[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #282: The Hunger Games

Deleted User - 2075062

Guest
Ik zeg nu vast dat ik vandaag nog in Brugge ben met vrienden en dus mobiel speel. Vanaf morgen ben ik sowieso zeer actief en vandaag dus ook maar wel lichtelijk met een drankje op. Dat iedereen het weet :p

Wat betreft de lynchstem, ik vind het een je moeilijke. We missen ook nog veel spelers volgens mij?
 

Deleted User - 487910658

Guest
Waarom onder een andere naam. Is BI ook PlanZ?

Op beide vragen is het antwoord ja. Ik ben BI en PlanZ is ook mijn naam. Waarom? PlanZ was omdat ik eens iets anders wou dan BI. Had even het gevoel dat ik van 0 moest starten en daarom PlanZ. Ging initieel gewoon blijven op PlanZ maar ik dacht plots aan een poedelpruik en dacht, die naam moet ik maken. Vraag me niet waarom. Ben wat raar

Wat betreft Sander. Sander speelt minder trollend in het begin dan de voorbije potjes. Wij gaan al lang terug en het is hoe dan ook een sterke speler. De combi verdient bij mij beide stemmen voor deze pot.
 
Reactiescore
167
Haha ik dacht al die arrogantie van PlanZ kwam bekend voor vorig potje :rolleyes:


Ik vind voorlopig hopeful verdacht, komt op een vreemde manier op voor mensen en heeft ook teveel smileys in zijn posts naar mn zin... dat doet hij normaal veel minder
 
Reactiescore
338
Hmm, nog niet gereageerd en ik zie mijn naam al een aantal keer voorbij komen.
@DemocratischeZwijmelaars bedankt voor je stem! Ik ga zelf voor CrazySobek

Waarom zitten Poedelpruik en PlanA elkaar al te bevredigen met groene stemmen? Wie is die Poedelpruik überhaupt?

Bedankt voor je stem. Voor de nog niet-stemmers, mag ik jullie er aan herinneren dat ik dag 2 van potje 280, 4 wolven in het rood had staan?
 
Reactiescore
338
Op beide vragen is het antwoord ja. Ik ben BI en PlanZ is ook mijn naam. Waarom? PlanZ was omdat ik eens iets anders wou dan BI. Had even het gevoel dat ik van 0 moest starten en daarom PlanZ. Ging initieel gewoon blijven op PlanZ maar ik dacht plots aan een poedelpruik en dacht, die naam moet ik maken. Vraag me niet waarom. Ben wat raar

Wat betreft Sander. Sander speelt minder trollend in het begin dan de voorbije potjes. Wij gaan al lang terug en het is hoe dan ook een sterke speler. De combi verdient bij mij beide stemmen voor deze pot.

Geniale naam. Heb je al wat verdachts gezien?
 
Reactiescore
559
bm stem op planA i
vind hem dit potje serieuzer en tolt stuk minder.
dus denk dat hij wel iemand is die het voortouw kan nemen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Haha ik dacht al die arrogantie van PlanZ kwam bekend voor vorig potje :rolleyes:


Ik vind voorlopig hopeful verdacht, komt op een vreemde manier op voor mensen en heeft ook teveel smileys in zijn posts naar mn zin... dat doet hij normaal veel minder

Ik word verdacht..... omdat ik..... smileys gebruik????

Is dit hoe we WvW gaan spelen? :rolleyes:
 

DeletedUser78882

Guest
Ik ga alvast een stem plaatsen. Voor nu serieus, maar gezien het nog vroeg is op de dag zal ik het later nog kunnen aanpassen.

Ik heb over het algemeen een goed gevoel over de actieve spelers op dit moment. Voor mij komt het over als typerend goedjes gedrag. Wel zijn dit spelers die juist ook de ervaring hebben. Zal mij ook niet veel verbazen als er dan wel gewoon een slechtje tussen zit. Met name goed gevoel over Castiel. Toch een twijfel gevoel over PlanA en Hopeful, maar niks concreet en meer gevoel.

Maar mijn stem gaat voorlopig op GreenGang. Heeft momenteel twee posts. Beide posts nietszeggend. Eerste is alleen succes zeggen, tweede is (net zoals meerdere al een gedaan hebben) een korte post over de anoniem/nieuwe accounts. Laat nog weinig van zich merken en manoeuvreert zich momenteel op de achtergrond nog. Zoals ik zei nog niks definitief, er is nog tijd, dus ook tijd voor hem om zich meer te laten zien.

ik ben eens benieuwd of deze stem zal aangepast worden of dit een makkelijke vroege stem is om zo niets te makken te hebben met het lynchgebeuren vandaag...

NITS ik stem op jou omdat jij niet van de zon houdt en ik wel.

zo'n makkelijke stem met een reden die op niets slaat. lijken me hier dus al 2 enorm makkelijke stemmen zodat ze het straks rustig kunnen aankijken.
 

DeletedUser70854

Guest
Kiekeboe

Sorry voor mijn inactiviteit van de afgelopen dagen, had vandaag een belangrijke deadline en die kreeg even voorrang :p
Voor de rest zie ik veel nieuwe namen, maar dat is geen verrassing de afgelopen tijd.
Mijn BM-stem gaat naar CrazySobek, hartstikke goede WvW-speler...
 

Deleted User - 2075062

Guest
Kiekeboe

Sorry voor mijn inactiviteit van de afgelopen dagen, had vandaag een belangrijke deadline en die kreeg even voorrang :p
Voor de rest zie ik veel nieuwe namen, maar dat is geen verrassing de afgelopen tijd.
Mijn BM-stem gaat naar CrazySobek, hartstikke goede WvW-speler...

Ik snap je BM stem heel goed. Maar ben even benieuwd, hoeveel WvW potjes heb jij met Crazy gespeeld?
 

DeletedUser78876

Guest
DemoZ voor event stem dan maar. Komt mij voor dit potje het meest te vertrouwen over die ook weet wat die doet.
 

DeletedUser70854

Guest
Ik snap je BM stem heel goed. Maar ben even benieuwd, hoeveel WvW potjes heb jij met Crazy gespeeld?
2 denk ik, maar je hoeft toch niet enorm veel potjes met iemand gespeeld te hebben om te weten dat 'ie het wel kan :)
 
Reactiescore
338
Ik snap je BM stem heel goed. Maar ben even benieuwd, hoeveel WvW potjes heb jij met Crazy gespeeld?

Ik denk een potje. Maar naast WvW is hij mijn CO, ik denk dus dat hij vrij snel kan bepalen wanneer ik goedje of slechtje ben.
 
Bovenaan