Golden Awards

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
ALLEMAAL JULLIE MOND HOUDEN

Nu ben ik weg dus alles wat nu faalt is niet mijn fout doei
 

DeletedUser68252

Guest
Godnondeju, als we 1 timing niet gemist hadden op een dorp van LM vannacht was die cf binnen. Die edels waren wel men beste timings ooit denk ik en dan niet eens het dorp hebben. :(
 
Reactiescore
2.303
on-topic graag...
 

DeletedUser75803

Guest
Godnondeju, als we 1 timing niet gemist hadden op een dorp van LM vannacht was die cf binnen. Die edels waren wel men beste timings ooit denk ik en dan niet eens het dorp hebben. :(
Wat is 't leven toch hard.
 

DeletedUser74552

Guest
Als oele constant als noob/slecht wordt bestempeld waarom wordt er dan minimaal 1x per week zoveel moeite in timings gestoken om ons account weg te spelen? Net zoals vannacht
Datzelfde kan worden gevraagd over Lost Memories. Ik denk dat het antwoord is omdat daar winsten te behalen valt.

Ja idd, je zal maar 5 dorpen verliezen aan Logic :eek:
Je zal maar weggespeeld worden door Logic. :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.508
Wellicht kom ik na de feestdagen met een lijstje.
 

DeletedUser78803

Guest
Beste account: Ik twijfel nogsteeds tussen Bots and Bushes & Mr.Madness. Beide accounts aangegeven over heel de classic dat ze extreem stabiel zijn. Beide zitten naar mijn mening toffe & sterke spelers op. Wel denk ik dat Bots deze classic meer heeft moeten laten zien en daarom gaat mijn keus toch naar Bots al scheelt het weinig.

Beste stam:
Eerst stel ik mijzelf de vraag wanneer ben je de beste stam? Kwa kwaliteit geef ik hem aan Leaf maar komt er meer bij kijken ik denk van wel. Als je bekijkt hoe de stam/stammen met “Famke Louise pf’s” het doen denk ik toch dat ze het kwa de politiek goed voor elkaar hebben. Ik weet dat veel mensen denken stelletje noobs daar (komt vooral door mij denk ik lol) maar toch blijven deze stammen bestaan? De sfeer is nog altijd goed en wat er ook gebeurd still standing.

De beste stamspeler:
G0dr3kt altijd behulpzaam denkt altijd mee & probeert je op sleeptouw te nemen als het slecht gaat.

Het grootste ego:
Ken de meeste personen niet heel erg goed en denk eerlijk gezegd dat bijna iedereen op deze wereld wel een ego’tje heeft lol. Maar natuurlijk steekt onze Paul er met kop en schouders bovenuit.

Beste leider:
Ik ga voor de leiders van zowel Logic & Leaf beide houden hen stam op de rails. Zorgen voor bondgenoten en zodra een speler wegvalt hebben ze altijd een backup. Lijkt me wel zo fair om ze beide wat probs te geven lijkt me.

Slechtste leider:
Hans? (DisNey) zodra je zomaar van de radar verdwijnt zonder iets te laten weten en dit ook nog eens als leider doet ben je naar mijn mening nogal een slechte leider haha!

Meest overschatte stam:
24/7 echtwaar bizar hoe snel deze gevallen zijn. Zonder slag of stoot terwijl het er zo veelbelovend uit zat. Spreekt voor zich denk ik zo.

Meest onderschatte stam:
FAMKE LOUISE MONEYGANG ja ondanks de 12 jarige die deze naam bedacht heeft blijf ik ze onderschat vinden. En vooral door de ligging ze hebben bij wijze van vrij spel & toch bewijzen ze zich langzamerhand steeds meer ondanks de negatieve reacties van iedereen.

Meest overschatte speler: Roze Pony Vegtmasjiene. Die zullen ook wel helemaal klaar zijn met zichzelf altijd hier terug te vinden maar buiten ze extreem snel gegroeid zijn hebben ze nog niks laten zien waarvan ik echt denk wow.

Meest onderschatte speler:
Voor de volle 100% durf ik te zeggen G0dr3kt heeft momenteel een lastige taak omdat hij tegen Pony aan ligt maar voor de rest een zeer sterk account waarvan ik verwacht straks heel snel te gaan groeien.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik ben niet zo lastig ik zou bij iedereen (die een beetje ervaring heeft) in de stam kunnen zitten. Wel heb ik moeite met mensen die dit spel iets te serieus nemen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Iedereen verdiend een kans als stamgenoot zelfs een Martijn & Paul misschien kan ik het wel heel goed vinden met mensen die niemand mag.

Mooiste spelers naam:
Roze Pony Vegtmasjiene leuk gevonden & spreekt me het meest aan.

Dikste wannabe op het forum:
Eindje040

Dikste wannabe in het spel:
Eindje040

Meest belovende speler voor de toekomst: Moi (als ik ooit tijd te veel heb om te nolifen)

Grootste blunder:
Er vanuit gaan dat TW zijn zaakjes op orde heeft met de 5 dagen regel & daardoor in de belangrijkste fase mijn clear + edel verliezen <3

Voor wie heb je nu echt respect:
Voor iedereen die de nodige skills hebben maar toch niet uit de hoogte doen en snappen dat het een spelletje is. Ook heb ik respect voor iederee die in een skype app met me zit & deze niet geleaved is lol.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Onze Lucas. Vind het tof dat hij ondanks me niet te kennen de uitdaging aangegaan is samen met me. En in principe heeft het goed uitgepakt ookal speel ik ietsjes minder nu.

Jens .Finis Courts
 

DeletedUser74552

Guest
Beste leider: Ik ga voor de leiders van zowel Logic & Leaf beide houden hen stam op de rails.
giphy.gif
 

DeletedUser3809

Guest
Leuk lijstje, maar ik vind de combinatie van ons meest overschat en G0dr3kt meest onderschat wel bijzonder, gezien we toch elke keer winst hebben gemaakt op dat front zonder hulp van de stam, terwijl hij genoeg deff van NoCure had om de situatie eerlijk te maken qua hoeveelheid beschikbare deff en off.

Ik denk wel dat ze redelijk hebben verdedigd bji G0dr3kt, maar om nou te zeggen dat wij niets gepresteerd hebben na de start is wel een beetje enthousiast. Of je moet niet weten waar je oud stamgenoten van Disney allemaal heen zijn gegaanen niet naar twstats hebben gekeken van G0dr3kt recent.
 

DeletedUser78803

Guest
Leuk lijstje, maar ik vind de combinatie van ons meest overschat en G0dr3kt meest onderschat wel bijzonder, gezien we toch elke keer winst hebben gemaakt op dat front zonder hulp van de stam, terwijl hij genoeg deff van NoCure had om de situatie eerlijk te maken qua hoeveelheid beschikbare deff en off.

Ik denk wel dat ze redelijk hebben verdedigd bji G0dr3kt, maar om nou te zeggen dat wij niets gepresteerd hebben na de start is wel een beetje enthousiast. Of je moet niet weten waar je oud stamgenoten van Disney allemaal heen zijn gegaanen niet naar twstats hebben gekeken van G0dr3kt recent.

Ligt misschien aan mijzelf maar ik had meer verwacht van Pony. Komt misschien omdat jullie extreem hard gingen/gaan maar naar mijn mening niet echt je stempel drukken. Ook zeg ik niet dat je niks gepresteerd heb want die N1 plek heb je niet zomaar. Had alleen een wat aanwezigere Pony verwacht als jullie dat niet zo zien even goeie vrienden hoor.
 

DeletedUser3809

Guest
Wat hadden we nog meer moeten doen dan? Godrekt in 1x wegspelen? Hebben nochtans elke keer winst op gemaakt.

We hebben ook enorm veel clears en OS voor de stam geleverd, kan niet alle troepen voor blitzes aan eigen front gebruiken.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jullie hebben ook niks bewezen, zelfs in de start niet. Dat je dit ontkent betekent gewoon dat je een plaat voor je kop hebt.

Natuurlijk ligt dit niet enkel aan jullie, meer aan de ligging.
 

DeletedUser3809

Guest
Ik hoef niets meer te bewijzen, maar wij hebben met het team gewoon een sterk account neergezet en het is helaas niet genoeg gebleken om Logic te laten winnen. Lekker gespeeld daar aan jullie kant, met name deffensief op oele, waar het belangrijkste werk voor jullie winst verricht is.

Maar heb jij wel wat bewezen deze classic, of is dit weer een gevalletje veel op skype zitten en nooit loggen om iets te doen, zoals wel vaker?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Sorry hoor Boris. Maar jij bent wel de laatste die iets over mij hoort te zeggen, je kent me niet eens. Toen ik in Vitae kwam speelde jij er al niet meer.

Verder een goede poging hoor, maar jij werd boos als ze zeiden dat Pony niks had bewezen. Nou hoi hoi, dat hebben jullie inderdaad niet gedaan.

Verder, mijn stam staat nog. Die van jou niet, ik hoef niks meer te bewijzen, zeker niet tegenover jou.
 
Reactiescore
2.303
Beste account: Oele, veruit het beste account deze classic. Simpelweg blijven staan wanneer Logic dacht winst te maken, hielden zij vol. Had oele zich gewonnen gegeven was er veel kans dat Leaf ook niet meer recht ging staan. Petje af dus voornamelijk voor Pim en Steven.

Verder zijn er niet veel accounts die veel gepresteerd hebben deze wereld.

Beste stam: Nu zal het vast arrogant overkomen maar Leaf is toch wel veruit de beste stam deze wereld. Niet enkel binnenshuis maar ook buitenshuis hebben wij veel rechtgehouden. Ook continu ieder initiatief getoond en deze volhard in offensief gebeuren.

Logic kan ik ook wel benoemen als een sterke stam, met name een sterke leider die zijn troepen goed kon motiveren. Echter hebben ze nooit de volharding getoond en de kwaliteit van een topstam. Anders had oele allang gebroken geweest. Grootste fout was dus van hen oele niet te breken, jammer de wereld kon nog anders gespeeld worden dan dit.

De beste stamspeler: Pim, deze wereld keihard onder vuur gelegen en toch nog steeds vv willen draaien. Petje af!
Verder ook Kenneth vanuit Vishaakje, meermaals vv genomen terwijl hij zelf te druk was, vrijwillig gaan nachten.

Het grootste ego: Paul, wederom bewezen dat je niet veel voorsteld. Jammer dat je ook nog eens debiel bent, was je nu een aangenamer persoon uit het spel, ging dat misschien ook al toffer geweest zijn ;)

Beste leider: Niet echt leiders ervaren deze classic die me kunnen bekoren in de toekomst. Verder is Andries de enige die in aanmerking komt voor een goeie leider te zijn. Echter had hij diplomatisch keer op keer de foute keuze gemaakt omtrent bgs/stamgenoten. Maakt dit hem dan wel een goeie leider?

Kwa motivatie een topleider hoor ik, kwa persoon ook. Echter de keuzes die gemaakt zijn deze wereld waren niet zo goed.

Slechtste leider: zie hierboven

Meest overschatte stam:
Logic, viel als een kaartenhuisje in elkaar. Plots waren de o zo grote start spelers van enrico gaan runnen, en viel alles rond de 2 ster spelers in elkaar.

Meest onderschatte stam: niet echt een stam die onderschat geweest is en die er nog staat.

Meest overschatte speler:
Paul, who else? Quinz? Waar waren jullie toen het nodig was?
Zelfde met enrico, stellen gewoon prut voor maar altijd een grote mond gehad... Beetje sneu.
1 Classic winnen met het niveau van een Cavia zorgt er nog niet voor dat jullie ster tw spelers zijn. Timen is geen garantie op een topspeler!

Hans, wtf bro? Weer gaan rennen, jezus...

Meest onderschatte speler: Pim, deze classic bewees je wat voor aanwinst je bent voor een stam.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Niemand eigenlijk, Wisse pakt altijd men dorpen af. DE KLOOTZAK

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Paul, Quinz, Rens.



Favoriete forum poster: Roald97.

Minst favoriete forum poster: TheFinalwanker, dan diene rens enzo

Dikste wannabe op het forum: Andries, alles naar de buitenwereld zo mooi laten klinken. Maar uiteindelijk heel hypocriet ingesteld zijn deze wereld.

Dikste wannabe in het spel: Paul


Mooiste actie van de wereld: Logic de moeder neuken


Grootste blunder: Paul die denkt een sterke bg aangetrokken te hebben hahahahha
 
Bovenaan