leuke rapportjes

DeletedUser74552

Guest
cef3bf1749930a22a5db0e3e54e84a31.png
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Kunnen we een algemene aanvalspauze inplannen tussen half 9 en 5 elke dag? Bedankt.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Tis gewoon een mooi (wel nodig) rapportje Steven, niet meteen zo haten.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Vind t altijd dom om de troepen die dode edelclears slopen te tonen. Je edel is dood, missie geslaagd.
 

DeletedUser77710

Guest
Inerdaad en al helemaal als het een front edelclear is. En dat is het in dit geval.
 

DeletedUser74552

Guest
Inerdaad en al helemaal als het een front edelclear is. En dat is het in dit geval.

Als je goedkoop mobiele frontdef kan slopen met 1 front clear is dat toch juist goed? Aangezien frontoff sneller bouwt dan frontdeff zou je op lange termijn winst moeten boeken. Kan aan mij liggen maar dat is hoe het werkt dacht ik.

Vind t altijd dom om de troepen die dode edelclears slopen te tonen. Je edel is dood, missie geslaagd.
Daarvoor het is het het leuke rapportjes topic en niet het ''rapportjes die laurens leuk vind om te zien topic.''.
 

DeletedUser67517

Guest
Als je goedkoop mobiele frontdef kan slopen met 1 front clear is dat toch juist goed? Aangezien frontoff sneller bouwt dan frontdeff zou je op lange termijn winst moeten boeken. Kan aan mij liggen maar dat is hoe het werkt dacht ik.

Zo werkt dat op langzame werelden ja. Op snelle werelden is dat effect wat geminimaliseerder.
 

DeletedUser77710

Guest
Die zc komt sowieso uit meerdere dorpen, dus zal wel sneller heropgebouwd zijn dan jouw frontclear.
 

DeletedUser74552

Guest
Zo werkt dat op langzame werelden ja. Op snelle werelden is dat effect wat geminimaliseerder.
Enlighten me.
Die zc komt sowieso uit meerdere dorpen, dus zal wel sneller heropgebouwd zijn dan jouw frontclear.
Dat lijkt me heel sterk. Ik heb echt geen zin om het rekensommetje te maken puur omdat jullie even komen zuurpruimen op een rapportje dat er gewoon leuk uit ziet maar voel je vrij het zelf te doen(zie beneden).
Een geslaagde aanval bepaal je toch maar met 1 ding trouwens en dat is als je dorpen pakt op wat voor manier dan ook. En dat gebeurd.

Op stal 20 ziet het er zo uit.
f2e98cdf07edbaa1fdff9bf7581a2b1a.png
 

DeletedUser67517

Guest
Enlighten me.
De tijd tussen het opbouwen van je clear en het opbouwen van je def is relatief.

Bijv Classic: 10 uur def/9 uur off = 1 uur interval. Dit uur moet je ook aanvallen om effectief je standpunt kracht bij te zetten

Langzame wereld 100 uur def/90 uur off. Dus 10 uur interval.

Maw op classics worden de aanvallen in intervallen vaak gemist, zeker wanneer je gaat timen e.d. snachts wat ook weer wachturen (tijd dat je full off thuis staat) kost (12 uur gemiddeld).
 

DeletedUser74552

Guest
Mijn 4x 1000 zc is sneller opgebouwd dan jouw 1x 3000 lc hoor.
Mijn 18x lc is sneller opgebouwd dan jou 4x 1000 zc hoor.
Het is ook geen leuk rapportje Andries. Je hoeft niet altijd als een ongesteld wijf te reageren hoor.
Ik vond het een erg leuk rapportje. :)
De tijd tussen het opbouwen van je clear en het opbouwen van je def is relatief.

Bijv Classic: 10 uur def/9 uur off = 1 uur interval. Dit uur moet je ook aanvallen om effectief je standpunt kracht bij te zetten

Langzame wereld 100 uur def/90 uur off. Dus 10 uur interval.

Maw op classics worden de aanvallen in intervallen vaak gemist, zeker wanneer je gaat timen e.d. snachts wat ook weer wachturen (tijd dat je full off thuis staat) kost (12 uur gemiddeld).
Hmm interessant, zo had ik het nog niet bekeken en heb je natuurlijk helemaal gelijk in thanks cona. Is het echt maar 1 uur ? Ik dacht toch zeker dat die ''intervallen'' langer waren.
 

DeletedUser77710

Guest
Enlighten me.

Dat lijkt me heel sterk. Ik heb echt geen zin om het rekensommetje te maken puur omdat jullie even komen zuurpruimen op een rapportje dat er gewoon leuk uit ziet maar voel je vrij het zelf te doen(zie beneden).
Een geslaagde aanval bepaal je toch maar met 1 ding trouwens en dat is als je dorpen pakt op wat voor manier dan ook. En dat gebeurd.

Op stal 20 ziet het er zo uit.
f2e98cdf07edbaa1fdff9bf7581a2b1a.png

Ik probeer hier helemaal niet de zuurpruim uit te hangen, ik geef gewoon een opmerking. Het is inderdaad een mooi rapportje, net zoals deze.

https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/f9faa3d0e517d876bf10e9f99d8f8c87
 
Bovenaan