[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

Reactiescore
93
Oops, beetje aan de late kant met mijn lynch stem. We waren film aan t kijken:p

Ik heb niet echt veel tijd meer om uitgebreid de recente posts door te lezen, maar ik ga toch op Westkip stemmen om te lynchen. Maar dat is voornamelijk omdat hij mij verdacht van wolf omdat ik vervanger ben van Castiel, terwijl hij niet eens een goede reden heeft om Castiel te verdenken van wolf behalve dan het feit dat hij een ervaren speler is... Hopelijk hebben we eindelijk een slechtje te pakken:X
 

DeletedUser77898

Guest
idk of ik te ver ben gegaan en dood val, maar 2 wolven die besproken hebben hun stem van mij af te halen? Tigor en PlanB
 

DeletedUser74597

Guest
Omdat in mijn theorie jij en kieken samen moeten bewegen en niet tegendraads haha :D. Als ik een theorie maak krijg ik graag bevestiging. Maar Jessica, waarom koos jij voor planZ om te beulen. Jij hebt hier nog geen antwoord op gegeven en vermijdt dit alleen maar.
Misschien omdat uitleg erover toch niet helpt ...ja ik weet nu dat ik mis zit dus waarom doet er weinig meer toe
 
Reactiescore
93
ik heb niks geclaimd. Wel beetje gehint natuurlijk, maarja is dat wel waar of om mij te redden?!?! idk of dit nog mocht :)
  • NON-CLAIM = NON-CLAIM! 'Speciaaltje' claimen is verboden, hinten naar je rol is uiterst verboden (wij zullen hier erg streng in zijn),Burger/'Goedje' -claims zijn echter wel toegestaan, aangezien iedereen dit kan claimen.
;)
 

DeletedUser77898

Guest
ah ok dan zal ik wel dood vallen :) denk toch dat hier voor de goedjes nog wat uit te halen is zo. Succes nog verder jongens!
 

DeletedUser78666

Guest
Misschien omdat uitleg erover toch niet helpt ...ja ik weet nu dat ik mis zit dus waarom doet er weinig meer toe

Ik wil jouw uitleg wel horen :p. Maakt niet uit of het niet helpt. Ik vind het verdachter als jij niks zegt.
 

DeletedUser76681

Guest
ah ok dan zal ik wel dood vallen :) denk toch dat hier voor de goedjes nog wat uit te halen is zo. Succes nog verder jongens!

de zoveelste spelbederver -_-
Zo gaat het plezier echt weg jongens... kunnen jullie nou is niet normaal spelen en gewoon de instellingen lezen
 
Bovenaan