# Reet de speler ^^

Reactiescore
183
108550_large


Ten eerste heb ik geen idee wie er op dit account spelen dus zal voornamelijk naar de stats kijken.


Punten:

image.php


39.019 punten met een gemiddelde van 5.574 per dorp, ziet er prima uit, verder niet heel bijzonder.

6.5/10

OD:

image.php


Aan het begin van de wereld lekker rustig aan, sinds anderhalve week zowel aanvallend als verdedigend toch wel iets te doen gehad, rang 68 op de ranglijst, steady maar wederom niet super bijzonder.

6.5/10

Stam:

Stamnaam: PLuW
Tag: PLuW
Aantal leden: 9
Punten van de 15 beste spelers: 157.211
Totaal aantal punten: 157.211
Puntengemiddelde: 17.468
Rang: 16
Verslagen tegenstanders: 297.253 (25.)


upload_2018-2-10_17-29-2.png

9 leden, prima puntengemiddelde, word in elk geval niet random gerecruteerd, al liggen de leden misschien wel erg dicht op elkaar, wel aanvallend ingesteld gezien de verslagen tegenstanders.

7/10


Ligging:


upload_2018-2-10_17-33-3.png

(Groen = The Alcoholic Dream , Blauw = PLuW)

Prima ligging ten opzichte van de stam, kan eigenlijk nog alle kanten uit.

8/10


Reputatie:

Geen idee, ik weet niet wie er op dit account spelen, deze laat ik dan ook open.

Conclusie:
Al met al een degelijk account waar zeker kansen liggen.

7/10
 
Reactiescore
12
Ik denk dat heel wat mensen nu al een bijna of volledig volle clear hebben. Juist door het pp gebruik kunnen mensen makkelijker troepen maken en hebben ze zo veel meer off dan hun targets def kunnen hebben dat ze steeds maar weinig verliezen.
ik denk dat dat best mee zal vallen. heb vegen zien lopen van top 10 spelers die echt niet hebben wat ik heb.
en ik heb al meer als een week een volle shizzle
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
141
ik denk dat dat best mee zal vallen. heb vegen zien lopen van top 10 spelers die echt niet hebben wat ik heb.
en ik heb al meer als een week een volle shizzle

Gebruik die shizzle dan :eek:
 
Reactiescore
1.283
@Sandertje je kan maar blij zijn met een volle clear :eek:

Dat sommige top 10 spelers een kleinere clear hebben kan iets te maken hebben met dat ze hun clears wel inzetten aangezien ze anders geen top 10 staan.

Tenzij je ook ergens top 10 speelt, dan heb ik niets gezegd
 

DeletedUser76269

Guest
Zullen we anders terug naar het onderwerp in plaats van opscheppen over wie wel en geen volle clears heeft? :D
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Is toch iets noemenswaardig hé.
Laat m trots zijn. :)
 

DeletedUser78482

Guest
Mag hij uiteraard best trots op zijn, maar elk topic daarover beginnen is dan weer wat té.
+ een volle clear is leuk, maar als je hem niet (goed) gebruikt zie ik liever een halve clear die wel goed wordt gebruikt.

In afwachting van wat rapportjes..
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Vreemde gewoonte dan, pp abusen en weer kappen :eek:
 
Bovenaan