Golden Awards

DeletedUser78806

Guest
Meest belovende speler voor de toekomst: Arachnophibia: Als je hun ligging nu bekijkt + hun grote dan begrijp je wel waarom. Geloof dat er ook paar goede spelers opzaten dus dat account zal nog wel gaan stijgen in de ranglijst. Zeg dat Jannes het gezegd heeft.

ty,, en voor het moment nog steeds speler:s

ben redelijk moeilijk in het kiezen van een co('s) , wil namelijk mensen die ik kan vertrouwen het acc alleen te kunnen beheren:s
 

DeletedUser65978

Guest
Ik haalde het account aan wegens zijn geleverde prestaties op w47 maar ben er zonet dus achtergekomen door een geheime brongever dat diezelfde spelers niet meer op dat account spelen, trek daarom ook mijn nominatie als beste speler voor HOTSU ook terug :s

De eigenaar van W47 speelt nog steeds op dit account! Ook ik van w47 speel er nu samen met Martijn.
 
Reactiescore
301
Tja, enige reden dat ze Insane voorbij zijn gegaan is dat ze 8 leden meer hebben. Ohnee het zijn er 7, een van de spelers is geinternt.

internen is nodig op deze wereld vermits 3/4e van de top 50 aan interns heeft gedaan om te komen waar ze nu staan.
 
Reactiescore
3.586
De eigenaar van W47 speelt nog steeds op dit account! Ook ik van w47 speel er nu samen met Martijn.

Volgens een bespeler in Insane is dat niet zo, dus ik zal het pas geloven als HOTSU het in hoogst eigen persoon komt meedelen!
 
Reactiescore
222
Mag je zeker vragen maar het antwoord zal niet bekend raken door mij :p Het is overigens niet iemand die nuttige dingen naar buiten brengt moest je daarnaar opzoek zijn :)
Ik als leiding kan wel heel simpel zeggen dat de eigenaar van W47 er zeker speelt, net als een eindje hierboven benoemd door een medespeler van Hotsu.
Maar heb nu al wel een idee wie het gezegd heeft :p
 
Reactiescore
3.586
Ik als leiding kan wel heel simpel zeggen dat de eigenaar van W47 er zeker speelt, net als een eindje hierboven benoemd door een medespeler van Hotsu.
Maar heb nu al wel een idee wie het gezegd heeft :p

Goed, mooi zo dan. Moest je een connectie tussen mij en een speler in je stam gevonden hebben weet wel dat ik er wel enkele goed tot redelijk ken dus niet zomaar iemand geen beschuldigen :eek:
 
Reactiescore
2.064
Beste account: .Conor mcgregor, vind ik tot nu toe erg sterk. Voorderest nog niet echt interessante fights meegekregen op deze wereld, we gaan het zien.
Beste stam: Insane en Novus maken op dit moment het meeste indruk, Insane heeft een betere ligging voor een oorlog op dit moment. Novus breekt op wel heel snel door SGC heen, dus dit maakt het weer interessant.
De beste stam speler: Op deze wereld kan ik hier nog niet veel over zeggen.
Het grootste ego: Dennis van TuG en Tim van Arachnophobia, zeg niet dat het onterecht is hoor :)
Beste leider: -
Slechtste leider: Ex leiding van Mp. en Loyal
Meest overschatte stam: -
Meest onderschatte stam: Hi Ho
Meest overschatte speler: Meistershizzle
Meest onderschatte speler: Killyouharder
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Itsofficial, Toao1 en TuG
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Meistershizzle
Mooiste spelers naam: The lord of the toilet
Mooiste stam naam: Elysium.
Favoriete forum poster: Krepox
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: Heer Yoshi
Mooiste profiel foto van spelers: -
Mooiste profiel foto van stammen: -
Mooiste actie van de wereld: Magni met zn rare acite
Meest belovende speler voor de toekomst: Beastdeluxe en Morgan
Meest belovende stam voor de toekomst: Hi Ho
Grootste blunder: In de nachtbonus tijden vergissen, ondanks de waarschuwingen van het scherm...
Voor wie heb je nu echt respect: Umur
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Umur
 

Deleted User - 697374

Guest
Beste account: Wieboy3 vind ik tot nu toe een erg gedreven account. Deze jongens weten wat ze doen, hebben geweldige bezetting en als laatste staan ze altijd voor iedereen klaar.
Beste stam: Hier ga ik voor insane op dit moment. Hun cluster is erg mooi dicht. Daarnaast hebben ze voldoende ruimte om naar de rim te gaan om safe veilig te stellen. Daarnaast heeft insane niet het probleem dat ze net zoals novus als een hoefijzer om de stam arch heen liggen.
De beste stam speler: Ik heb zelf niet veel ervaring en al helemaal niet met wie er op deze wereldspelen. Maar bij mijn ervaringen in novus moet ik gaan voor wieboy3. Zoals eerder genoemd staat altijd klaar om bij nood vv op te pakken.
Het grootste ego: sorry tim
Beste leider: -
Slechtste leider: Gamebreak moet ik meer zeggen na de stam mp.?
Meest overschatte stam: Hier ga ik voor elysium. Ze zullen zeker sterke accounts hebben dat zal ik niet ontkennen. Maar de gemiddelde speler grote gaat hun kosten. Ja het is een moraal wereld waar een groot account zich soms heel lastig verder kan groeien vanwege de kleine spelers om zich heen. Maar als account van meer dan de helft van de punten tegen grote jongens als meistershizzle, mad hatter of gamebreak moet gaan fronten ze het gewoon op quantiteit gaan verliezen.
Meest onderschatte stam: Hier ga ik voor de stam hi ho. Deze stam heeft nog geen groot front met een van de top 3 stammen. Voorlopig zullen ze die ook niet snel krijgen. Waardoor ze voorlopig nog flink de groei er in kunnen houden en het insane en novus er lastig kunnen gaan maken. Ik kan hier het argument wat ik bij elysium had gegeven over grote account herhalen. Maar denk dat de account grotes zo erg zullen zijn toegenomen dat het minder uitmaakt.
Meest overschatte speler: Hero of the sovjet union heb gewoon geen vertrouwen in dit account door eerdere ervaringen met een van de bespelers.
Meest onderschatte speler:Het klinkt misschien gek want ze staan rang 4 van het moment, maar ik ga hier voor sokkaa. Heb begin deze wereld heb ik met ze samengespeeld totdat ik zelf flopte door een paar blunders die ik zelf begaan ben. Ze waren toen 2 man sterk en erg actief, heb gehoord dat ze nieuwe toevoegingen hebben waardoor ik denk dat ze mening tegenstander kunnen gaan verassen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik zou graag nog een keer samen de jongens van Sokaa willen spelen. Daarnaast zijn Dennis, Inge, Bas, Vincent, Henne en Tim altijd mensen waar ik mee heb kunnen lachen op skype of in game. Maar als laatste Jason iemand die ik heb mee genomen vanaf w56, hele aardige gozer en de ultieme oproepkracht. Kan altijd op hem rekenen moeten er dingen gedaan worden. Maakt hem volgens mij niet uit waar zolang ik er maar speel:engel:.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Hier heb ik er maar een en sorry Martijn heb genoeg gezien en gehoord om dit te vinden.
Mooiste spelers naam: Little Fluffy Teddybear. geen idee wie het is en nog nooit van gehoord maar ik vind het een leuke naam.
Mooiste stam naam:Koekjes Squat
Favoriete forum poster:-
Minst favoriete forum poster:-
Dikste wannabe op het forum:-
Dikste wannabe in het spel:-
Mooiste profiel foto van spelers: Sokaa het is gewoon een te mooie anime/cartoon(ken het verschil niet).
Mooiste profiel foto van stammen: Hi Ho lekker basic het hoeft van mij niet altijd fancy
Mooiste actie van de wereld: Het creeëren van insane. Het heeft de wereld wel een stukje mooier gemaakt naar mijn mening. Al speel ik op een van de overgebleven accounts van de orginelen mp. die achtergelaten zijn(meistershizzle). Maar had wel anders gecommuniceerd mogen worden naar mijn mening. Daarnaast de kick van little kitten, ze heeft gestabbed en dus terecht kick.
Meest belovende speler voor de toekomst: Morgan Firestorm, hier speelt de persoon die mij motiveerde een lijstje te maken. Niet alleen daarom zet ik haar hier naar. Ook omdat ik weet hoe dedicated ze is als het er om aan komt. Als laatste omdat ik het idee heb dat ze van farmen houdt en farmende accounts groeien nou eenmaal snel.
Meest belovende stam voor de toekomst: Dit zal Hi Ho zijn naar mijn mening ze hebben veel mogelijkheden kwa diplomatie en hebben nog genoeg edel ruimte voor de grote gevechten echt gaan beginnen.
Grootste blunder: Met een brak hoofd een cancel snipe missen wat mijn start gekost heeft op pr22again toen der tijd.
Voor wie heb je nu echt respect: Inge hoe ze het vol houdt op dit spel terwijl ze zegt het niet meer leuk te vinden.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Gezellige stamgenoten, die houden me geboeid. Ze houden me gemotiveerd zodat ik een team gevoel krijg waardoor ik alles voor een stam wil geven. Dan maakt die nacht rust me niet meer uit. Dan wekker ik met liefde voor vv of ga ik langer door terwijl ik vroeg op moet.
 
Reactiescore
306
Beste account:
wieboy3
Deze boys verrichten iedere dag weer mooi werk. Erg fijne buurtjes om te hebben!
Gespam staat centraal, winsten pakken is mooi meegenomen en als ze een cleartje kunnen doneren voor een goed doel doen ze het zeker!
(ookal is het in eigenbelang ;) )
Beste stam:
In mijn ogen is het simpelweg te vroeg om nu al te zeggen.
Top 4 doet het nu redelijk stabiel.
De beste stam speler:
Faalbaasjes en Wieboy3 zijn niet vies om te helpen met vv's indien mogelijk.
Het grootste ego:
TIMMMEHHHHHHHHH!!! Ja, kan gewoon niemand anders hé ;)
Wel terecht natuurlijk ookal heeft hij zijn kwaliteiten nog niet kunnen laten zien.
Moraal en die 1:20 regeling, is toch wat he. Kan niet wachten tot je dat achter de rug hebt (en jij ook niet!)
Beste leider:
Lastig om over te oordelen.
Keuzes worden gemaakt waarbij de beste optie vaak de voorkeur heeft. Achteraf blijkt pas of het correct was ja of nee.
Slechtste leider:
Niets noemenswaardigs gebeurd in mijn ogen.
Meest overschatte stam:
Zijn die er dan?
Meest onderschatte stam:
PP.Plz
Ex-leden van Loyal die na de fusie weer afscheid hebben genomen van elkaar.
Zit zeker kwaliteit in, de activiteit zal een bepalende factor wezen in hoe ver ze kunnen komen.
Nu de fusies (voor zo ver ik weet/kan zien) gedaan zijn kan dit wel eens een mooie tijd worden om te zien wat ze in petto hebben!
Meest overschatte speler:
N.v.t.
Meest onderschatte speler:
MohammedBroekhoest10
Dit is een speler die je eigenlijk nooit zult zien of horen, maar kwaliteit is zeker aanwezig.
De enigste reden dat we (vanuit .Conor Mcgregor) zo lang over SGC doen komt door deze speler.
Effectief en kost efficient deffen staat bij hem centraal en ook activiteit is zeker aanwezig.
Onder het genot van een pilsje lekker TWen met wat vrienden, niet te veel waarde hechten aan de uitkomst; gewoon voor je plezier.
Zouden aardig wat mensen een voorbeeld aan mogen nemen;)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Hoewel er sinds de afgelopen dagen wat weinig contact is geweest zou ik toch .Sleepwell hier neer willen zetten.
Aangename speler die weet wat hij wilt, weet hoe hij het wilt behalen en ook zeker niet vies is om zich iedere dag weer 110% in te zetten om het klaar te spelen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Wouter- ik bedoel Sven van team Magni Nomis Umbra.
Ik weet echt niet wat er gebeurd is, kan enkel hopen dat dit niet nogmaals plaats zal vinden (ofwel bij ons, of een ander) en hoop dat hij nu wat rust heeft kunnen vinden.
Mooiste spelers naam:
Faalbaasjes
Geeft direct al aan dat dit een team is die voor hun plezier speelt. Resultaten zijn mooi, maar uiteindelijk is dat een bijzaak.
Mooiste stam naam:
N.v.t.
Favoriete forum poster:
Hecht ik geen waarde aan. Ben enkel van de lijstjes, kaartjes en beoordelingen.
Minst favoriete forum poster:
Zie bovenstaande
Dikste wannabe op het forum:
Zie bovenstaande
Dikste wannabe in het spel:
Worden gewoon weggespeeld, geen woorden aan vuil maken dus.
Mooiste profiel foto van spelers:
Arachnophobia
.Mad Hatter
.Conor Mcgregor (natuurlijk)
.Sleepwell
En ten slotte; Peanut 007 (moet er elke keer weer om lachen :p )
Mooiste profiel foto van stammen:
SGC
Verreweg de mooiste die ik zo snel tegen kwam.
Mooiste actie van de wereld:
Splitsen van MP, een stam met een (zeer) uitdagende ligging. Vraag me nogsteeds af of het ze gelukt zou zijn mits ze bijeen zouden blijven (en her en der een rekruut?)
Meest belovende speler voor de toekomst:
Zodra Tim de fase voorbij is waarbij hij stuk loopt op laag moraal en spelers eerst wel en daarna niet kan aanvallen door de 1:20 regeling gaan we zien of hij kan spelen of niet ;)
Meest belovende stam voor de toekomst:
In mijn ogen heeft Hi Ho de beste ligging t.o.v. Insane, Ely. en Novus, ben erg benieuwd of ze er wat mee kunnen doen.
Naar mijn weten bestaat de stam vooral uit een harde kern die voornamelijk .Net spelers bezit, erg benieuwd of dit de samenwerking onderling zal tegenzitten of niet.
Grootste blunder:
Dat SGC zwolle niet heeft kunnen slopen, ze met rust lieten en nu weer rustig toegestaan hebben om dorpjes van ze te pakken. Prachtig :p
Voor wie heb je nu echt respect:
De bespelers van Zwollenaar1. In het begin heel veel klappen gehad waarbij ze dagen achter elkaar vegen op zich kregen en, met behulp van vele rond zich, stand hebben kunnen houden.
Ze hadden nog 3 dorpen over na besloten te hebben dat het te veel def ging slurpen en staan er nu 5x zo goed voor als een paar dagen geleden.
Respect!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Zoals wel verwacht: spelers van Wieboy3.
Gezelligheid, gedrevenheid en vooral het open minded spelen van ze motiveert me iedere dag weer om mijn beste beentje voort te zetten.

Special thanks gaan naar Michiel toe, mijn medespeler en wederhelft.
Iemand waar je op kunt bouwen, iemand waarbij je je hart kunt luchten en iemand die openstaat voor alles.
Ik ben niet altijd de makkelijkste medespeler, soms een grote bek en soms gewoon een dag dat TW me niet aanstaat en ik dus niet log.
Uiteindelijk is hij er voor me, en ik voor hem. Een van de leukste medespelers die ik ooit heb gehad en ik betwijfel of, als ik nog een andere wereld ga spelen, er iemand anders is die dat gat zou kunnen vullen.
 
Reactiescore
3.586
on op quantiteit gaan verliezen.
Meest onderschatte stam: Hier ga ik voor de stam hi ho. Deze stam heeft nog geen groot front met een van de top 3 stammen. Voorlopig zullen ze die ook niet snel krijgen. Waardoor ze voorlopig nog flink de groei er in kunnen houden en het insane en novus er lastig kunnen gaan maken. Ik kan hier het argument wat ik bij elysium had gegeven over grote account herhalen. Maar denk dat de account grotes zo erg zullen zijn toegenomen dat het minder uitmaakt.

Over welke groei gaat dit precies? :)



Meest overschatte speler: Hero of the sovjet union heb gewoon geen vertrouwen in dit account door eerdere ervaringen met een van de bespelers.

Beetje raar als je weet dat ze met een team spelen :p
 

Deleted User - 697374

Guest
Over welke groei gaat dit precies? :)

Beetje raar als je weet dat ze met een team spelen :p
Hi Ho heeft minder front dan de andere grote stammen waardoor zei het voorlopig makkelijker gaan krijgen. Tenminste zo zie ik het kan er natuurlijk ook compleet naast zitten.

Dat over Hero of the Sovjet Union is mijn mening en deels door een eerdere ervaring op deze wereld.
 

DeletedUser78806

Guest
Ty, het is waar, ik heb een ego:cool:

En ja, ik word er zot van, waarom ben ik degene die door pure def noobs moet bashen :oops: Het is zeer frustrerend en dan momenten hebben dat je ze eindelijk cleart maar er geen edels meer op kan zenden :mad: of alles mooi timed en de edels er niet meer achter kan timen:mad::mad::mad: zijn al een paar bordjes gesneuveld in frustratie:rolleyes:
 
Bovenaan