De teloorgang van Logic & 24/7 ft Paul (Finalowner)

Reactiescore
604
24/7 jankt al bij kata's op muur dusja
 

DeletedUser68252

Guest
Hallo sneue figuren op het AF.
Over het niet houden aan de nap van SaveTheWhale.
Het dorp dat over genomen is door onze grote vriend gift liep al een treintje. Hiervan is leaf. op de hoogte want die hebben de vv van het account (denk ik). Hierover hebben ze niets gemeld dat jet dorp over genomen zou worden of een mededeling dat ze mijn troepen zouden laten lopen en dat ik dan het dorp terug geef. Heel toevallig was aan de nog niet heel ervaren co gevraagt om er iets voor te timen. Deze co is nog niet helemaal bekent met deze wereld dus die denk gewoom orders opvolgen. Na het verzenden van deze extra aanvallen is er lang genoeg gewacht om er voor te zorgen dat de aanval niet meer geannuleerd kon worden en zijn al mijn troepen geblocked. Om dit op te lossen hadden ze dit zelf netjes kunnen doen door troepen te laten lopen. Mijn edels hadden dan al opzichzelf doodgelopen en dan had ik mijn verliezen genomen als een kerel.

Maaaaar neee onze jankertjes van gifts zijn heel zielug en geile enorm hard op hun geinternde dorpjes. Normaal overleg is ook erg lastig en komen niet eerst even verhaal halen maar zien het meteen als een aanval. Dus dat wij met opzet de nap verbroken hebben is bullshit.
Het meest zieluge is dan ook nog dat ze het op het forum gaan zetten omdat ze dan aandacht kunnen krijgen om te laten zien hoe zielug ze zijn en dat de helewereld tegen hun is.

Dit soort drama reageer ik nooit op. Verder kom ik hier ook amper maar zoiets sneus verkopen pfft flikker gouw op.

Groetjes,
STWMAO

Als laatste dan over die NAP. Het lijkt dus al een zwaar overdreven verhaal te zijn gebaseerd op weinig. Iets waar je waarschijnlijk met even een berichtje naar Whale wel uit komt. Maar zelfs als er wel iets aan de hand is, is het toch wel heel komisch dat je ons vieze spelers vindt omdat wij voordat ze dat doen een band met ze aangaan. Volgens dezelfde logica is Leaf natuurlijk ook vies, want jullie zijn ook een band met 24/7 aangegaan wat vooraf ging aan dit voorval. Dat zegt ook wel genoeg over hoe hard je aan het zoeken bent naar iets om ons zwart te maken zodat je eigen verlies niet zo zwaar hoeft te wegen.

Het is niet de eerste keer dat de afspraken van de nap tussen 24/7 en Leaf niet nagekomen worden door het account Savethewhale. 8 December gebeurde dit ook al waarnaar we jullie er toen op gewezen hebben en de aanvallen destijds teruggetrokken werden. 1x jullie erop attenderen lijkt me genoeg. Toen hebben we er niet moeilijk over gedaan, 2e keer gaat erover. Het is niet bij 1 time gebleven welke voor jullie eigen treintje gezet is, Savethewhale stuurde meerdere aanvallen en een reactie in de chat met 24/7 bleef uit (Al was dat niet super handig verwoord). Je bent verantwoordelijk voor de handelingen die je medespelers uitvoeren, indien je medespeler hier niet goed van op de hoogte was is dit je eigen fout en verantwoordelijkheid.

** Edit: Kaarsvet begint nu ook met aanvallen op Vishaakje gedurende de nap.
a2f068b858db2d6bc01fb3700bab6e17.png

Ik hoop niet dat de vv de voornaamste reden was van deze post, want dat is toch een beetje onzin aangezien je dan nog steeds lost memories kon aanvallen.

Dat kwantitatieve stukje gaat ook niet helemaal op (je had immers toen nog 90% + overige dominantie op de wereld) en als je zo duidelijk bent zoals nu heb je vast wel wat mensen over kunnen halen om mee samen aan te vallen, maar het was wel een erg sterke rekruut ja.

Dat je te vroeg wordt aangevallen is niet helemaal logic hun probleem lijkt me. Dat moet je fixen met 24/7 lees hier boven net een uitleg van ze. Zal dus wel wat stront aan de knikker zitten

Dan hadden we nog spionage, maar geen voorbeelden van wat er nou wel of niet gelekt is of dat Paul uberhaupt echt gespioneerd heeft.

Puntje over accounts opzetten als ik die pm lees dan lijkt het me gewoon een pm van iemand die niet weggespeeld daar wilt worden en samen met wat andere probeert dat tegen te houden. Misschien dat er hier meer speelt, maar daarvoor speel ik te weinig op deze wereld.

In een paar zinnen antwoord op elk stukje van je. Dus nu is er een ding wat ons rest en dat is minder huilen op het af en meer spelen.

En dan dat spionageverhaal. Paul zat in een accountchat om het over praktische zaken mbt vv's te hebben. Daar is geen gevoelige informatie besproken.
De enige die hier op deze wereld echt gebruik gemaakt hebben van spionage is Leaf zelf. Toen er nog wat meer mensen in de Logic chat zaten hadden jullie daar regelmatig wat van in handen en jullie waren ook niet bang om daar tegen ons over op te scheppen. Waarom precies 24/7 jullie niet heel erg vertrouwde met de vv's weet ik ook niet. En voor ons was er goede reden om die vv te hebben, want wij willen ook niet dat Nocure compleet uit de hand groeit en daar geen vijanden meer heeft en dus ook de clears op ons kan gaan gooien.

En je mooie complottheorie over een 24 uur veiligheid van bots is gewoon onmogelijk. Als Bots en Lost beiden de vv van .Scofield hadden gehad konden ze elkaar nog gewoon aanvallen. Net als dat je je stamgenoten nog OS kan sturen als je allebei dezelfde vv hebt gehad.

Ongeacht of wij Lost Memories nog hadden kunnen aanvallen (het zou slechts 1 aanval sturen op Lost Memories zelf zijn om dit in werking te stellen) is het als nog een uiterst trieste en enorm lage actie van Paul. Door die vv te draaien en in die account chat te zitten kan hij bij vertrouwde informatie zoals mededelingen en het stammen forum van 24/7 waarop ook gezamenlijke dingen met Leaf stonden gezien het een leidingsaccount betreft. Een ex speler van Scofield heeft dit reeds beaamd bij ons dat hier inderdaad toegang toe was. Het is not done om een vv te pakken van een account in de BG stam van jouw eigen vijandelijke stam terwijl die stam een BG heeft welke als doel heeft om Logic op het lange termijn weg te spelen.

Man. Hoeveel spelers heeft Leaf zelf aangesproken? Ben je soms vergeten hoe jullie ons van pony aan kwamen spreken en wij eigenlijk gewoon een plaatsje in jullie stam beloofd waren als wij jullie zouden helpen tegen Logic? Of ben je vergeten dat die QWERT stam en bots al elke keer samen aanvallen? Of dat royboyz, disney, leaf en qwert allemaal tegelijkertijd massaal in de aanval gingen op ons?
En dan Disney/Nocure die al een 8 man stam vormen en ook nog banden houden met spelers daarbuiten zijn ook niet echt van plan om een kwantitatieve minderheid te spelen.

Toen Leaf jullie aansprak als stam had het nog geen enkele diplomatieke verhoudingen, specifiek contact gelegd met andere stammen om daar ook mee samen te werken. Toen Logic jullie rekruteerde en de afspraken met Tubbie maakte sprak het direct 24/7 aan voor een BG tegen Leaf.

Logic + Tubbie + 24/7 + Singu + Kevindejong = 25% dominantie
Nocure + Disney = 13,9% dominantie
Leaf + Qwer + Roy = 11,2% dominantie

Verhouding lijkt me erg duidelijk. Ten op zichte van de andere twee grote partijen is de verhouding buiten proportie. Je kan nu wel naar Leaf wijzen dat wij ook diplomatie voeren en daarom hypocriet zouden zijn, de cijfers liegen niet. Diplomatie is onlosmakend met het spel verbonden, echter zijn er gradaties in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Begrijp niet zo goed waarom mensen team pony nog serieus kunnen nemen? Al dat drama om de join en blabla, om daarna gewoon niet te loggen bij de eerste aanval. Pls Boris, ga weg. Noob.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.586
Begrijp niet zo goed waarom mensen team pony nog serieus kunnen nemen? Al dat drama om de join en blabla, om daarna gewoon niet te loggen bij de eerste aanval. Pls Boris, get the fuck out. Noob.

Waarom reageer jij onder mijn post en heeft mijn post toch geen like? Heb je het dan niet gelezen of heb je gewoon geen humor :(
 
Reactiescore
1.145
Logic + Tubbie + 24/7 + Singu + Kevindejong = 25% dominantie
Nocure + Disney = 13,9% dominantie
Leaf + Qwer + Roy = 11,2% dominantie

Inmiddels nadat we dik de grootste zijn en we een hoop van de tegenstand hebben weg gespeeld zijn de percentages flink gestegen ja :)
Misschien moeten jullie ook is gaan edelen en wat minder tijd aan het forum besteden ;)
 

DeletedUser68252

Guest
Inmiddels nadat we dik de grootste zijn en we een hoop van de tegenstand hebben weg gespeeld zijn de percentages flink gestegen ja :)
Misschien moeten jullie ook is gaan edelen en wat minder tijd aan het forum besteden ;)

De percentages zijn altijd al buiten proportie geweest, dat was toen zo en daar is toen al een discussie over geweest, en dat is nu nog steeds zo, enkel blijven jullie bezig met dit soort dingen waardoor het enkel nog groter word. Dit ligt niet aan het edelen van meer dorpen waardoor dit percentage buiten proportie geraakt zoals je beweerd. De overname statistieken van tw stats onderbouwen dit.

Huidige aantal dorpen van Logic = 400
Huidige aantal dorpen van Leaf = 247

247 / 400 x 100 = 61,75%

Overgenomen dorpen van Logic afgelopen 7 dagen = 251
Overgenomen dorpen van Leaf afgelopen 7 dagen = 148

148 / 251 x 100 = 58,96%

3e2950b55daee990a402b92a7b76a182.png
 
Reactiescore
1.145
Die over namen statestieken zijn niet accuraat.
Als je 20 dorpjes heen en weer recapped of je pakt 20 bb's van 26p en wij pakken 20 10k dorpen van een tegenstander dan krijg je al heel andere beelden ;)

Buiten dat kun je die % van leaf en disney prima bij elkaar op tellen bg of geen bg jullie vechten tegen de zelfde partijen dus dan zit je gewoon op 25% vs 25%
 

DeletedUser68252

Guest
Die over namen statestieken zijn niet accuraat.
Als je 20 dorpjes heen en weer recapped of je pakt 20 bb's van 26p en wij pakken 20 10k dorpen van een tegenstander dan krijg je al heel andere beelden ;)

Buiten dat kun je die % van leaf en disney prima bij elkaar op tellen bg of geen bg jullie vechten tegen de zelfde partijen dus dan zit je gewoon op 25% vs 25%

Logic: 251 dorpen waarvan er 133 dorpen recaps / eigen overnames waren. Hierdoor is Logic in de afgelopen 7 dagen met 118 dorpen gestegen.
Leaf: 148 dorpen waarvan er 56 dorpen recaps / eigen overnames waren. Hierdoor is Leaf in de afgelopen 7 dagen met 92 dorpen gestegen

92 / 118 x 100 = 77,96%.

Een 10k dorp dorp vs een 26 punten dorp scheelt 403.200 grondstoffen per dag per soort. Doe dit x7 en je hebt: 2.822.400 / 30.000 (Aantal leem je voor 1 gm betaald) = 94 munten in 1 week. Dit verschil is dus verwaarloosbaar en heeft een miniem effect op de berekening. Die statistieken zoals ze volgens jou niet in verhouding zouden staan spreken enkel meer in het voordeel van Leaf naarmate je meer onderzoek gaat doen en de statistieken daadwerkelijk in segmenten indeelt. Je roept maar wat in het rond zonder daadwerkelijk enige research gedaan te hebben.

Er zijn geen onderlinge afspraken tussen het Disney / NoCure kamp en het Leaf kamp. Beide partijen hebben ook nog geen front met elkaar so who knows wat er zal gebeuren wanneer dit wel zo is. Voor nu zijn beide partijen op zichzelf en blijkt aan alle kanten dat Logic buiten proportionele diplomatie voert.
 
Reactiescore
1.145
Maakt niet uit wat er zal gebeuren als jullie front met elkaar krijgen want voor dat dat gebeurd moet of 24/7 of logic kapot gespeeld worden en als dat gebeurd zal idd de diplomatieke situatie veranderen.
Echter tot die tijd vechten jullie beide tegen ons dus is het gewoon 25% vs 25%
Daarnaast negeer je gewoon wat ik zei over 10k dorp van de tegenstander pakken die tellen namelijk dubbel ;)
En 26p dorpen kosten je 94 munten wat dus zeker niet verwaarloos baar is misschien als je er 1tje zou pakken dat je het kunt verwaarlozen maar dat geld voor elk dorp dat je in dit stadium pakt. het gaat om een 20 of 30 tal 26p dorpen en dat x 94 munten kost je toch wel aanzienlijk wat groei.
 

DeletedUser68252

Guest
Maakt niet uit wat er zal gebeuren als jullie front met elkaar krijgen want voor dat dat gebeurd moet of 24/7 of logic kapot gespeeld worden en als dat gebeurd zal idd de diplomatieke situatie veranderen.
Echter tot die tijd vechten jullie beide tegen ons dus is het gewoon 25% vs 25%
Daarnaast negeer je gewoon wat ik zei over 10k dorp van de tegenstander pakken die tellen namelijk dubbel ;)
En 26p dorpen kosten je 94 munten wat dus zeker niet verwaarloos baar is misschien als je er 1tje zou pakken dat je het kunt verwaarlozen maar dat geld voor elk dorp dat je in dit stadium pakt. het gaat om een 20 of 30 tal 26p dorpen en dat x 94 munten kost je toch wel aanzienlijk wat groei.

Uitgaande dat elk dorp boven de 4k punten alle gs levels op 30 had komen de volgende statistieken. Gezien ik niet kan beschikken over statistieken van welk dorp op welk moment hvl gs binnenhaalde kan ik het niet verder segmenteren, echter is dat verschil verwaarloosbaar voor de berekening, zal dit een minieme impact hebben.

38 dorpen onder de 4k voor Logic de afgelopen 7 dagen
56 dorpen onder de 4k voor Leaf de afgelopen 7 dagen.

18 x 94 munten = 1692 munten.

Laten we er voor het gemak voor de berekening eens vanuit gaan dat de volgende accounts het volgende aantal munten nodig hebben voor een nieuwe edel. In feiten ligt dit hoger omdat geen enkele Logic speler over 0 edels beschikt.

Pony: 176 munten
Gerald: 98 munten
Enrico: 82 munten
Lost Memories: 49 munten

176+98+82+49 = 405 / 4 = 101.25 munten per edel gemiddeld. 1692 / 101.25 = 16,74 edels die dit extra zou opleveren. Tel de 16 extra edels bij het totale overgenomen behouden dorpen van de afgelopen week op indien je de edels direct zou opmaken en je komt uit op 136 nieuwe dorpen voor Logic en 92 nieuwe dorpen voor Leaf.

136 / 401 x 100 = 33,9% voor Logic
92 / 248 x 100 = 37,09% voor Leaf

Dit is berekend met alle situaties in het voordeel van Logic, er van uitgaande dat alle Logic spelers op 0 edels zitten. Dit is echter niet zo, waardoor het edel aantal dat het daadwerkelijk zal opleveren lager ligt. Zelfs dan heeft Leaf meer groei getoond over de afgelopen week in verhouding tot het totaal aantal dorpen. Je stelling klopt dus van geen kanten, wat begrijpelijk is zonder enige research.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68252

Guest
Ik zeg gewoon dat wij harder gegroeid zijn dan jullie en als je kijkt naar de ranglijst zul je zien dat dat klopt :)

Kamp Logic was initieel een partij met meer dominantie op basis van rekruuts. Gezien er meer grondstoffen binnen komen, er meer offensieve en defensieve middelen zijn is het niet meer dan logisch dat Logic exponentieel gezien harder gegroeid zou moeten zijn. Echter is Logic dat niet sinds de vorige discussie mbt dit onderwerp welke ongeveer een week geleden plaats vond. Dit zeg jij in je 1e post:

Inmiddels nadat we dik de grootste zijn en we een hoop van de tegenstand hebben weg gespeeld zijn de percentages flink gestegen ja :)
Misschien moeten jullie ook is gaan edelen en wat minder tijd aan het forum besteden

Die percentages zijn enkel flink gestegen door het voeren van buitenproportionele diplomatie en rekruuts. Dit komt niet omdat Logic simpelweg harder gegroeid is. Het originele Logic zou nu over 226 dorpen beschikken. Het originele Leaf zou nu over 205 dorpen beschikken. Een miniem verschil in vergelijking met de huidige dominantie percentages. Kortom, je stelling klopt niet. Die sneer die je erachter aan gooit is overigens volledig misplaatst. Zoals ik zojuist al aantoonde met een bereking op basis van statistieken is Leaf in verhouding zelfs harder gegroeid dan Logic sinds de vorige discussie, terwijl dit volgens de beschikbare middelen juist andersom zou moeten zijn.
 
Reactiescore
1.145
Kamp Logic was initieel een partij met meer dominantie op basis van rekruuts. Gezien er meer grondstoffen binnen komen, er meer offensieve en defensieve middelen zijn is het niet meer dan logisch dat Logic exponentieel gezien harder gegroeid zou moeten zijn. Echter is Logic dat niet sinds de vorige discussie mbt dit onderwerp welke ongeveer een week geleden plaats vond. Dit zeg jij in je 1e post:



Die percentages zijn enkel flink gestegen door het voeren van buitenproportionele diplomatie en rekruuts. Dit komt niet omdat Logic simpelweg harder gegroeid is. Het originele Logic zou nu over 226 dorpen beschikken. Het originele Leaf zou nu over 205 dorpen beschikken. Een miniem verschil in vergelijking met de huidige dominantie percentages. Kortom, je stelling klopt niet. Die sneer die je erachter aan gooit is overigens volledig misplaatst. Zoals ik zojuist al aantoonde met een bereking op basis van statistieken is Leaf in verhouding zelfs harder gegroeid dan Logic sinds de vorige discussie, terwijl dit volgens de beschikbare middelen juist andersom zou moeten zijn.

Het enige wat ze hebben gedaan is ons gerekruteerd net zoals jullie iemand hebben gerekruteerd 24/7 is pas net een bg en heeft ons nog helemaal niets opgeleverd aan middelen dus dat slaat ook al nergens op.
 
Bovenaan