Real! vs No.

Wie zal deze oorloge winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    29
Reactiescore
1.367
300540
 
Reactiescore
91
Allemaal PP'jes doneren om die naam te laten veranderen in Archer Minimus
 
Reactiescore
1.365
Post dan!
Heb binnenkort nog zon eentje voor je, misschien zelfs wel 2 D:
300540

Oja, natuurlijk, vergeten :p. Thanks!
Ben wel eens dat die lijn van jou beter is. Maar de puntendaling vind ik mooier :).
 
Reactiescore
1.367
300540

Oja, natuurlijk, vergeten :p. Thanks!
Ben wel eens dat die lijn van jou beter is. Maar de puntendaling vind ik mooier :).

De eerste dag was die pas mooi!
Dikke 100 dorpjes binnen harken :p
 

DeletedUser79076

Guest
Als je het mij vraagt vind ik het allemaal maar een zielige bende hier:'(
Ik zou graag een nette oorlogsverklaring zien tussen de stammen Real en NO, en niet van deze kleuter uitspraken richting elkaarXD

Real moet niet zo lijp doen als ze een keer een geslaagde actie hebben gehad, als je het mij vraagt. Er zijn nog minstens 3k+ dorpen te pakken voordat je een keer daar mee mag gaan groot doen.


W57 | QQEEZZ
 

DeletedUser59368

Guest
Als je het mij vraagt vind ik het allemaal maar een zielige bende hier:'(
Ik zou graag een nette oorlogsverklaring zien tussen de stammen Real en NO, en niet van deze kleuter uitspraken richting elkaarXD

Real moet niet zo lijp doen als ze een keer een geslaagde actie hebben gehad, als je het mij vraagt. Er zijn nog minstens 3k+ dorpen te pakken voordat je een keer daar mee mag gaan groot doen.


W57 | QQEEZZ

Daar ben ik het niet hellemaal mee eens, forum dient voor serieus en voor modder gooien. Dit gedeelte is grotendeels om modder te gooien. Dat is ook een tactiek om de tegenstander op te jagen, iritteren en demotiveren. Het hoort er gewoon bij dat opjutten :)
Je maakt er jezelf alleen niet populair mee.

Groetjes,
Jordy
 

DeletedUser51839

Guest
+ het feit dat stats nooit liegen en je een wereld niet kan winnen met enkel modder gooien.
 
Reactiescore
1.367

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Zoals ik al zei: jij begint zelf met ''kutreal'' en met ''kleuters''. Dan is het toch logisch, dat als jij dat zegt. GEEN respect toont? Of ben ik nou dom. Dan kun je ook geen respect terug verwachten :D. Die verklaring is puur een reactie op wat jouw stam spelers allemaal al gedaan hebben in deze wereld :).

Het begint met die oorlogsverklaring toch?
Het is kleuterniveau, en daar heb ik echt respect voor hoor :eek:

Nee maar ik zou het liefst gewoon een nette oorlogsverklaring zien nu zoals QQ zei.
 
Reactiescore
91
Hmmm jammer, No. lijkt de WST leden gewoon aan te nemen. Vind het best erg dat Beats pagina's lang het verwijt "RW2" kreeg door te fuseren met hun bondgenoten, maar ondertussen is het wel No. zelf dat alles en iedereen lijkt te recruteren. Ondertussen nummer 6 erbij al op een maand. Trieste zaak.
 
Reactiescore
767
Hmmm jammer, No. lijkt de WST leden gewoon aan te nemen. Vind het best erg dat Beats pagina's lang het verwijt "RW2" kreeg door te fuseren met hun bondgenoten, maar ondertussen is het wel No. zelf dat alles en iedereen lijkt te recruteren. Ondertussen nummer 6 erbij al op een maand. Trieste zaak.

voor jou lijkt het op het eerste gezicht idd zo maar we hebben er genoeg afgewezen puur omdat ze bijv in de weg liggen , de rest is cliff burton nog niet zeker was een persoonlijke fout van mij vanwege de rond gaande stab(zie andere topic) willen wij eerst duidelijkheid erom daarom vraag ik @Alex Lannon. eve om op skype te komen en mij de benodigde informatie te geven als het wel degelijk een stab is volgen er natuurlijk sancties.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Zijn zeker wat R2W acties aan onze kant.
Enkel is Real deze gestart.. Vind het zelf ook jammer hoor.
Had leuker geweest als Real paar leden minder had en DGM + WST bijv. bij elkaar zaten.
 
Reactiescore
207
Zijn zeker wat R2W acties aan onze kant.
Enkel is Real deze gestart.. Vind het zelf ook jammer hoor.
Had leuker geweest als Real paar leden minder had en DGM + WST bijv. bij elkaar zaten.

Is dit een mop ofzo? :p
Wie waren het die bij elke oorlog besloten om een deel van de stam op te nemen en een nieuwe stam te vormen?
Real was een reactie op het spel van No. anders werd Real wss niet eens opgericht.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Is dit een mop ofzo? :p
Wie waren het die bij elke oorlog besloten om een deel van de stam op te nemen en een nieuwe stam te vormen?
Real was een reactie op het spel van No. anders werd Real wss niet eens opgericht.

Je bedoelt WAR - Fenix ?
Hoe vaak moet ik nog gaan zeggen dat dat GEEN r2w actie was..

Real is begonnen met het échte R2W..
 
Reactiescore
91
Zijn zeker wat R2W acties aan onze kant.
Enkel is Real deze gestart.. Vind het zelf ook jammer hoor.
Had leuker geweest als Real paar leden minder had en DGM + WST bijv. bij elkaar zaten.

Tjaah, maar duidelijk kritiek geven op wat een ander doet om het vervolgens zelf te doen heeft een bepaald woord he ;) Anders had niemand er een probleem mee gehad geloof ik, hoewel kleinere stammen gewoon mooier zijn imo.
 

DeletedUser78672

Guest
voor jou lijkt het op het eerste gezicht idd zo maar we hebben er genoeg afgewezen puur omdat ze bijv in de weg liggen , de rest is cliff burton nog niet zeker was een persoonlijke fout van mij vanwege de rond gaande stab(zie andere topic) willen wij eerst duidelijkheid erom daarom vraag ik @Alex Lannon. eve om op skype te komen en mij de benodigde informatie te geven als het wel degelijk een stab is volgen er natuurlijk sancties.

Zozo frank dus jij gaat de hamer hanteren van de rechter?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Tjaah, maar duidelijk kritiek geven op wat een ander doet om het vervolgens zelf te doen heeft een bepaald woord he ;) Anders had niemand er een probleem mee gehad geloof ik, hoewel kleinere stammen gewoon mooier zijn imo.

Dat zeker niet.. Maar je kan je voorstellen dat mensen makkelijker recruiten wanneer de vijand dat ook doet.
Vind dat deze wereld echt al teveel gerecruit is, wel zonde. Op W53 kregen we het bijvoorbeeld makkelijk voor elkaar om de wereld te domineren met 13 leden. Naja okay, mede dankzij inactiviteit bij de vijand, maar we stonden er goed voor.

Tegenwoordig ontstaan er geen sterke rim stammen meer omdat alle goede spelers uit de rim toch wel weggeplukt worden. Helaas..
 
Reactiescore
767
Zozo frank dus jij gaat de hamer hanteren van de rechter?

Ik w8 tot eind deze week met een reactie van @Alex Lannon. tot dan trek ik geen conclussies maar Cliff had pas na duidelijkheid rond die zaak geinvite mogen worden .
 
Bovenaan