Het grote rapporten topic!

Reactiescore
428
Gelukkig kunnen wij je helpen, hier je rapportje ;)

t69xty1gu3.png


Thx @Impact vond het wel mooi om te delen
Maar dit was slechts 1 van de 4 die dood liep
Waarvan volgensmij nog 2 of 3 met een edel
Vind het tegenwoordig zo jammer dat er geen tacktiek meer is in deze game of teminsten zo lijkt het
Hij gooit zo 4 clears weg ik zou echt hartstikke balen als dat zou gebeuren maar hun niet
Want ze steken er weer 100 euro in en zijn weer terug met 4 mooie cleartjes
 

DeletedUser56689

Guest
Thx @Impact vond het wel mooi om te delen
Maar dit was slechts 1 van de 4 die dood liep
Waarvan volgensmij nog 2 of 3 met een edel
Vind het tegenwoordig zo jammer dat er geen tacktiek meer is in deze game of teminsten zo lijkt het
Hij gooit zo 4 clears weg ik zou echt hartstikke balen als dat zou gebeuren maar hun niet
Want ze steken er weer 100 euro in en zijn weer terug met 4 mooie cleartjes

Het is niet echt mogelijk om troepen direct terug te kopen zoals je dat met gebouwen kan doen. Zelfs met allerlei boosts om de rekruteringstijd te versnellen duurt het alsnog minimaal een week.
 

DeletedUser73250

Guest
Het is niet echt mogelijk om troepen direct terug te kopen zoals je dat met gebouwen kan doen. Zelfs met allerlei boosts om de rekruteringstijd te versnellen duurt het alsnog minimaal een week.

Dit ^^ en wereld 59 is ook al een zeer trage wereld qua snelheid dus tegen dat je een volle clear hebt ben je toch weer een paar dagen verder!
 

DeletedUser78434

Guest
Normaal ben ik niet zo van het posten van rapportjes. Uit respect (van meestal de verliezende partij).

Maar, aangezien iemand die os heeft aangevraagd een edel heeft geblocked en het rapportje hier heeft gedeeld + mij benoemd dat er geen tactiek in mijn aanvallen zat (wat ook bs is, alleen door de os is hij gered) ga ik ook maar mijn rapportjes delen.

Het begin: Ja, KDK kreeg de eerste dag een zeer fijne massa. Door tijdsgebrek en angst voor de vv te vragen liep dit niet 100% soepel, maar 90%. Hierdoor misschien 5% meer troepen verloren, maar enfin.

Toen kwam wave 2, niets noemenswaardig. Recap die faalde en een dorp waar gelukkig de TS bleef steken. Ook niet super veel aanvallen, 90% moest dodged worden.

Toen kwam vanochtend wave 3, 40 aanvallen. Ook allemaal nieuwe dorpen (dorpen die nog niet eerder waren gebruikt) toen zat ik even met de handen in het haar. Is KDK dan echt al klaar op 59? Maar al snel werd duidelijk dat zij dachten met kleine aanvallen een account weg te spelen. Gelukkig was ik zo slim geweest om 2 risicodorpen met wat deff te zetten na wave 1. 1 moest duur gedeffed worden in geval van incs want er zou een full nuke van Leon kunnen komen en op 1,5 uur een trein van de stabber die niet snipebaar zou zijn qua ligging. en de andere was de meest logische qua ligging dat ze die wilde pakken.

er kwamen 3 treinen, 2 edels om een dorp met lage ts te pakken en een fakeramtrein, paar scouts en 20 aanvallen met 1k troepen of meer.

In de sportschool toen ik elke 15 min de vv checkte op incjes kreeg ik een bijl tag, en ja hoor toen wist ik het.
ROTA kon niet meer doen dan zelfmoord. Normaal grap ik dan nog weleens via de PM, maar dacht nu. Roy, we houden het netjes en gaan morgenochtend genieten.

Ook de ubergoede leider kwam met een bijl aanval, toen moest ik bijna in m'n broek plassen van het lachen.

2 treinen zijn sniped, waarvan 1 complete split clear^^, 1 dorp is recapped en 1 is compleet geblocked.

Aanschouw hieronder alles!

dc58be076dd4f5fafdb146d0cc97a9bd.png


86156781308b2eac5c3dc3174e784e32.png


89c9697190dc1bb0648e516aef0107ac.png


9a013aa48076755de66a2499dd752d00.png


1bd31c8f0d7f2a84ce0a75f696aba00f.png


bc378d46f41fa7bd9eb95f4cd93b18ce.png


dac5674794462400df43d6e7e63e8afe.png


df66d4f1c258b5a5787fe94bed8e1aad.png


ee72305b3f27cbced5e8c50bb3357c86.png


b88280b7e5e696855d72e5092c906e27.png


669f8a8124c3f56a3e9fc06c9a495a75.png

Om een korte samenvatting te geven:
89k ODD gepakt qua troepen
21k ODA gepakt qua troepen (3 offensieve backdrafts/btimes en 1 defensieve waar ik 50% deffdorp sloopte met een 20% clear op muur 0)
totaal 35 dode edels, 31 van ROTA, 2 van mezelf door recap te blocken om niet te overedelen en 2 die het account al had staan)

Puntje bij paaltje krijg ik nu al van 3 ROTA leden pm's en skype verzoeken met excuses voor de hele gebeurtenis en zijn ze, nu ze bijna alles kwijt zijn op zoek naar een oplossing.

Fijne voortzetting
 

DeletedUser78556

Guest
Gisteren avond heb ik zelf nog een voorstel richting Rota gestuurd.
water bij de wijn doen omdat ons eerste voorstel blijkbaar te veel eisen had.
ons 2de voorstel leek ons nu zeer fair tegenover beide stammen.
2b7bd937f83844cdec944ade00b2a7c6.png


Echter kregen we nog geen antwoord terug en bleven de aanvallen oplopen op KDK.
Ja de gevolgen zie u hierboven:D

Nu komen ze met excuses voor de hele gebeurtenissen?
Beetje te laat ofniet?

Met vriendelijke groet,
Miguel | .Kalm met die vodka | Stamleider Chill.
 

DeletedUser78434

Guest
Wat zijn die rapportjes toch leuk om te zien.
Echt zo goed gedaan. Echte toppers die dat hebben bewerkstelligd

Geen probleem, heeft me wat slaap gekosts de laatste dagen. Ook uiteraard een shout-out naar wie me hebben geholpen op de juiste momenten de juiste hoeveelheden troepen ergens te zetten.

Nu maak ik geen woorden meer vuil aan ROTA, nu gaan we daden uitvoeren. Tot snel!
 

DeletedUser78975

Guest
Lekkere rapportjes hoor! Zo die zien voorlopig nog wel bezig met het maken van troepjes

@Roald97 Niet vaak dat wij het met elkaar eens zijn, maar ik deel je mening volledig hierin.:tongue:
Zeker een coulante voorstel, nu nog de vraag of Rota daarmee akkoord gaat heb zelf nog niks van beide partij gehoord over een definitief akkoord. Mocht die er komen, zal Rota uiteraard van de stablijst verdwijnen.

MAAR, nu komt die hé: als ik het goed begrijp waren zij bijna tot een akkoord gekomen (althans de onderhandelingen waren al vergevorderd), maar alsnog organiseert Rota een gezamenlijke stamoffensief. Volgens mij is het 'not done' als partijen al zo vergevorderd zijn in de onderhandelingen een dergelijke streek uit te halen. Nu heeft het ongelofelijk slechts uitgepakt en schiet Rota zichzelf flink in de voet, maar ben benieuwd hoe jij tegen deze actie aan kijkt. Persoonlijk denk ik dat Chill. het recht toekomt het voorstel toch iets meer in hun voordeel te trekken. 35/65 wellicht?
 

DeletedUser78975

Guest
c2cb5077597b592b531d0d7dccaecd30.png

Dit is de enige reactie vanuit ROTA-Kamp
We zullen dus geen tegemoetkoming reactie ig of hier meer krijgen.

Duidelijk! Wens jullie oprecht alle succes in de strijd en hoop dat menig topstammen mee zullen doen met het wegwerken van de zéér dubieuze stam. De wereld zou daarmee er een stuk eerlijker en mooier uitzien. Ik zal de discussie omtrent zowel de stab van Havelte als Rota definitief maken. Dan kan ik weer door met de recentelijk aangekaarte mogelijke stab.
 

DeletedUser78434

Guest
De cleartjes warmen al op, laffe honden:)

Gelukkig zijn er nog andere accounts in Rota die het liefst Rota leaven op dit moment door deze reactie van de leider.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Lekkere rapportjes hoor! Zo die zien voorlopig nog wel bezig met het maken van troepjes

@Roald97 Niet vaak dat wij het met elkaar eens zijn, maar ik deel je mening volledig hierin.:tongue:
Zeker een coulante voorstel, nu nog de vraag of Rota daarmee akkoord gaat heb zelf nog niks van beide partij gehoord over een definitief akkoord. Mocht die er komen, zal Rota uiteraard van de stablijst verdwijnen.

MAAR, nu komt die hé: als ik het goed begrijp waren zij bijna tot een akkoord gekomen (althans de onderhandelingen waren al vergevorderd), maar alsnog organiseert Rota een gezamenlijke stamoffensief. Volgens mij is het 'not done' als partijen al zo vergevorderd zijn in de onderhandelingen een dergelijke streek uit te halen. Nu heeft het ongelofelijk slechts uitgepakt en schiet Rota zichzelf flink in de voet, maar ben benieuwd hoe jij tegen deze actie aan kijkt. Persoonlijk denk ik dat Chill. het recht toekomt het voorstel toch iets meer in hun voordeel te trekken. 35/65 wellicht?

Het heeft niet zoveel zin meer om te spreken over de percentage verdeling van het voorstel gezien het dus spaak liep. Wat betreft het aanvallen doorzetten gedurende onderhandelingen.. ik vind het een lastige. Ik ben in het verleden als leidinggevende wel vaak vrij snel tot een akkoord gekomen dus dan kwam dat niet echt ter sprake. Echter geeft het doorzetten van aanvallen gedurende de onderhandelingen wel al aan wat het antwoord ongeveer zou worden. Dat blijkt maar weer.
 

DeletedUser79057

Guest
Hoe zit het met al die clears en treinen die Chill heeft verloren ?
Daar horen we opeens niks van, zo jammer!

Maar dat was inderdaad netjes gespeeld, had het niet verwacht. Naja dat is juist het leuke aan het spelletje.

Denk dat het wel duidelijk is wat het zal worden en ik hoef er geen woorden vuil aan te maken.

Ik wens iedereen op deze wereld veel speelplezier en mogen de beste winnen!

Sjoerd|Team|Das Römische Reich
 
Bovenaan