Nadat het verdriet was weg gedronken had ik wel iets nodig om nog wakker te blijvendat je een broodje kon eten na het verlies van gister
Tuurlijk wel! Daar is dit topic voor.Ik zal die nacht aanvallen (edels en clear (s)) maar niet posten denk ik
Inerdaad en al helemaal als het een front edelclear is. En dat is het in dit geval.
Daarvoor het is het het leuke rapportjes topic en niet het ''rapportjes die laurens leuk vind om te zien topic.''.Vind t altijd dom om de troepen die dode edelclears slopen te tonen. Je edel is dood, missie geslaagd.
Als je goedkoop mobiele frontdef kan slopen met 1 front clear is dat toch juist goed? Aangezien frontoff sneller bouwt dan frontdeff zou je op lange termijn winst moeten boeken. Kan aan mij liggen maar dat is hoe het werkt dacht ik.
Enlighten me.Zo werkt dat op langzame werelden ja. Op snelle werelden is dat effect wat geminimaliseerder.
Dat lijkt me heel sterk. Ik heb echt geen zin om het rekensommetje te maken puur omdat jullie even komen zuurpruimen op een rapportje dat er gewoon leuk uit ziet maar voel je vrij het zelf te doen(zie beneden).Die zc komt sowieso uit meerdere dorpen, dus zal wel sneller heropgebouwd zijn dan jouw frontclear.
De tijd tussen het opbouwen van je clear en het opbouwen van je def is relatief.Enlighten me.
Mijn 18x lc is sneller opgebouwd dan jou 4x 1000 zc hoor.Mijn 4x 1000 zc is sneller opgebouwd dan jouw 1x 3000 lc hoor.
Ik vond het een erg leuk rapportje.Het is ook geen leuk rapportje Andries. Je hoeft niet altijd als een ongesteld wijf te reageren hoor.
Hmm interessant, zo had ik het nog niet bekeken en heb je natuurlijk helemaal gelijk in thanks cona. Is het echt maar 1 uur ? Ik dacht toch zeker dat die ''intervallen'' langer waren.De tijd tussen het opbouwen van je clear en het opbouwen van je def is relatief.
Bijv Classic: 10 uur def/9 uur off = 1 uur interval. Dit uur moet je ook aanvallen om effectief je standpunt kracht bij te zetten
Langzame wereld 100 uur def/90 uur off. Dus 10 uur interval.
Maw op classics worden de aanvallen in intervallen vaak gemist, zeker wanneer je gaat timen e.d. snachts wat ook weer wachturen (tijd dat je full off thuis staat) kost (12 uur gemiddeld).
Enlighten me.
Dat lijkt me heel sterk. Ik heb echt geen zin om het rekensommetje te maken puur omdat jullie even komen zuurpruimen op een rapportje dat er gewoon leuk uit ziet maar voel je vrij het zelf te doen(zie beneden).
Een geslaagde aanval bepaal je toch maar met 1 ding trouwens en dat is als je dorpen pakt op wat voor manier dan ook. En dat gebeurd.
Op stal 20 ziet het er zo uit.