Praattopic

Deleted User - 2075062

Guest
t21duret.png


Zo, die ga ik inlijsten :engel:

Haha is ze gebanned?
 

DeletedUser79054

Guest
Je weet nooit met het internet dezer dagen! Voor hetzelfde geld heb ik al gezworen op de Djihad (die van IS wel te verstaan).
 

DeletedUser17472

Guest
Een mod die scheld, moest verboden worden you bruut!
Hij scheldt niet, hij vloekt. Nog veel erger. Nu weet ik weer waarom ik hier nooit kwam en wat ik zocht heb ik niet gevonden.

Wel een verzoekje aan jullie.. als jullie mijn naam gebruiken (of misbruiken), tag me dan even, dan hoef ik al die onzin hier niet te lezen.

Groetjes
 
Reactiescore
110
Racisme of negatieve uitlatingen over een etnische groep zijn ten strengste verboden. Rechts-extremistische inhoud of extreme politieke inhoud zijn niet toegestaan.

En links-extremistische inhoud is wel toegestaan? :confused:
 
Reactiescore
770
Valt dat niet onder ‘extreme politieke inhoud’?

Dan is dat onduidelijk en voor veel open interpretatie vatbaar, en is het ook unfair omdat het ander beest niet genoemd wordt. Tja, dan ben je biased he .
 

Deleted User - 487871837

Guest
Zou kunnen. Maar dan is het de vraag waarom rechts-extremistische inhoud niet onder extreme politieke inhoud valt?

Dan is dat onduidelijk en voor veel open interpretatie vatbaar, en is het ook unfair omdat het ander beest niet genoemd wordt. Tja, dan ben je biased he .

Ga even tegelijk reageren op jullie.

Vind het inderdaad bijzonder dat de ene wel expliciet vermeld staat en de ander niet. Zou het kunnen omdat rechts-extremisme een veel negatievere connotatie heeft dan links-extremisme?
 

DeletedUser79054

Guest
Ga even tegelijk reageren op jullie.

Vind het inderdaad bijzonder dat de ene wel expliciet vermeld staat en de ander niet. Zou het kunnen omdat rechts-extremisme een veel negatievere connotatie heeft dan links-extremisme?

Kan, maar dat is omdat het linkse een soort van utopie is.
 
Reactiescore
770
Zou het kunnen omdat rechts-extremisme een veel negatievere connotatie heeft dan links-extremisme?

Hangt af van hoe je het bekijkt, maar het is inderdaad wel zo dat die negatieve connotatie artificieel gepush wordt bij rechts-extremisme, terwijl links-extremisme al bijna exact hetzelfde is.
 
Bovenaan