van de dag)

Hopelijk haal ik de 200k nog :O
 

DeletedUser73904

Guest
Ah nee he... Blijkt die stabber van W55 (Darkheerser) hier ook te spelen. Als zelf hij hier komt spelen is het mogelijk dat de vorige classic zelfs nog overtroffen gaat worden qua stabs, iets wat ik niet voor mogelijk had geacht :eek:
 

DeletedUser76876

Guest
Gaat hard !

Ah nee he... Blijkt die stabber van W55 (Darkheerser) hier ook te spelen. Als zelf hij hier komt spelen is het mogelijk dat de vorige classic zelfs nog overtroffen gaat worden qua stabs, iets wat ik niet voor mogelijk had geacht :eek:

Ach je laat je iig niet 2 keer stabben door dezelfde speler neem ik aan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74552

Guest
Ah nee he... Blijkt die stabber van W55 (Darkheerser) hier ook te spelen. Als zelf hij hier komt spelen is het mogelijk dat de vorige classic zelfs nog overtroffen gaat worden qua stabs, iets wat ik niet voor mogelijk had geacht :eek:
Hij zit al bij roelstar in de stam hoor. Je kan hem niet meer recruiten henri!:D
 

DeletedUser73904

Guest
Hij zit al bij roelstar in de stam hoor. Je kan hem niet meer recruiten henri!:D

Jaa zag het, tot mijn grote spijt :(

Een stam met Roelstar en Darkheerser... Ik denk dat ik maar even een solli eruit gooi!

Ach je laat je iig niet 2 keer stabben door dezelfde speler neem ik aan?

Inderdaad! Een gewaarschuwd mens telt voor 2 :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
19
volgens mij twijfelt iedereen aan elkaar, dit is volgens mij het hoeveel heb je gefarmed hoekje, niet het hoeveel haten we elkaar hoekje :(
 
Reactiescore
1.167

DeletedUser79057

Guest
Mijn score vandaag: 221.521
Dit is een nieuw persoonlijk record! (De ranglijst wordt bijgewerkt op het einde van de dag)

Mijn score vandaag: 326
Dit is een nieuw persoonlijk record! (De ranglijst wordt bijgewerkt op het einde van de dag)

En dat met 0.0 OD :p
 
Bovenaan