[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

DeletedUser76681

Guest
Jessica is beul, dus dat lijkt me een ander geval. Die hoeft zich niet meer te verdedigen, iedereen negeert haar rol.

Dat maakt niet uit jij wilt alsnog weten waarom ze PlanZ verkoos? Ik heb niet gezegd dat ze Lynch moet zijn?

Jullie verwijten Donkergat van niet te antwoorden. Beetje gemakkelijk want zo zijn er nog spelers? En die geven jullie wel een kans?
 
Reactiescore
559
Het is zo dat de ene wolf zich liever op de achtergrond houdt terwijl de andere liever in de spotlights staat, maar over het algemeen vind je weinig compleet inactieve wolven tegenwoordig. Meer dat ze precies genoeg posts plaatsen om niet op te vallen

Twee stemmen op mij, wil geen lynch worden. Dus dan maar tlf

donkergat
effe 2 posts eruit gehaald van hem.
de 1ste precies hoe je je nu gedraagt, precies op de achtergrond maar toch even laten weten dat je er bent zonder dat je echt mee zoekt.

en dan die stem op het laatste nippertje terwijl je pas 2 stemmen op je had staan en het merendeel op TLF ging
 

DeletedUser70854

Guest
ff om op te klaren, Rens en ik hebben elkaar inderdaad gesproken maar dat ging over van alles behalve over wvw :rolleyes:
Dus Rens had helemaal geen voorkennis

Maar waarom zeg ik dit? dunno lijkt me stoer
 

DeletedUser78769

Guest
Dat maakt niet uit jij wilt alsnog weten waarom ze PlanZ verkoos? Ik heb niet gezegd dat ze Lynch moet zijn?

Jullie verwijten Donkergat van niet te antwoorden. Beetje gemakkelijk want zo zijn er nog spelers? En die geven jullie wel een kans?
Er zijn genoeg speler die nog niet reageren ja. Oa Sir Thrones en NITS bijvoorbeeld. Zie ik beide niet. Zij hebben echter niet hard gestreden voor een BM-functie. Dat maakt de zaak in dit geval anders voor mij. Had hij dat niet gedaan in het begin had ik nu waarschijnlijk ook nauwelijks naar hem gekeken omdat hij me dan gewoon niet opviel.
 
Reactiescore
93
Ik heb helaas nog bijzonder weinig verdenkingen zelf kunnen maken. Maar het is inderdaad wel typisch dat Donkergat, die zich wel kiesbaar verstelde voor DM, vervolgens niet meer reageert.

Excuses voor het feit dat ik pas zo laat mijn lynch stem uitbreng, maar op basis hiervan en bij gebrek aan beter op het moment, dan toch: Donkergat
 
Reactiescore
2.193
Sinds wanneer is donker bm :p

Donker speelt altijd inactief en als dat de reden is dat hij teveel naar bm viste dan moet je ook meenemen dat het plaatje van te voren al gemaakt was.
 

DeletedUser76681

Guest
Er zijn genoeg speler die nog niet reageren ja. Oa Sir Thrones en NITS bijvoorbeeld. Zie ik beide niet. Zij hebben echter niet hard gestreden voor een BM-functie. Dat maakt de zaak in dit geval anders voor mij. Had hij dat niet gedaan in het begin had ik nu waarschijnlijk ook nauwelijks naar hem gekeken omdat hij me dan gewoon niet opviel.


Dat vind ik echt BS, dat je zo een verwachtingen ga hebben omdat hij een keer BM wilde zijn, dat is gewoon iets wat hij elk potje doet. Hij is geen BM? Dus waarom dan zo hameren er op?

Klopt Sir en Nits reageren ook.nrit. maar daar is ook niet veel.aan gevraagd hoogstens door 1 persoon en daarbij vielen beide me nog niet op zoals Rick.

Rick zette zichzelf in de spotlights met die discussie. Dat zag ik bij Donkergat niet,
Dat je hem gewoon wilt lynchen omdat hij je post negeert en niet reageert of aan jou verwachtingen voldoet slaag toch nergens op.

Ik vind dit een te gemakkelijke lynchstemming. Ook gewoon hoe gemakkelijk ze je volgen. Terwijl ik de argumenten gewoon zwakjes vind
 

DeletedUser78769

Guest
Dat vind ik echt BS, dat je zo een verwachtingen ga hebben omdat hij een keer BM wilde zijn, dat is gewoon iets wat hij elk potje doet. Hij is geen BM? Dus waarom dan zo hameren er op?

Klopt Sir en Nits reageren ook.nrit. maar daar is ook niet veel.aan gevraagd hoogstens door 1 persoon en daarbij vielen beide me nog niet op zoals Rick.

Rick zette zichzelf in de spotlights met die discussie. Dat zag ik bij Donkergat niet,
Dat je hem gewoon wilt lynchen omdat hij je post negeert en niet reageert of aan jou verwachtingen voldoet slaag toch nergens op.

Ik vind dit een te gemakkelijke lynchstemming. Ook gewoon hoe gemakkelijk ze je volgen. Terwijl ik de argumenten gewoon zwakjes vind
Ho wtf, ik heb al de hele tijd in gedachten dat donker BM is o_O

Dat verandert het wel wat...

Waarom zegt men niets over jokersbrain?
Oh, die hoort ook nog bij de NITS en ST spelers. Zo erg valt hij dus op...
 
Reactiescore
338
Het is algemeen bekend dat bloodwof14, Gamebreaker is.

Pas nu voor mij ook ;).

Nou ja... ik heb ooit nachtmerries gehad van een slechte beul..... Ik zal het me dus altijd af blijven vragen.

? Wat bedoel je hiermee ?

Ik vind CrazySobek heel passief spelen. Heb het idee dat hij vroeger veel harder was dan hoe hij dit potje speelt.

Passief spelen? Nee ik probeer gewoon goed na te denken en geen goedjes eruit te lynchen. Zoveel potjes hebben wij nou ook weer niet samengespeeld en volgens mij speel ik exact als mijn vorige potjes.

Ik vond crazy best goedjes overkomen gisteren. Omdat hij juist niet passief speelde, maar ik heb vandaag niet bij kunnen lezen. Wat ik mij herinner aan crazy is dat hij als wof zeer passief speelt. Kijk naar het potje dat wij koppel waren en toen Marwo vingen. Toen vonden wij crazy ook vanwege zijn passiviteit.

Klopt ik speel ook niet passief. Ik heb geen idee meer welk potje dat is. Ik ben duidelijk aanwezig, heb alleen nog niet de juiste clue gevonden, maar weet wel dat ik niet op goedje een lynch-stem zet.

Mheh raar, ik vond hem echt passief gisteren. Wel aanwezig en zichtbaar, maar eerder tussen de lijnen dan de lijn zettend.


Ik ben juist terug en heb niet heel veel tijd, dus vergeef me als ik in herhaling val. Je kan zien dat ik ook iemand anders onder de aandacht bracht.

En wie hebben dan gisteren de lijnen gezet? Want die weten dan nu ook hoe dom ze toen zijn geweest? Ik ben blij dat ik ze niet op dat lijntje heb gezet.
 

DeletedUser70854

Guest
Rick voor mij... Denk dat hierboven al genoeg argumenten aan bod gekomen zijn :)
 
Reactiescore
338
Ho wtf, ik heb al de hele tijd in gedachten dat donker BM is o_O

Dat verandert het wel wat...


Oh, die hoort ook nog bij de NITS en ST spelers. Zo erg valt hij dus op...

Ik begin je aardig verdacht te vinden. Staat best wel duidelijk aangegeven ook wie de BM is. En wat zou dit dan zo anders maken, wel of geen BM?
 

DeletedUser76681

Guest
wtf, ik heb al de hele tijd in gedachten dat donker BM is o_O

Daarnaast vind ik dit ook vreemd,als je had gelezen had je gezien dat Time daarop reageerde op je post

Ik blijf weg? wtf is jouw probleem.

@Rick9399 je maakt het jezelf wel makkelijk he? En @TurnUpTheMusic jij ook. Beide gewoon weer op elkaar stemmen. Zijn jullie gewoon een koppel (cupid of wolf) die zich verder wilt onthouden van de stemming ofzo? Ik denk dat er onderhand wel genoeg is te zeggen over anderen.

Wat denken jullie bijvoorbeeld eigenlijk van het gedoe rondom Pierre? En wat zeggen jullie van het wegblijven van onze BM of de gekke actie van Jessica? Geen meningen daarover?

Dat jij zonodig met een ander account moest posten kan ik niets aan doen ;)
 
Reactiescore
559
Dat vind ik echt BS, dat je zo een verwachtingen ga hebben omdat hij een keer BM wilde zijn, dat is gewoon iets wat hij elk potje doet. Hij is geen BM? Dus waarom dan zo hameren er op?

Klopt Sir en Nits reageren ook.nrit. maar daar is ook niet veel.aan gevraagd hoogstens door 1 persoon en daarbij vielen beide me nog niet op zoals Rick.

Rick zette zichzelf in de spotlights met die discussie. Dat zag ik bij Donkergat niet,
Dat je hem gewoon wilt lynchen omdat hij je post negeert en niet reageert of aan jou verwachtingen voldoet slaag toch nergens op.

Ik vind dit een te gemakkelijke lynchstemming. Ook gewoon hoe gemakkelijk ze je volgen. Terwijl ik de argumenten gewoon zwakjes vind
je zegt net van jezelf dat je een makkelijke stem zet op rick omdat hij vnl zn eigen in de spotlight zette.
ik heb ook op donkergat gestemd maar dan om de tegenovergestelde reden omdat hij zo onopvallend mee gaat nu. en omdat ik die late stem zo opvallend vond
 

DeletedUser78769

Guest
Ik begin je aardig verdacht te vinden. Staat best wel duidelijk aangegeven ook wie de BM is. En wat zou dit dan zo anders maken, wel of geen BM?
Ik kijk niet telkens naar de spelerslijst hoor. Ik onthou normaal gesproken wie de BM is en besteed daar niet veel aandacht meer aan.

Ik zat nu dus met donker in mijn hoofd als BM omdat hij zo veel liep te pushen op het BM worden. Dat doen en daarna niet meer optreden zoals ik van een BM zou verwachten als je het wél bent vind ik onlogisch. Hij is nu echter geen BM en dan valt dat complete verband weg. Nu is hij in principe net een speler als de andere inactieve spelers die gewoon graag BM wilde worden. Dan kan ik over hem hetzelfde zeggen als over die anderen.
 

DeletedUser78769

Guest
Daarnaast vind ik dit ook vreemd,als je had gelezen had je gezien dat Time daarop reageerde op je post
Dat jij zonodig met een ander account moest posten kan ik niets aan doen ;)
Ik snapte die post al niet, maar het is me nu helder :s
 
Bovenaan