[Speeltopic] WvW #288

DeletedUser17472

Guest
Ja ga toch weg. Ik praat tegen een groepje bij elkaar geraapte MUREN. Als jullie niet willen luisteren dan mogen jullie lekker voelen en lynchen jullie toch lekker een speciaaltje.

Ben het simpelweg zat constant hetzelfde te blijven roepen terwijl jullie gewoon niet luisteren en toch gewoon met zijn allen de stemmen op mij blijven zetten.

Gek ook he? Dat al die stemmen op mij zo lekker simpel achter elkaar komen. Je zou bijna zeggen dat de wolven mee stemmen en ik gewoon goedje ben :eek:
Ben jij nu boos op mij? Mijn stem staat niet eens op je omdat je claimt.
 
Reactiescore
93
Ik ben nog niet klaar waardoor ik wat recentere dingen niet heb meegenomen, maar ik merk dat ik mijn concentratie begin te verliezen en nog voordat ik klaar zal zijn . Dit zijn voornamelijk dingen die mij opvallen tot en met pagina 17. Later (na het eten en afwassen waarschijnlijk) zal ik de rest door gaan nemen en hier op verder gaan. Hierin zijn echter al wel diverse punten ook in meegenomen die recenter genoemd zijn

Dragonfriend is aan het begin heel erg aan het trollen, PlanB gaat hierin mee en wanneer NITS hierop mee gaat, gaat PlanB op NITS. Later gaan veel mensen, ikzelf ook, hierdoor ook op NITS mee omdat we PlanB vertrouwen.

Later wordt ook nog serieus gereageerd op getroll van Dragonfriend door RozeEenhoorn, over de wolvenchat

NITS zijn reactie op PlanB's opmerking dat hij hoopte dat NITS zich niet meer zou inschrijven in het vervolg, dat PlanB een klootzak was doet achteraf gezien vermoeden dat er al frictie was tussen deze 2 personen en dat PlanB die op NITS ging misschien hier ook mee te maken had. Helaas had ik dit op dag 1 niet echt bewust gezien. Ik snap de stem van NITS op mij ook wel enigzins, ik ging inderdaad te makkelijk mee hoewel ik zeker niet de enige was. Waarom hij mij koos en niet 1 van de anderen, ik heb geen flauw idee


Dragonfriend zegt dat Hopeful in het discussietopic wolf claimde en vraagt of zijn tandjes kapot zijn dat hij niet geluncht heeft. Hopeful reageert vervolgens dat pieter waarschijnlijk dorpsoudste is, mocht er een welp in zitten. Hopeful claimt later te proberen te zorgen dat de welp een actie verspilde.

Even het meeste wat me opvalt uit mijn opmerkingen, maar oke.
Hieruit vallen mij voornamelijk Dragonfriend en Castiel. Dragonfriend voornamelijk vanwege zijn getroll. Castiel zoals hij reageert, het voelt gewoon anders aan.

Nog even over gisteren: ik zat gister tussen 3 mensen te denken voor een lynch-stem, ik wou in elk geval GEEN meeloopstem plaatsen wat ik al te vaak doe en op dag 1 ook al gedaan had, hoewel ik wel enige redenering probeerde te geven (het was alleen een waardeloze redenering)

Deze mensen waren:
Dragonfriend
RozeEenhoorn
Castiel

Dragonfriend was gister echter voornamelijk omdat hij mijn kant op ging, vandaar dat ik niet op hem ging uiteindelijk. RozeEenhoorn had ik mijn stem opgezet uiteindelijk, omdat hij op claims zat te zoeken. Later vandaag zit Pierre echter te zeggen dat IK juist naar claims leek te zoeken terwijl ik juist tegen RozeEenhoorn het had over niet claimen. Hierdoor is vandaag Pierre ook meer op mijn lijstje gekomen

Castiel leek anders te spelen dan toen ik een keer samen met hem in de wolvenchat zat. Hierbij had hij ook de opmerking gemaakt dat hij anders zou willen spelen dan dat hij tot dan toe deed. Dat zou de oorzaak kunnen zijn. Het kan ook zijn omdat ik nu vanuit een ander opzicht naar hem zit te kijken.




Na het eten+afwassen kom ik hierop terug, nadat ik verder gegaan ben met mijn opmerkingen lijstje. Mijn huidige verdachtenlijstje is dan ook gebaseerd op echt teruglezen t/m pagina 17 en wat ik nog enigzins weet van daarna. Hier kan dan ook nog genoeg aan wijzigen. Ook heb ik nu niet al te veel tijd met het doornemen van mijn documenten en een reactie daarop schrijven, dus ik kan ook nog terugkomen op mijn eerdere pagina's :p
 

Deleted User - 2075062

Guest
loyal is wolf. Gooi maar op hem ;)

Hoezo? Volg dit totaal niet.

Levensheks gebruikt vanavond z’n drankje en vannacht valt er iemand dood dus?

Als er een levensheks is, en als die zijn drankje nog heeft. Heel veel als als als terwijl dat makkelijk voorkomen had kunnen worden. Waarom denk je gvd dat ik me rol niet wilde claimen.

en ja natuurlijk ben ik serieus. Iedereen kan doodsheks claimen. En sws ben jij lunch of infectie vanavond. Dus je moet je drankje vandaag gooien... Dan ben je bovendien gelijk bewezen kunnen we iemand anders lynchen.

*Facepalm* dan had ik wel meteen me rol geclaimd mensen ... Maar dat gaat niet want als ze me happen kan ik niks bewijzen en kon je me net zo goed burger maken dit potje.

Wat betreft de infectie, mocht er geen lunch zijn maar er valt ook niemand dood. Dan ben ik dus geinfecteerd.
 

DeletedUser77898

Guest
Hoezo? Volg dit totaal niet.



Als er een levensheks is, en als die zijn drankje nog heeft. Heel veel als als als terwijl dat makkelijk voorkomen had kunnen worden. Waarom denk je gvd dat ik me rol niet wilde claimen.



*Facepalm* dan had ik wel meteen me rol geclaimd mensen ... Maar dat gaat niet want als ze me happen kan ik niks bewijzen en kon je me net zo goed burger maken dit potje.

Wat betreft de infectie, mocht er geen lunch zijn maar er valt ook niemand dood. Dan ben ik dus geinfecteerd.
Ja dat is wel een mooie. Castiel

Als er vanavond een lunch is en niemand valt dood --> Castiel is wolf
Als er vanavond geen lunch is en niemand valt dood --> Castiel geïnfecteerd of Castiel is wolf
Als er vanavond geen lunch is en iemand valt dood --> Castiel is wolf
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ja dat is wel een mooie. Castiel

Als er vanavond een lunch is en niemand valt dood --> Castiel is wolf
Als er vanavond geen lunch is en niemand valt dood --> Castiel geïnfecteerd of Castiel is wolf
Als er vanavond geen lunch is en iemand valt dood --> Castiel is wolf

De onderste klopt niet. En dan is er ook nog de optie dat er geen levensheks is.
 

DeletedUser17472

Guest
Duh en wat als de wolven besluiten niet te lunchen. Jongens wst een onzin. Dat is toch geen zekerheid.
Ik zei tijdens het mentorrondje dat je een claim niet mag negeren en wat doen al die mentoren?
 

DeletedUser77898

Guest
De onderste klopt niet. En dan is er ook nog de optie dat er geen levensheks is.
uhh nee idd die onderste klopt niet. Ik denk persoonlijk dat er 1 levensheks en 1 doodsheks is. Levensheks zou dag 1 al drankje gebruikt kunnen hebben.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Als er een levensheks is, en als die zijn drankje nog heeft. Heel veel als als als terwijl dat makkelijk voorkomen had kunnen worden. Waarom denk je gvd dat ik me rol niet wilde claimen.

Niet zo wolfs spelen joh ;)

Is niet heel veel als als, waarom zou een levensheks dag 1 drankje gebruiken?

Als jij lunch wordt dan jammer, gaat je drankje niet door maar hebben we geen lynch verspild, als je geen lunch wordt dan of 1) de levensheks claimt en zegt dat ie je beschermt heeft of 2) je bent geïnfecteerd. Maar dan gaat je drankje wel door.

Dus ik ben benieuwd.
 

DeletedUser77898

Guest
Niet zo wolfs spelen joh ;)

Is niet heel veel als als, waarom zou een levensheks dag 1 drankje gebruiken?

Als jij lunch wordt dan jammer, gaat je drankje niet door maar hebben we geen lynch verspild, als je geen lunch wordt dan of 1) de levensheks claimt en zegt dat ie je beschermt heeft of 2) je bent geïnfecteerd. Maar dan gaat je drankje wel door.

Dus ik ben benieuwd.
nou dag 1 was dit potje best wel slim voor de levensheks? Want de andere nachten kon er geïnfecteerd worden en dan was het gewoon gokken geweest of het doorging of niet en of er een infectie is geweest of niet. Nu weten we dat tenminste zeker :)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Niet zo wolfs spelen joh ;)

Is niet heel veel als als, waarom zou een levensheks dag 1 drankje gebruiken?

Als jij lunch wordt dan jammer, gaat je drankje niet door maar hebben we geen lynch verspild, als je geen lunch wordt dan of 1) de levensheks claimt en zegt dat ie je beschermt heeft of 2) je bent geïnfecteerd. Maar dan gaat je drankje wel door.

Dus ik ben benieuwd.

Infectie is vóór doodsheks ... Dat heb ik al lang gezien Hope ...
 

DeletedUser77898

Guest
Ohja, mocht er wel een doodsheks zijn, ik zou toch claimen!!!! Want als Castiel infectiewolf is, killen we gelijk 2 slechtjes! :)
 

DeletedUser74005

Guest
Draakje

Dan maar mn 2e keuze. Zal het morgen toelichten, want ben n nu onderweg naar training. Ben de komende 3,5 uur onbereikbaar, dus wees ajb niet weer zo lullig om mij te lynchen, dat gebeurt namelijk altijd als ik er een paar uur niet ben.
 

DeletedUser77898

Guest
Ok ik kom voorlopig uit op de volgende slechtjes: Loyal (brengt nog weinig nuttigs in. Veel last minute stemmen, die er niet meer toe doen. Daarbij geen onderbouwingen) en DZ (heeft ook nog niks nuttigs ingebracht en is vervanger, dat is niet voor niets mensen...) . Time of Hope twijfel ik over. Denk 1 van de 2 ook slechtje.

Begin eigenlijk wel te geloven dat Castiel de waarheid spreekt. @Castiel. wie zijn jou verdachten nu? Ben erg benieuwd naar jouw theorie.
 

DeletedUser77898

Guest
Draakje

Dan maar mn 2e keuze. Zal het morgen toelichten, want ben n nu onderweg naar training. Ben de komende 3,5 uur onbereikbaar, dus wees ajb niet weer zo lullig om mij te lynchen, dat gebeurt namelijk altijd als ik er een paar uur niet ben.
ja maar jij bent elke x weg om het later toe te lichten... is de 2e x al vandaag. Je kan toch in een paar minuten kort vertellen wat je beweegredenen zijn?
 
Bovenaan