[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

DeletedUser76681

Guest
Speciaal voor TUTM, nee geen kort verhaaltje, maar mijn lijstje zoals ik dit potje mijn bevindingen wil delen.

1. famdecibel

PlanZ (wie het ook zijn mag)
Pierre de Pieter
Zelfs ik vind je irritant spelen. Normaal is dat geen redenen om te lynchen, maar verdedig je maar en laat maar zien dat je een goedje bent die op wolven zoekt. We hebben zo nog minder aan je dan aan een inactieveling.

Pierre doet raar, maar ik denk niet dat hij fout is.
Gisteren stemde ik op Donkergat en ik denk echt dat hij aan de verkeerde kant staat.

Die stem op Pierre is een trollstem, wie dat nog niet door heeft heeft zijn ogen dicht.
Is het al 22 uur? Er zijn pas slechts 4 lynchstemmen uitgebracht.
Nee maar dan kan je toch nog een stem plaatsen zonder trol en met argumenten?
Op wie zou jij op dit moment je stem plaatsen? Lijkt me dat je voor Donkergat zou gaan als ik je post las daarnet. Dus ben benieuwd naar je redenen.
Klopt, want hij reageert niet op de post van Blood

Ik heb met Fam gisteren een kleine discussie gehad, omtrent Pieter. Ik gaf aan dat ik haar stem vreemd vond die toen op pieter stond, daar heeft ze dan ook op terug gereageerd. Haar spel is anders dan ik gewoon ben van haar, minder gefrustreerd, meer trollend en gecontroleerd.
Als je even gaat terug lezen kan je zien dat die discussie verder gaat over Donkergat... (kom ik nog op terug)

Mijn mening over haar is dan ook heel neutraal, ik kan haar voorlopig niet reageren, maar ik vind haar dan ook weer niet te opvallend, zoals sommige andere (RICK, TLF)


3. Westkip

Ik zie stemmen op Rick, TUTM en Hopeful, dan stem ik ook op Rick. Was op de eerste dag ook al in mijn ogen het verdachts uit de discussie tussen TUTM en Rick gekomen. TUTM kwam bovendien toen echt als een dramqueen over en dat pleit voor mij in zijn voordeel.
Heb je die reactie van TLF in het discussietopic gezien? Hij had wss voorkennis over Pieter zijn rol.
Uit de slechte beul lynchen valt wel iets te leren. Wolven gaan haar initieel proberen redden.
C:\Users\ASUS~1\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.png

Westkip ik kan je niet peilen zo, het ene moment schreeuw je naar mijn mening goedje, het andere moment heb je echt posts dat ik denk van sjeezes. bovenstaande citaten vind ik heel vreemd van je. Je volgde heel gemakkelijk mee op Rick, hoewel je normaal altijd anders van mening bent. Normaal ga je zelf op zoek, en volg je niet zo gemakkelijk.
ook de posts om slechte beul te lynchen vond ik een beetje vaag.

Maar niet echt om nu direct om te panikeren, wellicht kom ik er later nog wel op terug op westkip.

4. Pierre the Pieter
Werd als verdacht gezien door zijn gedrag, ik heb hem daar ook over aan gesproken en toen is hij iets of wat gaan draaien.
Wat ik in hem nog vreemd/ verdacht blijf vinden is zijn late stem altijd, en zijn weinige input in het potje. Maar niet genoeg redenen om hem mijn lynch stem te geven
Tenzij er zijn die vinden van wel?
5. Sir Thrones
Inactief...
6. Castiel/dragonwomen
Ik heb over haar nog geen mening, ik wil haar de kans geven om goed te kunnen invallen, en het potje wat te leren begrijpen. Ik zou me oprecht schuldig voelen moest ik haar gaan aanvallen op haar posts die nog niet eens een argument zouden bevatten om een lynch stem op te zetten. (snap je wat ik bedoel?) Ik wil nog even met haar afwachten, ik kan nieuwe spelers niet goed peilen, zeker niet als ze pas invallen.

7. TUTM

wat een knappe lynch weer. Jullie krijgen het even voor elkaar 1 van de meest waardevolle spelers eruit te gooien. Morgen ga ik uitzoeken hoe dit komt, want ik ben vrij positief dat er minimaal 1 wolf tussen de TLF stemmers zit! Echt belachelijk weer dit

betreft confirmed goedje moet je zelf maar even gaan teruglezen. Mocht je er niet uit komen wil ik het wel gaan uitleggen, maar ik heb daar vrij weinig zin in gezien het zo obvious is...


klopt, omdat Rick en ik hadden afgesproken het erbij te laten. Mijn stem stond al en ik ben pas na de deadline weer online gekomen... Zat met spanning te kijken of ik lynch was en dat gelukkig niet, maar ik denk dat ik liever lynch was geweest dan TLF.....

Ik heb met jou de eerste dag een `discussie` gevoerd, toen kwam je voor mij meer oprecht over dan je nu laat zien.


Excuses voor mijn inactiviteit. Ik was gisteren de hele dag weg en vandaag ook vrij druk bezig. Voor mij is PlanB nu verdachte nummer 1. Hij moest kiezen en het boeit hem uiteraard niet wie hij moest kiezen van de 2 goedjes, gezien hij slechtje is.......
Wat mij betreft is donkergat een goedje en zit hij op het juiste spoor met zijn verdachten
C:\Users\ASUS~1\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.png
PlanB
verder vind ik Tigor, Westkip en Pierre ook enorm verdacht. Op 1 van hun zou mijn 2e stem komen.

heb net even alles goed doorgelezen en daar heb je inderdaad gelijk in. Nu moet ik zeggen dat ik toch wellicht aan het twijfelen ben gebracht betreft PlanB, ook in antwoord op @Hopeful.
Maar wie verdenk jij dan PlanB? Behalve je tunnelvisie op mij. Want ik vind je wel heel makkelijk praten over Pieter en over mij.
En @Hopeful? Wat vindt jij van Plan B?

Tigor staat bij mij ook erg hoog op de verdachten lijst... Krijg ook niet het idee dat ze actief naar wolven aan het zoeken is.
Heb even je berichten erbij gepakt om erop te kunnen reageren. Ik begrijp zelf ook waarom de posts wolf schreeuwen. Ik wilde op dag 1 al echt beginnen met zoeken en had er best wel veel zin in. Vandaar die post op dag 1 betreft donkergat. In mijn oren was het een terechte reden, maar ik ben er zelf nu ook achter gekomen dat dat niet zo is.
Vervolgens mijn "fake" post: ik postte dat omdat TLF mij juist aan het verdedigen was die dag. Daarom vond ik het super lullig dat hij mede door die acties de lynch was. Hij zag juist in dat ik een goedje ben en dat zagen op dat moment maar weinig mensen. (wel een paar gelukkig)
Dan nog even over jou verdachtes momenteel. Wat vind jij van Tigor en Pierre? Samen met Westkip hebben zij al 2 dagen lang de zelfde lynch uitgesproken en 2x op goedjes. Dit is wel heel erg opvallend toch? Verder heb ik Pierre alleen maar zien trollen, Tigor nauwelijks gezien en die heeft ook nog niks ingebracht en Westkip vind ik wel overal op reageren, dus die vind ik minder wolfs overkomen momenteel.

Als je alles hebt goed doorgelezen dan had je wellicht met meer dan dit gekomen?

Ja dat kan ik nog wel begrijpen, maar het blijkt dus dat al die mensen die mij aan het verdedigen waren waarschijnlijk geen wolven zijn, omdat ik dat dus ook niet ben.... Betekent dat we ergens anders moeten gaan zoeken. Tigor vind ik nog steeds niet overtuigend overkomen.

Deze vind ik een vreemde uitspraak van je want als je het potje las, heb ik dus meermaals aan gegeven dat ik jou nog niet verdacht vond. En dan ben ik in jouw ogen wel wolf? je spreekt je wat tegen TUTM.
Ik heb Rick boven jou verkozen gisteren, maar dan moet je niet gaan zeggen dat ik niet op zoek ben naar wolven... Want dat heb ik jou ook niet zien doen, je bent nota bene 2 dagen op Rick blijven hameren, en wilt nu de schuld in iemand anders zijn schoenen schuiven (zo komt het nu voor mij over)

Jammer dat ik hier nog niets van gezien heb.je hebt anders een kritische blik, maar wederom blijf je op TUTM gaan. Ik ben anders alsnog benieuwd naar jou mening over andere.
Ik weet niet goed wat ik van Rick en TUTM moet denken. Te nacht/Deze voormiddag? Hadden ze een kleine discussie. Wat ik dan opmerkelijk vind is dat het kwam na de post waarin Rick had gezegd dat hij andere onder de loep ging nemen:

Ze verwijten elkaar iets van wat ze beiden doen. Terwijl ze beiden op elkaar gefixeerd zijn en niet verder kijken wat er zich afspeelt in dit potje.
Ik vond TUTM zijn post gisteren ook raar heb hem daar op aan gesproken, maar ik zit met wat Castiel zei in mijn hoofd dat TLF en TUTM vaak dag 1 al als slechtje worden gezien. Dus ik wacht nog even af met TUTM ik wil zien dat hij ook uit zijn 'tunnelvisie' kan komen en ook andere meningen heeft dan wat hij tot nu toe heeft gepost.

Wil je wel even toelichten vanwaar je actie op PlanZ? Wat maakte dat jij hem verdacht vond? Want voor zover ik zijn posts heb gelezen, vond ik hem actief mee zoeken.
Is dat het enige wat je op dat moment kon toevoegen ? Ik geloof dat je vanaf de deadline niets meer had gepost en dan plots deze.

Deze is veel te gemakkelijk van je Rick. Zeker omdat je ons gaat verwijten dat wij geen alternatief geven. Terwijl je met oogkleppen op op TUTM blijft gaan. Je verwijt hem iets van wat je zelf doet, namelijk niet de moeite nemen om naar wolven te zoeken.
Njaa ik heb mijn mening over Pieter gegeven, ik durf niet dezelfde fout te maken als vorig potje. (Ben daar nog steeds niet goed van) toen hebben we hem ook gelyncht om precies dezelfde redenen.


Ik ga voor nu op Rick
Wellicht weer een makkelijke stem,
Maar als ik het zo bekijk vind ik zowel Pieter als TUTM op die moment niet echt slecht over komen.
Pieter omdat ik hem het voordeel wil geven omwille van zijn gedrag dat indentiek hetzelfde is als het vorig potje en hij daar ook goedje was.ik hoop wel voor hem dat hij nog meer normale inbreng gaat geven.
TUTM onthoud ik me ook omdat ik aan Castiel zijn woorden blijf denken. Dat zowel TLF als TUTM. Dag 1 als wolf worden gezien. Wil niet zeggen dat ik ze hierin wil vrijpleiten maar ik wil ze wel graag meer zien.
Waarom Rick.ik heb in een voorgaande post enkele citaten aangehaald.
Hij verwijt ons dat we niet met een alternatief komen, voor de lynch. En dat hij nog spelers ging bekijken die zijn stem negeerde ofzoiets (moet even terug lezen hoe hij het exact zei.
Daarnaast verwijt hij TUTM voor iets wat hij zelf doet. Namelijk het niet zoeken naar wolven. En blijft hij gefixeerd op TUTM.

Ik zat met Rick fout, dat klopt.


10. donkeregaatjes

Ik heb jou gisteren net als TUTM voordeel van de twijfel gegeven, Dat gisteren Fam en Bloodwolf op je stemde, heb ik nog aangekaart, dat ik de argumenten op dat moment zwak vond.
Zoals ik in mijn bm post heb aangegeven heb ik morgenochtend een herkansing. Daar ben ik dus al de hele dag druk mee, vandaar mijn inactiviteit. Als ik het overleef heb ik erna meer tijd om mijn bevindingen te delen en uit de achtergrond te komen.

Je hebt het overleefd en je komt daarna met dit?:
@Westkip

Wie ik het eerst zou lynchen:
1. PlanB
2. PlanA
3. Dragonwoman
4. Westkip

Over drie en vier ben ik nog niet zeker, aangezien ik nog geen duidelijk beeld heb van Dragonwoman. Ik zal zodra ik weer internet heb planB en planA wat beter onder de loep nemen.


Waarom tigor zo laag? Persoonlijk vind ik haar wel verdacht. Heeft ook nog eens twee keer op de lynch gestemd. NITS op twee vind ik ook raar, hij brengt overzicht in het spel. Reden daarvoor is dat hij dag 1 op jou stemde?
Sorry trouwens voor het gebrek aan quotes, zit nog altijd mobiel op 3G

Waarom verkies je NITS boven mij? Ik heb nits het hele potje bijna (TUTM zijn woorden waren Nauwelijks) gezien. En omdat hij met een stemmingsoverzicht komt brengt hij plots overzicht in het spel?
Vreemd...

12. BloodWolf14

Wat hebben mensen dan ineens met Rick? Alleen omdat hij op Music blijft tunnelen en nu niet echt actief is waardoor hij verder niet echt reageert? Ben benieuwd of er nog meer easy mee gaan...
Ikzelf ga wel op Donker. Blijft me ineens veel te veel weg nadat hij toch BM heeft gekregen.

Er zijn genoeg speler die nog niet reageren ja. Oa Sir Thrones en NITS bijvoorbeeld. Zie ik beide niet. Zij hebben echter niet hard gestreden voor een BM-functie. Dat maakt de zaak in dit geval anders voor mij. Had hij dat niet gedaan in het begin had ik nu waarschijnlijk ook nauwelijks naar hem gekeken omdat hij me dan gewoon niet opviel.

Ik blijf nog steeds het vreemd vonden over de BM, Ik kan wel begrijpen dat je niet elke dag de spelerslijst leest, maar dan vraag ik mij af hoe jij die puzzel hebt opgelost zonder naar de spelerslijst te kijken? Daar zit ik een beetje dubbel bij, want bij de eerste puzzel moest je gewoon in de spelerslijst kijken...
En nu ik daar over nadenk vind ik het wel wat zwakjes om dan in eens te zeggen dat je dacht dat donker BM was.

En ook daarmee kun je dan dus info uit een lynch van haar halen. Ik heb op dit moment niet echt iemand die ik als wolf zie, hoewel ik bij Westkip geen fijn gevoel heb op het moment. Ik las vandaag wat posts van hem waardoor ik even goed moest lezen wat hij nou bedoelde. Ik zal als ik tijd heb daar naar terugzoeken.
Iemand anders over Westkip ideeën?

Je kaart hier aan dat je info uit de lynch van jessica kan halen? hoe dan? uit haar posts kan ik echt niets uit halen, ze heeft een beul actie gedaan. En ik blijf van mening als ze slechte beul was, dan vermoed ik ook dat er een geode beul in zit en waarom heeft die nog niet gebeuld dan? Dan was jesscia weg, en weten we zeker wie de goede beul was.
Voor nu blijft jesscia voor mij een goede beul.

Ohja, hier was het wel dat ik wat vragen kreeg. Even wat puntjes bij langs:
- Waarom tussen die drie spelers? Alleen omdat ze spelers zijn met meer ervaring?
- Is toch juist fijn als iemand vertrouwen in je uit? Enkel als wolfje zou je dat gek vinden als iemand dat heeft omdat je weet dat je zelf niet tot diegene zijn/haar partij hoort.
- Nee, Pierre wss goedje ja, maar waarom blijf je daar maar op terug komen?
- Is dit benoemenswaardig? Wat wil je ermee zeggen?
- Hoeft ook niet genoemd te worden, daarbij zijn donker, NITS en Jessica ook niet al te aanwezig.
- Dus omdat iemand jou verdenkt is hij wolf?
Ben ik dan ook wolf Westkip?

Jij springt anders ook van de hak op de tak? wat denk je nog steeds over donkergat? of is hij plotseling geen slehctje meer in jou ogen?
je bent te wispelturig.

23. NITS

Sorry voor mijn inactiviteit. Heb tentamens en was gisteravond niet thuis, vandaar dat ik niet had gestemd.
Ik heb even een overzichtje van de stemmen gemaakt.
Rood = Lynch bepalende stem op een goedje
Oranje = Stem op goedje, maar niet lynch bepalend.

Westkip, Tigor en Pierre hebben bij beide stemmingen op het goedje gestemd die gelyncht werd.
ik verwacht dat 2 van dit lijstje wolf zijn. Voor mij is verdachte 1 Westkip, tussen Tigor en Pierre weet ik het nog niet zeker.

@Westkip, waarom wil je een lynch volgorde weten en vraag je dit niet aan iedereen?
Waarom noem je maar 5 namen, wil je een aantal mede-wolven beschermen?
Je schat Jessica eerder in als slechte beul dan dat die andere 3 slechtje zijn?

Waauww, je bent waker en je besluit maar ineens met dit te komen?
ik zie je zelden in dit potje en dan kom je met dit? waar zijn je andere argumenten?

Je speelstijl begint er te lijken op die keer dat je wolf was en inactief was idem dito zoals nu dus... ik heb je toen moeten aansporen als leiding om actiever te worden.


Mijn verdachten zijn momenteel
BLOODWOLF
NITS
TUTM

van
Fam en Westkip weet ik het niet zeker, en krijg ze niet gepeild voor het moment.

9. Jokersbrain
13. Hopeful
17. .TimeforplanB
18. jessicavd
20. Laila
21. PlanA

Ik had over deze spelers nog niet direct een mening gevonden, of argumenten. Maar als jullie willen wil ik hier wel voor gaan kijken.
 

DeletedUser78666

Guest
Ik voel dat ik nodig ben. Zal zo hier tijd voor vrij maken, kusjes
 

DeletedUser78769

Guest
12. BloodWolf14
Ik blijf nog steeds het vreemd vonden over de BM, Ik kan wel begrijpen dat je niet elke dag de spelerslijst leest, maar dan vraag ik mij af hoe jij die puzzel hebt opgelost zonder naar de spelerslijst te kijken? Daar zit ik een beetje dubbel bij, want bij de eerste puzzel moest je gewoon in de spelerslijst kijken...
En nu ik daar over nadenk vind ik het wel wat zwakjes om dan in eens te zeggen dat je dacht dat donker BM was.
Ik heb die hele puzzel proberen op te lossen via mijn Excell bestand. Daar heb ik namelijk zowel de spelers, als de personages als de nummers ervan staan. Daar had ik de gewone spelerslijst niet bij nodig.

Je kaart hier aan dat je info uit de lynch van jessica kan halen? hoe dan? uit haar posts kan ik echt niets uit halen, ze heeft een beul actie gedaan. En ik blijf van mening als ze slechte beul was, dan vermoed ik ook dat er een geode beul in zit en waarom heeft die nog niet gebeuld dan? Dan was jesscia weg, en weten we zeker wie de goede beul was.
Voor nu blijft jesscia voor mij een goede beul.
Ja, je zou uit een lynch van Jessica eventueel info halen. De wolven zullen haar ofwel beschermen ofwel proberen te lynchen aangezien ze een bewezen goedje zou zijn als ze de goede is. Zou je dus met z'n allen besluiten haar te lynchen, dan zijn degene die heel simpel mee gaan waarschijnlijk wolf, en als ze al wel in de chat zit zullen de wolven hier net even wat harder tegenstribbelen. Met zulke reacties kun je net even wat meer info halen over wie wat mogelijk is. Al is de kans dat ze niet in de chat zit mocht ze slechte beul zijn, dan hebben we er alsnog niet veel aan. Dus ik laat haar ook gewoon gaan.

Jij springt anders ook van de hak op de tak? wat denk je nog steeds over donkergat? of is hij plotseling geen slehctje meer in jou ogen?
je bent te wispelturig.
Ik heb gisteren al aangekaart dat ik me had vergist in de BM. Daarmee valt mijn hele argumentatie over donkergat ook weg. Ik kan over hem dan ook niet veel meer zeggen dan over sir thrones bijvoorbeeld.
 

DeletedUser77898

Guest
Speciaal voor TUTM, nee geen kort verhaaltje, maar mijn lijstje zoals ik dit potje mijn bevindingen wil delen.

1. famdecibel










Ik heb met Fam gisteren een kleine discussie gehad, omtrent Pieter. Ik gaf aan dat ik haar stem vreemd vond die toen op pieter stond, daar heeft ze dan ook op terug gereageerd. Haar spel is anders dan ik gewoon ben van haar, minder gefrustreerd, meer trollend en gecontroleerd.
Als je even gaat terug lezen kan je zien dat die discussie verder gaat over Donkergat... (kom ik nog op terug)

Mijn mening over haar is dan ook heel neutraal, ik kan haar voorlopig niet reageren, maar ik vind haar dan ook weer niet te opvallend, zoals sommige andere (RICK, TLF)


3. Westkip





Westkip ik kan je niet peilen zo, het ene moment schreeuw je naar mijn mening goedje, het andere moment heb je echt posts dat ik denk van sjeezes. bovenstaande citaten vind ik heel vreemd van je. Je volgde heel gemakkelijk mee op Rick, hoewel je normaal altijd anders van mening bent. Normaal ga je zelf op zoek, en volg je niet zo gemakkelijk.
ook de posts om slechte beul te lynchen vond ik een beetje vaag.

Maar niet echt om nu direct om te panikeren, wellicht kom ik er later nog wel op terug op westkip.

4. Pierre the Pieter
Werd als verdacht gezien door zijn gedrag, ik heb hem daar ook over aan gesproken en toen is hij iets of wat gaan draaien.
Wat ik in hem nog vreemd/ verdacht blijf vinden is zijn late stem altijd, en zijn weinige input in het potje. Maar niet genoeg redenen om hem mijn lynch stem te geven
Tenzij er zijn die vinden van wel?
5. Sir Thrones
Inactief...
6. Castiel/dragonwomen
Ik heb over haar nog geen mening, ik wil haar de kans geven om goed te kunnen invallen, en het potje wat te leren begrijpen. Ik zou me oprecht schuldig voelen moest ik haar gaan aanvallen op haar posts die nog niet eens een argument zouden bevatten om een lynch stem op te zetten. (snap je wat ik bedoel?) Ik wil nog even met haar afwachten, ik kan nieuwe spelers niet goed peilen, zeker niet als ze pas invallen.

7. TUTM





Ik heb met jou de eerste dag een `discussie` gevoerd, toen kwam je voor mij meer oprecht over dan je nu laat zien.









Als je alles hebt goed doorgelezen dan had je wellicht met meer dan dit gekomen?



Deze vind ik een vreemde uitspraak van je want als je het potje las, heb ik dus meermaals aan gegeven dat ik jou nog niet verdacht vond. En dan ben ik in jouw ogen wel wolf? je spreekt je wat tegen TUTM.
Ik heb Rick boven jou verkozen gisteren, maar dan moet je niet gaan zeggen dat ik niet op zoek ben naar wolven... Want dat heb ik jou ook niet zien doen, je bent nota bene 2 dagen op Rick blijven hameren, en wilt nu de schuld in iemand anders zijn schoenen schuiven (zo komt het nu voor mij over)


Ik zat met Rick fout, dat klopt.


10. donkeregaatjes

Ik heb jou gisteren net als TUTM voordeel van de twijfel gegeven, Dat gisteren Fam en Bloodwolf op je stemde, heb ik nog aangekaart, dat ik de argumenten op dat moment zwak vond.


Je hebt het overleefd en je komt daarna met dit?:





Waarom verkies je NITS boven mij? Ik heb nits het hele potje bijna (TUTM zijn woorden waren Nauwelijks) gezien. En omdat hij met een stemmingsoverzicht komt brengt hij plots overzicht in het spel?
Vreemd...

12. BloodWolf14





Ik blijf nog steeds het vreemd vonden over de BM, Ik kan wel begrijpen dat je niet elke dag de spelerslijst leest, maar dan vraag ik mij af hoe jij die puzzel hebt opgelost zonder naar de spelerslijst te kijken? Daar zit ik een beetje dubbel bij, want bij de eerste puzzel moest je gewoon in de spelerslijst kijken...
En nu ik daar over nadenk vind ik het wel wat zwakjes om dan in eens te zeggen dat je dacht dat donker BM was.



Je kaart hier aan dat je info uit de lynch van jessica kan halen? hoe dan? uit haar posts kan ik echt niets uit halen, ze heeft een beul actie gedaan. En ik blijf van mening als ze slechte beul was, dan vermoed ik ook dat er een geode beul in zit en waarom heeft die nog niet gebeuld dan? Dan was jesscia weg, en weten we zeker wie de goede beul was.
Voor nu blijft jesscia voor mij een goede beul.



Jij springt anders ook van de hak op de tak? wat denk je nog steeds over donkergat? of is hij plotseling geen slehctje meer in jou ogen?
je bent te wispelturig.

23. NITS




Waauww, je bent waker en je besluit maar ineens met dit te komen?
ik zie je zelden in dit potje en dan kom je met dit? waar zijn je andere argumenten?

Je speelstijl begint er te lijken op die keer dat je wolf was en inactief was idem dito zoals nu dus... ik heb je toen moeten aansporen als leiding om actiever te worden.


Mijn verdachten zijn momenteel
BLOODWOLF
NITS
TUTM

van
Fam en Westkip weet ik het niet zeker, en krijg ze niet gepeild voor het moment.

9. Jokersbrain
13. Hopeful
17. .TimeforplanB
18. jessicavd
20. Laila
21. PlanA

Ik had over deze spelers nog niet direct een mening gevonden, of argumenten. Maar als jullie willen wil ik hier wel voor gaan kijken.
mooie post :) Fam is mij ook opgevallen dat zij vrolijker is dit potje?!?! Dat zien we niet vaak. Wellicht is zij inderdaad wolf. Kan ik mij in vinden :)

Pierre --> zit te trollen en ik kan geen lijn trekken bij die gozer
Castiel --> Is vervangen en dit had hij nooit gedaan als hij wolf was. Ws een burger

NITS en bloodwolf --> geen mening over persoonlijk. Nog vrij weinig naar gekeken

Mijzelf: Mijn stem op rick gisteren was niet wat ik wilde. Ik dacht zelfs dat ik helemaal niet gestemd had. Ik wilde later de dag zoals beloofd nog actief zijn en wolven gaan zoeken, maar er kwamen wat persoonlijke dingen tussendoor waardoor ik de hele dag niet meer online kon komen...

Jokersbrain --> Heeft 2 posts gemaakt? Was als wolf ws actiever geweest? Of juist niet? Niks over te zeggen
Hopeful --> Kijkt wel naar spelers en lijkt oprecht over te komen
Time --> Lijkt ook oprecht over te komen. Toch kan ik hem niet peilen
Jessica --> Heeft dus gebeuld iemand? Wanneer?
Laila --> weinig gezien en geen idee
Plan A --> Kwam voor mij wel aardig oprecht over?!
 

Deleted User - 487871837

Guest
mooie post :) Fam is mij ook opgevallen dat zij vrolijker is dit potje?!?! Dat zien we niet vaak. Wellicht is zij inderdaad wolf. Kan ik mij in vinden :)

Pierre --> zit te trollen en ik kan geen lijn trekken bij die gozer
Castiel --> Is vervangen en dit had hij nooit gedaan als hij wolf was. Ws een burger

NITS en bloodwolf --> geen mening over persoonlijk. Nog vrij weinig naar gekeken

Mijzelf: Mijn stem op rick gisteren was niet wat ik wilde. Ik dacht zelfs dat ik helemaal niet gestemd had. Ik wilde later de dag zoals beloofd nog actief zijn en wolven gaan zoeken, maar er kwamen wat persoonlijke dingen tussendoor waardoor ik de hele dag niet meer online kon komen...

Jokersbrain --> Heeft 2 posts gemaakt? Was als wolf ws actiever geweest? Of juist niet? Niks over te zeggen
Hopeful --> Kijkt wel naar spelers en lijkt oprecht over te komen
Time --> Lijkt ook oprecht over te komen. Toch kan ik hem niet peilen
Jessica --> Heeft dus gebeuld iemand? Wanneer?
Laila --> weinig gezien en geen idee
Plan A --> Kwam voor mij wel aardig oprecht over?!

Je hebt dus eigenlijk niet echt verdachten?
 
Reactiescore
3.586
Waarom bloodwolf? Het komt op mij over als counterstem.

Eerst je trol stem, je vertrouwen uiten op Westkip (wat je in wat ik mij herinner en ik was niet de enige nooit doet) zonder echte aanleiding en nu lijkt het erop dat je bloodwolf komt indekken. Fam voor mij.
 

DeletedUser77898

Guest
Je hebt dus eigenlijk niet echt verdachten?
nou ik vind de stemmingen nog steeds vreemd die 3x hetzelfde zijn geweest. Zou wat PlanB zegt wel beetje vreemd zijn als de wolven zo spelen, maar ik denk toch dat er daar wel minimaal 1/2 tussen gaan zitten :)

Verder is het voor mij heel lastig om nu 1 iemand met zekerheid aan te wijzen als wolf...
 

DeletedUser17472

Guest
Waarom tigor zo laag? Persoonlijk vind ik haar wel verdacht. Heeft ook nog eens twee keer op de lynch gestemd. NITS op twee vind ik ook raar, hij brengt overzicht in het spel. Reden daarvoor is dat hij dag 1 op jou stemde?

Sorry trouwens voor het gebrek aan quotes, zit nog altijd mobiel op 3G
Je stelt wederom vragen aan mensen, maar brengt niks in. Ik speel wvw voor 90% via mijn gsm en je hoort mij nooit klagen. De grootste onzin dus om niet online te kunnen zijn. Oké, je tentamen kon ik nog begrijpen, maar schrijf je niet in als je geen tijd hebt. School gaat altijd voor. Tot nu toe, en ik zet hem nog niet neer, staat toch mijn stem weer op jou. Simpelweg omdat je nu weer probeert om aandacht te vestigen om 2 mensen, zonder zelf je mening te geven.

Waarom acht je donker een goedje?
Dat snap ik dus ook niet. Wellicht krijgen we nog antwoord

Hoe kom je er dan bij dat ze aangeeft dat ze jou expliciet vertrouwt? Klopt niks van.
Nee, ik vertrouw niemand voor de volle 100%. Ik heb volgens mij ergens gezegd dat ik hem bij de goedjes achtte omdat hij zich normaal gedroeg... sinds vandaag gedraagt hij zich niet normaal.

Ik heb met Fam gisteren een kleine discussie gehad, omtrent Pieter. Ik gaf aan dat ik haar stem vreemd vond die toen op pieter stond, daar heeft ze dan ook op terug gereageerd. Haar spel is anders dan ik gewoon ben van haar, minder gefrustreerd, meer trollend en gecontroleerd.
Als je even gaat terug lezen kan je zien dat die discussie verder gaat over Donkergat... (kom ik nog op terug)

Mijn mening over haar is dan ook heel neutraal, ik kan haar voorlopig niet reageren, maar ik vind haar dan ook weer niet te opvallend, zoals sommige andere (RICK, TLF)

Na 4 weken Mexico heb ik de Mexicaanse gewoonte aangenomen en ik ben dit potje idd relaxed. De vakantie heeft me goed gedaan.


Op mijn lijstje staat bovenaan nog steeds Donkergat. Verder houd ik tutm en nits ook goed in de gaten. Maar daarnaast denk ik dat ik toch iedereen nog wel in de gaten houd.. jammer dat Castiel vervangen is, Dragon ken ik niet als speler.
 

DeletedUser77898

Guest
Fam denk dat ik er wel uit ben zo. Denk dat er een kans is van 70% dat zij wolf is. Bij derest weet ik het gewoon niet en zit het rond de 50%. Ze speelt apart en op haar lijstje staan sws 2 goedjes en wellicht NITS ook, oftewel 3 goedjes. Dat klopt voor geen pepernoot. Donkergat stelt overigens niet alleen vragen maar geeft ook zijn mening over spelers.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik wist het, die countert meteen.

Lees even terug wat ik zei gisteren net nadat de uitslag bekend is gemaakt. Je moet het zelf weten, maar een wolf zou zo niet gehandeld hebben. Voor mij dus een teken dat je in het wolvenkamp zit. Iedere goede volger van dit rondje weet dat ik bij de goedjes hoor.
 

DeletedUser17472

Guest
En de wolven mogen mij lunchen, mijn taak is vervuld dankzij TLF :)
 

DeletedUser78303

Guest
Of aan de verkeerde persoon weggegeven.

Ik wist dat er geen lunch zou zijn vanavond. Dat was de enige zekerheid die ik vanavond had. Thnx light.

Aangezien ik verwacht dat TLF beide drankjes heeft uitgedeeld voor zijn dood en niemand tegenspreekt dat jij het levensdrankje hebt gekregen en gebruikt, verwacht ik wel dat je een goedje bent. Alleen jammer van je tunnelvisie op mij, die mag wel verdwijnen. Als je mij eruit werkt is het een burger minder
 

DeletedUser78769

Guest
Je stelt wederom vragen aan mensen, maar brengt niks in. Ik speel wvw voor 90% via mijn gsm en je hoort mij nooit klagen. De grootste onzin dus om niet online te kunnen zijn. Oké, je tentamen kon ik nog begrijpen, maar schrijf je niet in als je geen tijd hebt. School gaat altijd voor. Tot nu toe, en ik zet hem nog niet neer, staat toch mijn stem weer op jou. Simpelweg omdat je nu weer probeert om aandacht te vestigen om 2 mensen, zonder zelf je mening te geven.
Wel willen stemmen, maar nog niet plaatsen is ook wolfs imo. Zet dan gelijk je stem en maak duidelijk dat het je menens is. Ik ben benieuwd of je nog altijd donkergat stemt als niemand met je mee gaat vanavond?

Aangezien ik verwacht dat TLF beide drankjes heeft uitgedeeld voor zijn dood en niemand tegenspreekt dat jij het levensdrankje hebt gekregen en gebruikt, verwacht ik wel dat je een goedje bent. Alleen jammer van je tunnelvisie op mij, die mag wel verdwijnen. Als je mij eruit werkt is het een burger minder
Een dwaze heks kan zijn/haar drankjes ook aan wolven geven. Dat weet je? Waarom zie je fam dan nu zo simpel voor een goedje aan?
 

DeletedUser17472

Guest
Gezien de actie van tutm, ben ik er nog niet uit. Maar ik zal rond half 10 mijn stem plaatsen. Ik twijfel gewoon en dat is niets gek gezien wat er vandaag gezegd is. Het wordt dus tutm, nits en een mindere kans op donkergat.
 
Bovenaan