leuke rapportjes

Reactiescore
1.165
Ik denk eigenlijk dat ik de meest geliefde AF poster ben van de laatste eeuw. Maar das slechts mijn mening :eek:

En jouw mening is ook gelijk de waarheid #feit #tunnelvisie
 

DeletedUser77666

Guest
Was gewoon dom van jou , ik kom natuurlijk thuis van t stappen rond deze tijd en was gwn rustig een broodje döner aan t eten. Dom omdat je wist dat wij altijd wel iemand online hebben , of dacht je dat er niemand was door die scoutronde? Waar ik ook 1 dorpje van gedodged had...
 

DeletedUser68252

Guest
Was gewoon dom van jou , ik kom natuurlijk thuis van t stappen rond deze tijd en was gwn rustig een broodje döner aan t eten. Dom omdat je wist dat wij altijd wel iemand online hebben , of dacht je dat er niemand was door die scoutronde? Waar ik ook 1 dorpje van gedodged had...

Helemaal niet dom, een gebrek aan inzicht bij jou indien je dit als dom beschouwt. Er zijn al vaker signalen van inactiviteit geweest bij jullie tussen 4-6u waarin veel fouten werden gemaakt / te laat gehandeld waardoor wij dat 1e cluster aan bb dorpen erg gemakkelijk konden nemen. Gezien onze aanval slechts een simpele snelle planning van weinig tijd was omdat niemand veel tijd had gisteren en ik van te voren al kon inschatten dat de kans op succes gering was doordat alles via de app gestuurd moest worden waardoor dingen ook vaak vergeten werden kon ik hiermee een advantage nemen indien jullie fouten zouden maken gezien dit jullie al recaps zou kosten / het bouwen van nieuwe recaps voor eventuele andere dorpen. Toch ervoor gekozen het te doen gezien we redelijk wat clears thuis vol hadden. Worth the try.
 

DeletedUser77666

Guest
Helemaal niet dom, een gebrek aan inzicht bij jou indien je dit als dom beschouwt. Er zijn al vaker signalen van inactiviteit geweest bij jullie tussen 4-6u waarin veel fouten werden gemaakt / te laat gehandeld waardoor wij dat 1e cluster aan bb dorpen erg gemakkelijk konden nemen. Gezien onze aanval slechts een simpele snelle planning van weinig tijd was omdat niemand veel tijd had gisteren en ik van te voren al kon inschatten dat de kans op succes gering was doordat alles via de app gestuurd moest worden waardoor dingen ook vaak vergeten werden kon ik hiermee een advantage nemen indien jullie fouten zouden maken gezien dit jullie al recaps zou kosten / het bouwen van nieuwe recaps voor eventuele andere dorpen. Toch ervoor gekozen het te doen gezien we redelijk wat clears thuis vol hadden. Worth the try.
Enige fout die ik me herinner in de NB van mij was recap versturen met volle clear anyways ik ben nu pitten succes nog
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75558

Guest
Helemaal niet dom, een gebrek aan inzicht bij jou indien je dit als dom beschouwt. Er zijn al vaker signalen van inactiviteit geweest bij jullie tussen 4-6u waarin veel fouten werden gemaakt / te laat gehandeld waardoor wij dat 1e cluster aan bb dorpen erg gemakkelijk konden nemen. Gezien onze aanval slechts een simpele snelle planning van weinig tijd was omdat niemand veel tijd had gisteren en ik van te voren al kon inschatten dat de kans op succes gering was doordat alles via de app gestuurd moest worden waardoor dingen ook vaak vergeten werden kon ik hiermee een advantage nemen indien jullie fouten zouden maken gezien dit jullie al recaps zou kosten / het bouwen van nieuwe recaps voor eventuele andere dorpen. Toch ervoor gekozen het te doen gezien we redelijk wat clears thuis vol hadden. Worth the try.

Gast leer normaal nederlands te praten in plaats van dit semi-engels gedoe.

PS: Sven we zien meteen het verschil tussen een goede timer en een dikke noob zoals jij (effe beter je best doen jongen). Geef nou eens ook gewoon toe dat je gewoon dom bezig bent, je hebt helemaal niks van inzicht vertoont deze nacht, het was gewoon weer belachelijk dom van je om zo'n aanval te versturen.
 
Reactiescore
89
De aanval was zoals gezegd snel in elkaar gezet. Prima van Sven om iets te proberen met 1 clear, geen probleem mee.

Misschien moet jij je toon eens minderen. Je verliest bakken met dorpen en bent genoodzaakt om te jumpen omdat je weet dat je wordt weggespeeld wanneer er serieus aangevallen wordt.

Goed gedefft vandaag trouwens! Mooie overstack en onderstacks, zal je stam blij mee zijn :)
 

DeletedUser75558

Guest
De aanval was zoals gezegd snel in elkaar gezet. Prima van Sven om iets te proberen met 1 clear, geen probleem mee.

Misschien moet jij je toon eens minderen. Je verliest bakken met dorpen en bent genoodzaakt om te jumpen omdat je weet dat je wordt weggespeeld wanneer er serieus aangevallen wordt.

Goed gedefft vandaag trouwens! Mooie overstack en onderstacks, zal je stam blij mee zijn :)

Je bedoelt die bb's die bb's van 3-4k? Wel grappig dat je zegt dat wij worden "weggespeeld", wat hebben jullie nou werkelijk nog gepakt jochie, ik dacht dat jullie nog wel aan kwamen met "hey wel goed gedeft net zoals bij gifts", maar blijkbaar ben jij net zo idioot als die domme Sven.

De overstack was wel minder though ja, maar het is nog te verwaarlozen met het resultaat. Waarom zijn wij genoodzaakt om te jumpen trouwens? Die bb's zijn gewoon voor wat extra ondersteuning, niet om ons account volledig te laten vervallen ofzoiets. Zelfs met 500 edels en vv accounts kunnen jullie niet eens een account breken van 50 dorpen (met goudmunten nog wel), schaam je dood zeg. Dan nog te bedenken dat ik er woensdag niet eens was en je gewoon gerekt werd door een speler die pas net als co erbij is gekomen (das romisches reich). Ga maar lekker huilen Phillipe incapabel joch.

Die 0 ms snipe was wel leuk trouwens vanochtend :rolleyes:

Als we zo gaan beredeneren is gifts zo hard geowned trouwens en oele ook, want die zijn genoodzaakt om te internen omdat ze gewoon veel slechter zijn dan enrico en gerald.
 
Reactiescore
89
Of je schrijft iemands naam goed of je gebruikt hem niet. Daarnaast iemand jochie noemen als je zelf een incapabele puber bent is ook nogal vreemd, vind je niet?

Goed gedefft, op welke aanval? Die van vandaag/vanochtend was niet goed dus om jullie daar credits voor te geven vind ik nog al ver gaan. Ik heb meerdere keren 's ochtends in de chat gelezen dat het resultaat beter was dan vooraf gedacht. Dus credits voor goed def werk, sowieso niet. Daarvoor moet je eerst serieuzere aanvallen krijgen lijkt me :)

Verder vond ik het voor edelen en recappen op een 50lc trein ook wel leuk, toch weer paar K def weg ;)

Maar als jij dit goed deffen vind dan laat ik je in die waan hoor, geen probleem.
 

DeletedUser75558

Guest
Of je schrijft iemands naam goed of je gebruikt hem niet. Daarnaast iemand jochie noemen als je zelf een incapabele puber bent is ook nogal vreemd, vind je niet?

Goed gedefft, op welke aanval? Die van vandaag/vanochtend was niet goed dus om jullie daar credits voor te geven vind ik nog al ver gaan. Ik heb meerdere keren 's ochtends in de chat gelezen dat het resultaat beter was dan vooraf gedacht. Dus credits voor goed def werk, sowieso niet. Daarvoor moet je eerst serieuzere aanvallen krijgen lijkt me :)

Verder vond ik het voor edelen en recappen op een 50lc trein ook wel leuk, toch weer paar K def weg ;)

Maar als jij dit goed deffen vind dan laat ik je in die waan hoor, geen probleem.
Aha dit is een mooie, constant 200 aanvallen timen om 8 uur is niet serieus genoeg? Jij bent echt nog dommer dan ik dacht zeg. Ik snap dat je echt diep van binnen verdrietig bent dat deze classic niks voor jullie gaat worden (qua winst), maar dan hoef je niet zo zwakzinnig te komen lullen hier.

Zie nou maar eerst wat echte dorpen van ons te pakken en dan praten we verder meneertje.
 
Reactiescore
89
Uhm nee aanvallen gooien in 1 seconde (of net iets meer dan 1 seconde, idk) vind ik geen teken dat er telkens serieus wordt aangevallen. Zoals Sven net ook al zei: hij wist dat het vannacht niks werd omdat er niet goed is aangevallen. Dat is prima. Blijkbaar verschilt de standaard qua goed aanvallen bij beide kampen, ook dat is prima.

Zorg jij nou maar dat je je beloftes na komt en Bots wegspeelt, meneertje, in plaats van zo dik in de min te staan en tegelijkertijd nog een misplaatste arrogante houding hebben op het AF.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Gezien onze aanval slechts een simpele snelle planning van weinig tijd was omdat niemand veel tijd had gisteren en ik van te voren al kon inschatten dat de kans op succes gering was doordat alles via de app gestuurd moest worden waardoor dingen ook vaak vergeten werden kon ik hiermee een advantage nemen indien jullie fouten zouden maken gezien dit jullie al recaps zou kosten / het bouwen van nieuwe recaps voor eventuele andere dorpen.

Non de ju wat een tongbreker van een zin. Volgende keer even wat extra interpunctie toevoegen, al vergeef ik je het wel, op deze vroege morgen.
 

DeletedUser74552

Guest
Was gewoon dom van jou , ik kom natuurlijk thuis van t stappen rond deze tijd en was gwn rustig een broodje döner aan t eten. Dom omdat je wist dat wij altijd wel iemand online hebben , of dacht je dat er niemand was door die scoutronde? Waar ik ook 1 dorpje van gedodged had...
Was wel een extra lekker broodje döner zo denk ik ?
 
Reactiescore
461
Helemaal niet dom, een gebrek aan inzicht bij jou indien je dit als dom beschouwt. Er zijn al vaker signalen van inactiviteit geweest bij jullie tussen 4-6u waarin veel fouten werden gemaakt / te laat gehandeld waardoor wij dat 1e cluster aan bb dorpen erg gemakkelijk konden nemen. Gezien onze aanval slechts een simpele snelle planning van weinig tijd was omdat niemand veel tijd had gisteren en ik van te voren al kon inschatten dat de kans op succes gering was doordat alles via de app gestuurd moest worden waardoor dingen ook vaak vergeten werden kon ik hiermee een advantage nemen indien jullie fouten zouden maken gezien dit jullie al recaps zou kosten / het bouwen van nieuwe recaps voor eventuele andere dorpen. Toch ervoor gekozen het te doen gezien we redelijk wat clears thuis vol hadden. Worth the try.
when-youre-already-overthinking-amp-you-start-to-overthink-your-26757654.png
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser75558

Guest
Botsaus moet niet vergeten worden, dat is mijn favourite
 
Reactiescore
2.303
Juh. Heb wel veel gebot in men leven. Altijd chill als je niks moest doen. Farmbotje. Timebotje. Gs verdeelbotje. Echt chill
 
Reactiescore
2.506
In Laurens weer bezig mijn zijn beduchte nachttreintjes :eek:
 
Bovenaan