[Speeltopic] WvW #288

Deleted User - 487871837

Guest
Dat zijn stuk voor stuk goeie redenen, maar die kan Pierre toch niet hebben? Het is zijn tweede potje als ik me niet vergis?

Nee.

Hij heeft al een decent amount of potjes “meegedaan”. Niet super actief soms, maar wel gespeeld.
 

DeletedUser79054

Guest
Jap, ik lees het net. Mijn excuses, was het enige die ik zag.

Ik snap trouwens niet, @Time, hoe je daar een stem op kunt bouwen. Zo kunnenwij ons ook afvragen waarom jij trollt?
 

DeletedUser78825

Guest
Jap, ik lees het net. Mijn excuses, was het enige die ik zag.

Ik snap trouwens niet, @Time, hoe je daar een stem op kunt bouwen. Zo kunnenwij ons ook afvragen waarom jij trollt?

Volgens mij speelt Time met de intentie van reacties uit te lokken op dag 1 om zo mensen te peilen. Voor hem zijn er ook veel nieuwe(re) spelers.
 

DeletedUser78825

Guest
Ik niet van zijn manier van spelen.
Het spijt me oprecht als dat verkeerd overkwam, dat bedoelde ik helemaal niet zo :confused::oops:

Het is niet dat er veel meer te doen is op Dag 1 dan wat mensen proberen te peilen. Sommigen doen het op een actievere manier, sommigen op een passieve manier.
 
Reactiescore
2.193
Jap, ik lees het net. Mijn excuses, was het enige die ik zag.

Ik snap trouwens niet, @Time, hoe je daar een stem op kunt bouwen. Zo kunnenwij ons ook afvragen waarom jij trollt?

Leer intentie inzien. Er zit een groot verschil tussen mijn troll en die van NITS.
 
Reactiescore
93
Voor nu heb ik mijn BM-stem op PlanB

Dit omdat hij over het algemeen erg actief is en goed mee zoekt naar wolven. En ze toch aardig vaak ook wel lijkt te vinden :p
 
Reactiescore
2.193
Zoals Cryptic zei, er is geen nog niet veel te zien.



Als jij er wat kunt uithalen is het allemaal goed voor mij? :)

Ja het is beter om af te wachten idd. Dag 1 een random lynch dag 2 een random lynch en dan dag 3 ook met een paar slechte lunches en boem boem pow potje is afgelopen. Ik kies er niet voor om af te wachten maar be my guest ik ga woffen zoeken.
 

DeletedUser78825

Guest
Zoals Cryptic zei, er is geen nog niet veel te zien.

Ik heb nooit gezegd dat er niet veel te zien is. Het meeste komt neer, zoals ik letterlijk heb gezegd, op mensen polsen. Kijken hoe iemand speelt, of er bepaalde reads zijn.

Er zijn gewoon heel weinig concrete zaken waarop je kunt afgaan op dag 1.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Hmm ik ga wel voor Time
Heb alleen maar slechte ervaringen met Castiel als BM (hij krijgt het altijd voor elkaar een wolf te zijn als ie wel BM is) en voor de rest weet ik dat Time wel een goede BM is

EDIT: Beetje laat qua reacties, was misschien een soort van vergeten dat het al begonnen was

Niet alleen wolf als ik BM ben afgelopen 30 a 40 potjes haha. Maar zoals ik al zei is dat iets waar we ons dit potje niet druk om hoeven te maken.

Wat betreft alles tot nu toe, er is niet veel informatie nog maar Time maakt op mij de beste indruk voorlopig. Is actief aan het zoeken en is mensen aan het peilen wat tot nu toe de enige informatie dit potje opgeleverd heeft. Wat betreft lynchstem, ga ik voor kijken zo. Net pas thuis van werk.
 

DeletedUser78878

Guest
Misschien kunnen de ervaren rotten hierin helpen:

Hoeveel wolven (potentiële wolven meegerekend) rekenen jullie in dit potje? Een vijftal van de 18 deelnemers?

Ik overloop nog eens alle posts en probeer op tijd te stemmen, ookal is er niet veel om mee te werken.
 

DeletedUser78825

Guest
Mijn BM-stem gaat ook naar .TimeForPlanB

Dit door het feit dat hij actief mensen aan het peilen is en gewoon in het algemeen actief deelneemt aan het potje. Zijn speelstijl is ook gewoon een speelstijl waar ik me wel in kan vinden.
 
Reactiescore
46
Niet alleen wolf als ik BM ben afgelopen 30 a 40 potjes haha.
Heb al een lange tijd niet mee gedaan he ;)
Laatste wat ik me herinner is dat je 2 keer BM en wolf was toen ik mee speelde
 
Reactiescore
93
Misschien kunnen de ervaren rotten hierin helpen:

Hoeveel wolven (potentiële wolven meegerekend) rekenen jullie in dit potje? Een vijftal van de 18 deelnemers?

Ik overloop nog eens alle posts en probeer op tijd te stemmen, ookal is er niet veel om mee te werken.
18 mensen. 20-25% daarvan is 3.6-4.5. Dus ik zou zeggen 4, misschien 5 slechtjes

Ja, ik weet dat mijn percentages anders zijn dan wat ik vorig potje zei. Later was ik erop gewezen dat het wel degelijk 20-25% is :p
 
Reactiescore
326
Draakje en ik trollen wat over dat woffen enkel "kasteel" mogen zeggen





En dan opeens heeft NITS opeens de behoefte om mee te trollen.



Wanneer ik vraag waarom hij behoefte heeft om mee te trollen, krijg je een antwoord waar je helemaal niks mee kan. Like wtf.





Dus je trollt niet maar ik moet meer weten? Wat probeer je hiermee te ontwijken?

Redenen:
- Heeft behoefte om mee te trollen uit het niets.
- Wanneer er naar gevraagd wordt, probeert hij het te ontwijken door een vraag terug te gaan stellen die nergens op slaat.



Je gaat het wss wegwuiven met "dat is geen theorie maar een paar zinnen" of iets in die trend. Een theorie hoeft niet 420 a4'tjes te zijn.

Dit is wel de slechtste verdenking die ik ooit heb gezien. Verwacht je hier nog een reactie op?
 
Reactiescore
93
Dit is wel de slechtste verdenking die ik ooit heb gezien. Verwacht je hier nog een reactie op?
Hoeveel theorieën komen er nou normaal op dag 1?:p Dit is toch een betere verdenking dan ik vaak zie op dag 1 xD
 
Bovenaan