Het grote rapporten topic!

Reactiescore
1.049
Hoe zit het met al die clears en treinen die Chill heeft verloren ?
Daar horen we opeens niks van, zo jammer!

Maar dat was inderdaad netjes gespeeld, had het niet verwacht. Naja dat is juist het leuke aan het spelletje.

Denk dat het wel duidelijk is wat het zal worden en ik hoef er geen woorden vuil aan te maken.

Ik wens iedereen op deze wereld veel speelplezier en mogen de beste winnen!

Sjoerd|Team|Das Römische Reich
Sorry moet ik dit zien als een burn van dat we verdwenen zijn na een dode clear of...?
 

DeletedUser79057

Guest
Sorry moet ik dit zien als een burn van dat we verdwenen zijn na een dode clear of...?

Bedoel te zeggen dat het iedereen overkomt dat je jou troepen kwijt raakt, alleen als het jullie overkomt wordt er niks over gezegd vandaar dat ik het zeg.
Nogmaals het was goed gespeeld.

Sjoerd|Team|Das Römische Reich
 

DeletedUser78975

Guest
Bij jullie is het extra lekker om zulke rapportje te zien aangezien jullie het voor elkaar hebben gekregen om op een wereld dat niet eens 2 maanden oud is al de meest gehaatte stam te worden.

"shame shame shame" *rings bell*
 
Reactiescore
831
Bij jullie is het extra lekker om zulke rapportje te zien aangezien jullie het voor elkaar hebben gekregen om op een wereld dat niet eens 2 maanden oud is al de meest gehaatte stam te worden.

"shame shame shame" *rings bell*

Nou zoveel haat heb ik nog niet ontvangen anders (buiten natuurlijk door Chill + vriendjes). Ik denk dat dat voor de rest van onze stamleden ook wel het geval is :)
 

DeletedUser78975

Guest
Ja joh. Denk ook dat chill het alleen maar is, want ja, dat is de enige stam die jullie tot nu toe nog hebben gestabd. Dan zal de rest maar wel niks hebben gevonden van de stab en de wijze waarop jullie je hebben geprofileerd..

Ach als jij er beter door slaapt, mag je dat van mij geloven ;)

Maar on topic: je kunt niet ontkennen dat dat heerlijk rapportjes zijn (en dan laten we even achterwege dat het enorme verliezen zijn van een stabbende stam, want dat is de kerst op de taart)?
 
Reactiescore
831
Maar on topic: je kunt niet ontkennen dat dat heerlijk rapportjes zijn (en dan laten we even achterwege dat het enorme verliezen zijn van een stabbende stam, want dat is de kerst op de taart)?

Er werd goed verdedigd ja, waardoor de verliezen idd vrij groot zijn. Maar dat heb je altijd wel bij de betere spelers.
 

DeletedUser78434

Guest
sdm4qqo406llc.png


Mopmop
 
Reactiescore
1.150
Nait best :eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.745
Meer door de lage muur en het zeer grote verschil in bonussen. Die clear is kort gezegd 37% sterker en bestaat dus eigenlijk niet uit 6275 bijl maar uit 8600 bijl en hetzelfde voor lc. Dat tikt wel aan. Kan ook aan tech-levels liggen maar zo significant is dat verschil niet. Ja en 20% geluk..
 

DeletedUser69112

Guest
Meer door de lage muur en het zeer grote verschil in bonussen. Die clear is kort gezegd 37% sterker en bestaat dus eigenlijk niet uit 6275 bijl maar uit 8600 bijl en hetzelfde voor lc. Dat tikt wel aan. Kan ook aan tech-levels liggen maar zo significant is dat verschil niet. Ja en 20% geluk..

Heb het eens even getest :)

Verdedigende techs op level 3:
b76409eab8930cb38220229419260419.png


Verdedigende techs op level 1:
a212fba645285da32fce1bc1684a9945.png


Komen we uiteindelijk op een verschil van 4.500 boerderijeenheden. Ikzelf zou ook een groter effect verwacht hebben, maar niet significant zou ik het nu ook weer niet noemen. Muur op 20 heeft bijvoorbeeld een effect van 3.000 boerderijeenheden (vergelijk met techs op 3):

5dac10a4781bf9e517898b472d451c52.png


Ik denk dat we vooral kunnen stellen dat voor de aanvaller hier alles meezat. 20% geluk, Bonussen vs niet bonnusen, laag muurtje etc.
 
Bovenaan