[Speeltopic] WvW #276 Full Moon at Daylight

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser74966

Guest
Fk wolvenwinst weeral door weinig posten...

Jessica en Time zag je nauwelijks in de discussie waardoor ze buiten schot bleven. Alweer...

Pierre heeft dan geluk gehad dat ik hem heb gesaved. Dag 3 (geloof ik) heb ik de stemming nog zo gezet dat die man het overleefde lol. Daarbij m'n actie zelfs op hem.

Ik vond het potje wel leuk though. Enkel lynches is weer eens wat anders :)
 

DeletedUser74966

Guest
Ik wil overigens ook wel weer helpen met leiden @thelightfighter mits er al instellingen klaar zijn en redelijk wat spelers, al wordt die lastig.

Als iemand anders instellingen heeft voor een potje als dit dan leid ik daar ook wel graag mee :)
 
Reactiescore
2.196
Fk wolvenwinst weeral door weinig posten...

Jessica en Time zag je nauwelijks in de discussie waardoor ze buiten schot bleven. Alweer...

Pierre heeft dan geluk gehad dat ik hem heb gesaved. Dag 3 (geloof ik) heb ik de stemming nog zo gezet dat die man het overleefde lol. Daarbij m'n actie zelfs op hem.

Ik vond het potje wel leuk though. Enkel lynches is weer eens wat anders :)

Alweer? :')
 

DeletedUser74966

Guest
Ja :p

Ik kan me herinneren dat ik een x aantal potjes terug net zo'n reactie heb gegeven. Weet niet of jij ook wolf was toen. Maar ook toen waren de wolven van de minder actieve spelers. Zeg maar gerust zo'n 10 reacties per dag max ofzo. Daar kun je net niks mee zeg maar.

Dit potje net zo. Jij negeerde me heel lang en komt daarna met zo'n antwoord van 'Leer lezen'. Ook dan dus van die reacties waar je net niks mee kunt. Jessica in principe hetzelfde: Even een stem plaatsen, soms 1 a 2 reacties tussendoor of als er iets gevraagd wordt. Daar kun je verdikke toch niks mee? Als ik zo verlies wordt ik gewoon chagrijnig. Dan boeit het me niet eens meer dat ik een drankje kreeg.

Enkel Pierre was een actieve wolf, maar die heeft dan weer geluk gehad dat wij zo dom/blind waren.

Maargoed, ik denk dat ik nu maar eerst alle minder actieven wegwerk komende potjes. Dan kunnen we daarna gewoon terwijl iedereen volop meespeelt wat gaan zoeken. Lijkt me ook niet dat het fijn winnen is als wolf wanneer je alle goedjes maar laat kletsen en zelf niks doet.
 
Reactiescore
2.196
Je vraagt iets waar ik al antwoord op gegeven heb. Dan ga ik het niet herhalen.

Maar toen ik goedje was was ik hier ook niet actief dusja.
 

DeletedUser78666

Guest
Als Pieter meehelpt kan het, Alleen even Suus @capricorno vragen voor rolverdeling

Ik zal dan morgen een nieuw topic openen als jullie me even herinneren

Zal dit niet doen, rolverdeling is niet het moeilijkst wat jullie gaan tegenkomen. Leidt eerst met iemand anders individueel los van elkaar!
 
Bovenaan