Top/flop stam(men)

DeletedUser73904

Guest
Dat kan nog wel eens leuke combinaties van bepaalde spelers opleveren :D
 

DeletedUser74552

Guest
giphy.gif
 
Reactiescore
604
Pierke was een oude co van Paul, en is toevallig het broertje van eu wesmad?

c6037a3a4483f7096c95c50f4b785fb7.png
 
Reactiescore
604
56-vpn.png
 

DeletedUser77710

Guest
Ja hoor, nog eens is bewezen dat Logic het niet aankan met normaal speelgebruik. Nu gaan ze noobs beginnen edelen in andermans clusters.
 

DeletedUser75558

Guest
Ja hoor, nog eens is bewezen dat Logic het niet aankan met normaal speelgebruik. Nu gaan ze noobs beginnen edelen in andermans clusters.
Dus? Dat is toch jou probleem dat je spelersdorpen in je cluster laat liggen?

Trouwens, hoezo klagen over "speelgebruik", jullie zijn toch die stam die effe def gaan hoppen en met 8 leden spelen, die zich onderelkaar constant internen om zo nog een kans te kunnen maken? Verander je naam effe naar Sir Joke.
 

DeletedUser77710

Guest
Is niet mijn cluster, maar bon. Het is gewoon pure lafheid dat je dit doet, het is duidelijk niet jullie politieke zone en toch neem je het dorp over, maakt duidelijk dat jullie niet zonder kunnen.

Ja en? Jullie zijn diegene die overal een bg mee hebben. Verander je naam maar ff naar botowner, of terug naar een van die fakenames van je :D
 

DeletedUser75558

Guest
Is niet mijn cluster, maar bon. Het is gewoon pure lafheid dat je dit doet, het is duidelijk niet jullie politieke zone en toch neem je het dorp over, maakt duidelijk dat jullie niet zonder kunnen.

Ja en? Jullie zijn diegene die overal een bg mee hebben. Verander je naam maar ff naar botowner, of terug naar een van die fakenames van je :D
Stop maar met grappig proberen te zijn, jij moet je naam wel degelijk veranderen in Sir Joke, als je denkt dat een politieke zone iemands cluster aangeeft.
 

DeletedUser74404

Guest
Is niet mijn cluster, maar bon. Het is gewoon pure lafheid dat je dit doet, het is duidelijk niet jullie politieke zone en toch neem je het dorp over, maakt duidelijk dat jullie niet zonder kunnen.

Ja en? Jullie zijn diegene die overal een bg mee hebben. Verander je naam maar ff naar botowner, of terug naar een van die fakenames van je :D

Sir Joke was leuker
 
Bovenaan