# Reet de speler ^^

DeletedUser76132

Guest
Ja, mij werd verteld dat ik arrogant ben. Je zou maar met hem en met mij in een stam zitten zeg.

jij arrogant? haha kan het me niet voorstellen.

ik weet alleen dat ik beter ben in FIFA <3

Niet in Tw tough maar dat boeit niet, dat lossen we op door 7 man op het account te pleuren
 

DeletedUser70854

Guest
200.gif
 

DeletedUser74880

Guest

Itdarky

107956_large.png


PUNTEN:

image22.png

Met 7 dorpen van 4187 punten heeft hij 31426 punten en bereikt hij rang 18. Hiermee heeft hij een grote kans om met de top mee tekunnen doen. Wat mij echter wel opvalt dat hij groeit met pieken. Aangezien hij net een enorme piek heeft gehad weet ik niet of tie voorloppig rang 18 zult behouden. Maar met een mooi aantal dorpen met een mooi gemiddelde is veel snel op tebouwen dus geef ik als cijfer een 7

OD:

image21.png

Een sterke OD van rang 8. en met een ODA van rang 6 betekend dat goed hun buurt te pakken hebben en moeilijk te stoppen zijn. Daarbij heeft hij ook een rang 15 op ondersteuning dus lijkt het mij een goede stamspeler/stamleider. Ik geef hem voor OD een 9

STAM:

Over het algemeen heeft iedereen een slechte ligging maar kwa verslagen tegenstanders als ondersteuning, lijkt het er wel op dat ze voor elkaar klaar staan. vandaar dat ik een 7 geef in plaats van een 6

REPUTATIE

Nooit gehoord op wat dan ook, maar toch na wat werelden hem gevolgt hebben vanaf het begin ook nooit gehoord van stabben dus gewoon een standaard 6je

TOTAAL: ( 7 + 9 + 7 + 6 ) : 4 = 7.3
Mooi cijfer vind ik
_________________________________________________________________________________

Dit is de eerste keer dat ik het doe, geen flauw idee of ik iets verkeerd gedaan heb. Als ik wat fout heb gedaan zeg het ff.

Ik wil de volgende keer iets van Calamity. zien
 
Reactiescore
516
Rate: Calamity
6935839b4edc499f45b2b57fc1e16d64.png

Punten: Calamity heeft op het moment van schrijven 34.113 punten, dit is goed voor een rank 12 op wereld 60. Ze bezitten 7 dorpen welk uitkomen op een mooi gemiddelde voor nu van 4864 punten per dorp. Echter twijfel ik aan de manier waarop ze hun dorpen hebben verkregen. Veelal zijn het dorpen die overgenomen zijn in de nacht, zijn het bb's & ook vaak is er tijdens de overnames geen puntendaling plaatsgevonden bij de betreffende dorpen, dit duidt vaak op geen daling van de muur tijdens het overnemen. Ik vermoed dus dat het veelal interns/boost-dorpen zijn, dit is ook af te leiden aan de erg lage ODA rank dit het account heeft, in vergelijking met het puntenaantal van het account. Al met al, vind ik dat het account tot nu toe voor het puntenaantal nog niet veel heeft laten zien, vandaar; 6/10

OD: Ik splits de OD op in de drie verschillende meetbare gegevens, dit zijn ODA, ODD en ODS. Onderstaand zal ik ze respectievelijk even kort behandelen.
ODA: Calamity heeft 7.783 verslagen tegenstanders als aanvaller, dit is goed voor een rank 570. Erg laag dus voor de rang die ze bezitten op wereld 60, vandaar dat ik ook vermoed dat ze boost-accounts gebruiken / andere mensen die voor hun clearen, daarom; 3/10
ODD: Calamity heeft 28.285 verslagen tegenstanders als verdediger, dit is goed voor een rank 66. Op de ODD heb je niet héél vaak enige grip op, gezien je niet kan bepalen wanneer je aangevallen wordt. Echter hebben ze op het moment van hun hoogste ODD stijging één dorp verloren aan Royal-Catastrofe & niet kunnen terugnemen, waardoor het lijkt dat ze niet goed met hun troepen zijn omgegaan, vandaar; 4/10.
ODS: Op dit moment 6.076 verslagen tegenstanders als ondersteuning, wat goed is voor een rang 175. Niet heel bijzonder dus, zullen in dit stadium van het spel nog niet héél veel tegenstand hebben gehad als stam, vandaar een neutrale 7/10.
(3 + 4 + 7) / 3 = 4,7
Ligging & Stam:

224e7f0807fb3cc501bb3d1415576cc3.png

- Groen is Calamity
- Blauw is de stam van deze speler.
- Roze is Toon, Zwart is Cervix en Geel is The American Sniper

De stam heeft al erg snel raakvlak met een aantal grotere stammen/spelers van de wereld, welke naar mijn mening een aantal spelers hebben met potentie om te kunnen presteren deze wereld. De stam zal dan ook snel 'vast' komen te liggen, gezien ze in principe erg snel front zullen krijgen met zowat elke bedreiging in de buurt, de enige uitvlucht als stam is naar de rim, welke naar mijn idee niet erg veel meer gaat groeien door de dalende community binnen TW. Verder heeft de stam nog niet echt een stamcluster, of enige save-zone. Daarom zie ik niet genoeg potentie in deze stam, en vermoed ik dat ze snel kwantitatief achter komen te liggen, ook heb ik nog nooit van menig stamspeler gehoord, vandaar; 6/10.


Reputatie: Ken persoonlijk geen enkele speler op 't account, schijnt dat ze met het account één wereld hebben gewonnen, welk ze afgesloten hebben als rank 1. Geen idee of dezelfde spelers hierop nog spelen, vandaar een neutrale 7/10

Dat was het dan, het account heeft in totaal een puntenaantal van 6+4,7+6+7 gescoord, dit delen we vervolgens door 4, om uit te komen op een gemiddelde van 5.9.

De volgende rate die ik graag zou zien is van: The Rainbowchicks
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Terecht hoor ;)
Ik zou denk nog strenger beoordeeld hebben :p
Onze OD is bagger, deze wereld weer best wat geluk gehad. Als mensen dorp al afgeven na een scout, of 2 grote off spelers elkaar doodvechten en je enkel (cancel)snipes weg hoeft te bashen wordt het er niet beter op :p
En de eerste dorpjes waren ook interns.

Normaal houden we wel van agressief spel dus er komt nog weleens verandering in ;)
 
Reactiescore
853
Terecht hoor ;)
Ik zou denk nog strenger beoordeeld hebben :p
Onze OD is bagger, deze wereld weer best wat geluk gehad. Als mensen dorp al afgeven na een scout, of 2 grote off spelers elkaar doodvechten en je enkel (cancel)snipes weg hoeft te bashen wordt het er niet beter op :p
En de eerste dorpjes waren ook interns.

Normaal houden we wel van agressief spel dus er komt nog weleens verandering in ;)
Ben het er persoonlijk niet zo mee eens, vind het vrij overdreven dat account Calamity tweemaal wordt afgerekend op lage ODA, bij zowel het cijfer voor punten als het cijfer voor ODA zelf. Daarnaast is het cijfer voor ODD gebaseerd op één verloren dorp met een matig ODD, wat in mijn ogen nogal een snelle conclusie is.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ben het er persoonlijk niet zo mee eens, vind het vrij overdreven dat account Calamity tweemaal wordt afgerekend op lage ODA, bij zowel het cijfer voor punten als het cijfer voor ODA zelf. Daarnaast is het cijfer voor ODD gebaseerd op één verloren dorp met een matig ODD, wat in mijn ogen nogal een snelle conclusie is.

Screenshot_20180208-132916.png
Ons plan was naar de rim jumpen, vonden we effectiever dan herstarten omdat je dan alvast leuk edellimiet hebt.
Uiteraard hadden we dorp liever net wat langer gehad maar Toon liet hier nog wel iets zien wat je niet vaak ziet, met 3 spelers een dorp wegwerken, Thefuzz had z'n hele clear opgeofferd uiteindelijk.
 
Reactiescore
853
Bekijk bijlage 12318
Ons plan was naar de rim jumpen, vonden we effectiever dan herstarten omdat je dan alvast leuk edellimiet hebt.
Uiteraard hadden we dorp liever net wat langer gehad maar Toon liet hier nog wel iets zien wat je niet vaak ziet, met 3 spelers een dorp wegwerken, Thefuzz had z'n hele clear opgeofferd uiteindelijk.
Versterkt dus het punt dat ik maakte over een te snelle conclusie betreft het lage ODD. Maar goed ik ben niet degene die het account heeft gerate, deel enkel niet dezelfde mening over de gegeven cijfers.
 
Reactiescore
12
wie heeft er allemaal een volle clear dan?

ik wel 6000bijl 3000lc 300 ram en 4 edels

en wie heeft dat allemaal bereikt zonder pp te spenderen?
 

DeletedUser76132

Guest
Bekijk bijlage 12318
Ons plan was naar de rim jumpen, vonden we effectiever dan herstarten omdat je dan alvast leuk edellimiet hebt.
Uiteraard hadden we dorp liever net wat langer gehad maar Toon liet hier nog wel iets zien wat je niet vaak ziet, met 3 spelers een dorp wegwerken, Thefuzz had z'n hele clear opgeofferd uiteindelijk.

deze timings.... wel eazy snipes toch, :D
 

DeletedUser13688

Guest
wie heeft er allemaal een volle clear dan?

ik wel 6000bijl 3000lc 300 ram en 4 edels

en wie heeft dat allemaal bereikt zonder pp te spenderen?
Zullen er wel niet veel zijn, want zij die veel pp uitgeven die rushen ook hun troepen- aangezien ze bv na 1 week al meer hebben dan de rest beginnen ze met edelen. Leuk en wel, maar veel meer dan 3k bijl en 1.5k lc kunnen ze op dat moment niet hebben, en dat is als ik erg enthousiast ben over hoeveel ze hebben geinvesteerd in kazerne en stallen. En omdat ze daarmee steeds clearen en door gs te kopen muntjes slaan kunnen ze vervolgens ook veel gemakkelijker door blijven edelen, waardoor het langer duurt voordat ze een volle nuke hebben. Er was een reden dat ik bijna altijd wachtte tot ik boer 30 vol had.
 

DeletedUser78491

Guest
Zullen er wel niet veel zijn, want zij die veel pp uitgeven die rushen ook hun troepen- aangezien ze bv na 1 week al meer hebben dan de rest beginnen ze met edelen. Leuk en wel, maar veel meer dan 3k bijl en 1.5k lc kunnen ze op dat moment niet hebben, en dat is als ik erg enthousiast ben over hoeveel ze hebben geinvesteerd in kazerne en stallen. En omdat ze daarmee steeds clearen en door gs te kopen muntjes slaan kunnen ze vervolgens ook veel gemakkelijker door blijven edelen, waardoor het langer duurt voordat ze een volle nuke hebben. Er was een reden dat ik bijna altijd wachtte tot ik boer 30 vol had.

Ik denk dat heel wat mensen nu al een bijna of volledig volle clear hebben. Juist door het pp gebruik kunnen mensen makkelijker troepen maken en hebben ze zo veel meer off dan hun targets def kunnen hebben dat ze steeds maar weinig verliezen.
 

DeletedUser77632

Guest
The Rainbowchicks

62b42d26eb55b8a264a882c13bfd095b.png

Hier vindt u de rate van het account The Rainbowchicks, ik wil beginnen met het feit dat bij mij niet bekend is welke spelers hier op spelen. Dus ik doe deze rate zo objectief mogelijk, voor zover je over objectiviteit kunt spreken bij een rating :p.

dd21b3147ab85cd068ebd92ec2604653.png

Punten: 78.947
Het account bekleed op moment van schrijven de nr 1 rang met 19k punten voorsprong op de nr 2. Met een puntengemiddelde van 6544 per dorp zitten ze bij de top 3 van de bovenste 10 accounts. Het feit dat dit account gister 1 mil gefarmed heeft (en doorgaans genoeg farmed) kun je uit opmaken dat er naast GS in gebouwen ook GS in troepen gestopt wordt. Een belangrijk gegeven early game. Aangezien dit account het hoogst haalbare heeft qua punten (de rank 1 positie) volgt er natuurlijk ook een logische punten toekenning. 10/10

OD: 100.662
Ook ik ben van mening dat je over OD niet heel veel kunt zeggen als je de feiten erachter niet weet, wel heb ik wat opmerkelijke dingen gezien.

Een rang 19 OD lijkt op het 1e gezicht een legit aantal verslagen tegenstanders, maar als we hier wat op inzoomen zien we het volgende bij de ODA;


ab91c8b8f5578e58b71e186cc876fe0a.png

Hierboven zien we dat er 2 dorpen gepakt zijn met een ODA stijging van 99. Wellicht is het gecleared door een MB, stamgenoten of een boost dorpje. Het kan ook een zeer effectieve aanval zijn geweest.

773cb7c8be91230a0da4f6b260062320.png

Hier nogmaals 2 dorpen gepakt met een stijging van 395 ODA, om niet in de herhaling te vallen kan hier het zelfde voor gelden als voorgaande.

Een ODD van 2362 laat zien dat het account weinig heeft moeten blokken, en ook kan ik geen recaps terugvinden in de overname lijst. Denk dat we dan kunnen concluderen dat er tot nu toe weinig tegenstand geweest is.

Resumerend; een OD die op het 1e oog er normaal uit ziet maar als we wat verder kijken zien we toch dingen die bij mij in ieder geval vraagtekens op roepen. 6,5/10

Stam: Cervix

De stam Cervix staat op rang 5 met 13 leden. Het lijkt mij lastig om in dit stadium van het spel goede edellijnen te kunnen maken met 13 leden. Onderstaande afbeelding laat zien dat The Rainbowchicks eigenlijk een beetje door de stam heen ligt.

4b63a02651ba97a97248ffdd518d6f14.png

Paars: The Rainbowchicks
Groen: Cervix

Vermoedelijk zit The Rainbowchicks in deze stam omdat het hem/haar nu nog even bescherming biedt, het lijkt mij echter geen stam die de toekomst gaat hebben. Mede door de achterstand in groei van andere stamleden. 6.5/10

Ligging:
Hier wil ik graag weer even terugblikken op voorgaand kaartje, waar we kunnen zien dat het account een verspreide ligging heeft. Dit heeft zowel voordelen als nadelen.

Een voordeel is, zoals we kunnen zien aan zijn farm inkomsten, dat je een breed bereik aan barbs hebt op relatief korte loopafstand. Ook biedt dit mogelijkheden om zwakke targets uit te zoeken en ben je niet gebonden aan een klein gebied om short range te kunnen edelen.

Nadelen zijn, en dan komen we terug op mijn vorige punt, dat het er weinig safe is als dit account uit deze stam gaat.

Al met al vind ik het wel van lef getuigen en dat bewonder ik dan ook. Op het moment dat ze de gaten dichten en compacter komen te liggen dan denk ik dat ze een goede uitgangs positie hebben 8/10

Reputatie:
Hier kan ik kort over zijn, zoals ik al zei ken ik de spelers niet dus ga ik er geen punten voor geven. Ook heb ik ze nog niet echt voorbij zien komen hier op het AF in zowel positieve als negatieve zin. 0/0

Einduitslag:
10+6,5+6,5+8 = 31. 31/4= 7,75

Dit was mijn rate, ik zou het leuk vinden als The Alcoholic Dream de volgende is die een rate krijgt.

Ook ontvang ik graag feedback op mijn manier van raten, ik vind het leuk om te doen en neem verbeterpunten graag mee naar de volgende rate!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan