Rate de Speler.

Reactiescore
1.367
Rise Against

Punten: 6/10

Punten: 47.627
Rang: 96(groeirang: 53)
Start wereld: 26-7-2017

Zoals op twstats staat ben je op de dag van de start van de wereld gestart, maar omdat je zo hoog op de groeiranglijst staat geloof ik dat niet echt. Als je later opnieuw ben begonnen dan klopt deze rating niet. Maar anders vind ik een magere top 100 rang niet echt bijzonder.

Maar stel je bent een aantal weken terug begonnen dan zal de rating 8/10 zijn en dat het geen 10/10 is dat heeft te maken met je balans tussen je plunderaar award en het aantal punten. Die zou bij hoge activiteit van farmen en jou punten aantal allang op goud moeten staan, waaruit ik opmaak dat je veel met pp heb gewerkt. En dat kan iedereen. Ook zie ik dat terug in je award van te laat.

ODD/ODA: 7/10
Als aanvaller(Rang 657): Hieruit kan ik opmaken dat je het nog niet echt moeilijk heb gemaakt, maar dat kan ook slimheid zijn. Dus hier niets op aan te merken.
Als verdediger(Rang 2601): Je hebt weinig tegenslag gehad zo lijkt het, is zeker niet verkeerd maar dat daaruit blijkt ook weer dat je een redelijk makkelijke start heb gehad tot nu toe.
Als ondersteuning(Rang 474): Je hebt toch troepen ingezet voor iemand anders en met jou aantal punten, en dan het aantal wat je hebt ondersteund vind ik gewoon netjes! vandaar 7/10

Ligging: 10/10:
Ik denk dat jou ligging echt top is. Dit vind ik omdat je op de rand van de wereld ligt, en dat je een mooie ligging heb met betrekking tot de stam. Waar het grote gevaar vandaan zou komen ligt je stam voor, en jij kan lekker langs de rand van de wereld jezelf uitbreiden met minder grote tegenstanders.

Stam: 8/10
Niet een van de spelers uit jou stam komt mij bekend voor van andere werelden, al hebben ze allemaal al wel ervaringen uit het verleden.
De ligging van je stam is wat mij betreft wel stabiel met goede uitbreiding mogelijkheden. Ook hebben jullie als stam al aardig wat verslagen tegenstanders en dat is altijd positief!

Reputatie:
Hier kan ik nog niets over kwijt, ik ken jou daar niet goed genoeg voor. Maar je komt bij mij over als een redelijke tribalwars speler;)

Je hebt zeker een goede voldoende gescoord als gemiddelde, en ja ik denk gezien jou ligging dat je een keer opnieuw ben begonnen dus dan geld bij de punten rating ook gewoon een nette 8/10.

Ik hoop dat je tevreden ben over je rating, ik heb het niet extreem uitgebreid met kaartjes gedaan omdat ik daar simpelweg niet handig in ben.
Ik geef mijn speel naam op deze wereld voorlopig nog niet prijs, maar jullie mogen voor mij een eventuele tegenstander of toekomstig stamgenoot raten:

I Am Nesia Hayes

Alvast bedankt! ;)

3.5 weken terug opnieuw :) en helaas is de buurt leeg aangezien ik in de rim lig. Alles doen we met gs uit de dorpen atm
 

DeletedUser70541

Guest
3.5 weken terug opnieuw :) en helaas is de buurt leeg aangezien ik in de rim lig. Alles doen we met gs uit de dorpen atm
Ik lig nog meer in de RIM dan jou maar heb meer geplunderd en heb nog maar net 2 dorpen. Moet je toch anders gaan farmen;)
 
Reactiescore
1.367
Ik lig nog meer in de RIM dan jou maar heb meer geplunderd en heb nog maar net 2 dorpen. Moet je toch anders gaan farmen;)

Micro farmen, spelers aanvallen kan ik niet
 
Reactiescore
1.367
Heb ik precies hetzelde;) 4 Lc per bb dorp

Wij 10, maar we hebben dan ook meer dorpen en meer troepen. ATM halen we ongeveer 300k per dag binnen, wat best nice is :)
 
Reactiescore
1.367
Disclaimer: Is mijn stamgenoot maar ik ga zo neutraal mogelijk naar de situatie kijken!

100086_large

Punten: 8/10 95k punten, rang 34 met groeirang 41. Helemaal niet verkeerd als je naar de ligging kijkt
c8cd0b16fb0fcb9127205501644fcf29.png
2132212
OD: 9/10
Heeft recentelijk een massa uitgevoerd en ontvangen en is daarbij met 6(?) dorpen winst er goed uitgekomen
ook heeft hij geen enkele (?) intern gehad . Heeft ook 25k ODO dus is niet bang om vrienden/zijn stam te helpen.
-EDIT- ik ben blind en hij heeft 3 interns gehad! Veranderd niet zoveel aan de punten imo
9/10


2132212
2132212

Ligging: 6/10
Soa heeft een moeilijke ligging, aan de ene kant een front met een speler 2.5x zijn punten en in het zuiden ook nog een klein front met een speler 2x zijn punten. Zijn stam heeft gelukkig wel een redelijke ligging en zou in theorie hem makkelijk moeten kunnen helpen.
b643208d62aa1494b5db8f992a45755a.png
e440063254a472caec619737cbf75032.png
Stam: 7/10
Recentelijk is er een fusie geweest die prima uitgepakt lijkt te zijn. De groei van de stam is dan ook redelijk consistend en nu door de fusie in een versnelling terecht gekomen.
Op een enkel dorpje verlies zijn er geen tegenslagen te bekennen.
384

Wat mij wel tegenstaat over de stam is de ligging. In principe zijn jullie gewoon aan alle kanten omsingelt, al hebben jullie recentelijk wel 2 nieuwe recruits vanuit de rim binnengehaald, er word dus wel een oplossing gezocht voor het grote front.
3ba9c7703d658316502fd6efeeedb87e.png

Tevens zijn er 2 zwakke schakels die door tegenslagen in het begin gewoon een zware achterstand hebben. Zeker in het gebied waar ze liggen gaat het moeilijk voor ze worden om er nog bovenop te komen.

2111621
2111621
487902439
487902439
Reputatie: 8/10
Ik ken je niet echt van het forum en recentelijk kennen we elkaar ingame, mijn omgang met jou is fijn en positief.


38/50

Rate: Forest
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Zal is gaan kijken, Justin welk acc speel je

Beter als je de persoon die als laatst gerate heeft doet/zijn suggestie. Dat motiveert een beetje en zorgt ervoor dat iedereen die wilt, ook aan de beurt komt.

Maar hey its up 2 you :)
 

DeletedUser70541

Guest
Beter als je de persoon die als laatst gerate heeft doet/zijn suggestie. Dat motiveert een beetje en zorgt ervoor dat iedereen die wilt, ook aan de beurt komt.

Maar hey its up 2 you :)
Dan zou jij I Am Nesia Heyes hebben moeten raten:rolleyes:
 
Bovenaan