leuke rapportjes

DeletedUser69389

Guest
Zal ik anders even wat rapportjes van Insomnia hier posten straks? Kunnen we tenminste echt lachen.
 

DeletedUser77666

Guest
Heb gehoord dat NoCure kata's gooit als daar ook wat rapportjes van kunnen komen....
 
Reactiescore
511
Ga alsjeblieft nou niet doen alsof jullie goed hebben gepresteerd deze wereld. Als ik ergens een acc zou moeten noemen waarom Leaf het zwaar heeft deze wereld dan is dat wel grotendeels aan jullie te danken. Dat ze werden gedwongen vishaakje jullie te laten internen terwijl vishaakje ook al niet super liep early game. Prima dat je Lost memories aanspreekt op verloren dorpjes maar vergelijk het nou maar niet met Gifts hoor.

En ja leuk jullie zijn gejumped. Mijn du haalt het eind van de wereld ook 9/10 keer maar dat wil niet zeggen dat het een prestatie is.

We zeggen toch ook nergens dat we iets gepresteerd hebben? We hebben vgm alleen maar toegegeven dat Logic het goed heeft gespeeld.
Desalniettemin neemt dat niet weg dat we de edels nog wel leuk kunnen gebruiken.
 

DeletedUser78803

Guest
Zal ik anders even wat rapportjes van Insomnia hier posten straks? Kunnen we tenminste echt lachen.

Wat ben jij een vervelend irritant naar mannetje. Werkelijk alles wat jij op het forum zet is negatief naar andere. Weet wel heel zeker dat jij heel ver uitsteekt als 2e meest gehate persoon op het forum. Enja zegt genoeg over jou je bent zelfs niet de beste in gehaat worden.
 

DeletedUser74552

Guest
We zeggen toch ook nergens dat we iets gepresteerd hebben? We hebben vgm alleen maar toegegeven dat Logic het goed heeft gespeeld.
Desalniettemin neemt dat niet weg dat we de edels nog wel leuk kunnen gebruiken.

Ik hapte op niels toen die zei dat Gifts het beter had gedaan of doet dan Lost Memories. Wat natuurlijk niet het geval is. Verder heb jij er inderdaad niks over gezegd en het is alleen maar leuk dat jullie gewoon mee blijven doen tot het eind. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
 

DeletedUser56631

Guest
Wat ben jij een vervelend irritant naar mannetje. Werkelijk alles wat jij op het forum zet is negatief naar andere. Weet wel heel zeker dat jij heel ver uitsteekt als 2e meest gehate persoon op het forum. Enja zegt genoeg over jou je bent zelfs niet de beste in gehaat worden.

Wat een frustratie in één post?
Maar ben nu wel benieuwd wie de meest gehate is dan.

Ontopic: ik kan altijd genieten van mooie rapportjes, dus waar blijven ze.
 
Reactiescore
511
Ik hapte op niels toen die zei dat Gifts het beter had gedaan of doet dan Lost Memories. Wat natuurlijk niet het geval is. Verder heb jij er inderdaad niks over gezegd en het is alleen maar leuk dat jullie gewoon mee blijven doen tot het eind. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Moet misschien toch wat eerder naar bed gaan haha, zo tussen het powernappen door reageren mis je toch wat dingen haha :p
 

DeletedUser69389

Guest
Je blijft me keer op keer toch weer verbazen jij.
Wat nu weer Stan?:(

Wat ben jij een vervelend irritant naar mannetje. Werkelijk alles wat jij op het forum zet is negatief naar andere. Weet wel heel zeker dat jij heel ver uitsteekt als 2e meest gehate persoon op het forum. Enja zegt genoeg over jou je bent zelfs niet de beste in gehaat worden.
Wat ben je toch een lieverd Jens.
 

DeletedUser74552

Guest
Moet misschien toch wat eerder naar bed gaan haha, zo tussen het powernappen door reageren mis je toch wat dingen haha :p
Haha echt he. Heel deze classic is niet goed voor mijn hart. Heb je nog een du nodig daar in de rim ergens ? dan stap ik over. Veel relaxter.
 
Reactiescore
511
Haha echt he. Heel deze classic is niet goed voor mijn hart. Heb je nog een du nodig daar in de rim ergens ? dan stap ik over. Veel relaxter.

Komt altijd van pas :)
 
Bovenaan