Praathoek #Classic15

DeletedUser77710

Guest
Hapje: Mouse van forel en bieslook
Voorgerecht: Ei op zn russische wijze met Agnes Sorelroomsoep, als nadruk op champignon en afwerking op fijngesneden koetong en spek.
Hoofdgerecht: Kroontje van wittekool puree, met rolletjes van prei, fijngesneden tomaten en wortelen op een bedje van gepocheerde zalmfilet in witte wijn met witte wijnsaus.
Nagerecht: Flensjes van Mikado met gecaramelliseerde, geflambeerde appelen in Calvados met chocoladesaus
 
Reactiescore
326
Jullie zijn ook met 3 stammen in totaal? Ja, idd kut dat ze niet kunnen osen, maar de stam waar je inzit, zit de nr 1 van +-1 milj meer punten dan de 2e met een heleboel safe...

En ja, maar madness heeft ook dicht front met je. Ik heb een super slecht front met jou om edels te sturen onder de 1u30.

Je hebt wel een erg vertekend beeld. Er zijn ook allemaal slaafjes hoor die sturen, zoals TheTrooper, hodr en zandstraaltje. Daarnaast heeft leaf Royboyz ook nog.
 

DeletedUser74005

Guest
Hapje: Mouse van forel en bieslook
Voorgerecht: Ei op zn russische wijze met Agnes Sorelroomsoep, als nadruk op champignon en afwerking op fijngesneden koetong en spek.
Hoofdgerecht: Kroontje van wittekool puree, met rolletjes van prei, fijngesneden tomaten en wortelen op een bedje van gepocheerde zalmfilet in witte wijn met witte wijnsaus.
Nagerecht: Flensjes van Mikado met gecaramelliseerde, geflambeerde appelen in Calvados met chocoladesaus

Klinkt goed
 

DeletedUser75558

Guest
Deze was op de oude, op de nieuwe nog weinig succes gehaald.
Ow nja ik ben echt noob in dat spel man, bijna iedereen van steam die ik ken speelt meer h1z1 enzo dus ja haha. Heb wel in h1z1 iets van 82 solo wins, dus misschien dat ik pubg ook wel kan spelen.
 
Bovenaan