[Speeltopic] WvW #289 Dorp 2: Tempervale

Reactiescore
559
Voor mij valt op dat ze zich maar al te graag het label van onervarenheid opneemt, en zich daarachter schuilt. En dat zal je enkel doen wanneer je iets te verbergen hebt. Het tweede punt dat het me opvalt dat ze zegt dat ze hoopt dat iets haar zal opvallen. De vogeltjes gaan niet gaan vertellen wie de slechtjes zijn, daar zal je zelf ook wel wat moeite voor moeten gaan tonen. Het kan laila blijkbaar allemaal niet deren. Ze is duidelijk niet aan het zoeken naar slechtjes, maar hooguit met haar eigen behoud.

lol wat wil je hier nu mee bereiken?

jij gaf suggesties hoe ik beter kan leren spelen.
ik gaf je dat verhaal alleen om duidelijk te maken dat ik daar al mee bezig was en al verschillende manieren had uitgeprobeerd.
verder had ik aangegeven dat ik vanavond nog zou netwerken met je.
dus het is niet zo dat ik ergens onderuit wil komen of me ergens achter wil verschuilen

ik vind het wel apart dat jij het zo opvat en me nu probeert in een verkeerd daglicht te zetten.
 

Deleted User - 487871837

Guest
ik heb even geen idee op wie ik moet stemmen, dus als mensen willen netwerken :)
 

DeletedUser78825

Guest
Wat jij daarnet zei sloeg ook totaal nergens op en zijn we ook totaaaaaal niets mee.

Er is geen meerwaarde om vrijwel publiekelijk te posten wat ik denk over iemand. Plus, hij wou zelf een reactie hebben, nu heeft hij z'n reactie.

We zullen zien ;)

Kom met een betere theorie dan deels op basis van woordkeuze. Als je op details wilt letten, let dan ook op mensen hun persoonlijke schrijfstijl want anders is het in mijn ogen een hoop muggenziften.
 

DeletedUser73016

Guest
Ik heb vandaag aanzienlijk meer genetwerkt dan gisteren. Ik heb in het topic nog niet veel gedaan omdat ik op het werk geen uitgebreide posts ga typen. Daarbuiten daarentegen heb ik wél met een aantal mensen hele zinnige gesprekken gehad. Van Hypocrisie is naar mijn mening dan ook geen sprake. Ik zeg dingen als ik ze zeg goed onderbouwd en geen halve waarheden of vage gevoelens over bepaalde spelers. Ik doelde meer op: veel geblaat maar weinig wol. Bij mij is het geblaat in het topic bewust dus veel minder geweest. Lange inhoudsloze posts zijn typerend voor slechtjes. Heb je daar al eens over nagedacht?

Als je mij verwijt van veel geblaat, kan je meteen elke wvw'er hier gaan afbranden. Over lange inhoudsloze posten kan ik ook duidelijk zijn, bekijk eens het serieus vrij forum of 9lives of de tal van andere fora waar ik actief op ben. Als je mijn postactiviteit daar ziet, dan zal je weldra gaan bedenken dat ik het concept lange post heb uitgevonden.

Ik begrijp niet waarom je quasi enkel en alleen wilt netwerken. Is er namelijk zo veel informatie dat je in het geheim moet doorgeven. Dat sneaky gedoe is nergens voor nodig. Als je niets te verbergen hebt, en als je niets te verliezen hebt, kan de communicatie ook gewoon in dit topic, althans zolang je niet claimt natuurlijk. Netwerken dien je als hulpmiddel te gebruiken. Mij geef je de indruk gewoon niet te willen bijdragen aan het topic zelf.
 
Reactiescore
1.468
Als je mij verwijt van veel geblaat, kan je meteen elke wvw'er hier gaan afbranden. Over lange inhoudsloze posten kan ik ook duidelijk zijn, bekijk eens het serieus vrij forum of 9lives of de tal van andere fora waar ik actief op ben. Als je mijn postactiviteit daar ziet, dan zal je weldra gaan bedenken dat ik het concept lange post heb uitgevonden.

Ik begrijp niet waarom je quasi enkel en alleen wilt netwerken. Is er namelijk zo veel informatie dat je in het geheim moet doorgeven. Dat sneaky gedoe is nergens voor nodig. Als je niets te verbergen hebt, en als je niets te verliezen hebt, kan de communicatie ook gewoon in dit topic, althans zolang je niet claimt natuurlijk. Netwerken dien je als hulpmiddel te gebruiken. Mij geef je de indruk gewoon niet te willen bijdragen aan het topic zelf.
Ja, er is info die soms beter niet in het topic kan. Maar zoals ik al aangaf was het nu vooral omdat ik op het werk geen grote posts ga schrijven, af en toe een babbeltje op Skype (ook met jou) is tussendoor gewoon een stuk makkelijker.
WvW is geen VF.
 

DeletedUser77710

Guest
Er is geen meerwaarde om vrijwel publiekelijk te posten wat ik denk over iemand. Plus, hij wou zelf een reactie hebben, nu heeft hij z'n reactie.



Kom met een betere theorie dan deels op basis van woordkeuze. Als je op details wilt letten, let dan ook op mensen hun persoonlijke schrijfstijl want anders is het in mijn ogen een hoop muggenziften.

Juist wel, deel je info met ons, dan kunnen wij objectief lynchen op feiten dat jij meedeelt op dit forum. Nu zijn de goedjes echt 0,000000 met jou. Je doet toch niets.

Verder geef je commentaar op andere door slechte argumenten op te noemen, maar als je zelf echt 0 argumenten geeft, heb je echt het recht niet om andere lopen te verbeteren :p
 

DeletedUser73016

Guest
lol wat wil je hier nu mee bereiken?

jij gaf suggesties hoe ik beter kan leren spelen.
ik gaf je dat verhaal alleen om duidelijk te maken dat ik daar al mee bezig was en al verschillende manieren had uitgeprobeerd.
verder had ik aangegeven dat ik vanavond nog zou netwerken met je.
dus het is niet zo dat ik ergens onderuit wil komen of me ergens achter wil verschuilen

ik vind het wel apart dat jij het zo opvat en me nu probeert in een verkeerd daglicht te zetten.

Is het tegenwoordig nog toegestaan om iets aan te kaarten. Ik heb gezegd dat ik te weinig moeite van jouw kant zie om iets bij te dragen aan het topic, of meerbepaald dat jij mij niet de indruk geeft zin te hebben om te zoeken naar slechtjes.
 

DeletedUser78825

Guest
Juist wel, deel je info met ons, dan kunnen wij objectief lynchen op feiten dat jij meedeelt op dit forum. Nu zijn de goedjes echt 0,000000 met jou. Je doet toch niets.

Ik doe niks in het topic, dat zijn twee verschillende zaken. Ik ben mij nu iets meer buiten het topic aan het bezig houden.

Verder geef je commentaar op andere door slechte argumenten op te noemen, maar als je zelf echt 0 argumenten geeft, heb je echt het recht niet om andere lopen te verbeteren :p

En hier sla je de bal volledig mis. Als ik vind dat iemand een slecht argument maakt, kan ik daar zoveel op zeggen als ik wil.

Plus, moet ik argumenten geven als ik op dit moment geen stem heb slaan en alleen informatie aan het opdoen ben? Topic geeft mij ook informatie, ja. Maar ik ga ook wel minderwaardige informatie eruit halen.
 

DeletedUser73016

Guest
Ja, er is info die soms beter niet in het topic kan. Maar zoals ik al aangaf was het nu vooral omdat ik op het werk geen grote posts ga schrijven, af en toe een babbeltje op Skype (ook met jou) is tussendoor gewoon een stuk makkelijker.
WvW is geen VF.

Dat WvW geen VF is, is iets dat niet relevant is voor het potje. Je kan als mod altijd een waarschuwing of een ban geven, om dat duidelijk te maken, maar uiteindelijk zal mijn postsignatuur overal dezelfde zijn, ongeacht waar ik ben, en ongeacht over welk onderwerp ik bezig. Dat WvW dan geen VF is, dat kan dan allemaal wel goed en wel zijn, maar dat is iets waar ik weinig rekening mee hou.

En ik vind dat ik iets bijdraag, dynamiek, activiteit en leven breng in het topic, en een discussie in gang zet, en spelers op de proef / in vraag durf te stellen. Een wolf zou zich nooit zo in de spotlights zetten zoals ik zou doen.
 

DeletedUser78825

Guest
En ik vind dat ik iets bijdraag, dynamiek, activiteit en leven breng in het topic, en een discussie in gang zet, en spelers op de proef / in vraag durf te stellen. Een wolf zou zich nooit zo in de spotlights zetten zoals ik zou doen.

Dat is de theorie, ja.
 

DeletedUser74597

Guest
Er zit geen bengel, dorpsoudste of heks in het spel, en ik weet niet wat je daarmee tracht te bereiken. Ik begrijp niet waar je naartoe wilt.

edit:
Ofja bengel is afkorting zeker voor beschermengel?

Ja en ook een cherubijntje, waar ik naartoe wil is dat je nog niet kan uitsluiten dat er geen lunch was omdat er geen wolven in dit dorp zetten. Waarom forceer jij dit?

Maar als ik een wolf zou zijn, dan zou er toch een lunch zijn? Jij insinueert dat ik als wolf aan het zoeken ben naar mijn welpjes terwijl je vijf minuten later zegt dat er geen wolven in dit dorp zitten?

dit snap ik niet , eerst roep je dat er wolven gezocht moeten worden en daarna zeg je dat ze er niet inzitten ...
Was allang duidelijk lijkt me !

Het is een heel makkelijk psychologisch abc'tje. Naar jezelf zoeken is moeilijker want dat kan je niet faken, dus ga je bij voorbaat liever naar iets anders zoeken. Ik begrijp dat er wss alleen welpen in zitten, dus dit is niet het geval? Maar gezien jouw posts betwijfel ik of jij hier wel op de hoogte van was, waardoor mijn argument nog steeds valide is.



Uhm, iets met woorden verdraaien:p. Volgens mij begrijp jij mij niet. Wil jij mijn post nogmaals lezen totdat je het wel begrijpt. Ook al kost dat 1000x.



Post waarin jij goed opmerkt dat RD hoogstwaarschijnlijk geen wolf is en op iemand gaat die naar training gaat. Waarom wil je dat ik die post terug lees? Het is niet dat het zo'n oogopende post is, toch? Of was het een andere.



Wauw, ik vind dit een pracht post. Ik zou graag met jou willen babbelen. Skype: live:bierbuikbas. Ik sta ook open voor anderen dus voeg mij toe:)



Ja begreep dat ook van Castiel, zal alles nog teruglezen qua instellingen.
Hit me up: live:bierbuikbas


Op basis van deze stukjes Wolfhunter

edit :en natuurlijk omdat hij oproept om op tigor te stemmen .beetje het spel bepalen is wolfs
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77710

Guest
Ik doe niks in het topic, dat zijn twee verschillende zaken. Ik ben mij nu iets meer buiten het topic aan het bezig houden.



En hier sla je de bal volledig mis. Als ik vind dat iemand een slecht argument maakt, kan ik daar zoveel op zeggen als ik wil.

Plus, moet ik argumenten geven als ik op dit moment geen stem heb slaan en alleen informatie aan het opdoen ben? Topic geeft mij ook informatie, ja. Maar ik ga ook wel minderwaardige informatie eruit halen.


Als hier niks doet in dit topic hoe kunnen dan medegoedjes jou volgen in je visie? Je gaat nooit een slechtje kunnen killen door gewoon te netwerken. Het belangrijkste moet nog altijd gebeuren in het topic. Met wie netwerk je dan zoal?

Ik sla de bal écht niet volledig mis. Jij kan dat zeggen zoveel je wil, inderdaad. Dat het iemand gaat boeien, is een andere zaak. Dat je niets inbrengt in het spel op het AF is daar de oorzaak van.

Ik vroeg je om verdachten, iets dat je is opgevallen bv. Ik wil je actief meeslepen in dit spelletje, maar jij wilt hier niet in meedoen. Welke informatie zoal? Kan je allemaal delen.
 
Reactiescore
559
Is het tegenwoordig nog toegestaan om iets aan te kaarten. Ik heb gezegd dat ik te weinig moeite van jouw kant zie om iets bij te dragen aan het topic, of meerbepaald dat jij mij niet de indruk geeft zin te hebben om te zoeken naar slechtjes.

dus?
ik had gezegd dat ik me er wel voor in ging zetten.
mijn vraag is , waarom pik je er mij uit.
waarom niet donker of dark? is hun bijdrage zoveel meer dan?

waarom vestig je de aandacht op me nog voor dat we genetwerkt hebben.
en staat je oordeel al gelijk vast .
 

DeletedUser73016

Guest
dus?
ik had gezegd dat ik me er wel voor in ging zetten.
mijn vraag is , waarom pik je er mij uit.
waarom niet donker of dark? is hun bijdrage zoveel meer dan?

waarom vestig je de aandacht op me nog voor dat we genetwerkt hebben.
en staat je oordeel al gelijk vast .

We hebben toch even genetwerkt.
Mijn oordeel staat niet vast, maar het viel me wel op dat jij zegt dat je weinig ervaring hebt met WvW en dit quasi je eerste potje is, en anderen me dan moeten zeggen dat dat bullshit is.
Ik probeer met iedereen te netwerken, tot nu toe heb ik dat in zekere mate gedaan met iedereen behalve dark-knight en Sir Thrones (die laatste moet ik eigenlijk zijn skype aan vragen)
Jouw keuze was zeker niet lukraak, ik vond je gewoon erg zwak reageren (zeker met "ik hoop dat er nog iets opvalt").
 
Bovenaan