Statement G0dr3kt

DeletedUser21864

Guest
Leuk geprobeerd, maar je verhaal slaat kant noch wal. Het staat totaal los van het 'gewoonterecht'. Lees zijn stukje even opnieuw aub. :)

zolang er niks staat in de regels van tribalwars gaat niet katapulteren niet op, als gegronde voor het verbreken van een bindende afspraak.

de nakoming van een afspraak, is namelijk wel civiel rechtelijk bindend.
 
Reactiescore
1.168
zolang er niks staat in de regels van tribalwars gaat niet katapulteren niet op, als gegronde voor het verbreken van een bindende afspraak.

de nakoming van een tekortkoming in een afspraak, is namelijk wel strafrechtelijk bindend.

Met de eerste zin ben ik het helemaal met je eens. Echter is het zo dat het gewoonterecht in principe wél van toepassing is op de classics, puur omdat elke speler het not done vind en het niet en nooit zal doen; gewoonte.
 

DeletedUser21864

Guest
Met de eerste zin ben ik het helemaal met je eens. Echter is het zo dat het gewoonterecht in principe wél van toepassing is op de classics, puur omdat elke speler het not done vind en het niet en nooit zal doen; gewoonte.

misschien in dit spel wel, maar in het recht wordt het jammerlijk genoeg niet meer toegepast, immers als ik rechter was had ik ze wel veroordeeld conform het gewoonte recht, maar dan zou het hof van cassatie het waarschijnlijk nietig verklaren.


daarnaast zou het kata incident dan verontwaardigder reacties oproepen dan het verkrachten van een pony of verstandelijk beperkte?

daarbij slaat u argumentatie kant noch wal.

want zij zijn niet veroordeeld (de verkachters), maar u veroordeeld hen er wel voor. (kata incident)

conclusie, verkrachters worden hoger geacht in rl, dan kane met zijn kata actie ingame?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3809

Guest
zolang er niks staat in de regels van tribalwars gaat niet katapulteren niet op, als gegronde voor het verbreken van een bindende afspraak.

de nakoming van een afspraak, is namelijk wel civiel rechtelijk bindend.

Politiek is in dit spel sowieso vrij. Lees jij me maar de regel voor waarin staat dat je niet mag stabben.
Dat werkt precies hetzelfde als met kata's.

Succes met iemand aanklagen over een bespreking op TW :D


Get your facts straigth. Ik heb die support nooit gestuurd dat is mijn co kane geweest. Daar is hij eerlijk en open over geweest en je reageert nog steeds niet over dat we nooit zijn ingelicht?

Ik had het dan ook over Kane, wijsneus.

Het is complete onzin dat jullie die afspraak nooit hebben gezien, Dick heeft dit ook gewoon bevestigd.

Zelfs als jullie het niet hadden gezien, maakt het niet uit, want kata's zijn sowieso not done.

Dus jij (of Inge, maar dat is met meer uitroeptekens) kan nog eens 10x reageren dat je niets hebt gezien daarvan, maar dat maakt onze reactie niet minder terecht. Als jullie kata's gaan gooien en weigeren je daarvan af te zetten moeten wij het maar doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.586
Ik spreek me eigen helemaal niet tegen. Dat in die kop van jou een formaliteit altijd nodig is hebben we gemerkt ja. Aangezien je niet echt lekker beschikt over een common sense, kata's worden niet gewaardeerd. Om dat te laten merken heb je echt geen "tweezijdig contract" nodig. NoCure wist het standpunt van Logic en Leaf omtrent kata's en dat er consequenties aan zaten wanneer ze die gebruiken. Of ze nou akkoord gaan of niet.

Jij en Inge zijn het zelfde soort mensen die gaan schreeuwen in de rechtzaal dat de boete die ze krijgen niet afgesproken is. WANT JE KENT HEEL VEEL MENSEN DIE NIET VAN BOETES HOUDEN DUS DIT IS ONDEMOCRATISCH!!!!!!1!

Je speelt al zo lang TW, en je snapt er nog niks van. Wat een prestatie.

Kan je wel lezen eigenlijk,... Leaf en Logic bepalen de regels van de wereld 'NIET'. Overigens was ik in mijn eerste post nog vergeten te zeggen dat het niet enkel van Logic (Andries) enorm zielig is om een BG te nemen met een stam die hij de hele wereld lang heeft zitten uitmaken voor het vuil van de straat en omgekeerd maar ook vanuit Leaf is het enorm zwak om eigenlijk hetzelfde te doen, ook de hele wereld zitten lopen janken dat het schandalig was ze een botter, een massa stabber, misschien wel de triestigste persoon aller tijden (Paul) in hun stam opnemen en dat heel Logic zich moest doodschamen om met hem samen te werken. En nu het jullie uitkomt is dat alles waar 10 000 post's over geschreven zijn HELEMAAL NIET MEER VAN TOEPASSING. Jullie zijn allemaal dikke vriendjes geworden. Ik heb deze boodschap over Leaf in eerste instantie weggelaten omdat ik er vanuit ging dat de hele TW community al wist hoe weinig persoonlijkheid, karakter jullie hebben maar ik was even Leaf zelf vergeten, die weten ofc zelf nog niet dat ze met de wind meedraaien naar gelang het hun maar uitkomt / hypocriet zijn. Dus bij deze :D

LEAF FLOP, wisten we al ofc.
Logic FLOP.

Niet dat mijn woorden zullen doordringen. Als Logic en Leaf weer ruzie krijgen en Nocure gaat een BG met Logic aan zit heel Leaf weer te wenen op het AF dat het schandalig is ze een BG nemen met een stam als Logic die spelers als Paul in hun stam opnemen. En zo gaat dat hypocriete spelletje verder en verder. Enige wat wij normale spelers kunnen doen is hopen dat ze ooit zelf inzien ze helemaal NIETS van dit spel kunnen op een deftige manier. Het draait weer allemaal om winnen winnen en winnen terwijl wie deze classic ook wint, iedereen eigenlijk verloren is. Buiten ik dan want ik deed ni mee o_O
 

DeletedUser77710

Guest
Je draagt in ieder geval niks bij aan het gemiddelde spellingniveau, aldus het forum.

Wajow, autisme. Weel zie je direct als week als je een beetje inzicht hebt. Me is gewoon ook begrijpelijk en allesinds is ook gewoon begrijpelijk.

Als je niets zinnigs te doen hebt, ga dan niet op het af want je bent totaal geen toevoeging. Ga op een van je spelletjes spelen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Kan je wel lezen eigenlijk,... Leaf en Logic bepalen de regels van de wereld 'NIET'. Overigens was ik in mijn eerste post nog vergeten te zeggen dat het niet enkel van Logic (Andries) enorm zielig is om een BG te nemen met een stam die hij de hele wereld lang heeft zitten uitmaken voor het vuil van de straat en omgekeerd maar ook vanuit Leaf is het enorm zwak om eigenlijk hetzelfde te doen, ook de hele wereld zitten lopen janken dat het schandalig was ze een botter, een massa stabber, misschien wel de triestigste persoon aller tijden (Paul) in hun stam opnemen en dat heel Logic zich moest doodschamen om met hem samen te werken. En nu het jullie uitkomt is dat alles waar 10 000 post's over geschreven zijn HELEMAAL NIET MEER VAN TOEPASSING. Jullie zijn allemaal dikke vriendjes geworden. Ik heb deze boodschap over Leaf in eerste instantie weggelaten omdat ik er vanuit ging dat de hele TW community al wist hoe weinig persoonlijkheid, karakter jullie hebben maar ik was even Leaf zelf vergeten, die weten ofc zelf nog niet dat ze met de wind meedraaien naar gelang het hun maar uitkomt / hypocriet zijn. Dus bij deze :D

LEAF FLOP, wisten we al ofc.
Logic FLOP.

Niet dat mijn woorden zullen doordringen. Als Logic en Leaf weer ruzie krijgen en Nocure gaat een BG met Logic aan zit heel Leaf weer te wenen op het AF dat het schandalig is ze een BG nemen met een stam als Logic die spelers als Paul in hun stam opnemen. En zo gaat dat hypocriete spelletje verder en verder. Enige wat wij normale spelers kunnen doen is hopen dat ze ooit zelf inzien ze helemaal NIETS van dit spel kunnen op een deftige manier. Het draait weer allemaal om winnen winnen en winnen terwijl wie deze classic ook wint, iedereen eigenlijk verloren is. Buiten ik dan want ik deed ni mee o_O

Jij hebt echt grootheidswaanzin.
 

DeletedUser67517

Guest
Kan je wel lezen eigenlijk,... Leaf en Logic bepalen de regels van de wereld 'NIET'.
Ik quote alleen dit, want de rest is niet relevant om aan te halen tegen mij.
Leaf en Logic bepalen hun eigen morele standaarden WEL. En plakken daar consequenties aan die zij vinden passen.
 

DeletedUser76972

Guest
Jij hebt echt grootheidswaanzin.
Hoezo dat dan? Want hoe ik het zie heeft Jannes gewoon gelijk.
Leaf heeft maandenlang op logic zitten vitten en een beeld gewekt dat het een verschrikkelijke stam is. Maar paar maanden later kunnen jullie er wel een gebroederlijk bg mee nemen?

Ik quote alleen dit, want de rest is niet relevant om aan te halen tegen mij.
Leaf en Logic bepalen hun eigen morele standaarden WEL. En plakken daar consequenties aan die zij vinden passen.
Juist en door die kromme morele standaarden komen jullie nu ontzettend hypocriet over.
 

DeletedUser75558

Guest
Wajow, autisme. Weel zie je direct als week als je een beetje inzicht hebt. Me is gewoon ook begrijpelijk en allesinds is ook gewoon begrijpelijk.

Als je niets zinnigs te doen hebt, ga dan niet op het af want je bent totaal geen toevoeging. Ga op een van je spelletjes spelen.
Jezus zeg, ben jij uberhaupt ooit naar school geweest. Dit is misschien wel de slechtst geformuleerde zin ooit geplaatst in dit topic.
 

DeletedUser77710

Guest
Jezus zeg, ben jij uberhaupt ooit naar school geweest. Dit is misschien wel de slechtst geformuleerde zin ooit geplaatst in dit topic.

Is gewoon nederlands hoor, begrijp dat dat moeilijk is voor je met een iq die in de negatief zit.
 

DeletedUser75558

Guest
Is gewoon nederlands hoor, begrijp dat dat moeilijk is voor je met een iq die in de negatief zit.
Een iq kan niet negatief zijn, het kan op een laag punt zitten. Dit bewijst toch wel weer dat juist jou iq niet bepaald hoog is, of kan je dit effe komen weerleggen, met je uitermate goede nederlandse zinnen?
 

DeletedUser78849

Guest
Nieuwe dimensie in TW. Katas zitten eenmaal in t spel. Wie heeft er eig bedacht dat je die niet mag gebruiken?

Tribalwars. Een middeleeuws spel. In die tijd werden continu dealtjes gesloten. Net als hier gebeurd. Iedereen heeft een dubbele agenda. Een nieuwe dimensie in TW dus. En dan zijn er een paar die net doen alsof zij wel netjes zijn. Maar ook die zijn gewoon tw aan t spelen. En daar hoort een beetje naaien bij.

Moet zeggen dat ik nog nooit zoon actie heb gedaan zoals ik die gister heb gedaan. Maar we waren wel beetje klaar met (ex) november hypocriete gedoe. Net doen alsof zij niks fout deden. 'Perongeluk' bannen van spelers. Ook die bg die ze met ex logic hadden stelde niks voor hoor. Want er werden al plannen gesmeed om: zodra nocure weg was op ex logic te knallen om toch de winst te kunnen pakken...

Groetjes
 

DeletedUser75558

Guest
Nieuwe dimensie in TW. Katas zitten eenmaal in t spel. Wie heeft er eig bedacht dat je die niet mag gebruiken?

Tribalwars. Een middeleeuws spel. In die tijd werden continu dealtjes gesloten. Net als hier gebeurd. Iedereen heeft een dubbele agenda. Een nieuwe dimensie in TW dus. En dan zijn er een paar die net doen alsof zij wel netjes zijn. Maar ook die zijn gewoon tw aan t spelen. En daar hoort een beetje naaien bij.

Moet zeggen dat ik nog nooit zoon actie heb gedaan zoals ik die gister heb gedaan. Maar we waren wel beetje klaar met (ex) november hypocriete gedoe. Net doen alsof zij niks fout deden. 'Perongeluk' bannen van spelers. Ook die bg die ze met ex logic hadden stelde niks voor hoor. Want er werden al plannen gesmeed om: zodra nocure weg was op ex logic te knallen om toch de winst te kunnen pakken...

Groetjes
Het slaat sowieso nergens op, dat vishaak de volledige schuld krijgt, terwijl duidelijk emile het hele imago van leaf al zo goed als verpest had. Maar goed, gelukkig ben ik gestopt met dit hypocriete domme tering spel:cool:
 

DeletedUser74404

Guest
Een iq kan niet negatief zijn, het kan op een laag punt zitten. Dit bewijst toch wel weer dat juist jou iq niet bepaald hoog is, of kan je dit effe komen weerleggen, met je uitermate goede nederlandse zinnen?

Ik denk niet dat hij serieus dacht dat een iq negatief kan zijn :D
 
Bovenaan