[Speeltopic] WvW #289 Dorp 2: Tempervale

DeletedUser73016

Guest
In haar geval zou ik eigenlijk ook wel ik gebruiken. Ik denk ook veel vanuit het "ik-perspectief". Wie kan ik vertrouwen. Wie kan ik niet vertrouwen. Wie is er voor mij verdacht. En wie is er niet voor mij verdacht. Als het groepsproces dan zo belangrijk is, waarom wil jij dan zelf niet aangeven wie je verdenkt? Is het niet belangrijker dat we dan samen een goede keuze maken.
 

DeletedUser76681

Guest
Om te beginnen wil ik wat meer over mijn speelstijl zeggen. Ik vind details belangrijker dan het grote plaatje. Wolven letten namelijk veel meer op hoe ze het grote plaatje moeten verbergen en vergeten soms de details vorm te geven. Daar valt dus voor mij de meeste winst te pakken. Woordkeuze vind ik ook een belangrijk aspect bij het zoeken naar een wolf. Een woordkeuze dat mij heel erg opviel was dat van Tigor. Er waren twee momenten waar een belletje ging rinkelen dat zij niet echt bezig was met het zoeken naar een mogelijke welp/wolf.

Moment 1:
Op 7-2-2018, om 14:53, schreef Arlena Tigor:
> Omdat dat meestal het bewijs is dat je genetwerkt hebt? En dan niet het hele verhaal.moet over typen


Wat mij meteen opviel is dat Tigor meteen heel erg drang had om zich te bewijzen dat zij goed bezig was. In ons gesprek heb ik haar 100 vragen gesteld, zonder dat zij echt vragen terug stelde. (Sorry mensen, maar ik kan mijn skypegesprekken niet kopiëren alleen per quote. Hopelijk doet Tigor dit :)). Ik heb zelfs gevraagd of zij niks van wilde weten. Zij kwam wel met een vraag, maar ging daar totaal niet over door. Heel ons gesprek had het gevoel dat Tigor geen wolven/welpen wilde vangen, maar alleen haar zelf wilde verdedigen. Het bericht hierboven is perfect omdat ik aan haar vroeg waarom zij uit het niets een gesprek wilde geven tussen haar en Laki en daar teveel bewijzingsdrang voor had.

Moment 2:
Op 7-2-2018, om 15:03, schreef Arlena Tigor:
> Nee ik wil graag gewoon van alles informatie hebben zodat ik niet weer de fout ik ga met RD. Ik wil mijn kijk breder hebben dan 1 persoon.


Wat bijzonder aan dit bericht is dat er gekozen wordt om ik te gebruiken, terwijl wij logischer is. Het was logischer als: zodat wij niet meer de fout in gaan, zoals met RD. Wat met dit bericht naar voren komt is dat er vooral gehandeld wordt om het eigen proces te bevorderen in plaats van het groepsproces, dat terwijl zij heel goed weet dat er meerdere goedjes zijn. Het feit dat Tigor in ik-vorm praat laat zien dat zij solo handelt wat wijst op het zijn van een welp.

Conclusie:
Tigor

Zoals ik al gezegd heb in prive, ging ik hierop reageren. Aller eerst ben ik nooit bezig met mijn woordkeuze, en zal ik dus gewoon typen hoe ik normaal typ.

We zijn gestart nadat ik jou heb toegevoegd op skype

[11:35:59] Arlena Tigor: Tigor hier :)
[11:43:35] Bas Bierbuik: Heey Tigor
[11:43:52] Bas Bierbuik: Alles goed?
[11:53:15] Arlena Tigor: Jaaah met jou?
[13:27:22] Bas Bierbuik: zekers
[13:31:55] Bas Bierbuik: Dus vertel mij
[13:32:00] Bas Bierbuik: Wat is je opgevallen?
[13:32:09] Bas Bierbuik: Hoe denk jij dat jij welpen gaat vangen?
[13:58:01] Arlena Tigor: Alles wat ik tot nu toe weet staat in de post van laki. Verder nog niet veel gevonden of wat ik verdacht vind.
[13:58:32] Arlena Tigor: Ik heb geen idee. Hoe ik welpen moet vangen.

je valt hier bij mij met de deur in huis. Wat ik ten eerste al niet verwacht had. Ik heb geen problemen met het beantwoorden van vragen, en zal dat ook altijd zo eerlijk mogelijk doen.
je vraagt aan mij wat mij is opgevallen en dat geef ik ook gewoon eerlijk aan dat Laki, die posts had geplaatst Post van Laki

ik reageer ook idd op dat ik geen idee heb hoe ik welpen moet gaan vangen. Want ik ben helemaal niet goed in het vangen van slechtjes, en al zeker niet als er geen aanknoping of aanleiding is.
Tuurlijk wil ik slechtjes vangen, maar zoals ik al eerlijk zei ik heb geen idee hoe.

Om verder te gaan op die post van laki;

[14:48:49] Bas Bierbuik: waarom staat alles in de post van laki wat jij denkt?
[14:48:52] Bas Bierbuik: Denken jullie samen
[14:49:44] Arlena Tigor: Omdat ik met hem in gesprek was en hij vroeg of hij het mocht posten. Ik was toen nog bezig met de post op Castiel.
[14:51:39] Bas Bierbuik: oke
[14:51:47] Bas Bierbuik: heel raar maar ja
[14:52:12] Arlena Tigor: En kan geen skypelog citeren op gsm of toch niet zo als ik het wil
[14:52:30] Bas Bierbuik: waarom zou je een skypelog moeten citeren?
[14:53:10] Arlena Tigor: Omdat dat meestal het bewijs is dat je genetwerkt hebt? En dan niet het hele verhaal.moet over typen
[14:53:26] Bas Bierbuik: Waarom zou je bewijs moeten leveren aan mij?
[14:53:39] Bas Bierbuik: Ik heb nergens twijfel gebracht aan jullie genetwerk
[14:54:10] Arlena Tigor: Nee bedoelde dat met laki ;) anders had ik ons deel geciteerd en op forum gezet.
[14:54:31] Arlena Tigor: Waarin we over Hopeful bezig waren

jij vroeg aan mij waarom alles in de post van laki stond. daar heb ik antwoord op gegeven, maar dat was blijkbaar niet zo duidelijk wat ik juist bedoelde. ik doelde niet dat ik bewijs aan jou moest leveren, laki vroeg aan mij of hij het op het forum mocht zetten.

[9:30:49] Ash: zouden de skypelogjes in het topic mogen
[9:30:53] Ash: die je zojuist hebben gedeeld
[9:30:57] Ash: ik vind dat iedereen dat moet weten.
[9:30:59] Ash: of lezen.
[9:33:49] Arlena Tigor:ikheb geen geheimen dus van mij mag je het zeker posten. Moet zodadelijk mijn skypelog nog posten met RD maar krijg niet alles tegoei geciteerd. Op mobiel
[9:34:29] Ash: ja ik ging ze juist posten en anderen vroegen het ook al aan ik
[9:35:26] Arlena Tigor: Doe maar. Heb er geen problemen mee, als we daarmee wat kunnen bereiken zeker niet en kunnen we via het forum er ook over praten. Maar wil je wel de nummer van Hopeful veranderen :$
[9:36:02] Arlena Tigor: Normaal is dat wel maar voeg niet iedereen toe aan mijn cantacten xD

Dat bedoelde ik met het citeren van een skypelog, ik was op dat moment bezig met mijn uitleg aan castiel. Dus had ik er geen problemen mee dat laki het op het forum zetten.
Dat had niet te maken met dat ik jou direct bewijs wilde geven van mijn gesprek met laki.


over je 2de moment:

Ja ik voel me er nog steeds slecht bij omdat ik daar op aan gesproken ben dat ik een makkelijk stem had geplaatst. En waarom ik die stem had geplaatst. ik heb mijn uitleg gegeven en daar blijf ik ook bij. Dat ik niet weer die fout wil maken en dus verder wil kijken dan enkel 1 speler.

Je vraagt aan mij of ik niets van je wil weten? tuurlijk wel, maar ik wilde ook gewoon graag antwoord geven op jou vragen. Lijkt me toch logisch dat ik daar eerlijk op antwoord?
ik vraag wie je verdachten zijn, maar schijnbaar wilde je ze niet delen. Waar ik dus ook niet op ga door drammen. Want die keuze is aan jou of je ze deelt of niet.

ik heb op al je vragen eerlijk antwoord gegeven. En ik wil gewoon eerlijk zijn, ik wil vandaag gewoon meer informatie hebben, dan wat ik had met RD. Tuurlijk weet ik dat er meerdere goedjes zijn, maar moet ik dan in naam van alle goedjes spreken, terwijl we van mening anders kunnen zijn?
dat heb ik je ook verteld in ons skypegesprek.

Zolang ik geen deel uitmaak van een groepje of iemand kan vertrouwen zal ik altijd in mijn eentje handelen en dus altijd van uit IK spreken. Want het kan ook averechts werken als ik het woordje WIJ ga gebruiken. Dan handel ik uit naam van een groep, en dat kan een goede of slechte groep zijn. Voor nu speel ik idd solo, dat jij het welp noemt zal ik niets aan kunnen veranderen. Maar als we ervan uit gaan dat de moederwolf er inzit, dan veranderd die IK in WIJ. en speelt een welp niet meer solo, en ik vermoed ook dat dit het geval is zoals meerdere.

[14:54:32] Bas Bierbuik: Oké
[14:54:36] Bas Bierbuik: Begrijpelijk
[14:54:44] Bas Bierbuik: Is er iets wat jij van mij zou willen weten?
[14:54:59] Arlena Tigor: Heb jij al verdachten?
[14:55:07] Bas Bierbuik: Kan jij contact gegevens geven van dat hopeful gebeuren?
[14:55:14] Bas Bierbuik: Ja heb ik
[14:55:23] Bas Bierbuik: Wil ik die delen? Dat is een andere vraag ;)
[14:55:50] Arlena Tigor: Bedoel je die logs? Die kan ik wel kopiëren die ik naar laki heb gestuurd want die zijn via Whatsapp gestuurd
[14:56:08] Bas Bierbuik: Nee skypenaam van hopeful
[14:56:12] Arlena Tigor: Ooh wachr
[14:56:13] Bas Bierbuik: zodat ik met hem kan babbelen
[14:56:23] Bas Bierbuik: Houd jij van pils?
[14:56:42] Arlena Tigor: Nee ik lus bijna niks van alcohol
[14:56:50] Arlena Tigor: duncanevers moet je op skype zoeken dan
[14:57:48] Bas Bierbuik: maar verder wil je niks van mij weten?
[14:57:55] Bas Bierbuik: En wat schiet jij op als jij mijn verdachten weet?
[14:58:54] Arlena Tigor: Ik heb zo niet direct iets wat ik wil weten. Niet veel want onze meningen kunnen verschillen. Maar is wel altijd leuk om te kijken of we op een lijn zitten met bepaalde spelers of niet.
[14:59:17] Bas Bierbuik: En wat heb jij eraan als wij op 1 lijn zitten
[15:00:09] Arlena Tigor: Ik zoek meestal spelers die ik kan vertrouwen. Of waar ik mijn bevindingen kan delen.
[15:00:29] Bas Bierbuik: Levert dat wat op?
[15:01:29] Arlena Tigor: Waarom zou het niks opleveren?
[15:02:24] Bas Bierbuik: Blijkbaar doe jij iets, dus denk jij dat het iets zal opleveren
[15:02:26] Bas Bierbuik: vandaar mijn vraag
[15:03:11] Arlena Tigor: Nee ik wil graag gewoon van alles informatie hebben zodat ik niet weer de fout ik ga met RD. Ik wil mijn kijk breder hebben dan 1 persoon.
[15:03:43] Bas Bierbuik: Was dat wel een fout?
[15:04:07] Bas Bierbuik: En waarom gebruik jij het woord ik in dit geval in plaats van wij?
[15:04:51] Arlena Tigor: Ja. Ik ben medeverantwoordelijk voor zijn Lynch. Niet dat ik doorslag gevend was maar speelde wel mee. Waarom zou ik wij gebruiken? Ik moet niemand indekken of verdedigen
[15:05:12] Bas Bierbuik: Omdat het een groepsproces is toch?
[15:05:27] Arlena Tigor: Jah maar je beslist toch zelf wat je doet?
[15:08:33] Bas Bierbuik: ja maar er zijn toch meerdere de fout in gegaan
[15:08:50] Bas Bierbuik: En je moet toch met meerdere een beslissing maken
[15:08:52] Arlena Tigor: 4 waarvan 1 zich zelf heeft gered
[15:09:06] Bas Bierbuik: Het maakt toch niet uit als een individu een fout in gaat als de meerderheid het maar goed doet
[15:09:18] Bas Bierbuik: Waarom gebruik je dan ik?
[15:09:26] Bas Bierbuik: It doesn't make any sense
[15:11:17] Arlena Tigor: Nee maar ik ga niet wij gebruiken als dat niet nodig is. Ik gebruik heel vaak ik.
[15:12:41] Bas Bierbuik: Is dat zo?
[15:14:43] Bas Bierbuik: Sorry, maar ben heel erg gefocust op details
[15:14:56] Bas Bierbuik: Ik geloof namelijk dat iedere woord in een zin een functie heeft
[15:15:29] Bas Bierbuik: De functie van "ik" in jouw zin heeft meer een functie van een welp dan van een wolf/goedje
[15:17:10] Arlena Tigor: Maar waarom zou ik wij gebruiken als ik nog niet eens weet wie wat is? Ik heb geen idee over wie wat is, dus kan ik niet voor iedereen gaan spreken. En dus enkel voor mezelf toch?
[15:17:32] Bas Bierbuik: Nee, want er moet samen keuzes gemaakt worden
[15:19:35] Arlena Tigor: Dat weet ik, maar als ik niemand kan vertrouwen ga ik echt geen wij gebruiken. En maak ik dus mijn eigen keuze?
[15:22:27] Bas Bierbuik: Nee, dat is niet logisch :p
[15:22:43] Bas Bierbuik: Het blijft namelijk een groepsproces en jij kan aannemen dat er meerdere goedjes in zitten
[15:22:53] Bas Bierbuik: in plaats van dat jij het enige goedje bent
[15:23:04] Arlena Tigor: Oké het word wel vreemd xD want je bent de eerst die er echt over door praat.
[15:23:09] Bas Bierbuik: Dus wij in deze situatie gebruiken was veel logischer geweest.
[15:23:29] Bas Bierbuik: Ik ben gewoon mijn verdenking op jou aan het schrijven
[15:23:34] Bas Bierbuik: reageer maar verder in het topic
[15:23:39] Bas Bierbuik: ik heb genoeg informatie over jou :)
[15:24:01] Arlena Tigor: Leuk om dat te horen dus ik word verdacht omdat ik het woordje ik gebruik in plaats van wij
[15:24:07] Bas Bierbuik: ja
[15:24:15] Bas Bierbuik: Concreet gezien wel ja
[15:24:22] Bas Bierbuik: En er was nog een moment dat jij een verkeerd woord gebruikte
[15:24:30] Bas Bierbuik: Maar daarover wilde ik nog niet doorvragen ;)
[15:25:18] Arlena Tigor: Dus ik ga me moeten verdedigen op een woord. Dat word geweldig.
[15:25:39] Bas Bierbuik: Ja
[15:29:50] Arlena Tigor: Mag ik nog wel iets vragen?
[15:30:01] Arlena Tigor: Met wie je al genetwerkt hebt?
[15:34:13] Bas Bierbuik: Ja dat mag
[15:34:21] Bas Bierbuik: Met een paar mensen
[15:34:25] Bas Bierbuik: van dorp 1 en dorp 2
[15:34:45] Bas Bierbuik: Dat waren vooral mannen
[15:35:15] Arlena Tigor: Ooh
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
559
Mensen ... Jullie snappen de instellingen niet ... Het is non lunch ongeacht wat voor slechtjes erin zitten. Dit geeft mij sterk de indruk dat we idd met een Welpendorp te maken hebben. Maar dan wel een welpendorp met Moederwolf, dus er zit wel een wolf in het spel. Die kan alleen niet lunchen omdat de instellingen dit onmogelijk maken.

Na de samensmelting veranderd alles weer hierin. Dus stop met dingen als Heks, Bengel of wat dan ook. Want ook al kunnen ze hierin zitten zouden ze debiel zijn als ze hun krachten zouden gebruiken omdat ze simpelweg geen lunch tegen kunnen houden omdat die er niet eens is.

Wat betreft de stemmen, vind er een aantal hele makkelijke stemmen tussen zitten. De stem van Donkergat op mij vind ik zeer kort door de bocht en ik kreeg in mijn gesprek met hem niet de indruk dat hij daadwerkelijk wilde dat ik lynch was. Wat wilde je dan Donker? Gewoon je stem kwijt?

Sir Thrones opent met een counterstem op RD en krijgt 4!!! Meelopers met zich mee. Tigor? Uitleg aub! Jessica? Je stemt vaker zo maar deze was wel heel simpel en is zelfs voor jou doen vrij apart.

Laila? Waarom heb je niet gestemd? Er zijn 5 mensen die niet hebben gestemd maar wij hebben 2 uur voor de DL nog gesproken met elkaar. Wilde je niet door de mand vallen met een makkelijke stem?


Jo Han, waarom niet gestemd? Wolfhunter, nu wel zeer actief maar gisteren niet gestemd, snap ik niet?
Cryptic, te laat ... Ik ga ervan uit dat je vandaag meer toevoegt dan je tot nu toe gedaan hebt zoals je gisteren beloofd hebt.
Dark-Knight, laatste vervanger, wees aub actief en voeg vandaag iets toe.

Al met al vind ik dus dat er heel veel verdachte zaken zijn gebeurd en wil hier graag van iedereen verklaringen voor zien. Anders zal ik zelf conclusies trekken.

ik was van plan op RD te stemmen, ik vond die heel vreemd spelen vooral door zijn post waarbij hij alle spelers afging. had hij bij 3 spelers het gesprek wat hij had verdraaid.
ik heb het daar ook met verschillende spelers over gehad en was er van overtuigd dat tie slechtje was. maar ik begon op het laatste moment te twijfelen vooral omdat iedereen ineens zo vlot mee ging op hem, en door zijn reacties.
dus ik wou daar niet op meelopen , maar wist zo gauw ook niet op wie ik wel moest stemmen, aangezien ik verder niet echt een andere verdachte had :(
en dan ineens is het 22.00u, tijd gaat dan snel :S
 

DeletedUser79189

Guest
In haar geval zou ik eigenlijk ook wel ik gebruiken. Ik denk ook veel vanuit het "ik-perspectief". Wie kan ik vertrouwen. Wie kan ik niet vertrouwen. Wie is er voor mij verdacht. En wie is er niet voor mij verdacht. Als het groepsproces dan zo belangrijk is, waarom wil jij dan zelf niet aangeven wie je verdenkt? Is het niet belangrijker dat we dan samen een goede keuze maken.

Ik wilde mijn verdachten niet geven om een andere reden ;). Speculeer jij maar wat het is.
 

DeletedUser79189

Guest
Zoals ik al gezegd heb in prive, ging ik hierop reageren. Aller eerst ben ik nooit bezig met mijn woordkeuze, en zal ik dus gewoon typen hoe ik normaal typ.

We zijn gestart nadat ik jou heb toegevoegd op skype

[11:35:59] Arlena Tigor: Tigor hier :)
[11:43:35] Bas Bierbuik: Heey Tigor
[11:43:52] Bas Bierbuik: Alles goed?
[11:53:15] Arlena Tigor: Jaaah met jou?
[13:27:22] Bas Bierbuik: zekers
[13:31:55] Bas Bierbuik: Dus vertel mij
[13:32:00] Bas Bierbuik: Wat is je opgevallen?
[13:32:09] Bas Bierbuik: Hoe denk jij dat jij welpen gaat vangen?
[13:58:01] Arlena Tigor: Alles wat ik tot nu toe weet staat in de post van laki. Verder nog niet veel gevonden of wat ik verdacht vind.
[13:58:32] Arlena Tigor: Ik heb geen idee. Hoe ik welpen moet vangen.

je valt hier bij mij met de deur in huis. Wat ik ten eerste al niet verwacht had. Ik heb geen problemen met het beantwoorden van vragen, en zal dat ook altijd zo eerlijk mogelijk doen.
je vraagt aan mij wat mij is opgevallen en dat geef ik ook gewoon eerlijk aan dat Laki, die posts had geplaatst Post van Laki

ik reageer ook idd op dat ik geen idee heb hoe ik welpen moet gaan vangen. Want ik ben helemaal niet goed in het vangen van slechtjes, en al zeker niet als er geen aanknoping of aanleiding is.
Tuurlijk wil ik slechtjes vangen, maar zoals ik al eerlijk zei ik heb geen idee hoe.

Om verder te gaan op die post van laki;

[14:48:49] Bas Bierbuik: waarom staat alles in de post van laki wat jij denkt?
[14:48:52] Bas Bierbuik: Denken jullie samen
[14:49:44] Arlena Tigor: Omdat ik met hem in gesprek was en hij vroeg of hij het mocht posten. Ik was toen nog bezig met de post op Castiel.
[14:51:39] Bas Bierbuik: oke
[14:51:47] Bas Bierbuik: heel raar maar ja
[14:52:12] Arlena Tigor: En kan geen skypelog citeren op gsm of toch niet zo als ik het wil
[14:52:30] Bas Bierbuik: waarom zou je een skypelog moeten citeren?
[14:53:10] Arlena Tigor: Omdat dat meestal het bewijs is dat je genetwerkt hebt? En dan niet het hele verhaal.moet over typen
[14:53:26] Bas Bierbuik: Waarom zou je bewijs moeten leveren aan mij?
[14:53:39] Bas Bierbuik: Ik heb nergens twijfel gebracht aan jullie genetwerk
[14:54:10] Arlena Tigor: Nee bedoelde dat met laki ;) anders had ik ons deel geciteerd en op forum gezet.
[14:54:31] Arlena Tigor: Waarin we over Hopeful bezig waren

jij vroeg aan mij waarom alles in de post van laki stond. daar heb ik antwoord op gegeven, maar dat was blijkbaar niet zo duidelijk wat ik juist bedoelde. ik doelde niet dat ik bewijs aan jou moest leveren, laki vroeg aan mij of hij het op het forum mocht zetten.

Dat bedoelde ik met het citeren van een skypelog, ik was op dat moment bezig met mijn uitleg aan castiel. Dus had ik er geen problemen mee dat laki het op het forum zetten.
Dat had niet te maken met dat ik jou direct bewijs wilde geven van mijn gesprek met laki.


over je 2de moment:

Ja ik voel me er nog steeds slecht bij omdat ik daar op aan gesproken ben dat ik een makkelijk stem had geplaatst. En waarom ik die stem had geplaatst. ik heb mijn uitleg gegeven en daar blijf ik ook bij. Dat ik niet weer die fout wil maken en dus verder wil kijken dan enkel 1 speler.

Je vraagt aan mij of ik niets van je wil weten? tuurlijk wel, maar ik wilde ook gewoon graag antwoord geven op jou vragen. Lijkt me toch logisch dat ik daar eerlijk op antwoord?
ik vraag wie je verdachten zijn, maar schijnbaar wilde je ze niet delen. Waar ik dus ook niet op ga door drammen. Want die keuze is aan jou of je ze deelt of niet.

ik heb op al je vragen eerlijk antwoord gegeven. En ik wil gewoon eerlijk zijn, ik wil vandaag gewoon meer informatie hebben, dan wat ik had met RD. Tuurlijk weet ik dat er meerdere goedjes zijn, maar moet ik dan in naam van alle goedjes spreken, terwijl we van mening anders kunnen zijn?
dat heb ik je ook verteld in ons skypegesprek.

Zolang ik geen deel uitmaak van een groepje of iemand kan vertrouwen zal ik altijd in mijn eentje handelen en dus altijd van uit IK spreken. Want het kan ook averechts werken als ik het woordje WIJ ga gebruiken. Dan handel ik uit naam van een groep, en dat kan een goede of slechte groep zijn. Voor nu speel ik idd solo, dat jij het welp noemt zal ik niets aan kunnen veranderen. Maar als we ervan uit gaan dat de moederwolf er inzit, dan veranderd die IK in WIJ. en speelt een welp niet meer solo, en ik vermoed ook dat dit het geval is zoals meerdere.

[14:54:32] Bas Bierbuik: Oké
[14:54:36] Bas Bierbuik: Begrijpelijk
[14:54:44] Bas Bierbuik: Is er iets wat jij van mij zou willen weten?
[14:54:59] Arlena Tigor: Heb jij al verdachten?
[14:55:07] Bas Bierbuik: Kan jij contact gegevens geven van dat hopeful gebeuren?
[14:55:14] Bas Bierbuik: Ja heb ik
[14:55:23] Bas Bierbuik: Wil ik die delen? Dat is een andere vraag ;)
[14:55:50] Arlena Tigor: Bedoel je die logs? Die kan ik wel kopiëren die ik naar laki heb gestuurd want die zijn via Whatsapp gestuurd
[14:56:08] Bas Bierbuik: Nee skypenaam van hopeful
[14:56:12] Arlena Tigor: Ooh wachr
[14:56:13] Bas Bierbuik: zodat ik met hem kan babbelen
[14:56:23] Bas Bierbuik: Houd jij van pils?
[14:56:42] Arlena Tigor: Nee ik lus bijna niks van alcohol
[14:56:50] Arlena Tigor: duncanevers moet je op skype zoeken dan
[14:57:48] Bas Bierbuik: maar verder wil je niks van mij weten?
[14:57:55] Bas Bierbuik: En wat schiet jij op als jij mijn verdachten weet?
[14:58:54] Arlena Tigor: Ik heb zo niet direct iets wat ik wil weten. Niet veel want onze meningen kunnen verschillen. Maar is wel altijd leuk om te kijken of we op een lijn zitten met bepaalde spelers of niet.
[14:59:17] Bas Bierbuik: En wat heb jij eraan als wij op 1 lijn zitten
[15:00:09] Arlena Tigor: Ik zoek meestal spelers die ik kan vertrouwen. Of waar ik mijn bevindingen kan delen.
[15:00:29] Bas Bierbuik: Levert dat wat op?
[15:01:29] Arlena Tigor: Waarom zou het niks opleveren?
[15:02:24] Bas Bierbuik: Blijkbaar doe jij iets, dus denk jij dat het iets zal opleveren
[15:02:26] Bas Bierbuik: vandaar mijn vraag
[15:03:11] Arlena Tigor: Nee ik wil graag gewoon van alles informatie hebben zodat ik niet weer de fout ik ga met RD. Ik wil mijn kijk breder hebben dan 1 persoon.
[15:03:43] Bas Bierbuik: Was dat wel een fout?
[15:04:07] Bas Bierbuik: En waarom gebruik jij het woord ik in dit geval in plaats van wij?
[15:04:51] Arlena Tigor: Ja. Ik ben medeverantwoordelijk voor zijn Lynch. Niet dat ik doorslag gevend was maar speelde wel mee. Waarom zou ik wij gebruiken? Ik moet niemand indekken of verdedigen
[15:05:12] Bas Bierbuik: Omdat het een groepsproces is toch?
[15:05:27] Arlena Tigor: Jah maar je beslist toch zelf wat je doet?
[15:08:33] Bas Bierbuik: ja maar er zijn toch meerdere de fout in gegaan
[15:08:50] Bas Bierbuik: En je moet toch met meerdere een beslissing maken
[15:08:52] Arlena Tigor: 4 waarvan 1 zich zelf heeft gered
[15:09:06] Bas Bierbuik: Het maakt toch niet uit als een individu een fout in gaat als de meerderheid het maar goed doet
[15:09:18] Bas Bierbuik: Waarom gebruik je dan ik?
[15:09:26] Bas Bierbuik: It doesn't make any sense
[15:11:17] Arlena Tigor: Nee maar ik ga niet wij gebruiken als dat niet nodig is. Ik gebruik heel vaak ik.
[15:12:41] Bas Bierbuik: Is dat zo?
[15:14:43] Bas Bierbuik: Sorry, maar ben heel erg gefocust op details
[15:14:56] Bas Bierbuik: Ik geloof namelijk dat iedere woord in een zin een functie heeft
[15:15:29] Bas Bierbuik: De functie van "ik" in jouw zin heeft meer een functie van een welp dan van een wolf/goedje
[15:17:10] Arlena Tigor: Maar waarom zou ik wij gebruiken als ik nog niet eens weet wie wat is? Ik heb geen idee over wie wat is, dus kan ik niet voor iedereen gaan spreken. En dus enkel voor mezelf toch?
[15:17:32] Bas Bierbuik: Nee, want er moet samen keuzes gemaakt worden
[15:19:35] Arlena Tigor: Dat weet ik, maar als ik niemand kan vertrouwen ga ik echt geen wij gebruiken. En maak ik dus mijn eigen keuze?
[15:22:27] Bas Bierbuik: Nee, dat is niet logisch :p
[15:22:43] Bas Bierbuik: Het blijft namelijk een groepsproces en jij kan aannemen dat er meerdere goedjes in zitten
[15:22:53] Bas Bierbuik: in plaats van dat jij het enige goedje bent
[15:23:04] Arlena Tigor: Oké het word wel vreemd xD want je bent de eerst die er echt over door praat.
[15:23:09] Bas Bierbuik: Dus wij in deze situatie gebruiken was veel logischer geweest.
[15:23:29] Bas Bierbuik: Ik ben gewoon mijn verdenking op jou aan het schrijven
[15:23:34] Bas Bierbuik: reageer maar verder in het topic
[15:23:39] Bas Bierbuik: ik heb genoeg informatie over jou :)
[15:24:01] Arlena Tigor: Leuk om dat te horen dus ik word verdacht omdat ik het woordje ik gebruik in plaats van wij
[15:24:07] Bas Bierbuik: ja
[15:24:15] Bas Bierbuik: Concreet gezien wel ja
[15:24:22] Bas Bierbuik: En er was nog een moment dat jij een verkeerd woord gebruikte
[15:24:30] Bas Bierbuik: Maar daarover wilde ik nog niet doorvragen ;)
[15:25:18] Arlena Tigor: Dus ik ga me moeten verdedigen op een woord. Dat word geweldig.
[15:25:39] Bas Bierbuik: Ja
[15:29:50] Arlena Tigor: Mag ik nog wel iets vragen?
[15:30:01] Arlena Tigor: Met wie je al genetwerkt hebt?
[15:34:13] Bas Bierbuik: Ja dat mag
[15:34:21] Bas Bierbuik: Met een paar mensen
[15:34:25] Bas Bierbuik: van dorp 1 en dorp 2
[15:34:45] Bas Bierbuik: Dat waren vooral mannen
[15:35:15] Arlena Tigor: Ooh

Sorry, maar ik vind dat je niet echt concreet tot een punt komt en ik vind het daardoor zeer moeilijk om op jou te reageren. Geen idee waar je heen wil met jouw post. 1e moment beschrijf jij de situatie, maar geef je geen concreet antwoord. Ook op punt 2 wordt er nauwelijks waardig respons gegeven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74597

Guest
oké zal eens me gedachte op papier zetten..
Naar wat ik hoor en lees ga ik als eerste hope en sm aan de vermoedelijke goedjes kant zetten:)

Mogelijk goed naar aanleiding me schrijven tot nu zet ik mogelijk goedje Ash ..

Verder weinig gesproken kan alleen geen wijs uit wolfhunter

Verder wil ik graag de rest ook spreken xxx dus spreek me aan aub
 

DeletedUser73016

Guest
Ik vind dat laila zich erg makkelijk probeert te verschuilen achter het mom van onervarenheid, zeker omdat andere spelers aangeven dat dit zeker niet haar eerste potje is.

[16:41:37] Ash: ben jij laila?
[16:55:17] Monique: ja :p
[16:55:52] Ash: kun je vanavond een beetje netwerken?
[16:55:57] Ash: is er je iets opgevallen tot nu toe?
[16:56:01] Ash: wie zijn je verdachten?
[16:57:36] Monique: ik probeer nog het 1 en ander terug te lezen. want hoop langs me heen gegaan gister :p zat nogal te zenuwen voor vandaag met mn rijexamen xd
[16:58:17] Ash: ok niet erg
[16:58:31] Monique: maar als je rond uur of 9 kan :? want mn zus komt straks langs en dan is het effe vieren dat ik het gehaald heb , eindelijk :D
[16:58:43] Ash: nice
[16:59:05] Monique: ok top
[17:00:05] Ash: denk wel eens na over je stem
[17:00:14] Ash: en w8 niet te lang
[17:00:44] Monique: nee ik twijfel altijd teveel -.-
[17:01:07] Ash: dan speel je in de kaart van de wolven
[17:01:25] Ash: heb je een paar mensen die je verdacht vind?
[17:02:14] Monique: ja zei Kenneth/ time ook altijd, maar heb altijd te weinig vertrouwen in mezelf. ik pik 9 van de 10 x een goedje eruit ipv n wolf :S
[17:02:55] Ash: met zo een gedrag / houding speel je 10 van de 10 keer in de kaarten van de wolven
[17:03:03] Ash: tenzij je zelf een welp bent.
[17:04:06] Monique: nee ben ik niet
[17:05:07] Monique: maar ik ben begonnen met vanaf de dl weer op te pakken met lezen en dan de posts van vandaag goed doorlezen, die heb ik nu even vlug doorgekeken
[17:05:26] Monique: dus hoop dat me dan iets op valt
[17:07:02] Ash: misschien zou je zelf wat initiatief meenemen
[17:07:22] Ash: met te hopen dat er iets opvalt, lijkt het niet alsof je veel moeite doet om iets te forceren, en dat het je allemaal niet veel kan schelen.
[17:07:27] Ash: Dat is wolfs gedrag.
[17:07:33] Monique: hoe bedoel je dat?
[17:07:46] Ash: "hoop dat me dan iets op valt", dat is toch geen manier van werken.
[17:07:53] Ash: Alsof het je niet veel kan schelen
[17:10:32] Monique: nah mij is al opgevallen dat jij een vrij directe , tikkie agressieve manier van spelen hebt. ik heb niet veel ervaring in wvw had het spel nog nooit gespeelt en ook nog nooit van gehoord zelfs. dus ik probeer nog steeds een manier te vinden hoe ik me moet gedragen. want tot nu toe beschouwd iedereen me als een slechtje ongeacht hoe ik speel.
[17:11:22] Monique: dus ik probeer altijd goeie tips toe te passen maar helpt niet echt veel. ik schiet er ieder geval niet veel mee op :)
[17:11:43] Monique: dus maw ik modder een end aan op het moment :p
[17:12:32] Monique: maar ik beloof je ik doe altijd mn best en het kan me echt wel wat schelen
[17:13:26] Monique: zo dat was int kort mijn wvw geschiedenis, nu ga ik weer het forum uitspitten
[17:16:06] Ash: ja, je zal toch wat initiatief moeten nemen
[17:16:11] Ash: en durven op je bakkes te gaan
[17:16:19] Ash: dan zal je beter worden
[17:16:45] Ash: wolven spelen voorzichtig, en twijfelen ook over hun stem
[17:16:51] Monique: uhu heb ik 1 x gedaan en toen werd ik gelijk als wolf bestempeld omdat ik ineens op de voorgrond ging spelen
[17:16:51] Ash: omdat ze weten dat hun stem toch fout zit
[17:17:27] Ash: ja als je een nieuwe speelstijl hanteert kan dat verdacht overkomen, maar uiteindelijk zullen anderen die dan wel leren kennen
[17:18:15 | 17:18:36 bewerkt] Monique: nja mss wel (think) maar ik ben dan weer zo'n iemand die dr eigen weer terug trekt en onzeker wordt daarover
[17:24:50] Monique: ben effe weg hoor , moet even meehelpen met het eten :)
 

DeletedUser79189

Guest
Ik vind dat laila zich erg makkelijk probeert te verschuilen achter het mom van onervarenheid, zeker omdat andere spelers aangeven dat dit zeker niet haar eerste potje is.

[16:41:37] Ash: ben jij laila?
[16:55:17] Monique: ja :p
[16:55:52] Ash: kun je vanavond een beetje netwerken?
[16:55:57] Ash: is er je iets opgevallen tot nu toe?
[16:56:01] Ash: wie zijn je verdachten?
[16:57:36] Monique: ik probeer nog het 1 en ander terug te lezen. want hoop langs me heen gegaan gister :p zat nogal te zenuwen voor vandaag met mn rijexamen xd
[16:58:17] Ash: ok niet erg
[16:58:31] Monique: maar als je rond uur of 9 kan :? want mn zus komt straks langs en dan is het effe vieren dat ik het gehaald heb , eindelijk :D
[16:58:43] Ash: nice
[16:59:05] Monique: ok top
[17:00:05] Ash: denk wel eens na over je stem
[17:00:14] Ash: en w8 niet te lang
[17:00:44] Monique: nee ik twijfel altijd teveel -.-
[17:01:07] Ash: dan speel je in de kaart van de wolven
[17:01:25] Ash: heb je een paar mensen die je verdacht vind?
[17:02:14] Monique: ja zei Kenneth/ time ook altijd, maar heb altijd te weinig vertrouwen in mezelf. ik pik 9 van de 10 x een goedje eruit ipv n wolf :S
[17:02:55] Ash: met zo een gedrag / houding speel je 10 van de 10 keer in de kaarten van de wolven
[17:03:03] Ash: tenzij je zelf een welp bent.
[17:04:06] Monique: nee ben ik niet
[17:05:07] Monique: maar ik ben begonnen met vanaf de dl weer op te pakken met lezen en dan de posts van vandaag goed doorlezen, die heb ik nu even vlug doorgekeken
[17:05:26] Monique: dus hoop dat me dan iets op valt
[17:07:02] Ash: misschien zou je zelf wat initiatief meenemen
[17:07:22] Ash: met te hopen dat er iets opvalt, lijkt het niet alsof je veel moeite doet om iets te forceren, en dat het je allemaal niet veel kan schelen.
[17:07:27] Ash: Dat is wolfs gedrag.
[17:07:33] Monique: hoe bedoel je dat?
[17:07:46] Ash: "hoop dat me dan iets op valt", dat is toch geen manier van werken.
[17:07:53] Ash: Alsof het je niet veel kan schelen
[17:10:32] Monique: nah mij is al opgevallen dat jij een vrij directe , tikkie agressieve manier van spelen hebt. ik heb niet veel ervaring in wvw had het spel nog nooit gespeelt en ook nog nooit van gehoord zelfs. dus ik probeer nog steeds een manier te vinden hoe ik me moet gedragen. want tot nu toe beschouwd iedereen me als een slechtje ongeacht hoe ik speel.
[17:11:22] Monique: dus ik probeer altijd goeie tips toe te passen maar helpt niet echt veel. ik schiet er ieder geval niet veel mee op :)
[17:11:43] Monique: dus maw ik modder een end aan op het moment :p
[17:12:32] Monique: maar ik beloof je ik doe altijd mn best en het kan me echt wel wat schelen
[17:13:26] Monique: zo dat was int kort mijn wvw geschiedenis, nu ga ik weer het forum uitspitten
[17:16:06] Ash: ja, je zal toch wat initiatief moeten nemen
[17:16:11] Ash: en durven op je bakkes te gaan
[17:16:19] Ash: dan zal je beter worden
[17:16:45] Ash: wolven spelen voorzichtig, en twijfelen ook over hun stem
[17:16:51] Monique: uhu heb ik 1 x gedaan en toen werd ik gelijk als wolf bestempeld omdat ik ineens op de voorgrond ging spelen
[17:16:51] Ash: omdat ze weten dat hun stem toch fout zit
[17:17:27] Ash: ja als je een nieuwe speelstijl hanteert kan dat verdacht overkomen, maar uiteindelijk zullen anderen die dan wel leren kennen
[17:18:15 | 17:18:36 bewerkt] Monique: nja mss wel (think) maar ik ben dan weer zo'n iemand die dr eigen weer terug trekt en onzeker wordt daarover
[17:24:50] Monique: ben effe weg hoor , moet even meehelpen met het eten :)

Een hele hoop tekst, kan jij eruit halen wat interessant is en wat vooral interessant is.
 

DeletedUser73016

Guest
Voor mij valt op dat ze zich maar al te graag het label van onervarenheid opneemt, en zich daarachter schuilt. En dat zal je enkel doen wanneer je iets te verbergen hebt. Het tweede punt dat het me opvalt dat ze zegt dat ze hoopt dat iets haar zal opvallen. De vogeltjes gaan niet gaan vertellen wie de slechtjes zijn, daar zal je zelf ook wel wat moeite voor moeten gaan tonen. Het kan laila blijkbaar allemaal niet deren. Ze is duidelijk niet aan het zoeken naar slechtjes, maar hooguit met haar eigen behoud.
 

DeletedUser76681

Guest
Sorry, maar ik vind dat je niet echt concreet tot een punt komt en ik vind het daardoor zeer moeilijk om op jou te reageren. Geen idee waar je heen wil met jouw post. 1e moment beschrijf jij de situatie, maar geef je geen concreet antwoord. Ook op punt 2 wordt er nauwelijks waardig respons gegeven.

Klopt dus beschrijf ik dat, omdat je geen vraag in je post hebt staan. Ik leg uit waarvan mijn antwoord uit voorkomt. En wat er zich heeft afgespeeld, zodat het voor andere duidelijk is waar het vandaan komt.

Over je punt twee zou ik me niet eens deftig kunnen beantwoorden, omdat het om een woordkeuze gaat. En als je even ons skype gesprek leest, zie je ook dat ik daar niet eens een ander antwoord op kan geven. Want ik ga nogmaals niet over wij praten. Als ik mij schuldig voel, dan wil dat toch niet zeggen dat de ander zich schuldig voelen. Dus spreek ik voor mezelf in de ik vorm.

Al denk ik dat we hier nog een eindeloze discussie gaan hebben over het gebruik van ik en wij. Dus ga Ik maar verder zoeken, naar wat ik verdacht vind.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Dag 2 - Priesteractie

Single Malt gooit zijn watertje over Hopeful. Er gebeurde... niks?!

Domste actie van het potje Award gaat naar jou Single Malt. Het zegt mij wel dat hij goedje is want hij hoefde totaal zijn krachten niet te gebruiken. Alleen super jammer van de kracht die nu verspild is.

Ik dacht overigens sowieso al dat Hope goedje is.

Nu alle koppen dezelfde kant op is wel een vereiste ;)

Hier ben ik het wel mee eens. Wolfhunter zei het ook al maar het is belangrijk dat we een plan bedenken.

ik was van plan op RD te stemmen, ik vond die heel vreemd spelen vooral door zijn post waarbij hij alle spelers afging. had hij bij 3 spelers het gesprek wat hij had verdraaid.
ik heb het daar ook met verschillende spelers over gehad en was er van overtuigd dat tie slechtje was. maar ik begon op het laatste moment te twijfelen vooral omdat iedereen ineens zo vlot mee ging op hem, en door zijn reacties.
dus ik wou daar niet op meelopen , maar wist zo gauw ook niet op wie ik wel moest stemmen, aangezien ik verder niet echt een andere verdachte had :(
en dan ineens is het 22.00u, tijd gaat dan snel :S

Okee ... RD stemmen had je niet in een veel betere positie gebracht maar toch. Verwacht in elk geval een stem van je want op deze manier krijg ik het idee dat je je er makkelijk vanaf brengt. Ik heb eerder is fout gezeten door vroeg op jou te gaan en die fout ga ik niet maken dit potje. Neem initiatief en zeg wat je denkt aub laila. Maar ik hou je wel in de gaten!

oké zal eens me gedachte op papier zetten..
Naar wat ik hoor en lees ga ik als eerste hope en sm aan de vermoedelijke goedjes kant zetten:)

Mogelijk goed naar aanleiding me schrijven tot nu zet ik mogelijk goedje Ash ..

Verder weinig gesproken kan alleen geen wijs uit wolfhunter

Verder wil ik graag de rest ook spreken xxx dus spreek me aan aub

We moeten elkaar even spreken op skype Jes! Stuur me even een berichtje hierover hier op het forum en dan stuur ik me nummer :)

Overigens vind ik de theorie van Wolfhunter op Tigor helemaal niet onaardig. Ik zou ook graag nog wat meer mensen horen die initiatief nemen voor ik conclusies ga trekken vandaag.
 

DeletedUser73016

Guest
Domste actie van het potje Award gaat naar jou Single Malt. Het zegt mij wel dat hij goedje is want hij hoefde totaal zijn krachten niet te gebruiken. Alleen super jammer van de kracht die nu verspild is.

Ik dacht overigens sowieso al dat Hope goedje is.

Sowieso.

Waarom ga jij er zo makkelijk vanuit dat Hope een goedje was, ondanks de argumenten die ik eerder vandaag tegen hem in bracht. Ik vind het makkelijk en verdacht snel hoe snel jij Hope in vertrouwen neemt.

Verder vind ik dat het een lange maar veelal nietszeggende post is. Nog eens benadrukken dat de actie van SM een faalactie was, of dat al onze koppen dezelfde kant op moeten gaan, en dat we moeten samenwerken of dat Wolfhunter een goede theorie vormt tegen Tigor (waar ik het niet mee eens ben), of dat laila altijd zo flauw speelt (wat voor mij nog de meeste informatie oplevert, gezien ik haar speelstijl niet ken). Uiteindelijk ben je daar weinig mee.
 
Reactiescore
1.468
Echt waar.

Ongelooflijk. Waarom wachten jullie tot de laatste minuut om een stem uit te brengen. Zo kan NIEMAND een verdediging aanbrengen tegen de stemmen die jullie uitvoeren, ook niet spelers die met iedereen netwerkten. Ik was quasi de EERSTE die mijn stem uitbracht. Ik probeerde om vier / vijf uur te netwerken, omdat ik later in de avond niet kon, en niemand reageerde.

Het is makkelijk om dit te zeggen natuurlijk, maar bij RD had ik niet het gevoel dat hij / zij een wolf is. De redenering daartoe was simpelweg dat ik RD eerder al op de proef had gesteld, en dat hij/zij zich daar kalm en goed uit had geargumenteerd en iets tegenover had gebracht dat sense maakte, op een moment dat ik iets verdacht bij hem had ontdekt. En wanneer de stemmen eerder uitgebracht worden, had ik een verdediging kunnen aanbrengen tegenover hem. Ik zou iedereen die goed is oproepen, om een pak sneller jouw stem uit te gaan brengen, zodat er meer gediscussieerd kan worden en er meer argumenten kunnen op tafel gezet worden. Bovendien vind ik RD stemmen een vrij makkelijke stem omdat de persoon in kwestie gewoon weinig ervaring heeft. Dat is een makkelijk eerste lynch-target. .Saphira is dat bijvoorbeeld ook (maar ik moet nog even bijlezen).

Ik moet nog het topic nog bijlezen, maar ik ga je toch nu al in mijn kaarten laten lezen. Mijn twee hoofdverdachten zijn Jessicavd en nu ook Jo han. Ik heb me laten vertellen dat Jessicavd een speelstijl hanteert die ze altijd hanteert, en daardoor als goedje slechter zou kunnen overkomen dan een daadwerkelijk slechtje, door absoluut niet mee te werken en door bang te zijn om er als goedje uitgestemd te worden maar zelf weinig bij te dragen aan de zoektocht naar de wolven. Ik vind het zwak dat ze zo een zwakke meeloopstem uitbrengt, en dat haar argumentatie eigenlijk zo sneaky overkomt omdat het voor de niet-netwerkers onmogelijk is om er achter te komen waarom jessica nu op RD stemt. Jessica, mijn tip, als je een goedje bent, doe dan alsjeblieft moeite, want anders hebben we je niets aan je, en zal je er terecht uitgelyncht worden, of je nu een goedje of een slechtje bent, maak dan niet uit, want als je als een slechtje speelt terwijl je een goedje bent, zijn we ook beter sneller van je af dan dat we iets aan je hebben. Dank je.

Mijn tweede verdachte is jo han. Ik ga mijn redenering nog later deze nacht beter uitleggen. Maar dit is ook een gevoelsstem op basis van de weinige informatie die we hebben terwijl we genetwerkt hebben met pasklare antwoorden. Ik vind het vooral vreemd dat de instellingen van dit dorp zoveel ter sprake gekomen te zijn, omdat dat misschien enkel zal gebeuren door iemand die voorkennis heeft, die ons daar op zal wijzen. Ik vind het vreemd dat dit voortdurend ter sprake kwam in dit dorp, en niet alleen op het forum maar ook op Skype.

Op 6/02/2018, om 6:53, schreef Johan | AF: Jo Han:
> Deze instellingen zijn wel echt raar
Op 6/02/2018, om 7:27, schreef Johan | AF: Jo Han:
> Heb je trouwens gezien dat alles mbt lunch is weggehaald in de instellingen en verhaaltjes van dorp 2?

Op 6/02/2018, om 17:27, schreef Johan | AF: Jo Han:
> Instellingen dorp 1:
Op 6/02/2018, om 17:27, schreef Johan | AF: Jo Han:
> Lunch naar: DemocratischeZwijmelaars en Rick9399 (in een privébericht op het Forum)
Op 6/02/2018, om 17:28, schreef Johan | AF: Jo Han:
> Dat is wel weird

Tweede punt is dat hij aangaf dat hij niet kon stemmen, maar dat doet hij op het moment dat ik een stem uitbreng op jessicavd. Ik wist dat ik gisterenavond niet online kon zijn, maar ik breng wel een stem uit. Het feit dat hij weigert om een stem uit te brengen op het moment dat ik een stem uitbreng, geeft aan dat hij te laf is om zelf initiatief op te starten, om zelf in de spotlights te staan, en het is gewoon zwak om geen stem uit te brengen, of je niet te verdiepen, wanneer je vier tot vijf uur voor de deadline wel de tijd hebt om te netwerken met mij. Je had die tijd ook kunnen gebruiken om een geïnformeerde stem uit te brengen, en de discussie op gang te laten komen. Nu hebben we zo lang gewacht dat we in de kaarten van de wolven gespeeld hebben.

Op 6/02/2018, om 17:16, schreef Johan | AF: Jo Han:
> Ik moet nog zien of ik vanavond tijd ga hebben voor een deftige stem. Mijn nieuwe internet word vanavond geleverd.

Je had de tijd voor een deftige stem. Je had meer dan tijd genoeg. Maar geen stem is beter dan een zwakke stem volgens jou?

Op 6/02/2018, om 17:03, schreef Johan | AF: Jo Han:
> Ja, komt ook omdat mensen een leven hebben naast het AF :p

Op 6/02/2018, om 17:28, schreef Johan | AF: Jo Han:
> Maar een wolf zou in theorie zonder wolvenchat kunnen via groeps PM

Je had minstens 25 minuten om een stem uit te brengen. Ga daar nuttiger mee om. Als je een goedje bent, heb je geen enkele reden om geen stem uit te brengen, want dat speelt alleen maar in de kaart van de slechtjes die zo hun invloed op de lynch vergroten.

Ik moet ook kijken waarom .Saphira zoveel stemmen kreeg, want ook dat kwam wat uit het niets.

Volgens mij heb ik nog steeds geen verdere uitwerking van je verdenking op mij gezien, als je die nog wil posten moet je snel zijn, kort voor de deadline zijn er vaak impulsieve stemmen. De verdenking hierboven heb ik inmiddels weerlegd. Ik vind de verdenking overigens opvallend, juist omdat je op dag 1 geen impulsieve gevoelsstemmen wilt. daar doelde ik uiteraard op met deftige stem.
[6-2-2018 17:14:05] Johan | AF: Jo Han: Ik zie het
[6-2-2018 17:14:15] Johan | AF: Jo Han: Pas wel op met Jessica stemmen
[6-2-2018 17:14:38] Johan | AF: Jo Han: Haar tactiek is zo min mogelijk reageren /zeggen en dan een random lynchstem uitbrengen. Doet ze altijd.
[6-2-2018 17:15:14] Ash: wel ja
[6-2-2018 17:15:17] Ash: wie volgt
[6-2-2018 17:15:21] Ash: is dan direct verdacht.
[6-2-2018 17:15:24] Johan | AF: Jo Han: Ja
[6-2-2018 17:15:28] Johan | AF: Jo Han: Dat for sure
[6-2-2018 17:15:34] Johan | AF: Jo Han: Tenzij het een nieuwe speler is die volgt
[6-2-2018 17:15:39] Ash: Iemand moet het spel gaan openen.
[6-2-2018 17:15:50] Ash: Wachten tot het laatste moment vind ik verdachter.
[6-2-2018 17:16:05] Ash: en zoals ik zeg ik moet, want ik ben niet zeker of ik nog on ga kunnen zijn
[6-2-2018 17:16:21] Johan | AF: Jo Han: Ik moet nog zien of ik vanavond tijd ga hebben voor een deftige stem. Mijn nieuwe internet word vanavond geleverd.
[6-2-2018 17:16:29] Ash: Ik heb niet echt een clue maar ze geeft geen koosjere indruk, maar misschien is dat ook wel
[6-2-2018 17:16:34] Ash: zo als ze een goedje is
[6-2-2018 17:16:39] Ash: Dat is iets wat ik niet weet.
[6-2-2018 17:16:52] Johan | AF: Jo Han: Bij Jessica is het altijd zo, wolf of niet.
[6-2-2018 17:17:03] Ash: zo ook ff wat gepost   weet jij het ook ?
[6-2-2018 17:17:08] Ash: vond dit verdachtg van haar
[6-2-2018 17:17:14] Ash: ja ik kan geen Skype logs kopieren
[6-2-2018 17:18:35] Ash: zo ook ff wat gepost   weet jij het ook ?
[6-2-2018 17:18:48] Johan | AF: Jo Han: Dat "weet jij het ook", waar sloeg dat op als ik vragen mag?
[6-2-2018 17:18:56] Ash: ik heb echt geen idee
[6-2-2018 17:19:33] Ash: ze postte het om 8u30 gisterenavond
[6-2-2018 17:20:10] Johan | AF: Jo Han: Ah
[6-2-2018 17:20:21] Johan | AF: Jo Han: Ze doelt natuurlijk op dat altijd de zelfde BM krijgen
[6-2-2018 17:20:35] Ash: Waarom niet castiel e.d is simpel ik zie altijd de zelfde leden de BM krijgen en ik vind dat anderen ook een kans verdienen .
dus daarom.
En nu kies ik voor hope daardoor ...kijk eens naar mij het eeuwige goedje, hoevaak ik BM geweest ben ! weet jij het ook ?
[6-2-2018 17:20:38] Ash: deze post
[6-2-2018 17:20:40] Ash: schreef ze
[6-2-2018 17:20:42] Johan | AF: Jo Han: Ja
[6-2-2018 17:20:54] Johan | AF: Jo Han: Dat is sws onzin
[6-2-2018 17:21:01] Ash: die weet jij het ook schreef ze ook naar ik lol

Hierboven onder de spoiler wat context van ons gesprek.
Ik vond de verdenking van Jessica trouwens ook heel makkelijk. Je had naar ik begreep van mij en ook van anderen te horen gekregen dat dit een vrij typerende speelstijl is voor Jessica. Dan is een stem op haar vreselijk makkelijk omdat niemand er in mee durft te gaan en je de speelstijl eigenlijk altijd wel als argument voor je lynchstem kunt geven.

[6-2 20:22] Arlena: Okeej wel een vage post van RD
[6-2 20:23] ‪Hopeful‬: zo ff lezen
[6-2 20:31] ‪Hopeful‬: beetje wolfse post eigenlijk
[6-2 20:31] ‪Hopeful‬: lijstjes maken is meestal wel een wolven kenmerk toch
[6-2 20:35] Arlena: Ik heb. Geen goed gevoel. Hij verdraaid woorden of interpreteert het helemaal anders
[6-2 20:35] Arlena: Wow wat een typ probleem
[6-2 20:36] ‪Hopeful‬: hahahaha
[6-2 20:36] ‪Hopeful: ik heb ook tijdens het netwerken en raar gevoel bij m
[6-2 20:37] Arlena: Denk iedereen  
[6-2 20:37] ‪Hopeful‬: zou best bereid zijn te switchen op hem
[6-2 20:39] Arlena: Kga nog afwachten maar hij is sws een van mijn verdachte personen of waar ik het minste goed gevoel bij hem tussen de personen waarmee ik genetwerkt heb

Arlena = Tigor

Dit vond ik opvallend, en ik vond dat iedereen deze logjes moest zien. Dit is een skypegesprek tussen Tigor en Hopeful, welke Tigor me getoond hebben. Op een moment waar Hopeful en Tigor uitwisselen op wie ze eventueel zouden gaan stemmen, overwoog Tigor (al eerder dan het late tijdstip) om op RD te stemmen. Hopeful pushte haar uiteindelijk een beetje in die richting, door aan te geven misschien ook wel te switchen op hem. Wat hij dus niet deed, misschien omdat hij uiteindelijk wel wist wat het resultaat zou zijn. Ik vind het ook erg wolfs wanneer men een soort van verdeel-en-heers techniek gebruikt, en controleert wie op wie stemt (zeker voor een eerste lynch).

Bovendien zit Hopeful op dit moment op een enorme "tunnelvisie" op .Saphira welke inderdaad passief speelt (en niet met de volle goesting), maar zo speelt hij altijd al zo (ik heb twee jaar geleden me ook eens mispakt aan hem), en zo zijn er nog wel meer spelers (om niet te moeten zeggen meer dan 50% die zo een "gelaten" indruk nalaat, en moeilijk te peilen zijn puur omdat ze weinig lossen of weinig willen lossen). Wanneer ik .Saphira vroeg wat zijn mening was over jessicavd welke ik op dat moment het meest verdacht, gaf hij dit aan. Ik vond het opvallend hoe hij uiteindelijk verder ging op mijn tunnelvisie, terwijl anderen me duidelijk de speelstijl aangeven van jessica (jessica is jessica). Maar Hopeful verspreidt dit dan weer naar iedereen op Skype om .Saphira nog eens extra verdacht te maken, en dat vind ik dan weer raar. Zeker omdat hij juist de persoon is die niet voor netwerken is, en liever heeft dat alles op het forum wordt gezet, maar hij is juist de persoon die het meest netwerkt op dit moment, en het meest geheimzinnig is.

Op 7/02/2018, om 2:01, schreef stefaan bevers:
> Uh, ze zou wolf kunnen zijn, maar evengoed een burger. Maar haar claim zou ik niet perse geloven, gezien ze er ook gebruik van kan maken dat ze vaak goedje is

Bovenstaand de inmiddels weerlegde verdachtmaking van Hopeful. Hier geef je duidelijk aan dat je op de hoogte was van de typerende speelstijl van Jessica. Waarom heb je dan je lynchstem nog vastgehouden?

Als je naar Castiel kijkt, zie je dat hij direct de meelopers viseert als mogelijke lynchtargets. (ST, laika en Arlena) Dat is waarom slechtjes graag stemmingen openen, onopvallend stemmen of niet stemmen, omdat een zwakke meeloopstem je verdacht maakt. Natuurlijk hangt het van speelstijl tot speelstijl af, maar Hopeful is wel ervaren genoeg om dat niet te gaan doen. Net zoals ik het vreemd vind dat Castiel zich daarop focust. Dat hij ze in vraag stelt, oké, maar dat hij er zo op focust, vind ik dan weer wat vreemd, omdat er over hen gewoon weinig valt te vertellen, en Arlena lijkt mij juist makkelijk beïnvloed te zijn door Hopeful. Ik vind het vreemd dat Castiel zich juist op drie spelers focust die op RD stemmen (.Saphira niet, want dat hij op hem stemt is logisch, en jessica claimde speciaaltje gisteren en speelt altijd zo). Dat er wel meer verwacht moet worden van de meelopers, akkoord, dat er meer inbreng van veel spelers geëist moet worden, akkoord. En dat er veel te laat gestemd wordt, heb ik en anderen al aangegeven, dus ook akkoord. Maar zet je vizier ook openen op anderen.

Dit is al je derde verdachtmaking, en weer eentje die niet helemaal 100% is. Uiteindelijk geeft Castiel zelfs aan dat maar 1 van die 3 een meeloopstem was. Dit is dus opnieuw een verdachtmaking die eigenlijk niet klopt.

Ik vind dat laila zich erg makkelijk probeert te verschuilen achter het mom van onervarenheid, zeker omdat andere spelers aangeven dat dit zeker niet haar eerste potje is.

[16:41:37] Ash: ben jij laila?
[16:55:17] Monique: ja :p
[16:55:52] Ash: kun je vanavond een beetje netwerken?
[16:55:57] Ash: is er je iets opgevallen tot nu toe?
[16:56:01] Ash: wie zijn je verdachten?
[16:57:36] Monique: ik probeer nog het 1 en ander terug te lezen. want hoop langs me heen gegaan gister :p zat nogal te zenuwen voor vandaag met mn rijexamen xd
[16:58:17] Ash: ok niet erg
[16:58:31] Monique: maar als je rond uur of 9 kan :? want mn zus komt straks langs en dan is het effe vieren dat ik het gehaald heb , eindelijk :D
[16:58:43] Ash: nice
[16:59:05] Monique: ok top
[17:00:05] Ash: denk wel eens na over je stem
[17:00:14] Ash: en w8 niet te lang
[17:00:44] Monique: nee ik twijfel altijd teveel -.-
[17:01:07] Ash: dan speel je in de kaart van de wolven
[17:01:25] Ash: heb je een paar mensen die je verdacht vind?
[17:02:14] Monique: ja zei Kenneth/ time ook altijd, maar heb altijd te weinig vertrouwen in mezelf. ik pik 9 van de 10 x een goedje eruit ipv n wolf :S
[17:02:55] Ash: met zo een gedrag / houding speel je 10 van de 10 keer in de kaarten van de wolven
[17:03:03] Ash: tenzij je zelf een welp bent.
[17:04:06] Monique: nee ben ik niet
[17:05:07] Monique: maar ik ben begonnen met vanaf de dl weer op te pakken met lezen en dan de posts van vandaag goed doorlezen, die heb ik nu even vlug doorgekeken
[17:05:26] Monique: dus hoop dat me dan iets op valt
[17:07:02] Ash: misschien zou je zelf wat initiatief meenemen
[17:07:22] Ash: met te hopen dat er iets opvalt, lijkt het niet alsof je veel moeite doet om iets te forceren, en dat het je allemaal niet veel kan schelen.
[17:07:27] Ash: Dat is wolfs gedrag.
[17:07:33] Monique: hoe bedoel je dat?
[17:07:46] Ash: "hoop dat me dan iets op valt", dat is toch geen manier van werken.
[17:07:53] Ash: Alsof het je niet veel kan schelen
[17:10:32] Monique: nah mij is al opgevallen dat jij een vrij directe , tikkie agressieve manier van spelen hebt. ik heb niet veel ervaring in wvw had het spel nog nooit gespeelt en ook nog nooit van gehoord zelfs. dus ik probeer nog steeds een manier te vinden hoe ik me moet gedragen. want tot nu toe beschouwd iedereen me als een slechtje ongeacht hoe ik speel.
[17:11:22] Monique: dus ik probeer altijd goeie tips toe te passen maar helpt niet echt veel. ik schiet er ieder geval niet veel mee op :)
[17:11:43] Monique: dus maw ik modder een end aan op het moment :p
[17:12:32] Monique: maar ik beloof je ik doe altijd mn best en het kan me echt wel wat schelen
[17:13:26] Monique: zo dat was int kort mijn wvw geschiedenis, nu ga ik weer het forum uitspitten
[17:16:06] Ash: ja, je zal toch wat initiatief moeten nemen
[17:16:11] Ash: en durven op je bakkes te gaan
[17:16:19] Ash: dan zal je beter worden
[17:16:45] Ash: wolven spelen voorzichtig, en twijfelen ook over hun stem
[17:16:51] Monique: uhu heb ik 1 x gedaan en toen werd ik gelijk als wolf bestempeld omdat ik ineens op de voorgrond ging spelen
[17:16:51] Ash: omdat ze weten dat hun stem toch fout zit
[17:17:27] Ash: ja als je een nieuwe speelstijl hanteert kan dat verdacht overkomen, maar uiteindelijk zullen anderen die dan wel leren kennen
[17:18:15 | 17:18:36 bewerkt] Monique: nja mss wel (think) maar ik ben dan weer zo'n iemand die dr eigen weer terug trekt en onzeker wordt daarover
[17:24:50] Monique: ben effe weg hoor , moet even meehelpen met het eten :)

Dit is inderdaad niet haar eerste potje, maar ze speelt ongeveer net zo lang als ik en is dus inderdaad nog niet zo ervaren. Opnieuw een relatief makkelijke verdachtmaking. De dingen die Laila omschrijft herken ik. Als ik een paar potjes achter elkaar speel en dan opeens een potje wat meer de leiding probeer te pakken word ik gelijk als slechtje gezien. Dat gebeurt gewoon heel vaak bij relatief onervaren spelers.

Voor mij valt op dat ze zich maar al te graag het label van onervarenheid opneemt, en zich daarachter schuilt. En dat zal je enkel doen wanneer je iets te verbergen hebt. Het tweede punt dat het me opvalt dat ze zegt dat ze hoopt dat iets haar zal opvallen. De vogeltjes gaan niet gaan vertellen wie de slechtjes zijn, daar zal je zelf ook wel wat moeite voor moeten gaan tonen. Het kan laila blijkbaar allemaal niet deren. Ze is duidelijk niet aan het zoeken naar slechtjes, maar hooguit met haar eigen behoud.
Waarom zou je alleen aangeven dat je onervaren bent als je iets te verbergen hebt? Onzekerheid kan ook meespelen, niet iedereen is een leiderstype, zeker niet als je écht relatief onervaren bent.
Eigen behoud is net zo een groot deel van het spel als het zoeken naar slechtjes, en ook best wel typerend voor onervaren spelers. Ik vind dus ook deze verdachtmaking veel te makkelijk.


--------------

Al met al heb je een hoop posts met verdachtmakingen, maar allemaal half, niet kloppend of heel makkelijk. Door je lange posts lijk je heel actief naar wolven aan het jagen maar in de tussentijd voeg je helemaal niet zo veel toe eigenlijk.
Omdat ik door bovenstaande een minder prettig gevoel heb (zacht uitgedrukt) gaat mijn lynchstem vandaag naar Lakigigar
 

DeletedUser73016

Guest
Ik heb aangegeven dat ik het vreemd vond dat jij gisteren geen stem plaatste, maar dat je wel de tijd had om te netwerken gisterenavond en je daarmee de goedjes sowieso geen dienst bewees. Dat doe je sowieso niet als je niet stemt als goedje. Verder vond ik het verdacht dat jij de eerste was die plots over de instellingen begon, en ik dacht dat je misschien in een positie zat waardoor je sneller dan normaal wist dat dit geen gewoon dorp zou zijn. Al kwam dat ook door dat ik het zelf niet echt begreep met wat we nu te maken hebben. Ik heb de verdachtmaking op jou niet verder uitgewerkt omdat gaandeweg nieuwe mensen zich verdacht gedroegen, en ik daar uiteindelijk verder ben op gegaan, en ik jou de kans heb gegeven om je te verdedigen.

Het feit dat anderen me zeiden dat jessica jessica is, is iets wat de meesten me vaak pas gezegd hebben nadat de deadline gepasseerd is, op ons gesprek dan na. Tussen 18 u en 22 u gisteren was ik ook niet online. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niet online kon zijn gisterenavond.

Over jessica is me een en ander duidelijk geworden toen meerdere spelers me inderdaad duidelijk hadden ingelicht over haar speelstijl

[8:35:45] Bonaya | Single Malt: Jessica is Jessica, maar dat geeft haar geen vrijbrief. Stoor me mateloos aan haar spelgedrag en heb dit altijd al gedaan. Die ga ik zo afbranden op t AF
8.43 op TW Forum | Castiel: Jessica: Zoals ik al zei in het topic verwacht ik wel een verklaring van haar. Komt die er niet ga ik zelf conclusies trekken. Vind dat ze zelfs voor haar doen alles makkelijk benaderd en zo makkelijk claimen in thoogstwaarschijnlijk welpendorp. Dat doe je alleen als de claim niet klopt en je dus niks verliest met zo'n claim lijkt me. Maar het blijft Jessica ...
[8:38:47] Arlena Tigor: :p handigeren als het in de naam staat. Over Jessica, ik weet niet meestal als ze iets beweerd is ze het ook. Uit haar posts heb ik nog niet veel kunnen halen, en met haar gepraat heb ik nog niet.
En dus jij Jo Han gisterenavond (als enige)

die me allen wezen op haar speelsstijl. Duidelijker kan niet.

Verder neem ik tenminste initiatief, ben ik niet bang om online te gooien wie ik verdacht vind, en geef ik tenminste flink op voorhand aan wie ik verdenk en waarom ik hen verdenk. Als ik dan de speler ben die dan het minst bijdraagt aan dit potje, zogezegd grote posten maak maar dan uiteindelijk met weinig inhoud, dan is dat maar jouw mening. We zullen de rollen eens omdraaien, en ons afvragen, wat jij al aan het potje hebt bijgedragen? Dit is misschien wel je eerste keer op drie dagen tijd dat je iemand verdenkt of een nuttige post plaatst, dus denk daar maar eens over na de volgende keer dat je begint over niet "veel toevoegen". Want hypocrieter kan haast niet.
 

DeletedUser77710

Guest
Hoe kom je erbij dat ik zit te tunnelen? Me post van vanochtend gemist waarin ik vrijwel het hele speelveld benader voor zaken? En wat dacht je van het feit dat er al meerdere verdachten zijn benoemd door mij?

Dat je mijn spel verkeerd inschat dit potje betekent niet dat het vreemd is. Het is duidelijk dat jij zaken compleet verkeerd interpreteert.



Ho ho ho ! Waar heb ik in godsnaam Tigor verdacht gemaakt? Hoezo haal jij dat op uit mijn reactie op haar? Als ik Tigor zou verdenken zou dat wel echt doen in het topic en dat heb ik al zeker gisteren niet gedaan! Dus waar haal je dit in godsnaam vandaan? Dit bedoel ik dus ook met interpreteren. Denk dat het handig is als wij even netwerken samen straks ;) even wat vuil uit de lucht halen ...



De manier waarop hij het bracht ... Berusting dat het nou eenmaal zo was maar dat er wel een goedje gelynchd was. Een slechtje zou het nooit zo vol blijven houden aangezien we dan na de DL wel zouden zien dat het niet klopt. Vlak voor of na de DL geven die meestal ook toe dat ze slecht zijn.



Zou kunnen, maar ik wil juist niet blind van het netwerken uit gaan. Dat wordt in mijn optiek te veel gedaan.



Je snapt niet hoe ik het bedoel.

ik zie je niet op andere spelers heel de tijd vragen stellen, je blijft maar door en doorvragen naar mij.

Ik probeer niet alles op zo van die lachwekkende manier te vertellen, maar jij precies wel hè? In het begin had je Tigor gevraagd om verduideling terwijl ze die al had gegeven. Nu is er daar een ' excuus ' voor.

En daarmee kom je nu? Je weet ook dat ik niet de perfecte speler ben in dit spel en dat dit misschien maar mijn 20ste potje is. Ik heb dit echt nog nooit gezien dat er iemand juist voor de deadline zegt dat hij slechtje is. Vervolgens gewoon ff mededelen voordat de deadline er effectief is ;)
 

DeletedUser79189

Guest
Dus iedereen mee eens om Tigor weg te stemmen? Of gaan er nog deftigere theorieën komen?
 

DeletedUser77710

Guest
Tigor komt totaal niet verdacht over bij mij. Ik netwerk heel veel met haar en heb gisteren een goed gesprek gehad met haar. Ik heb ook totaal geen slecht gevoel bij haar, maar misschien speelt ze gewoon op me in.

Ik zal dan ook zeker mijn lynch stem niet op haar plaatsen
 
Reactiescore
1.468
Ik heb aangegeven dat ik het vreemd vond dat jij gisteren geen stem plaatste, maar dat je wel de tijd had om te netwerken gisterenavond en je daarmee de goedjes sowieso geen dienst bewees. Dat doe je sowieso niet als je niet stemt als goedje. Verder vond ik het verdacht dat jij de eerste was die plots over de instellingen begon, en ik dacht dat je misschien in een positie zat waardoor je sneller dan normaal wist dat dit geen gewoon dorp zou zijn. Al kwam dat ook door dat ik het zelf niet echt begreep met wat we nu te maken hebben. Ik heb de verdachtmaking op jou niet verder uitgewerkt omdat gaandeweg nieuwe mensen zich verdacht gedroegen, en ik daar uiteindelijk verder ben op gegaan, en ik jou de kans heb gegeven om je te verdedigen.
Ik heb niet veel genetwerkt gisteren. Welgeteld met 3 personen en alleen aan het begin van de avond voordat de meneer van T-Mobile er was.

Het feit dat anderen me zeiden dat jessica jessica is, is iets wat de meesten me vaak pas gezegd hebben nadat de deadline gepasseerd is, op ons gesprek dan na. Tussen 18 u en 22 u gisteren was ik ook niet online. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niet online kon zijn gisterenavond.

Over jessica is me een en ander duidelijk geworden toen meerdere spelers me inderdaad duidelijk hadden ingelicht over haar speelstijl

[8:35:45] Bonaya | Single Malt: Jessica is Jessica, maar dat geeft haar geen vrijbrief. Stoor me mateloos aan haar spelgedrag en heb dit altijd al gedaan. Die ga ik zo afbranden op t AF
8.43 op TW Forum | Castiel: Jessica: Zoals ik al zei in het topic verwacht ik wel een verklaring van haar. Komt die er niet ga ik zelf conclusies trekken. Vind dat ze zelfs voor haar doen alles makkelijk benaderd en zo makkelijk claimen in thoogstwaarschijnlijk welpendorp. Dat doe je alleen als de claim niet klopt en je dus niks verliest met zo'n claim lijkt me. Maar het blijft Jessica ...
[8:38:47] Arlena Tigor: :p handigeren als het in de naam staat. Over Jessica, ik weet niet meestal als ze iets beweerd is ze het ook. Uit haar posts heb ik nog niet veel kunnen halen, en met haar gepraat heb ik nog niet.
En dus jij Jo Han gisterenavond

die me allen wezen op haar speelsstijl. Duidelijker kan niet.
Yup, Dat is Jessica, is verder niet veel zinnigs over te zeggen.

die me allen wezen op haar speelsstijl. Duidelijker kan niet.

Verder neem ik tenminste initiatief, ben ik niet bang om online te gooien wie ik verdacht vind, en geef ik tenminste flink op voorhand aan wie ik verdenk en waarom ik hen verdenk. Als ik dan de speler ben die dan het minst bijdraagt aan dit potje, zogezegd grote posten maak maar dan uiteindelijk met weinig inhoud, dan is dat maar jouw mening. We zullen de rollen eens omdraaien, en ons afvragen, wat jij al aan het potje hebt bijgedragen? Dit is misschien wel je eerste keer op drie dagen tijd dat je iemand verdenkt of een nuttige post plaatst, dus denk daar maar eens over na de volgende keer dat je begint over niet "veel toevoegen". Want hypocrieter kan haast niet.
Ik heb vandaag aanzienlijk meer genetwerkt dan gisteren. Ik heb in het topic nog niet veel gedaan omdat ik op het werk geen uitgebreide posts ga typen. Daarbuiten daarentegen heb ik wél met een aantal mensen hele zinnige gesprekken gehad. Van Hypocrisie is naar mijn mening dan ook geen sprake. Ik zeg dingen als ik ze zeg goed onderbouwd en geen halve waarheden of vage gevoelens over bepaalde spelers. Ik doelde meer op: veel geblaat maar weinig wol. Bij mij is het geblaat in het topic bewust dus veel minder geweest. Lange inhoudsloze posts zijn typerend voor slechtjes. Heb je daar al eens over nagedacht?
 

DeletedUser79189

Guest
Tigor komt totaal niet verdacht over bij mij. Ik netwerk heel veel met haar en heb gisteren een goed gesprek gehad met haar. Ik heb ook totaal geen slecht gevoel bij haar, maar misschien speelt ze gewoon op me in.

Ik zal dan ook zeker mijn lynch stem niet op haar plaatsen

Dus jij schaalt je onder het of-rijtje. Doe je best zou ik zeggen ;)
 
Bovenaan