[Speeltopic] WvW #276 Full Moon at Daylight

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser76198

Guest
Wauw, jij bent wel heel dom? Staat daar toch duidelijk in de beschrijving dat de raaf 2 extra stemmen zit. Wat altijd zo is.

Slechte Raaf:
- De Slechte raaf kan iedere dag 2 extra stemmen op één iemand plaatsen.

Raaf:
- De raaf kan iedere dag 2 extra stemmen op één iemand plaatsen.

Oplettende Burger
- De Oplettende Burger is een gewone Burger die bij aanvang van het spel twee extra stemmen krijgt, die hij op een willekeurig moment kan inzetten.

1. Pierre the pieter - wbjimo
2. dronkengat - wbjimo
3. WatBlaasJeInMijnOor? - pierre
6. BI - wbjimo
7. Castiel - pierre
8. Jessica - loyal
9. Maroen1
12. Nowhere In The Sun -castiel -wbjimo
13. Time - pierre
15. loyalpsycho
16. GameBreaker - jessica - wbjimo
17. Dirk-janusIV

Oke, je hebt gelijk :D soms moeite met tellen.
 

DeletedUser77898

Guest
Nee ik zag oprecht maar 4 stemmen en dacht dat ik in het begin een verschil had gelezen in de kracht per raaf :/
kan gebeuren ik wist niet eens dat er ook een goede raaf was xD maar hij is dus 1 van de 2. Dus ofwel hij heeft pierre gered en is een slechtje. Ofwel hij is een goedje..... Zou alleen niet weten waarom hij zijn 2 stemmen zou inzetten om pierre te redden. Want het was toch maar de vraag wie van de 2 een slechtje was. Ik gok er dus op dat BI slechte raaf is
 

DeletedUser77898

Guest
ok ik heb de volgende theorie. Even gekeken naar de stemmingen. Bij de stemming op dag 2 moet er een wolf tussen de stemmers bij zitten. Ik denk dat dit Jessica is. De rest van de stemmers is namelijk al dood zo'n beetje. Stemming 3e dag zag je dat pierre gered werd door Jessica die haar stem veranderde. Dus Pierre is het 2e slechtje. Gisteren werd Pierre gered door de slechte raaf (2 x gered worden is wel heel veel toeval????)--> BI.

Volgorde van wegstemmen: 1: BI en daarna 2/3: Jessica en Pierre
 
Reactiescore
1.015
4 mensen hebben gestemd op WBJIMO, totaal ligt op 7 jij claimed een raaf te zijn

Ik claim helemaal niks, want je mag niet claimen.

@TurnUpTheMusic als mensen niet zien dat je wolf bent, zijn ze dom. Als pierre het slechtje is (wolf zelfs volgens jou), waarom zou je dan eerst op iemand gaan die volgens jou slechte raaf is? Exact, niet dus. Je gaat altijd voor de wolven.

@Castiel. Gebruik het drankje maar op TUTM. Je zult er geen spijt van krijgen.
 

DeletedUser77898

Guest
Ik claim helemaal niks, want je mag niet claimen.

@TurnUpTheMusic als mensen niet zien dat je wolf bent, zijn ze dom. Als pierre het slechtje is (wolf zelfs volgens jou), waarom zou je dan eerst op iemand gaan die volgens jou slechte raaf is? Exact, niet dus. Je gaat altijd voor de wolven.

@Castiel. Gebruik het drankje maar op TUTM. Je zult er geen spijt van krijgen.
Je gaat eerst op de slechte raaf, zodat er niet elke dag 3 stemmen tegen je worden gebruikt?? Lijkt mij het meest logisch.

Ik stel ook voor dat @Castiel. zijn drankje op mij gebruikt. Dan kunnen jullie vervolgens allemaal BI wegstemmen! Dus Castiel, kom maar op :D
 

DeletedUser70854

Guest
kan gebeuren ik wist niet eens dat er ook een goede raaf was xD maar hij is dus 1 van de 2. Dus ofwel hij heeft pierre gered en is een slechtje. Ofwel hij is een goedje..... Zou alleen niet weten waarom hij zijn 2 stemmen zou inzetten om pierre te redden. Want het was toch maar de vraag wie van de 2 een slechtje was. Ik gok er dus op dat BI slechte raaf is
Ik was er toch sws al door zonder een stem extra dus ik snap die hele verdenking op BI niet echt ?
ok ik heb de volgende theorie. Even gekeken naar de stemmingen. Bij de stemming op dag 2 moet er een wolf tussen de stemmers bij zitten. Ik denk dat dit Jessica is. De rest van de stemmers is namelijk al dood zo'n beetje. Stemming 3e dag zag je dat pierre gered werd door Jessica die haar stem veranderde. Dus Pierre is het 2e slechtje. Gisteren werd Pierre gered door de slechte raaf (2 x gered worden is wel heel veel toeval????)--> BI.

Volgorde van wegstemmen: 1: BI en daarna 2/3: Jessica en Pierre
Heel veel toeval? Misschien hebben de mensen gewoon door dat ze mij niet moeten lynchen :engel:
En terug hoe werd ik gered door de slechte raaf?
Ik claim helemaal niks, want je mag niet claimen.

@TurnUpTheMusic als mensen niet zien dat je wolf bent, zijn ze dom. Als pierre het slechtje is (wolf zelfs volgens jou), waarom zou je dan eerst op iemand gaan die volgens jou slechte raaf is? Exact, niet dus. Je gaat altijd voor de wolven.

@Castiel. Gebruik het drankje maar op TUTM. Je zult er geen spijt van krijgen.
BI voor 1 keer ga ik helemaal akkoord met jou! Volgens mij is het idd de bedoeling om eerst de wolven eruit te werken? En ergens geloof ik BI wel dat jij wolfje bent... Hierbij dus TUTM/Donkergat
 
Reactiescore
326
Pierre obvious gered door een raaf. Waarschijnlijk de slechte, aangezien het niet zeker was of hij goed is. Hij wil nu ook dat Castiel zich gaat bewijzen met een drankje gooien, terwijl het niet duidelijk is of TUTM een wolf is.
 
Reactiescore
326
ok ik heb de volgende theorie. Even gekeken naar de stemmingen. Bij de stemming op dag 2 moet er een wolf tussen de stemmers bij zitten. Ik denk dat dit Jessica is. De rest van de stemmers is namelijk al dood zo'n beetje. Stemming 3e dag zag je dat pierre gered werd door Jessica die haar stem veranderde. Dus Pierre is het 2e slechtje. Gisteren werd Pierre gered door de slechte raaf (2 x gered worden is wel heel veel toeval????)--> BI.

Volgorde van wegstemmen: 1: BI en daarna 2/3: Jessica en Pierre

Deze post gemist, maar ik ben het wel met je eens. BI eerst belangrijker?
 

DeletedUser70854

Guest
Pierre obvious gered door een raaf. Waarschijnlijk de slechte, aangezien het niet zeker was of hij goed is. Hij wil nu ook dat Castiel zich gaat bewijzen met een drankje gooien, terwijl het niet duidelijk is of TUTM een wolf is.
Hoe werd ik gered?
Ze vragen er zelf om :D:D:eek:
 

DeletedUser77898

Guest
Deze post gemist, maar ik ben het wel met je eens. BI eerst belangrijker?
dat denk ik, maar ik ben benieuwd naar de mening van derest hierover. Kijk als iedereen het eens is over wie we weg stemmen is BI natuurlijk niet meer belangrijk. Anders wel :)
 
Reactiescore
326
Hoe werd ik gered?
Ze vragen er zelf om :D:D:eek:

Er zijn denk ik 2 raven in het spel. Van BI weten we het zeker, Castiel is waarschijnlijk de andere (hintte naar speciaaltje).

Scenario 1) BI is de slechte raaf -> Pierre is een wolf
Scenario 2) BI is de goede raaf -> Castiel is wolf

Ik vind het wel merkwaardig dat er elke dag veel op Pierre zitten, maar hij nog steeds leeft. Wie zou de beste lynch zijn BI of Pierre?
 
Bovenaan