[Speeltopic] WvW #288

Deleted User - 2075062

Guest
Waarom op hem? Jezus man, hij was zo'n beetje confirmed goedje.

inderdaad dit vind ik ook echt super slecht XD

Sorry ... Ik had verschillende targets en vond bepaalde dingen zeer herkenbaar aan hoe hij vorig potje probeerde dingen te spelen en wat hij voorstelde om te doen. Ik was daar zijn mentor en het kwam op mij dit potje over alsof hij toch weer slechtje was die echt niet wilde opvallen en daar ook zijn best voor deed.

Ik moet ook toegeven dat ik er blijkbaar niet helemaal lekker in zit dit potje. Heb als goedje wel is sterker gespeeld haha

PS mijn stem was er wel, vanmiddag al. Op Hopeful.

Edit, sorry voor inactiviteit vanavond. Had een etentje en kon niet steeds me mobiel gaan pakken ofzo. Morgen hele dag vrij op trainen na!
 

DeletedUser77898

Guest
Sorry ... Ik had verschillende targets en vond bepaalde dingen zeer herkenbaar aan hoe hij vorig potje probeerde dingen te spelen en wat hij voorstelde om te doen. Ik was daar zijn mentor en het kwam op mij dit potje over alsof hij toch weer slechtje was die echt niet wilde opvallen en daar ook zijn best voor deed.

Ik moet ook toegeven dat ik er blijkbaar niet helemaal lekker in zit dit potje. Heb als goedje wel is sterker gespeeld haha
geen probleem. Hopelijk kan je morgen meehelpen met zoeken :)
 

DeletedUser74005

Guest
Ik heb niet heel veel tijd (wil slapen want ik moet morgen vroeg op), maar aangezien ik er morgen pas 's avonds ben, wil ik jullie in ieder geval een stukje in de goede richting helpen. Zal niet zeggen dat ik 100% goed zit, maar naar mijn mening kunnen we wel al het een en ander vaststellen.

Om te beginnen met de spelerslijst:

1. .TimeForPlanB
3. Hopeful/TheEternity
4. Dragonwoman
5. thelightfighter/DemocratischeZwijmelaar
6. dragonfriend723
7. Castiel.
8. Cryptic
9. LoyalPsycho
10. TUTM
11. pierre the pieter
13. DragonGoesOppai/Famdecibel
17. Pietvanl
18. Jessica

Nog 13 spelers in leven. Er zitten zeer waarschijnlijk 4 slechtjes in en mogelijk heeft er al een infectie plaatsgevonden, alleen dat weten we niet. Laten we dus ook gewoon verder spelen alsof er geen infectie is, aangezien dan iedereen nog 'wolf' zou kunnen zijn en daar schieten we natuurlijk niks mee op.

Laat ik beginnen met de spelers die ik eerder goedje achtte;

.TimeforplanB zoekt duidelijk mee naar wolven en qua gedachtegang kom ik wel met hem overeen. Daarbij had hij na de claim van Castiel makkelijk op mij kunnen gaan vanwege de onderstaande post, maar dat deed hij niet. In plaats daarvan nam hij aardig de verantwoordelijk op zich om een andere speler te lynchen, die uiteindelijk goedje bleek te zijn. De stemming ging tussen TUTM en Saphira, dit zijn allebei goedjes weten wij nu, dus er was ook geen sprake van een reddingsactie of iets dergelijks. Doordat Time niet de makkelijke weg koos en de verantwoordelijkheid op zich nam om een ander goedje te lynchen + zijn huidige inzet dit potje, is het voor nu niet nodig om hem te lynchen.

Niet liegen castiel je hebt ook als wof muizenval geclaimd en toen zou je ook dood gegaan zijn had je dit niet gedaan.

Had niet verwacht dat je met de rol die je claimt zo nadrukkelijk zou zeggen dat je nog een dagje wil overleven. Zonder dat was ik op dz gegaan maar nu twijfel ik over mijn statement dat een van de 2 wof is.

Je kan trouwens ook gewoon woffen jagen en je eigen verdedigen. Je bent actief genoeg geweest.

castiel

Castiel is confirmed doodheks. Ideaal infectietarget, maar das voor later pas van belang. Zit duidelijk niet echt lekker in het potje.

TUTM is confirmed slet.

Hopeful, wil ook oproepen om morgen deze speler niet te lynchen. Zijn rol hangt af van die van Draakje en dan zie ik veel liever dat Draakje gelyncht wordt. Wanneer Draakje slechtje blijkt, is Hopeful sowieso een goedje.

Dragonwoman houdt overigens een bestandje bij met stemmen en een hele lijst met opmerkingen. Dit zie ik haar eerlijk gezegd als slechtje niet zo snel doen, aangezien het ontiegelijk veel tijd kost en het alleen maar nuttig is als je goedje bent. Ik wil daarom ook voorlopig afraden om op haar te stemmen.

Spelers die dan overblijven:

6. dragonfriend723
8. Cryptic
9. LoyalPsycho
11. pierre the pieter
13. DragonGoesOppai/Famdecibel
17. Pietvanl
18. Jessica

De kans is het grootst dat tussen de bovenstaande 7 spelers 2 slechtjes (welp is al dood) zitten. Ik wil jullie dan ook adviseren om hier morgen de focus op te leggen. Zelf zou ik gaan voor Dragonfriend of bijvoorbeeld Pietvanl, maar zeker die laatste is meer gevoel. Een deel van deze spelers heeft nog relatief weinig ingebracht, waardoor het moeilijk is om deze in te schatten. (wil overigens ook gaan slapen nu, dus heb niet echt tijd om alles tot het begin terug te lezen. Heb voor deze post alles tot pagina 26 teruggelezen, dus kan zijn dat ik het een en ander mis)

Ja daarom dat ik zeg post het toch, dan weten we dat je akkoord bent er mee.
Ik weet niet hoe het voor de rest zit maar ik vind het ook wel handig om te weten of ik wel of niet de enige ben die iets vindt.



Stemmen op RD dus:

19:13: Spahira
20:00: Castiel
20:07: Cryptic
20:12 Hopeful
21:45 loyal
21:49 Pietvanl
21:49 Time

Eigenlijk 2 zones met 3 stemmen na elkaar, zeer grote kans dat daar één of meerdere wolven tussen zitten.
Vallen mij daar vooral van op:
-hopeful, die dag ervoor heel laat tlf stemde en niet veel zei voor de rest, ook al uitvoerig aan bod gekomen vandaag
-loyal, zie je amper, dag ervoor op zichzelf gestemd
-pietvanl, dag ervoor laatste 5min op TUTM

Voor time wordt rol van castiel heel interessant.

Ook toen het al helemaal niet meer uitmaakte 2 stemmen op castiel in laatste 10 minuten, eenhoorn en TUTM (21:59). Voor die twee wil ik ook wel eens rol van castiel weten.

Wat zegt de rol van Castiel dan over Time? Acht jij hem slechtje?

Uit je eerste groep zijn er in ieder geval twee spelers bewezen goedjes. In de tweede groep zijn Time en Hopeful voor mij voorlopig nog goedjes. Hoe denk jij dan over Piet en Loyal nu? Wie van hen verdenk je het meest?

Tsjah Gijs als iemand me vraag wat ik van iemand denk, die ik om verschillende redenen nog niet goed kan inschatten, dan lijkt het me logisch dat ik zowel mijn voor als tegen argumenten geef?
Ik weet niet waarom jij daar opeens een verdenking van maakt, want dat was totaal niet de bedoeling, gewoon een antwoord naar Castiel.
Iets wat trouwens redelijk duidelijk was in die post imo, dus ik vind het een beetje vreemd dat je me daar op aanvalt.

Het is ontgoochelend dat je buiten dat stormachtige begin, waar je in 2 of 3 posts dingen zei die veel waard waren, heel erg verdween. Ik dacht ah Gijs ziet het goed, die gaat hier een mooie bijdrage blijven leveren, maar daarna was je weg en heb ik niet veel bijdrage meer gezien. Zeer ontgoochelend dus.

Dan degenen naar waar je me vraagt:

Cryptic en rozeeenhoorn had ik daar een korte vraag gesteld net na de lynch. Dat cryptic eenhoorn niet aanpsrak als wolf.
Dat vond ik een rare opmerking van eenhoorn (heb ik wel af en toe eigenlijk zo'n gevoel bij eenhoorn), maar nog niet echt iets van dat is een kandidaat wolf. Staat eerder op mijn moeilijk in te schatten lijst (samen met time).

Cryptic zelf heb ik niet echt een mening over, buiten dat ik niet akkoord was met zijn argumenten op RD dan. Is me niet genoeg opgevallen om veel zinnigs over te vertellen.

En dan als laatste TUTM, die zijn rol hangt erg af van die van castiel, als castiel slechtje is ben ik bijna 100% zeker dat hij goedje is, anders zou hij eventueel wel goedje kunnen zijn.
Maar momenteel neig ik meer naar goedje bij hem.

Dat er tussen glijden van hopeful zei ik trouwens gisteren al (vandaar de vraag voor zijn mening), voor castiel. Vandaar misschien het minder kritisch zijn op dat deel :p

Dat eerste deel kan ik inkomen. De post waarin iemand vroeg aan jouw wat je mening was, had ik niet gezien.

Ik dacht net ik ga hopeful stemmen omdat er duidelijk niemand mijn mening deelt over DZ, komt dit.

Nu twijfel ik weer.

Dus of je op een inactieve speler, die waarschijnlijk goedje is, gaat stemmen of op mij? Deze post komt weer zo fake over he.. Das ook eigenlijk de voornaamste reden waarom ik op jou stem; je komt echt fake over en je probeert echt door al je vragen naar spelers en dergelijke te doen alsof je actief mee zoekt. Maar ondertussen stem je lekker makkelijk mee op mij of op Hopeful en laat je de rest van de spelers voor een groot deel buiten beschouwing.

Zoals ik al eerder heb aangegeven denk ik zelf niet dat castiel een wolf is. Hij claimt speciaaltje(doodsheks). mij is geleerd in mijn rijkeervaring die ik heb(uhum) dat zulke claims toch vaak wel waar zijn.

Over TUTM en pierre heb ik gister al mijn mening gegeven, dat ik en van beide als wolf verwacht. Waarbij voor mij de meeste mogelijkheid bij pierre the pieter ligt. TUTM is wel heel hard zich aan het verdedigen, en weerlegt zo hier en daar ook wel wat. Het klopt wel dat het wat rommelig bij hem is. Ik zie in het gedrag van pierre. meer een wols iets. dingt weinig mee naar het zoeken in wolven, en duikt op als hij genoemd wordt en verder niet zoveel.

Wat betreft dragon woman waar meerderen het ook eerder over hadden, vorige potje was zij samen met mij wolf en vond haar toen wel anders spelen dan nu. zo probeert nu wel meer argumenten te zoeken enzo, alleen lukt dit niet altijd.

Als we dan kijken naar de ervaren personen denk ik toch een Hope of DZ als wolf erbij. Waarbij ik eerder denk dat hope wolf is dan dz.
DZ is wel even vel geweest, maar is ook weer gaan liggen. wetende dat hij zich in de kijker speelde bij de goedjes maar ook bij de wolven?

wat ik van de rest moet denken echt gen flauw idee. Ben zelf geneigd om een hope of DZ te gaan stemmen, om zo te kijken of we er een ervaren wolf uit kunnen spelen..
DZ

ik ga er van uit dat hope dan afvalt of een vervanger krijgt. dan blijft er voor mij in het ervaren rijtje nog maar 2 ove dat is time en DZ. waarbij ik in time tot nu toe het minste wolfs zie van alle spelers..

@pietvanl Waarom stem je dan niet op Pierre? Dus omdat ik ervaren ben, moet ik dus wel een wolf zijn? Ik heb zo'n mijn vraagtekens bij jou. Wat is je mening over Dragonfriend en over de overige vijf spelers die in mijn laatste lijstje staan?

@Draakje ik ben je nog een specifiekere verdenking verschuldigd. Ik kom er morgenmiddag op terug, al bazaar ik mijn verdenking op jou voor een groot deel op gevoel en is deze post eigenlijk precies hoe ik bij mijn stem kom.

Het is pas net dag 4 en het spelersveld is nog aardig groot. Ik hoop in ieder geval dat jullie het met mij eens zijn dat we de wolven bij de 7 genoemde spelers moeten gaan zoeken en de rest voorlopig buiten beschouwing moeten laten.
 

DeletedUser77898

Guest
Ik heb niet heel veel tijd (wil slapen want ik moet morgen vroeg op), maar aangezien ik er morgen pas 's avonds ben, wil ik jullie in ieder geval een stukje in de goede richting helpen. Zal niet zeggen dat ik 100% goed zit, maar naar mijn mening kunnen we wel al het een en ander vaststellen.

Om te beginnen met de spelerslijst:

1. .TimeForPlanB
3. Hopeful/TheEternity
4. Dragonwoman
5. thelightfighter/DemocratischeZwijmelaar
6. dragonfriend723
7. Castiel.
8. Cryptic
9. LoyalPsycho
10. TUTM
11. pierre the pieter
13. DragonGoesOppai/Famdecibel
17. Pietvanl
18. Jessica

Nog 13 spelers in leven. Er zitten zeer waarschijnlijk 4 slechtjes in en mogelijk heeft er al een infectie plaatsgevonden, alleen dat weten we niet. Laten we dus ook gewoon verder spelen alsof er geen infectie is, aangezien dan iedereen nog 'wolf' zou kunnen zijn en daar schieten we natuurlijk niks mee op.

Laat ik beginnen met de spelers die ik eerder goedje achtte;

.TimeforplanB zoekt duidelijk mee naar wolven en qua gedachtegang kom ik wel met hem overeen. Daarbij had hij na de claim van Castiel makkelijk op mij kunnen gaan vanwege de onderstaande post, maar dat deed hij niet. In plaats daarvan nam hij aardig de verantwoordelijk op zich om een andere speler te lynchen, die uiteindelijk goedje bleek te zijn. De stemming ging tussen TUTM en Saphira, dit zijn allebei goedjes weten wij nu, dus er was ook geen sprake van een reddingsactie of iets dergelijks. Doordat Time niet de makkelijke weg koos en de verantwoordelijkheid op zich nam om een ander goedje te lynchen + zijn huidige inzet dit potje, is het voor nu niet nodig om hem te lynchen.



Castiel is confirmed doodheks. Ideaal infectietarget, maar das voor later pas van belang. Zit duidelijk niet echt lekker in het potje.

TUTM is confirmed slet.

Hopeful, wil ook oproepen om morgen deze speler niet te lynchen. Zijn rol hangt af van die van Draakje en dan zie ik veel liever dat Draakje gelyncht wordt. Wanneer Draakje slechtje blijkt, is Hopeful sowieso een goedje.

Dragonwoman houdt overigens een bestandje bij met stemmen en een hele lijst met opmerkingen. Dit zie ik haar eerlijk gezegd als slechtje niet zo snel doen, aangezien het ontiegelijk veel tijd kost en het alleen maar nuttig is als je goedje bent. Ik wil daarom ook voorlopig afraden om op haar te stemmen.

Spelers die dan overblijven:

6. dragonfriend723
8. Cryptic
9. LoyalPsycho
11. pierre the pieter
13. DragonGoesOppai/Famdecibel
17. Pietvanl
18. Jessica

De kans is het grootst dat tussen de bovenstaande 7 spelers 2 slechtjes (welp is al dood) zitten. Ik wil jullie dan ook adviseren om hier morgen de focus op te leggen. Zelf zou ik gaan voor Dragonfriend of bijvoorbeeld Pietvanl, maar zeker die laatste is meer gevoel. Een deel van deze spelers heeft nog relatief weinig ingebracht, waardoor het moeilijk is om deze in te schatten. (wil overigens ook gaan slapen nu, dus heb niet echt tijd om alles tot het begin terug te lezen. Heb voor deze post alles tot pagina 26 teruggelezen, dus kan zijn dat ik het een en ander mis)



Wat zegt de rol van Castiel dan over Time? Acht jij hem slechtje?

Uit je eerste groep zijn er in ieder geval twee spelers bewezen goedjes. In de tweede groep zijn Time en Hopeful voor mij voorlopig nog goedjes. Hoe denk jij dan over Piet en Loyal nu? Wie van hen verdenk je het meest?



Dat eerste deel kan ik inkomen. De post waarin iemand vroeg aan jouw wat je mening was, had ik niet gezien.



Dus of je op een inactieve speler, die waarschijnlijk goedje is, gaat stemmen of op mij? Deze post komt weer zo fake over he.. Das ook eigenlijk de voornaamste reden waarom ik op jou stem; je komt echt fake over en je probeert echt door al je vragen naar spelers en dergelijke te doen alsof je actief mee zoekt. Maar ondertussen stem je lekker makkelijk mee op mij of op Hopeful en laat je de rest van de spelers voor een groot deel buiten beschouwing.




@pietvanl Waarom stem je dan niet op Pierre? Dus omdat ik ervaren ben, moet ik dus wel een wolf zijn? Ik heb zo'n mijn vraagtekens bij jou. Wat is je mening over Dragonfriend en over de overige vijf spelers die in mijn laatste lijstje staan?

@Draakje ik ben je nog een specifiekere verdenking verschuldigd. Ik kom er morgenmiddag op terug, al bazaar ik mijn verdenking op jou voor een groot deel op gevoel en is deze post eigenlijk precies hoe ik bij mijn stem kom.

Het is pas net dag 4 en het spelersveld is nog aardig groot. Ik hoop in ieder geval dat jullie het met mij eens zijn dat we de wolven bij de 7 genoemde spelers moeten gaan zoeken en de rest voorlopig buiten beschouwing moeten laten.
Mooie post en hier zie ik inderdaad wel wat in :) morgen ga ik ook weer een en ander opstellen.

@Loyalpsycho , ik verwacht van jou een overzichtje met de overgebleven spelers en verdachten erin en goede argumenten erbij. Zo niet, ben jij verdachte nummer 1 en komt jouw naam in het rood te staan.
 

DeletedUser65921

Guest
Ik heb niet heel veel tijd (wil slapen want ik moet morgen vroeg op), maar aangezien ik er morgen pas 's avonds ben, wil ik jullie in ieder geval een stukje in de goede richting helpen. Zal niet zeggen dat ik 100% goed zit, maar naar mijn mening kunnen we wel al het een en ander vaststellen.

Om te beginnen met de spelerslijst:

1. .TimeForPlanB
3. Hopeful/TheEternity
4. Dragonwoman
5. thelightfighter/DemocratischeZwijmelaar
6. dragonfriend723
7. Castiel.
8. Cryptic
9. LoyalPsycho
10. TUTM
11. pierre the pieter
13. DragonGoesOppai/Famdecibel
17. Pietvanl
18. Jessica

Nog 13 spelers in leven. Er zitten zeer waarschijnlijk 4 slechtjes in en mogelijk heeft er al een infectie plaatsgevonden, alleen dat weten we niet. Laten we dus ook gewoon verder spelen alsof er geen infectie is, aangezien dan iedereen nog 'wolf' zou kunnen zijn en daar schieten we natuurlijk niks mee op.

Laat ik beginnen met de spelers die ik eerder goedje achtte;

.TimeforplanB zoekt duidelijk mee naar wolven en qua gedachtegang kom ik wel met hem overeen. Daarbij had hij na de claim van Castiel makkelijk op mij kunnen gaan vanwege de onderstaande post, maar dat deed hij niet. In plaats daarvan nam hij aardig de verantwoordelijk op zich om een andere speler te lynchen, die uiteindelijk goedje bleek te zijn. De stemming ging tussen TUTM en Saphira, dit zijn allebei goedjes weten wij nu, dus er was ook geen sprake van een reddingsactie of iets dergelijks. Doordat Time niet de makkelijke weg koos en de verantwoordelijkheid op zich nam om een ander goedje te lynchen + zijn huidige inzet dit potje, is het voor nu niet nodig om hem te lynchen.



Castiel is confirmed doodheks. Ideaal infectietarget, maar das voor later pas van belang. Zit duidelijk niet echt lekker in het potje.

TUTM is confirmed slet.

Hopeful, wil ook oproepen om morgen deze speler niet te lynchen. Zijn rol hangt af van die van Draakje en dan zie ik veel liever dat Draakje gelyncht wordt. Wanneer Draakje slechtje blijkt, is Hopeful sowieso een goedje.

Dragonwoman houdt overigens een bestandje bij met stemmen en een hele lijst met opmerkingen. Dit zie ik haar eerlijk gezegd als slechtje niet zo snel doen, aangezien het ontiegelijk veel tijd kost en het alleen maar nuttig is als je goedje bent. Ik wil daarom ook voorlopig afraden om op haar te stemmen.

Spelers die dan overblijven:

6. dragonfriend723
8. Cryptic
9. LoyalPsycho
11. pierre the pieter
13. DragonGoesOppai/Famdecibel
17. Pietvanl
18. Jessica

De kans is het grootst dat tussen de bovenstaande 7 spelers 2 slechtjes (welp is al dood) zitten. Ik wil jullie dan ook adviseren om hier morgen de focus op te leggen. Zelf zou ik gaan voor Dragonfriend of bijvoorbeeld Pietvanl, maar zeker die laatste is meer gevoel. Een deel van deze spelers heeft nog relatief weinig ingebracht, waardoor het moeilijk is om deze in te schatten. (wil overigens ook gaan slapen nu, dus heb niet echt tijd om alles tot het begin terug te lezen. Heb voor deze post alles tot pagina 26 teruggelezen, dus kan zijn dat ik het een en ander mis)



Wat zegt de rol van Castiel dan over Time? Acht jij hem slechtje?

Was eerder dat als castiel effectief wolf was, we time voor 90% konden schrappen als wolf. Ik ben niet overtuigd van zijn goedheid, maar ik heb mensen die veel hoger op mijn wolvenlijst staan dan time.

Uit je eerste groep zijn er in ieder geval twee spelers bewezen goedjes. In de tweede groep zijn Time en Hopeful voor mij voorlopig nog goedjes. Hoe denk jij dan over Piet en Loyal nu? Wie van hen verdenk je het meest?

Saphira was ook degene die de stemming opende, die telde ik niet echt mee.
Hopeful vond ik, zoals eerder gezegd al, een ideaal wolventijdstip om mee te lopen, maar akkoord dat we eerst kijken wat zijn vervanger doet, beetje sad om die direct te lynchen.
Ik vind, door de lynch van gisteren loyal verdachter dan piet, helemaal op het laatst stemmen op TUTM (meelopen again) en dan net te laat wisselen.
Piet valt me niet echt op, als hij mee loopt om niet op te vallen pak ik handiger aan.


Dat eerste deel kan ik inkomen. De post waarin iemand vroeg aan jouw wat je mening was, had ik niet gezien.

Was wel een redelijk vitaal deel van je verdenking he, vandaar mijn frustratie :rolleyes2:

Dus of je op een inactieve speler, die waarschijnlijk goedje is, gaat stemmen of op mij? Deze post komt weer zo fake over he.. Das ook eigenlijk de voornaamste reden waarom ik op jou stem; je komt echt fake over en je probeert echt door al je vragen naar spelers en dergelijke te doen alsof je actief mee zoekt. Maar ondertussen stem je lekker makkelijk mee op mij of op Hopeful en laat je de rest van de spelers voor een groot deel buiten beschouwing.

Ik denk dat je, door je invallen, vergeet dat ik al meerdere keren de aanval op bepaalde personen heb geopend. De meeste leven nog dus we kunnen niet zeggen wat ze waren, maar toch.
Denk aan een pierre the pieter eergisteren (die ik ook nog steeds verdacht vind, enige informatie die we over hem hebben is uit die discussie), hopeful was ik ook ongeveer de eerste om iets over te zeggen, dragonwoman ook maar die minder nu.

Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat ik dit elk potje doe (en volgens mij heb jij genoeg potjes met mij gespeeld om dat te weten). Ik heb zelfs eens letterlijk tegen je gezegd dat echt dingen uit posts halen niet mijn allerbeste kant is, maar ik mensen aanval en vragen stel om info te creeëren. En wat doe ik nu net al heel dit potje?


@Draakje ik ben je nog een specifiekere verdenking verschuldigd. Ik kom er morgenmiddag op terug, al bazaar ik mijn verdenking op jou voor een groot deel op gevoel en is deze post eigenlijk precies hoe ik bij mijn stem kom.

Het is pas net dag 4 en het spelersveld is nog aardig groot. Ik hoop in ieder geval dat jullie het met mij eens zijn dat we de wolven bij de 7 genoemde spelers moeten gaan zoeken en de rest voorlopig buiten beschouwing moeten laten.

Hoezo hangt hopeful zijn rol eigenlijk opeens af van de mijne?
 

DeletedUser17472

Guest
Ik weet zeker dat er een wolf zit tussen Castiel, DZ, Time, Hope en Dragonfriend. Het vervelende merk ik toch dat mijn late start is en dat ik geen interactie heb met anderen. Ik ga vandaag dus maar opnieuw op zoek. Iemand moet toch iets zeggen wat niet in de haak is. Nu is hope nog vervangen door iemand die ik niet ken......
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77141

Guest
Ik heb niet heel veel tijd (wil slapen want ik moet morgen vroeg op), maar aangezien ik er morgen pas 's avonds ben, wil ik jullie in ieder geval een stukje in de goede richting helpen. Zal niet zeggen dat ik 100% goed zit, maar naar mijn mening kunnen we wel al het een en ander vaststellen.

Om te beginnen met de spelerslijst:

1. .TimeForPlanB
3. Hopeful/TheEternity
4. Dragonwoman
5. thelightfighter/DemocratischeZwijmelaar
6. dragonfriend723
7. Castiel.
8. Cryptic
9. LoyalPsycho
10. TUTM
11. pierre the pieter
13. DragonGoesOppai/Famdecibel
17. Pietvanl
18. Jessica

Nog 13 spelers in leven. Er zitten zeer waarschijnlijk 4 slechtjes in en mogelijk heeft er al een infectie plaatsgevonden, alleen dat weten we niet. Laten we dus ook gewoon verder spelen alsof er geen infectie is, aangezien dan iedereen nog 'wolf' zou kunnen zijn en daar schieten we natuurlijk niks mee op.

Laat ik beginnen met de spelers die ik eerder goedje achtte;

.TimeforplanB zoekt duidelijk mee naar wolven en qua gedachtegang kom ik wel met hem overeen. Daarbij had hij na de claim van Castiel makkelijk op mij kunnen gaan vanwege de onderstaande post, maar dat deed hij niet. In plaats daarvan nam hij aardig de verantwoordelijk op zich om een andere speler te lynchen, die uiteindelijk goedje bleek te zijn. De stemming ging tussen TUTM en Saphira, dit zijn allebei goedjes weten wij nu, dus er was ook geen sprake van een reddingsactie of iets dergelijks. Doordat Time niet de makkelijke weg koos en de verantwoordelijkheid op zich nam om een ander goedje te lynchen + zijn huidige inzet dit potje, is het voor nu niet nodig om hem te lynchen.



Castiel is confirmed doodheks. Ideaal infectietarget, maar das voor later pas van belang. Zit duidelijk niet echt lekker in het potje.

TUTM is confirmed slet.

Hopeful, wil ook oproepen om morgen deze speler niet te lynchen. Zijn rol hangt af van die van Draakje en dan zie ik veel liever dat Draakje gelyncht wordt. Wanneer Draakje slechtje blijkt, is Hopeful sowieso een goedje.

Dragonwoman houdt overigens een bestandje bij met stemmen en een hele lijst met opmerkingen. Dit zie ik haar eerlijk gezegd als slechtje niet zo snel doen, aangezien het ontiegelijk veel tijd kost en het alleen maar nuttig is als je goedje bent. Ik wil daarom ook voorlopig afraden om op haar te stemmen.

Spelers die dan overblijven:

6. dragonfriend723
8. Cryptic
9. LoyalPsycho
11. pierre the pieter
13. DragonGoesOppai/Famdecibel
17. Pietvanl
18. Jessica

De kans is het grootst dat tussen de bovenstaande 7 spelers 2 slechtjes (welp is al dood) zitten. Ik wil jullie dan ook adviseren om hier morgen de focus op te leggen. Zelf zou ik gaan voor Dragonfriend of bijvoorbeeld Pietvanl, maar zeker die laatste is meer gevoel. Een deel van deze spelers heeft nog relatief weinig ingebracht, waardoor het moeilijk is om deze in te schatten. (wil overigens ook gaan slapen nu, dus heb niet echt tijd om alles tot het begin terug te lezen. Heb voor deze post alles tot pagina 26 teruggelezen, dus kan zijn dat ik het een en ander mis)



Wat zegt de rol van Castiel dan over Time? Acht jij hem slechtje?

Uit je eerste groep zijn er in ieder geval twee spelers bewezen goedjes. In de tweede groep zijn Time en Hopeful voor mij voorlopig nog goedjes. Hoe denk jij dan over Piet en Loyal nu? Wie van hen verdenk je het meest?



Dat eerste deel kan ik inkomen. De post waarin iemand vroeg aan jouw wat je mening was, had ik niet gezien.



Dus of je op een inactieve speler, die waarschijnlijk goedje is, gaat stemmen of op mij? Deze post komt weer zo fake over he.. Das ook eigenlijk de voornaamste reden waarom ik op jou stem; je komt echt fake over en je probeert echt door al je vragen naar spelers en dergelijke te doen alsof je actief mee zoekt. Maar ondertussen stem je lekker makkelijk mee op mij of op Hopeful en laat je de rest van de spelers voor een groot deel buiten beschouwing.




@pietvanl Waarom stem je dan niet op Pierre? Dus omdat ik ervaren ben, moet ik dus wel een wolf zijn? Ik heb zo'n mijn vraagtekens bij jou. Wat is je mening over Dragonfriend en over de overige vijf spelers die in mijn laatste lijstje staan?

@Draakje ik ben je nog een specifiekere verdenking verschuldigd. Ik kom er morgenmiddag op terug, al bazaar ik mijn verdenking op jou voor een groot deel op gevoel en is deze post eigenlijk precies hoe ik bij mijn stem kom.

Het is pas net dag 4 en het spelersveld is nog aardig groot. Ik hoop in ieder geval dat jullie het met mij eens zijn dat we de wolven bij de 7 genoemde spelers moeten gaan zoeken en de rest voorlopig buiten beschouwing moeten laten.

ik heb je post gelezen en ga hier later vanmiddag/vanavond uitgebreid op in.
Ik moet zo in een scholing en daarna nog wat drukte op het werk. dus nu alleen korte reactie.

zoals je in mijn berichten van gister en eergister kan lezen geef ik 1 dat ik verwacht 1 echt ervaren speler en 1 iets onervarener speler.
Gister waren de meeste bezig op de ervaren spelers. Vandaar dat ik daar ook naar keek ipv de meer onervaren spelers en kwam zo bij jou uit, aangezien de rest een claim heeft lopen of voor mij niet als slecht over komt. bij jou heb/had ik mn twijfels.

wel wil ik aangeven dat dragonwoman vorige potje als wolf ook lijstjes bij hield. Wil daarmee benadrukken dat ze dit dus niet alleen als goedje doet.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik ben dit potje helaas geen meerwaarde. Mijn gevoel zegt dat Time wolf is. Hij neem te veel het voortouw. Zie bijvoorbeeld de stemming op Castiel. Castiel speelt echt anders. Hij zou actief zijn, maar ik weet niet. Ik tunnel wellicht teveel op de meer ervaren spelers atm, maar ik weet echt niet waar ik het zoeken moet. Ik hoop toch dat er vandaag meer duidelijkheid komt. Als er 4 of 5 wolven inzitten, moet er toch echt 1 uit vandaag.
 
Bovenaan