Top/flop stam(men)

Reactiescore
2.303
Tell me everything.
 

DeletedUser78761

Guest
Maar even terug over Tubbie.
Is die stam top of flop?
Aangezien Logic en Leaf maar een stel noobstammen zijn die straks teveel met elkaar bezig moeten en daardoor de wereldwinst verliezen, moeten we het toch maar eens over de andere stammen hebben.

24/7 lijkt redelijk steady te groeien en loopt nog niet direct vast op één van de andere stammen.

De Tubbies liggen (door een boost?accountje) toch wel een heel eind voor op de rest. Zijn dit toppers of gaan die straks hard onderuit als ze eindelijk eens serieus weerstand gaan krijgen?
 
Reactiescore
2.064
Ben ook wel benieuwd naar welke stam als eerste weggaat vallen, ik gok dat dit of leaf of logic word.
Tevens wil ik Disney zeker bij de top 5 benoemen, en niet over de top 4 spreken van de stammen.
 
Reactiescore
1.049
Maar even terug over Tubbie.
Is die stam top of flop?
Aangezien Logic en Leaf maar een stel noobstammen zijn die straks teveel met elkaar bezig moeten en daardoor de wereldwinst verliezen, moeten we het toch maar eens over de andere stammen hebben.

24/7 lijkt redelijk steady te groeien en loopt nog niet direct vast op één van de andere stammen.

De Tubbies liggen (door een boost?accountje) toch wel een heel eind voor op de rest. Zijn dit toppers of gaan die straks hard onderuit als ze eindelijk eens serieus weerstand gaan krijgen?
Je hebt me aan t lachen gemaakt. Dankje
 
Reactiescore
338
Maar even terug over Tubbie.
Is die stam top of flop?
Aangezien Logic en Leaf maar een stel noobstammen zijn die straks teveel met elkaar bezig moeten en daardoor de wereldwinst verliezen, moeten we het toch maar eens over de andere stammen hebben.

24/7 lijkt redelijk steady te groeien en loopt nog niet direct vast op één van de andere stammen.

De Tubbies liggen (door een boost?accountje) toch wel een heel eind voor op de rest. Zijn dit toppers of gaan die straks hard onderuit als ze eindelijk eens serieus weerstand gaan krijgen?

Ik denk niet dat je kan spreken over ' noobstammen '.
 

DeletedUser78761

Guest
Ben ook wel benieuwd naar welke stam als eerste weggaat vallen, ik gok dat dit of leaf of logic word.
Tevens wil ik Disney zeker bij de top 5 benoemen, en niet over de top 4 spreken van de stammen.
Disney benoemen in de zin van?

Ik gok trouwens dat de top 3 zonder Leaf en Logic gaat worden. Die liggen zo dicht op elkaar dat ze straks zoveel problemen krijgen en er helemaal uit donderen.
Hoewel er natuurlijk ook altijd de mogelijkheid is dat één van beide stammen na een goede massa kapot gaat, opgeeft, en een makkelijke "intern" gaat worden voor de ander. Maar hoe dat gaat lopen moeten we maar zien.

Ik zit trouwens nog steeds te wachten op een serieus antwoordt over die InternTubbies..
Klopt het dat ze zoveel internen (ODA is niet heel hoog), of zijn het gewoon echte pro's die de wereld straks gaan winnen?
 

DeletedUser78761

Guest
Ik denk niet dat je kan spreken over ' noobstammen '.
Mijn excuses hiervoor. Uiteraard zijn dit kwalitatief goede stammen.
Alleen staan ze niet op mijn lijstje voor een eventuele wereldwinst.
Mede doordat ze veel te veel zichzelf op de borst slaan en hier op het AF alleen elkaar lopen af te zeiken alsof ze de enigen zijn die een eventuele wereldwinst binnen kunnen halen en er verder niemand "goed" zou kunnen zijn. Dan ben je wat mij betreft arrogant en noob.
De tegenstanders onderschatten is namelijk één van de meest slechte dingen om te doen.
 
Reactiescore
1.145
Disney benoemen in de zin van?

Ik gok trouwens dat de top 3 zonder Leaf en Logic gaat worden. Die liggen zo dicht op elkaar dat ze straks zoveel problemen krijgen en er helemaal uit donderen.
Hoewel er natuurlijk ook altijd de mogelijkheid is dat één van beide stammen na een goede massa kapot gaat, opgeeft, en een makkelijke "intern" gaat worden voor de ander. Maar hoe dat gaat lopen moeten we maar zien.

Ik zit trouwens nog steeds te wachten op een serieus antwoordt over die InternTubbies..
Klopt het dat ze zoveel internen (ODA is niet heel hoog), of zijn het gewoon echte pro's die de wereld straks gaan winnen?

Geen boost accounts not a single one.
1 gast die na dat ie al zijn troepen verloren was vroeg of we zijn dorp wilde en thats it.
 

DeletedUser78760

Guest
Juist doordat ze elkaar treffen in de ''start'' zal 1 waarschijnlijk de nummer 1 worden. Dit omdat beiden kwaliteit en activiteit hebben en het zeker goed zouden doen op front met andere stammen waardoor ze mogelijk verloren tijd kunnen inhalen.

Zoals mijn post hierboven verwacht ik het niet, zulk soort gevechten gaan geen maanden duren naar mijn mening

Kolder natuurlijk, dat is echt wishful thinking. Boosters of niet, Tubbie staat de komende tijd gewoon bovenaan, en waar de andere stammen meer mogelijkheid hebben om de beste targets slim te kiezen hebben Leaf en Logic die keuze beide duidelijk niet en deze weg van meer weerstand gaat ze gewoon hinderen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Juist doordat ze elkaar treffen in de ''start'' zal 1 waarschijnlijk de nummer 1 worden. Dit omdat beiden kwaliteit en activiteit hebben en het zeker goed zouden doen op front met andere stammen waardoor ze mogelijk verloren tijd kunnen inhalen.

Pls iemand leg Rens ff uit hoe dom deze uitspraak is. Anders doe ik t vnv even.
 

DeletedUser75558

Guest
Disney benoemen in de zin van?

Ik gok trouwens dat de top 3 zonder Leaf en Logic gaat worden. Die liggen zo dicht op elkaar dat ze straks zoveel problemen krijgen en er helemaal uit donderen.
Hoewel er natuurlijk ook altijd de mogelijkheid is dat één van beide stammen na een goede massa kapot gaat, opgeeft, en een makkelijke "intern" gaat worden voor de ander. Maar hoe dat gaat lopen moeten we maar zien.

Ik zit trouwens nog steeds te wachten op een serieus antwoordt over die InternTubbies..
Klopt het dat ze zoveel internen (ODA is niet heel hoog), of zijn het gewoon echte pro's die de wereld straks gaan winnen?
Fluffy but dangerous pro?

Ik denk dat de twee meneeren boven jou gewoon gelijk hebben. De ligging van Leaf en Logic en de onderliggende verhoudingen maken de kans op succes beduidend minder. Prachtig!
Grote onzin, kwantiteit heb je geen ene flikker aan als je geen kwaliteiten bezit. Mocht leaf de strijd tegen logic winnen, wint leaf de wereld toch wel, daar hebben ze veels te veel kwaliteitsvoordelen voor tov de rest. Andersom hetzelfde.
 
Reactiescore
510
Jup, maar uiteindelijk is bijna elke classic gebleken dat uiteindelijk de stam met het meeste kwaliteit en niet de nummer 1 stam uiteindelijk toch de classic wint. Verleden biedt geen zekerheden voor de toekomst, maar alsnog iets
 

DeletedUser78761

Guest
Juist doordat ze elkaar treffen in de ''start'' zal 1 waarschijnlijk de nummer 1 worden. Dit omdat beiden kwaliteit en activiteit hebben en het zeker goed zouden doen op front met andere stammen waardoor ze mogelijk verloren tijd kunnen inhalen.

Zoals mijn post hierboven verwacht ik het niet, zulk soort gevechten gaan geen maanden duren naar mijn mening

Laten we hopen dat één van beide daar komt bovendrijven, dan kan het nog een mooi gevecht worden midgame tussen de andere stammen.
Mocht dit niet zo zijn, dan zal 24/7 daar waarschijnlijk snel in kunnen springen en de dorpen snel over kunnen nemen, die ligt het dichtsbij.
Tubbie heeft nog een leuk stukje te groeien, maar zal met een weekje wel tegen de zijkant van Logic aanliggen, waar Disney (op de kaart gezien) het meest gunstigst ligt om de confrontatie in elk geval voor de komende tijd nog even uit de weg te gaan.
Als Logic en Leaf een NAP gaan afsluiten voor, laten we zeggen een maand, dan kan het nog wel eens spannend worden. Dan is het in wezen 2 tegen 2 met Disney als lachende 5de of wordt het 3 tegen 2 waarbij Logic en Leaf moeilijker kunnen uitbreiden en waar de rest van de stammen nog wel wat ruimte om zich heen heeft (Rim en links/rechts) om goed te kunnen groeien.
Al met al zal het wel interessant worden hoe dit zich gaat ontwikkelen.
 

DeletedUser75558

Guest
Pls iemand leg Rens ff uit hoe dom deze uitspraak is. Anders doe ik t vnv even.
Volgens mij ben jij achterlijk als je de achterliggende gedachte hierachter niet ziet. De stam met de meeste kwaliteit wint haast altijd, ook al is er een enorme kwantiteit achterstand.
 

DeletedUser78760

Guest
True, maar het is naïef om te denken dat ze bij Tubbie niets kunnen. Dat ze dingen op de makkelijke weg zouden hebben gedaan staat niet gelijk aan incapabel zijn.
 
Bovenaan