Praathoek #Classic15

Reactiescore
604
Dubbelpost reported
 
Reactiescore
2.303
Wie zat ook alweer op Enrico toen ze voluit nr1 stonden en een grote bek hadden? :p
 
Reactiescore
326
Wie zat ook alweer op Enrico toen ze voluit nr1 stonden en een grote bek hadden? :p

Door deze instellingen kan je gewoon niet fatsoenlijk deffen. Niet heel vreemd dat we niet tegen 3 grote stammen + slaafjes stand kunnen houden. Leaf deed het trouwens best wel trash, het meeste kwam door madness
 

DeletedUser79000

Guest
Wie zat ook alweer op Enrico toen ze voluit nr1 stonden en een grote bek hadden? :p

Volgens mij dezelfde mensen als toen een klein mannetje zat te huilen en hakenkruizen zat te spammen op het forum!?
Als ik het me goed herinner huilde die voornamelijk over bondgenootschappen die er niet waren en die dat zelfde mannetje nu met de halve wereld heeft;)
Diezelfde mensen dus.
 

DeletedUser77710

Guest
Jullie zijn ook met 3 stammen in totaal? Ja, idd kut dat ze niet kunnen osen, maar de stam waar je inzit, zit de nr 1 van +-1 milj meer punten dan de 2e met een heleboel safe...

En ja, maar madness heeft ook dicht front met je. Ik heb een super slecht front met jou om edels te sturen onder de 1u30.
 

DeletedUser77159

Guest
Wie zat ook alweer op Enrico toen ze voluit nr1 stonden en een grote bek hadden? :p
Ik zat er op maar heb er al snel na de start voor gekozen om te stoppen aangezien ik veel aan het overwerken ben gezien de drukke kerstperiode.
Was een flinke slag op de activiteit van het account waardoor dat plekje niet behouden kon worden :)

Heil Emile @MyPride
 
Bovenaan