Voetbal

Reactiescore
1.075
net paar maandjes te laat denk ik :p
 

DeletedUser40402

Guest
Het wordt misschien zo stilaan eens tijd dat Kompany aan pensioen denkt...
 
Reactiescore
3.586
Gun die man nog de hoop om fit te raken voor het WK en dat die daar dan even 7 matchen oprij top presteert zodat hij de beker in de lucht kan steken als onze enige echte kapitein zodat hij zijn carrière in schoonheid kan afsluiten :) Hij heeft het al vaker gedaan uit blessure gekomen en een match of 10 gespeeld dus ik blijf hopen!
 
Reactiescore
603
Verdienen ze in NL in bv 4e of 5e klasse geen geld?
hier in België bij de amateurs verdienen ze zelfs geld (denk aan 4e provenciale) bij 'amateurploegen'.
 

DeletedUser17472

Guest
Ben er toch wel benieuwd naar... als ik hoor dat ze hier 700 euro per maand verdienen als ze hoger spelen... maar zelfs vierde klasse krijgt een vergoeding van minimaal 10 euro per week en dan nog per wedstrijd.
 
Reactiescore
603
Ik weet het niet exact. Vgm betalen ze geen contributie. Weet wel dat ze moeten betalen voor telaatkomen etc.
Wij betalen wel lidgeld, dat is eenmaal. wij kunnen dan wel zeggen dat we 2 matchen niet worden uitbetaald dan.
Als wij te laat zijn op de match of niet verwittigen als we niet gaan trainen dan moeten wij ook telkens 2 euro betalen. Hangt allemaal af van club tot club.
 
Reactiescore
1.049
Wij betalen wel lidgeld, dat is eenmaal. wij kunnen dan wel zeggen dat we 2 matchen niet worden uitbetaald dan.
Als wij te laat zijn op de match of niet verwittigen als we niet gaan trainen dan moeten wij ook telkens 2 euro betalen. Hangt allemaal af van club tot club.
2 euro maar?? Hier is telaat komen bij wedstrijd 25 rode kaart 40 enzo. Gaat dan naar een pot om einde van t seizoen wat mee te gaan doen
 
Reactiescore
603
2 euro maar?? Hier is telaat komen bij wedstrijd 25 rode kaart 40 enzo. Gaat dan naar een pot om einde van t seizoen wat mee te gaan doen
25 euro??? zelf als je 1min te laat bent? lol
Rode kaart word hier betaald door de club.
die 2 euro gaat ook telkens naar een pot om uiteindelijk op het einde vh seizoen op resto te gaan en dan een activiteit met de gehele ploeg.
 
Reactiescore
1.049
25 euro??? zelf als je 1min te laat bent? lol
Rode kaart word hier betaald door de club.
die 2 euro gaat ook telkens naar een pot om uiteindelijk op het einde vh seizoen op resto te gaan en dan een activiteit met de gehele ploeg.
Yeah man, We hebben veel sponsors en je hoort gewoon op tijd te zijn. Is hier de mentaliteit
 
Reactiescore
603
Yeah man, We hebben veel sponsors en je hoort gewoon op tijd te zijn. Is hier de mentaliteit
Ja oke, dat je op tijd moet zijn is een feit, maar dat je dan meteen 25 euro moet betalen als je wat te laat bent...
Hier is het 2 euro, uiteraard als je elke week te laat bent gaan ze er wel wat van zeggen etc etc.
Maar 25 euro is echt wel overdreven, als ik dat moest doen zou ik gewoon naar een andere club gaan.
Je gaat eerder veel geld verliezen dan wat te verdienen :p
 
Bovenaan